Powiadomienia Dynamic Web Push w znaczący sposób wpływają na wyniki marketingowe. Według MoEngage, zwiększają one zaangażowanie nawet o 6,5%. Przekłada się to również na przychody w sklepie internetowym. Od teraz masz możliwość wykorzystania kompletnego narzędzia Dynamic Web Push Notification do dostarczania w pełni zautomatyzowanych, opartych na danych CDP i napędzanych przez AI dynamicznych treści w kampaniach omnichannel. Zaskocz swoich klientów i odkryj nowe poziomy zaangażowania w eCommerce.

 

Powiadomienia Dynamic Web Push: pełnowartościowe narzędzie sprzedaży

 

Od dawna znamy i lubimy kanał Web Push. Jest skuteczny, szybki i omija popularne blokery w komunikacji marketingowej. Co więcej, jako medium przekazu wykorzystuje przeglądarki, dzięki czemu nie konkuruje o widoczność z innymi reklamodawcami. Do tej pory brakowało jednak narzędzia, które łączyłoby w sobie zarówno uniwersalność masowej wysyłki, wygodę i skuteczność automatycznych, spersonalizowanych wiadomości 1 do 1 z korzyściami płynącymi z zastosowania treści dynamicznych i pełnego spektrum danych CDP. A jest to gra warta świeczki.

 
  • 13% wynosi CTR powiadomień web push wysyłanych automatycznie po dłużej nieobecności subskrybenta na stronie WWW. (PushPushGo)
  • Mocno targetowane kampanie z wykorzystaniem powiadomień Push osiągają współczynnik klikalności na poziomie nawet 30%. (Gravitec)
  • Wysyłanie kombinacji dynamicznych i segmentowanych powiadomień push potrafi zwiększyć współczynnik zaangażowania o 6,49%, a wskaźnik otwarć o 8,8%.  (MoEngage)
  • Zaawansowane targetowanie (trzykrotnie) i zaawansowana personalizacja (czterokrotnie) mogą poprawić wskaźniki reakcji na powiadomienia Web Push. (Accengage).
 

Personalizacja powiadomień Web Push na różnych poziomach jest niezbędna i dobrze odbierana przez odbiorców. Personalizacja na poziomie treści i adresu oparta o dane CDP znacząco zwiększa ich skuteczność. Dodanie w pełni spersonalizowanych rekomendacji produktowych przenosi grę na zupełnie nowy poziom. Co więcej, możliwość wykorzystania ich zarówno w działaniach masowych, jak i zautomatyzowanych, spersonalizowanych działaniach 1 do 1 znacznie poszerza wachlarz narzędzi, które dają przewagę w marketingu omnichannel  każdemu właścicielowi eCommerce.

 

Powiadomienia Dynamic Web Push: kompleksowe narzędzie personalizacji dla marketingu omnichannel

 

Dynamiczne powiadomienia Web Push to krótkie, oparte na danych klienta i wielojęzyczne wiadomości z osobistymi rekomendacjami wyświetlane w oknie przeglądarki, które mogą być wysyłane zarówno jako komunikacja masowa, jak i 1 do 1.

 
  • Uzupełnij swoją strategię marketingową o powiadomienia Dynamic Web Push: krótkie, wyświetlane w oknie przeglądarki, wielojęzyczne wiadomości z osobistymi rekomendacjami, wykorzystujące dane klientów, które można wysyłać zarówno masowo, jak i w komunikacji 1 do 1.
  • Wzbogać złożone procesy automatyzacji za pomocą spersonalizowanych powiadomień Dynamic Web Push i udoskonalaj Omnichannelowy Customer Experience.
  • Wykorzystaj zaawansowane opcje targetowania oparte na danych CDP i wysyłaj doskonale spersonalizowane powiadomienia do zidentyfikowanych subskrybentów w twojej bazie danych.
  • Prowadź niezwykle skuteczne masowe kampanie remarketingowe z wykorzystaniem osobistych rekomendacji opartych na AI by zachęcać subskrybentów do ponownego odwiedzenia twojej witryny.
    Zwiększ przychody w sklepie dzięki dynamicznym, zautomatyzowanym powiadomieniom Web Push 1 do 1, w których wykorzystasz informacje o poprzednich wizytach i preferencjach klientów.
  • Wzmocnij relacje z klientami, wysyłając im idealnie dopasowane wiadomości z istotnymi treściami, aby poprawić ich Customer Experience.
  • Wyróżnij się na tle konkurencji i docieraj do wielu rynków jednocześnie – twórz różne wersje językowe formularzy zgody i powiadomień w jednym prostym kroku.
  • Analizuj, jak zaangażowanie stworzone dzięki zautomatyzowanym 1 do 1 i masowym powiadomieniom Dynamic Web Push przekłada się na sprzedaż w kampaniach.
 
 

Ożyw swój omnichannel dzięki wielojęzycznym, spersonalizowanym, opartym na CDP i AI masowym i dynamicznym powiadomieniom Web Push 1-to-1

 

Powiadomienia Dynamic Web Push to wszechstronne narzędzie stworzone z myślą o eCommerce. Pozwala na wiele sposobów przedstawić monitorowanym kontaktom świetnie spersonalizowane rekomendacje produktowe. Zwiększają tym samym szansę na kliknięcie w ofertę, dzięki czemu trafiają zarówno do nowych i potencjalnych klientów, jak i tych uśpionych, którzy przestali odwiedzać stronę. Oto kilka pomysłów na to, jak wykorzystać powiadomienia Dynamic Web Push w codziennej pracy:

 
  • Uzupełnij swoją kampanię omnichannel, wysyłając klientom atrakcyjne powiadomienia Dynamic Web Push, aby skłonić ich do przejścia na stronę produktu.
  • Zwiększ przychody, polecając produkty ostatnio oglądane w serwisie poprzez wysyłanie spersonalizowanych powiadomień Dynamic Web Push 1 do 1 do monitorowanych subskrybentów danego kanału.
  • Odzyskuj porzucone koszyki w nowym kanale poprzez wysyłanie atrakcyjnych wizualnie powiadomień zawierających automatycznie spersonalizowane oferty z produktami pozostawionymi w koszyku.
  • Przygotuj masową kampanię Dynamic Web Push, w której każdy z twoich monitorowanych kontaktów zobaczy idealnie spersonalizowane rekomendacje produktów na podstawie swoich preferencji.
  • Zachęć odbiorców do powrotu na stronę, wysyłając im dopasowane rekomendacje produktowe za pomocą powiadomień Dynamic Web Push z wykorzystaniem zaawansowanych silników rekomendacji opartych na AI.
  • Prowadź skuteczny, spersonalizowany remarketing nie tylko w sieciach reklamowych i we własnym sklepie, ale także w kanale opartym na przeglądarce, który omija zgody marketingowe i blokery reklam.
  • Wykorzystaj dane first-party z CDP, aby spersonalizować zarówno treść, jak i adresowanie Dynamic Web Push.
 

Porównanie pomiędzy powiadomieniami standardowymi i Dynamic Web Push