Command Center wprowadza na rynek zupełnie nowe podejście, aby pomóc ci zawsze być górą we wszystkich działaniach marketingowych. Ta niesamowita, „jedna by rządzić wszystkimi” funkcjonalność, pozwala na planowanie i weryfikację pracy, zapewniając scentralizowany wgląd we wszystko, co dzieje się w procesach marketingowych z perspektywy pożądanych KPI.

 

Nieustannie pracujemy nad dostarczaniem ci narzędzi i możliwości samodzielnej organizacji zaawansowanych kampanii marketingowych i procesów automatyzacji, oraz zarządzania nimi w jednym miejscu. Dokładnie to oferuje Command Center. Używaj go do tworzenia szkiców swoich kampanii, budując je od podstaw za pomocą prostego kreatora Drag & Drop, aby stworzyć kampanię idealną. Planuj wysyłkę e-maili, wiadomości tekstowych i powiadomień Web Push na cały rok – wszystko z jednego panelu

 

Dzięki nowemu Command Center możesz:

  • Zbudować swój kokpit do zarządzania marketingiem zawierający scentralizowany widok wszystkich procesów marketingowych i rozwiązań nastawionych na osiągnięcie konkretnych KPI. Uzyskaj pełne zrozumienie tego, co obecnie działa w twoim marketingu i jakie procesy są pokryte poprzez poszczególne działania.
  • Przejść z działań ad hoc i jednorazowych, odseparowanych od siebie kampanii na tworzenie kompleksowych procesów zorientowanych na konkretne KPI poprzez użycie wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów komunikacji
  • Korzystać z jednego centralnego punktu, w celu tworzenia i analizowania działań marketingowych skierowanych do klientów na wszystkich etapach ich cyklu życia, począwszy od pozyskania przez aktywację aż do podnoszenia retencji.
  • Korzystać z zaawansowanego kalendarza, aby łatwo planować i nadzorować wszystkie zaplanowane działania marketingowe.
 

Kluczem do dobrze zorganizowanych i wyegzekwowanych kampanii marketingowych, jest dobre ich rozumienie i planowanie z wyprzedzeniem. Command Center zapewnia większą kontrolę nad zarządzaniem wszelkimi działaniami. Świetne jest to, że nie musisz klikać między różnymi panelami, aby mieć pewność, że nic ci nie umknie. Wszystko zebrane jest w jednym miejscu.

 

Dzięki możliwości dwupoziomowego zarządzania procesami marketingowymi, które oferuje funkcjonalność Command Center, możesz tworzyć szkice kampanii i planować je za pomocą Kalendarza. Twórz, planuj i kontroluj kampanie, obserwuj ich skuteczność i działaj odpowiednio do tych obserwacji, na przykład anulując określoną kampanię zaplanowaną na przyszłość, jeśli nie jesteś do końca zadowolony z jakości produktów lub usług, które miała ona promować.

marketing automation

marketing automation