[Nowa Funkcjonalność] Dynamic Web Push – długo oczekiwane, kompletne narzędzie sprzedażowe napędzane CDP i AI, które dostarcza oferty spersonalizowane 1 do 1 w ramach kampanii omnichannelowych

 

Powiadomienia Dynamic Web Push w znaczący sposób wpływają na wyniki marketingowe. Według MoEngage, zwiększają one zaangażowanie nawet o 6,5%. Przekłada się to również na przychody w sklepie internetowym. Od teraz masz możliwość wykorzystania kompletnego narzędzia Dynamic Web Push Notification do dostarczania w pełni zautomatyzowanych, opartych na danych CDP i napędzanych przez AI dynamicznych treści w kampaniach omnichannel. Zaskocz swoich klientów i odkryj nowe poziomy zaangażowania w eCommerce.

 

Powiadomienia Dynamic Web Push: pełnowartościowe narzędzie sprzedaży

 

Od dawna znamy i lubimy kanał Web Push. Jest skuteczny, szybki i omija popularne blokery w komunikacji marketingowej. Co więcej, jako medium przekazu wykorzystuje przeglądarki, dzięki czemu nie konkuruje o widoczność z innymi reklamodawcami. Do tej pory brakowało jednak narzędzia, które łączyłoby w sobie zarówno uniwersalność masowej wysyłki, wygodę i skuteczność automatycznych, spersonalizowanych wiadomości 1 do 1 z korzyściami płynącymi z zastosowania treści dynamicznych i pełnego spektrum danych CDP. A jest to gra warta świeczki.

 
  • 13% wynosi CTR powiadomień web push wysyłanych automatycznie po dłużej nieobecności subskrybenta na stronie WWW. (PushPushGo)
  • Mocno targetowane kampanie z wykorzystaniem powiadomień Push osiągają współczynnik klikalności na poziomie nawet 30%. (Gravitec)
  • Wysyłanie kombinacji dynamicznych i segmentowanych powiadomień push potrafi zwiększyć współczynnik zaangażowania o 6,49%, a wskaźnik otwarć o 8,8%.  (MoEngage)
  • Zaawansowane targetowanie (trzykrotnie) i zaawansowana personalizacja (czterokrotnie) mogą poprawić wskaźniki reakcji na powiadomienia Web Push. (Accengage).
 

Personalizacja powiadomień Web Push na różnych poziomach jest niezbędna i dobrze odbierana przez odbiorców. Personalizacja na poziomie treści i adresu oparta o dane CDP znacząco zwiększa ich skuteczność. Dodanie w pełni spersonalizowanych rekomendacji produktowych przenosi grę na zupełnie nowy poziom. Co więcej, możliwość wykorzystania ich zarówno w działaniach masowych, jak i zautomatyzowanych, spersonalizowanych działaniach 1 do 1 znacznie poszerza wachlarz narzędzi, które dają przewagę w marketingu omnichannel  każdemu właścicielowi eCommerce.

 

Powiadomienia Dynamic Web Push: kompleksowe narzędzie personalizacji dla marketingu omnichannel

 

Dynamiczne powiadomienia Web Push to krótkie, oparte na danych klienta i wielojęzyczne wiadomości z osobistymi rekomendacjami wyświetlane w oknie przeglądarki, które mogą być wysyłane zarówno jako komunikacja masowa, jak i 1 do 1.

 
  • Uzupełnij swoją strategię marketingową o powiadomienia Dynamic Web Push: krótkie, wyświetlane w oknie przeglądarki, wielojęzyczne wiadomości z osobistymi rekomendacjami, wykorzystujące dane klientów, które można wysyłać zarówno masowo, jak i w komunikacji 1 do 1.
  • Wzbogać złożone procesy automatyzacji za pomocą spersonalizowanych powiadomień Dynamic Web Push i udoskonalaj Omnichannelowy Customer Experience.
  • Wykorzystaj zaawansowane opcje targetowania oparte na danych CDP i wysyłaj doskonale spersonalizowane powiadomienia do zidentyfikowanych subskrybentów w twojej bazie danych.
  • Prowadź niezwykle skuteczne masowe kampanie remarketingowe z wykorzystaniem osobistych rekomendacji opartych na AI by zachęcać subskrybentów do ponownego odwiedzenia twojej witryny.
    Zwiększ przychody w sklepie dzięki dynamicznym, zautomatyzowanym powiadomieniom Web Push 1 do 1, w których wykorzystasz informacje o poprzednich wizytach i preferencjach klientów.
  • Wzmocnij relacje z klientami, wysyłając im idealnie dopasowane wiadomości z istotnymi treściami, aby poprawić ich Customer Experience.
  • Wyróżnij się na tle konkurencji i docieraj do wielu rynków jednocześnie – twórz różne wersje językowe formularzy zgody i powiadomień w jednym prostym kroku.
  • Analizuj, jak zaangażowanie stworzone dzięki zautomatyzowanym 1 do 1 i masowym powiadomieniom Dynamic Web Push przekłada się na sprzedaż w kampaniach.
 
 

Ożyw swój omnichannel dzięki wielojęzycznym, spersonalizowanym, opartym na CDP i AI masowym i dynamicznym powiadomieniom Web Push 1-to-1

 

Powiadomienia Dynamic Web Push to wszechstronne narzędzie stworzone z myślą o eCommerce. Pozwala na wiele sposobów przedstawić monitorowanym kontaktom świetnie spersonalizowane rekomendacje produktowe. Zwiększają tym samym szansę na kliknięcie w ofertę, dzięki czemu trafiają zarówno do nowych i potencjalnych klientów, jak i tych uśpionych, którzy przestali odwiedzać stronę. Oto kilka pomysłów na to, jak wykorzystać powiadomienia Dynamic Web Push w codziennej pracy:

 
  • Uzupełnij swoją kampanię omnichannel, wysyłając klientom atrakcyjne powiadomienia Dynamic Web Push, aby skłonić ich do przejścia na stronę produktu.
  • Zwiększ przychody, polecając produkty ostatnio oglądane w serwisie poprzez wysyłanie spersonalizowanych powiadomień Dynamic Web Push 1 do 1 do monitorowanych subskrybentów danego kanału.
  • Odzyskuj porzucone koszyki w nowym kanale poprzez wysyłanie atrakcyjnych wizualnie powiadomień zawierających automatycznie spersonalizowane oferty z produktami pozostawionymi w koszyku.
  • Przygotuj masową kampanię Dynamic Web Push, w której każdy z twoich monitorowanych kontaktów zobaczy idealnie spersonalizowane rekomendacje produktów na podstawie swoich preferencji.
  • Zachęć odbiorców do powrotu na stronę, wysyłając im dopasowane rekomendacje produktowe za pomocą powiadomień Dynamic Web Push z wykorzystaniem zaawansowanych silników rekomendacji opartych na AI.
  • Prowadź skuteczny, spersonalizowany remarketing nie tylko w sieciach reklamowych i we własnym sklepie, ale także w kanale opartym na przeglądarce, który omija zgody marketingowe i blokery reklam.
  • Wykorzystaj dane first-party z CDP, aby spersonalizować zarówno treść, jak i adresowanie Dynamic Web Push.
 

Porównanie pomiędzy powiadomieniami standardowymi i Dynamic Web Push

 

SALESmanago to jedyna platforma CDXP (all-in-one Customer Data Platform & Customer Experience Platform) wspierana sztuczną inteligencją i wykorzystująca podejście no-code. Używana jest przez ponad 2000 klientów (m.in. Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victoria’s Secret) w 50 krajach. Financial Times określił SALESmanago jako najszybciej rosnącą platformę marketing automation w Europie.

SALESmanago wykorzystuje pełen potencjał danych o klientach, łącząc zaawansowaną analitykę i hiperpersonalizację do dostarczenia w pełni konfigurowalnych, spersonalizowanych doświadczeń we wszystkich kanałach marketingowych.

Firma zlokalizowana jest w Krakowie i zatrudnia 300 doświadczonych konsultantów, data scientists i inżynierów. SALESmanago działa międzynarodowo dzięki szerokiej sieci ponad 1000 partnerów biznesowych.

Zacznij swoją podróż z SALESmanago od 2-miesięcznego darmowego Proof of Concept. Zarejestruj się na www.salesmanago.pl

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]

Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?
Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?

    Skrupulatnie zbadaliśmy najnowsze trendy konsumenckie, aby oddzielić ziarno od plew i przedstawić rzetelne oszacowanie ogólnego kierunku ewolucji eCommerce. Oto, co odkryliśmy:   Klienci przenoszą się na urządzenia mobilne   Klienci zwykle odkrywają więcej produktów online niż w sklepach stacjonarnych. 55% z nich preferuje sieć z uwagi na wygodę, 46% większy wybór, a 45% […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane zero- i first-party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane Zero- i First-Party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI
Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI

    Last touch ROAS wciąż dominuje wyobraźnię marketerów jako prymitywne, ale proste narzędzie pomiarowe. W nowym krajobrazie eCommerce, zdominowanym przez zagadnienie prywatności, będzie musiało się to zmienić. Wskaźniki dla ROAS ucierpią z uwagi na brak danych z tracking i bardzo ograniczone sposoby identyfikacji urządzeń. Brak plików cookie third-party tylko pogorszy sytuację. Co zastąpi ROAS? […]

Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party
Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party

    Niedawne badanie przeprowadzone przez CommerceNext pokazuje, że 39% sprzedawców detalicznych i marek obawia się nowego środowiska post-cookie, zdominowanego przez podejście privacy-first. W badaniu autorzy starali się też dociec, jakich strategii wobec tego środowiska planują użyć marketerzy. Oszałamiający okazała się fakt, że branża eCommerce wydaje się być nieświadoma roli, jaką dane zero-party mogą – […]

Facebook ma kłopoty i dlaczego dotyczy to eCommerce
Facebook ma kłopoty i dlaczego dotyczy to eCommerce

    Podczas ostatniej poświęconej wynikom finansowym telekonferencji giganta mediów społecznościowych Facebook nie zabłysnął, co wskazuje na odpływ w internetowej przestrzeni reklamowej. Co to znaczy? W środę, 2 lutego 2022 r., Facebook przeprowadził telekonferencję na temat wyników za IV kwartał. To nie był dla niego moment triumfu. Gigant ogłosił prognozę, zgodnie z którą przychody w […]

7 inteligentnych sposobów na zmniejszenie śladu węglowego firmy i przekształcenie eCommerce w ECOmerce za pomocą danych zero-party
7 inteligentnych sposobów na zmniejszenie śladu węglowego firmy i przekształcenie eCommerce w ECOmerce za pomocą danych zero-party

    Ślad węglowy firm i ich produktów staje się coraz większym problemem dla klientów, a biznes gorączkowo szuka sposobów na jego zmniejszenie. Znaleźliśmy 7 sposobów, na to jak dane zero-party mogą być pomocne w wysiłkach na rzecz wypracowania bardziej zrównoważonego modelu — zarówno pod względem zrównoważenia biznesowego, jak i środowiskowego. Przekształcenie eCommerce w ECOmerce […]

[Nowa Funkcjonalność] Nowy standard w SaaS. Human Interface przyspiesza nawigację o 60%, wymagając o ⅓ mniej kliknięć
[Nowa Funkcjonalność] Nowy standard w SaaS. Human Interface przyspiesza nawigację o 60%, wymagając o ⅓ mniej kliknięć

    Aby radykalnie polepszyć komfort korzystania z naszego systemu, przeprojektowaliśmy jego interfejs od podstaw. Na początek przygotowaliśmy pionierskie wytyczne Human Interface, inspirowane najnowszymi trendami projektowymi dla najbardziej intuicyjnych systemów operacyjnych. Skrupulatne wykonanie założeń projektowych umożliwiło nam wyniesienie User Experience do poziomu nieosiągalnego, na dzień dzisiejszy przez żaden system SaaS. Celem, jaki sobie postawiliśmy, było […]