[Nowa Funkcjonalność] Konwertuj i pozyskuj więcej nowych klientów dzięki rozbudowanym możliwościom Custom Modal Designera, pozwalającym na hiperpersonalizację strony www poprzez zaawansowane i wysoce konfigurowalne pop-upy

 
 

Klienci zwykle opuszczają sklep, jeśli nie są w stanie znaleźć odpowiednich ofert i informacji. Jeśli nie jesteś w stanie przyciągnąć ich uwagi, jest bardzo prawdopodobne, że ich stracisz. Mając to na uwadze, opracowaliśmy nową, zaawansowaną funkcję, która pozwoli Ci tworzyć niestandardowe, spersonalizowane popupy, które z pewnością przyciągną uwagę każdego odwiedzającego twoją witrynę.

Custom Modal Designer pozwala spersonalizować wrażenia odwiedzających twoją witrynę internetową, wyświetlając odpowiednie oferty i formularze z odpowiednimi zachętami, które skuteczniej przekonają ich do pozostawienia swoich danych. Pozwala także na dostosowanie treści pop-upów oraz wybór kiedy i gdzie mają być wyświetlane wybranym grupom kontaktów na podstawie ich segmentacji i zachowania na stronie.

Nie musisz już tworzyć nijakich popupów dla całej publiczności, ani tworzyć wielu szablonów dla określonych kontaktów i grup kontaktów. Dzięki Custom Modal Designerowi, możesz utworzyć komunikaty, które będą wyświetlały różne treści – na przykład zawierające specjalne, spersonalizowane oferty wyselekcjonowanym segmentom twojej bazy użytkowników. Możesz także dostosować czas wyświetlania i miejsce, w którym się pojawia, oraz ustawić tygodniowy harmonogram wyświetlania wyskakujących okienek. Ponadto ich wizualną stronę można również dostosować, aby można je było poprawnie wyświetlać na dowolnym urządzeniu, mobilnym lub stacjonarnym, a także upewnić się, że przyciągają wzrok i są odpowiednio dopasowane do twojej witryny. Możesz dodać dowolny element graficzny, zmienić kolor, ustawić przezroczystość, a nawet zmienić najdrobniejsze szczegóły tekstu, takie jak dostosowanie wysokości i szerokości linii w formularzach podręcznych.

 

Z pomocą Custom Modal Designera:

 
  • Wyświetlaj wybranym grupom klientów pop-upy zawierające specjalne oferty na podstawie ich zachowania na stronie internetowej i danych CRM. Kontroluj, gdzie, kiedy, komu i jaka oferta ma być wyświetlana.
  • Pozyskaj więcej potencjalnych klientów i subskrypcji newslettera dzięki atrakcyjnym formularzom wyświetlanym w odpowiednim momencie.
  • Skorzystaj z szerokich możliwości customizacji, aby tworzyć komunikaty idealnie pasujące do wyglądu strony internetowej zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.
 

Jak korzystać z Custom Modal Designera

 

Aby stworzyć atrakcyjny popup, nie musisz prosić działu IT o pomoc. Jest w pełni konfigurowalny z poziomu konta SALESmanago. Aby z niego skorzystać, wykonaj następujące kroki:

  • Wybierz urządzenia, na których chcesz wyświetlać wyskakujące okienko (możesz wybrać komputer stacjonarny, telefon komórkowy lub oba typy). Jeśli wybierzesz oba urządzenia, będziesz mógł utworzyć popup osobno dla każdego z nich.
  • W kreatorze drag & drop możesz dostosować popup za pomocą listy responsywnych widżetów, które będą wypełniać jego zawartość, w tym tekst, obrazy, przyciski lub linki. Tutaj możesz wybrać, czy chcesz, aby wyskakujące okienko zbierało dane kontaktowe od odwiedzających witrynę, czy po prostu informowało ich o ofertach specjalnych, które dla nich przygotowałeś.
  • Kiedy skończysz, będziesz mógł zmienić estetyczną stronę popupu i  miejsce jego wyświetlenia w swojej witrynie. Wybierz, czy ma się pojawiać na środku ekranu, jako pasek u dołu strony, czy w jej rogu.
  • Określ, kiedy i w jakich częściach witryny mają się pojawiać popupy.
  • I wreszcie, będziesz mógł wybrać ustawienia, w tym czas wyświetlania i tygodniowy harmonogram, w którym możesz określić dokładne dni i godziny, w których popup będzie się pojawiać w twojej witrynie. Możesz także zdecydować, kiedy i na podstawie jakich warunków powinien on wyświetlać się temu samemu użytkownikowi.

I to wszystko. Po wykonaniu tych prostych czynności popup jest gotowy do pracy

 

Zastosuj hiperpersonalizację w swoich popupach

 

Hiperpersonalizacja to znak rozpoznawczy SALESmanago i chcemy, aby nasi klienci potrafili zastosować ją w każdej działalności marketingowej. Popupy są jedną z podstaw w generowaniu leadów nie bez powodu – są wyświetlane odwiedzającym twoją witrynę, więc nie można ich łatwo przeoczyć. Dzięki personalizacji wyskakujące okienka mogą być używane do prezentowania niestandardowych formularzy, które mogą zachęcić klientów do:

  • zapisu się do newslettera
  • oferowania gated contentu
  • pozyskania danych osobowych dzięki obietnicy bezpośredniego kontaktu ze swoimi przedstawicielami
  • pokazania banerów z informacjami o specjalnych, ograniczonych czasowo ofertach

W ten sposób spersonalizowane popupy pozwalają generować leady i tworzyć zaangażowanych klientów. Jedną z ich największych zalet jest to, że można je wyświetlać anonimowym użytkownikom, ale nadal można je spersonalizować pod kątem ich zainteresowań.

marketing automation

marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1
Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1

    W serii trzech artykułów CDP w pigułce przybliżamy podstawowe kwestie dotyczące Customer Data Platform: czym one są, czym różnią się od dotychczasowych systemów, dlaczego są lepsze i – co najważniejsze – w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać ich ogromne możliwości. W tym artykule wyjaśniamy, czym jest Customer Data Platform, jaki […]

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

    Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie […]

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

    Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.   E-mail wciąż jest królem marketingu […]

Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości

    Uwaga: ten artykuł (z wyjątkiem nagłówków i formatowania) został w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję   Wygeneruj post na blogu o chwytliwych tematach e-maili   Napisanie chwytliwego tematu wiadomości e-mail jest ważną częścią tworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingu. Dobry temat może zachęcić odbiorców do otwarcia e-maila i przeczytania jego treści, a zły może […]

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

    Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję […]

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

    Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.   […]

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

    SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.    Charakterystyczny, okrągły Ocean […]

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]