[Nowa Funkcjonalność] Konwertuj i pozyskuj więcej nowych klientów dzięki rozbudowanym możliwościom Custom Modal Designera, pozwalającym na hiperpersonalizację strony www poprzez zaawansowane i wysoce konfigurowalne pop-upy

 
 

Klienci zwykle opuszczają sklep, jeśli nie są w stanie znaleźć odpowiednich ofert i informacji. Jeśli nie jesteś w stanie przyciągnąć ich uwagi, jest bardzo prawdopodobne, że ich stracisz. Mając to na uwadze, opracowaliśmy nową, zaawansowaną funkcję, która pozwoli Ci tworzyć niestandardowe, spersonalizowane popupy, które z pewnością przyciągną uwagę każdego odwiedzającego twoją witrynę.

Custom Modal Designer pozwala spersonalizować wrażenia odwiedzających twoją witrynę internetową, wyświetlając odpowiednie oferty i formularze z odpowiednimi zachętami, które skuteczniej przekonają ich do pozostawienia swoich danych. Pozwala także na dostosowanie treści pop-upów oraz wybór kiedy i gdzie mają być wyświetlane wybranym grupom kontaktów na podstawie ich segmentacji i zachowania na stronie.

Nie musisz już tworzyć nijakich popupów dla całej publiczności, ani tworzyć wielu szablonów dla określonych kontaktów i grup kontaktów. Dzięki Custom Modal Designerowi, możesz utworzyć komunikaty, które będą wyświetlały różne treści – na przykład zawierające specjalne, spersonalizowane oferty wyselekcjonowanym segmentom twojej bazy użytkowników. Możesz także dostosować czas wyświetlania i miejsce, w którym się pojawia, oraz ustawić tygodniowy harmonogram wyświetlania wyskakujących okienek. Ponadto ich wizualną stronę można również dostosować, aby można je było poprawnie wyświetlać na dowolnym urządzeniu, mobilnym lub stacjonarnym, a także upewnić się, że przyciągają wzrok i są odpowiednio dopasowane do twojej witryny. Możesz dodać dowolny element graficzny, zmienić kolor, ustawić przezroczystość, a nawet zmienić najdrobniejsze szczegóły tekstu, takie jak dostosowanie wysokości i szerokości linii w formularzach podręcznych.

 

Z pomocą Custom Modal Designera:

 
  • Wyświetlaj wybranym grupom klientów pop-upy zawierające specjalne oferty na podstawie ich zachowania na stronie internetowej i danych CRM. Kontroluj, gdzie, kiedy, komu i jaka oferta ma być wyświetlana.
  • Pozyskaj więcej potencjalnych klientów i subskrypcji newslettera dzięki atrakcyjnym formularzom wyświetlanym w odpowiednim momencie.
  • Skorzystaj z szerokich możliwości customizacji, aby tworzyć komunikaty idealnie pasujące do wyglądu strony internetowej zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.
 

Jak korzystać z Custom Modal Designera

 

Aby stworzyć atrakcyjny popup, nie musisz prosić działu IT o pomoc. Jest w pełni konfigurowalny z poziomu konta SALESmanago. Aby z niego skorzystać, wykonaj następujące kroki:

  • Wybierz urządzenia, na których chcesz wyświetlać wyskakujące okienko (możesz wybrać komputer stacjonarny, telefon komórkowy lub oba typy). Jeśli wybierzesz oba urządzenia, będziesz mógł utworzyć popup osobno dla każdego z nich.
  • W kreatorze drag & drop możesz dostosować popup za pomocą listy responsywnych widżetów, które będą wypełniać jego zawartość, w tym tekst, obrazy, przyciski lub linki. Tutaj możesz wybrać, czy chcesz, aby wyskakujące okienko zbierało dane kontaktowe od odwiedzających witrynę, czy po prostu informowało ich o ofertach specjalnych, które dla nich przygotowałeś.
  • Kiedy skończysz, będziesz mógł zmienić estetyczną stronę popupu i  miejsce jego wyświetlenia w swojej witrynie. Wybierz, czy ma się pojawiać na środku ekranu, jako pasek u dołu strony, czy w jej rogu.
  • Określ, kiedy i w jakich częściach witryny mają się pojawiać popupy.
  • I wreszcie, będziesz mógł wybrać ustawienia, w tym czas wyświetlania i tygodniowy harmonogram, w którym możesz określić dokładne dni i godziny, w których popup będzie się pojawiać w twojej witrynie. Możesz także zdecydować, kiedy i na podstawie jakich warunków powinien on wyświetlać się temu samemu użytkownikowi.

I to wszystko. Po wykonaniu tych prostych czynności popup jest gotowy do pracy

 

Zastosuj hiperpersonalizację w swoich popupach

 

Hiperpersonalizacja to znak rozpoznawczy SALESmanago i chcemy, aby nasi klienci potrafili zastosować ją w każdej działalności marketingowej. Popupy są jedną z podstaw w generowaniu leadów nie bez powodu – są wyświetlane odwiedzającym twoją witrynę, więc nie można ich łatwo przeoczyć. Dzięki personalizacji wyskakujące okienka mogą być używane do prezentowania niestandardowych formularzy, które mogą zachęcić klientów do:

  • zapisu się do newslettera
  • oferowania gated contentu
  • pozyskania danych osobowych dzięki obietnicy bezpośredniego kontaktu ze swoimi przedstawicielami
  • pokazania banerów z informacjami o specjalnych, ograniczonych czasowo ofertach

W ten sposób spersonalizowane popupy pozwalają generować leady i tworzyć zaangażowanych klientów. Jedną z ich największych zalet jest to, że można je wyświetlać anonimowym użytkownikom, ale nadal można je spersonalizować pod kątem ich zainteresowań.

marketing automation

marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku

    Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!   W lutym 2022 r. Forrester Consulting przeprowadził ankietę wśród 200 osób decyzyjnych różnych szczebli (manager+), skoncentrowanych na pozyskiwaniu klientów. […]

Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?

    Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami. Aby stawić czoła wyzwaniom obecnej recesji, marketerzy muszą w dużym […]

Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?
Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?

    Inflacja sprawia, że klienci zastanawiają się dwa razy, nim otworzą portfel. I choć wciąż kupują, to ich zachowanie się zmieniło. W sektorze eCommerce obserwujemy inflacyjną recesję lojalności, która stawia marketerów w paradoksalnej sytuacji: muszą zwiększać swoją efektywność bez zwiększania kosztów operacyjnych. Jest z tego wyjście  – z głową.   Zachowanie klientów się zmieniło […]

Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce
Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce

    Jak w chińskim przysłowiu, żyjemy w ciekawych czasach, które zmuszają nas do przekraczania ograniczeń i jeszcze efektywniejszego działania – mówiąc prościej, zgodnie z zasadami lean. W tym artykule przedstawiamy najpilniejsze wyzwania w dzisiejszym marketingu eCommerce i dostarczamy wskazówek, jak przygotować się na zmiany, których efekty już widzimy wokół nas.   Ciekawe czasy   […]

4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!
4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!

    W poprzednim artykule zwróciliśmy uwagę, że Lean Marketing wymaga inteligentnych, wysoce wydajnych, drobnych kroków, zamiast wielkich planów marketingowych. W tym artykule pokażemy 4 praktyczne sposoby na wykonanie takich kroków i znalezienie wartościowych klientów we własnej bazie danych.   Wzmocnienie elementów strategii lean   Jak wskazaliśmy również w poprzednim artykule, niektóre elementy strategii Lean […]

Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?
Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?

    Najpierw było Lean Manufacturing, potem Lean Management. Ukonstytuowały one powszechne rozumienie terminu Lean, który oznacza osiąganie celów bez kosztownych strat lub nadwyżek – czasu, zasobów lub wysiłku. Lean Marketing zawiera wszystkie te elementy, a ponadto czerpie wiele ze stylu zarządzania projektami Agile. Lean Marketing jest również znacznie łatwiejszy, gdy masz platformę Customer Data […]

[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!
[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

    Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć. Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago. Integracja napędza marketing […]

10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji
10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji

    W naszym ostatnim artykule zwróciliśmy uwagę na współczynnik konwersji i jego fundamentalne znaczenie dla eCommerce – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Dziś pokażemy ci 10 praktycznych sposobów na stabilne, ugruntowane zwiększenie współczynnika konwersji – miesiąc po miesiącu.   Jak wyliczyć współczynnik […]

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]