[Nowa Funkcjonalność] Kompletna analiza efektów prowadzonych kampanii marketingowych w jednym Dashboardzie Procesów Automatyzacji

 
 

37% (EmailMonday) marketerów uważa, że ​​jedną z najważniejszych możliwości strategii automatyzacji marketingu jest pomiar jej wydajności. Biorąc pod uwagę, że 75% (MooSend) przychodów z e-maili pochodzi ze spersonalizowanych kampanii, zdaliśmy sobie sprawę, że kluczową cechą analityki systemu SALESmanago jest łatwy dostęp do najważniejszych statystyk wielokanałowych, automatycznych kampanii. I oto jest – nowy Dashboard Procesów Automatyzacji dla klientów SALESmanago.

 

Możliwość natychmiastowego śledzenia wyników automatycznych kampanii nie tylko oszczędza czas, ale także pomaga szybciej osiągać cele

 

Poprawa jakości prowadzonych kampanii jest niemożliwa bez odpowiedniej analizy, korekcji błędów i dokładnego porównania z poprzednimi wynikami. Jest to jednak czasochłonne zadanie, a jak wiadomo – czas to pieniądz. Nawet 74% (Review42) marketerów twierdzi, że największą korzyścią z automatyzacji marketingu jest oszczędność czasu. Czemu więc technologia Marketing Automation ma nam nie pomóc w zautomatyzowaniu zrozumienia wyników generowanych przez nasze działania marketingowe? 

 
  • 89% marketerów za najwyższy priorytet uznaje poprawę umiejętności mierzenia i analizowania wpływu działań marketingowych na osiągane cele (Responsify),
  • Tylko 58% marketerów twierdzi, że zazwyczaj udaje im się osiągnąć swoje cele marketingowe (Responsify),
  • Tylko 29% marketerów uważa, że nie ma problemów ani opóźnień w uzyskaniu wyników z automatycznych kampanii (VentureBeat),
 
 

Dogłębnie analizuj wyniki generowane przez wielokanałowe kampanie marketingowe i na ich podstawie regularnie ulepszaj swoje strategie. Śledź przychody z każdego procesu i zobacz, dzięki któremu osiągasz największe przychody

 

4 punkty, które sprawią, że spojrzysz na analitykę w zupełnie inny sposób

 
  • Mierz sprzedaż generowaną przez wszystkie kanały komunikacji, z których korzystasz w swoich kampaniach i sprawdź, jaka część całkowitej sprzedaży pochodzi z automatyzacji,
  • Analizuj, jak zaangażowanie uzyskane przez komunikację w różnych kanałach prowadzone przez zautomatyzowane kampanie przekłada się na sprzedaż,
  • Z łatwością uzyskaj dostęp do listy najlepszych procesów automatyzacji i workflow oraz dowiedz się, jakie wyniki generuje każdy z nich. Ulepszaj proces komunikacji wielokanałowej, aby zwiększyć konwersję na całej ścieżce zakupowej klienta,
  • Na podstawie danych ze szczegółowego panelu analitycznego podejmuj trafne decyzje, reaguj szybciej i udoskonalaj swoje kampanie bez obawy o osiągnięcie celów marketingowych.
 

W jaki sposób Dashboard Procesów Automatyzacji może wpłynąć na kampanie 1-do-1 i zagwarantować wzrost zysków w każdej firmie?

 
  • Obserwuj, które z twoich Procesów Automatyzacji przynoszą największe przychody i na tej podstawie dopracuj strategię mniej dochodowych kampanii marketingowych,
  • Ucz się na błędach, wykorzystaj możliwość podglądu statystyk dla każdego pojedynczego Workflow oraz Reguły Automatyzacji i szybko oceniaj, czy podjęte działania marketingowe w danym procesie przynoszą efekty,
  • Porównuj stosunek przychodów z procesów automatyzacji do całości sprzedaży w swoim eCommerce i sprawdź, czy sukcesywnie mapujesz, personalizujesz i optymalizujesz ścieżkę każdego klienta,
  • Analizuj jak zmieniały się statystyki wiadomości e-mail, SMS oraz powiadomień Web Push, w kampaniach 1-do-1 i z łatwością obserwuj zmiany średniego OR oraz CTR e-maili, aby wiedzieć, aby sprawdzić, czy osiągasz zamierzone cele marketingowe,
  • Monitoruj aktywność klientów, sprawdzając liczbę aktywacji, aby decydować, czy potrzebna jest implementacja dodatkowych procesów, które ich zaktywizują.

SALESmanago to jedyna platforma CDXP (all-in-one Customer Data Platform & Customer Experience Platform) wspierana sztuczną inteligencją i wykorzystująca podejście no-code. Używana jest przez ponad 2000 klientów (m.in. Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victoria’s Secret) w 50 krajach. Financial Times określił SALESmanago jako najszybciej rosnącą platformę marketing automation w Europie.

SALESmanago wykorzystuje pełen potencjał danych o klientach, łącząc zaawansowaną analitykę i hiperpersonalizację do dostarczenia w pełni konfigurowalnych, spersonalizowanych doświadczeń we wszystkich kanałach marketingowych.

Firma zlokalizowana jest w Krakowie i zatrudnia 300 doświadczonych konsultantów, data scientists i inżynierów. SALESmanago działa międzynarodowo dzięki szerokiej sieci ponad 1000 partnerów biznesowych.

Zacznij swoją podróż z SALESmanago od 2-miesięcznego darmowego Proof of Concept. Zarejestruj się na www.salesmanago.pl

[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!
[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

    Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć. Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago. Integracja napędza marketing […]

10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji
10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji

    W naszym ostatnim artykule zwróciliśmy uwagę na współczynnik konwersji i jego fundamentalne znaczenie dla eCommerce – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Dziś pokażemy ci 10 praktycznych sposobów na stabilne, ugruntowane zwiększenie współczynnika konwersji – miesiąc po miesiącu.   Jak wyliczyć współczynnik […]

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]

Uwaga klientów ma swoje granice, z pomocą przychodzi grywalizacja! 5 trendów kształtujących zgrywalizowany eCommerce
Uwaga klientów ma swoje granice, z pomocą przychodzi grywalizacja! 5 trendów kształtujących zgrywalizowany eCommerce

    Bezprecedensowe czasy globalnej pandemii przyzwyczaiły nas do zmian zachowań konsumentów, co tylko uległo nasileniu wraz z przedłużającym się okresem i kolejnymi falami. Rosnąca cyfryzacja naszych zachowań osiągnęła nieprzewidywany dotąd poziom w skali i w demografii. A na ekranie nie ma zbyt wiele miejsca. Walka o uwagę nasiliła się. Uwaga to wyjątkowo cenny zasób. […]

Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?
Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?

    Skrupulatnie zbadaliśmy najnowsze trendy konsumenckie, aby oddzielić ziarno od plew i przedstawić rzetelne oszacowanie ogólnego kierunku ewolucji eCommerce. Oto, co odkryliśmy:   Klienci przenoszą się na urządzenia mobilne   Klienci zwykle odkrywają więcej produktów online niż w sklepach stacjonarnych. 55% z nich preferuje sieć z uwagi na wygodę, 46% większy wybór, a 45% […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane zero- i first-party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane Zero- i First-Party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI
Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI

    Last touch ROAS wciąż dominuje wyobraźnię marketerów jako prymitywne, ale proste narzędzie pomiarowe. W nowym krajobrazie eCommerce, zdominowanym przez zagadnienie prywatności, będzie musiało się to zmienić. Wskaźniki dla ROAS ucierpią z uwagi na brak danych z tracking i bardzo ograniczone sposoby identyfikacji urządzeń. Brak plików cookie third-party tylko pogorszy sytuację. Co zastąpi ROAS? […]

Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party
Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party

    Niedawne badanie przeprowadzone przez CommerceNext pokazuje, że 39% sprzedawców detalicznych i marek obawia się nowego środowiska post-cookie, zdominowanego przez podejście privacy-first. W badaniu autorzy starali się też dociec, jakich strategii wobec tego środowiska planują użyć marketerzy. Oszałamiający okazała się fakt, że branża eCommerce wydaje się być nieświadoma roli, jaką dane zero-party mogą – […]