[Nowa Funkcjonalność] Kompletna analiza efektów prowadzonych kampanii marketingowych w jednym Dashboardzie Procesów Automatyzacji

 
 

37% (EmailMonday) marketerów uważa, że ​​jedną z najważniejszych możliwości strategii automatyzacji marketingu jest pomiar jej wydajności. Biorąc pod uwagę, że 75% (MooSend) przychodów z e-maili pochodzi ze spersonalizowanych kampanii, zdaliśmy sobie sprawę, że kluczową cechą analityki systemu SALESmanago jest łatwy dostęp do najważniejszych statystyk wielokanałowych, automatycznych kampanii. I oto jest – nowy Dashboard Procesów Automatyzacji dla klientów SALESmanago.

 

Możliwość natychmiastowego śledzenia wyników automatycznych kampanii nie tylko oszczędza czas, ale także pomaga szybciej osiągać cele

 

Poprawa jakości prowadzonych kampanii jest niemożliwa bez odpowiedniej analizy, korekcji błędów i dokładnego porównania z poprzednimi wynikami. Jest to jednak czasochłonne zadanie, a jak wiadomo – czas to pieniądz. Nawet 74% (Review42) marketerów twierdzi, że największą korzyścią z automatyzacji marketingu jest oszczędność czasu. Czemu więc technologia Marketing Automation ma nam nie pomóc w zautomatyzowaniu zrozumienia wyników generowanych przez nasze działania marketingowe? 

 
  • 89% marketerów za najwyższy priorytet uznaje poprawę umiejętności mierzenia i analizowania wpływu działań marketingowych na osiągane cele (Responsify),
  • Tylko 58% marketerów twierdzi, że zazwyczaj udaje im się osiągnąć swoje cele marketingowe (Responsify),
  • Tylko 29% marketerów uważa, że nie ma problemów ani opóźnień w uzyskaniu wyników z automatycznych kampanii (VentureBeat),
 
 

Dogłębnie analizuj wyniki generowane przez wielokanałowe kampanie marketingowe i na ich podstawie regularnie ulepszaj swoje strategie. Śledź przychody z każdego procesu i zobacz, dzięki któremu osiągasz największe przychody

 

4 punkty, które sprawią, że spojrzysz na analitykę w zupełnie inny sposób

 
  • Mierz sprzedaż generowaną przez wszystkie kanały komunikacji, z których korzystasz w swoich kampaniach i sprawdź, jaka część całkowitej sprzedaży pochodzi z automatyzacji,
  • Analizuj, jak zaangażowanie uzyskane przez komunikację w różnych kanałach prowadzone przez zautomatyzowane kampanie przekłada się na sprzedaż,
  • Z łatwością uzyskaj dostęp do listy najlepszych procesów automatyzacji i workflow oraz dowiedz się, jakie wyniki generuje każdy z nich. Ulepszaj proces komunikacji wielokanałowej, aby zwiększyć konwersję na całej ścieżce zakupowej klienta,
  • Na podstawie danych ze szczegółowego panelu analitycznego podejmuj trafne decyzje, reaguj szybciej i udoskonalaj swoje kampanie bez obawy o osiągnięcie celów marketingowych.
 

W jaki sposób Dashboard Procesów Automatyzacji może wpłynąć na kampanie 1-do-1 i zagwarantować wzrost zysków w każdej firmie?

 
  • Obserwuj, które z twoich Procesów Automatyzacji przynoszą największe przychody i na tej podstawie dopracuj strategię mniej dochodowych kampanii marketingowych,
  • Ucz się na błędach, wykorzystaj możliwość podglądu statystyk dla każdego pojedynczego Workflow oraz Reguły Automatyzacji i szybko oceniaj, czy podjęte działania marketingowe w danym procesie przynoszą efekty,
  • Porównuj stosunek przychodów z procesów automatyzacji do całości sprzedaży w swoim eCommerce i sprawdź, czy sukcesywnie mapujesz, personalizujesz i optymalizujesz ścieżkę każdego klienta,
  • Analizuj jak zmieniały się statystyki wiadomości e-mail, SMS oraz powiadomień Web Push, w kampaniach 1-do-1 i z łatwością obserwuj zmiany średniego OR oraz CTR e-maili, aby wiedzieć, aby sprawdzić, czy osiągasz zamierzone cele marketingowe,
  • Monitoruj aktywność klientów, sprawdzając liczbę aktywacji, aby decydować, czy potrzebna jest implementacja dodatkowych procesów, które ich zaktywizują.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.