[Nowa Funkcjonalność] Konwertuj i pozyskuj więcej nowych klientów dzięki rozbudowanym możliwościom Custom Modal Designera, pozwalającym na hiperpersonalizację strony www poprzez zaawansowane i wysoce konfigurowalne pop-upy

 
 

Klienci zwykle opuszczają sklep, jeśli nie są w stanie znaleźć odpowiednich ofert i informacji. Jeśli nie jesteś w stanie przyciągnąć ich uwagi, jest bardzo prawdopodobne, że ich stracisz. Mając to na uwadze, opracowaliśmy nową, zaawansowaną funkcję, która pozwoli Ci tworzyć niestandardowe, spersonalizowane popupy, które z pewnością przyciągną uwagę każdego odwiedzającego twoją witrynę.

Custom Modal Designer pozwala spersonalizować wrażenia odwiedzających twoją witrynę internetową, wyświetlając odpowiednie oferty i formularze z odpowiednimi zachętami, które skuteczniej przekonają ich do pozostawienia swoich danych. Pozwala także na dostosowanie treści pop-upów oraz wybór kiedy i gdzie mają być wyświetlane wybranym grupom kontaktów na podstawie ich segmentacji i zachowania na stronie.

Nie musisz już tworzyć nijakich popupów dla całej publiczności, ani tworzyć wielu szablonów dla określonych kontaktów i grup kontaktów. Dzięki Custom Modal Designerowi, możesz utworzyć komunikaty, które będą wyświetlały różne treści – na przykład zawierające specjalne, spersonalizowane oferty wyselekcjonowanym segmentom twojej bazy użytkowników. Możesz także dostosować czas wyświetlania i miejsce, w którym się pojawia, oraz ustawić tygodniowy harmonogram wyświetlania wyskakujących okienek. Ponadto ich wizualną stronę można również dostosować, aby można je było poprawnie wyświetlać na dowolnym urządzeniu, mobilnym lub stacjonarnym, a także upewnić się, że przyciągają wzrok i są odpowiednio dopasowane do twojej witryny. Możesz dodać dowolny element graficzny, zmienić kolor, ustawić przezroczystość, a nawet zmienić najdrobniejsze szczegóły tekstu, takie jak dostosowanie wysokości i szerokości linii w formularzach podręcznych.

 

Z pomocą Custom Modal Designera:

 
  • Wyświetlaj wybranym grupom klientów pop-upy zawierające specjalne oferty na podstawie ich zachowania na stronie internetowej i danych CRM. Kontroluj, gdzie, kiedy, komu i jaka oferta ma być wyświetlana.
  • Pozyskaj więcej potencjalnych klientów i subskrypcji newslettera dzięki atrakcyjnym formularzom wyświetlanym w odpowiednim momencie.
  • Skorzystaj z szerokich możliwości customizacji, aby tworzyć komunikaty idealnie pasujące do wyglądu strony internetowej zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.
 

Jak korzystać z Custom Modal Designera

 

Aby stworzyć atrakcyjny popup, nie musisz prosić działu IT o pomoc. Jest w pełni konfigurowalny z poziomu konta SALESmanago. Aby z niego skorzystać, wykonaj następujące kroki:

  • Wybierz urządzenia, na których chcesz wyświetlać wyskakujące okienko (możesz wybrać komputer stacjonarny, telefon komórkowy lub oba typy). Jeśli wybierzesz oba urządzenia, będziesz mógł utworzyć popup osobno dla każdego z nich.
  • W kreatorze drag & drop możesz dostosować popup za pomocą listy responsywnych widżetów, które będą wypełniać jego zawartość, w tym tekst, obrazy, przyciski lub linki. Tutaj możesz wybrać, czy chcesz, aby wyskakujące okienko zbierało dane kontaktowe od odwiedzających witrynę, czy po prostu informowało ich o ofertach specjalnych, które dla nich przygotowałeś.
  • Kiedy skończysz, będziesz mógł zmienić estetyczną stronę popupu i  miejsce jego wyświetlenia w swojej witrynie. Wybierz, czy ma się pojawiać na środku ekranu, jako pasek u dołu strony, czy w jej rogu.
  • Określ, kiedy i w jakich częściach witryny mają się pojawiać popupy.
  • I wreszcie, będziesz mógł wybrać ustawienia, w tym czas wyświetlania i tygodniowy harmonogram, w którym możesz określić dokładne dni i godziny, w których popup będzie się pojawiać w twojej witrynie. Możesz także zdecydować, kiedy i na podstawie jakich warunków powinien on wyświetlać się temu samemu użytkownikowi.

I to wszystko. Po wykonaniu tych prostych czynności popup jest gotowy do pracy

 

Zastosuj hiperpersonalizację w swoich popupach

 

Hiperpersonalizacja to znak rozpoznawczy SALESmanago i chcemy, aby nasi klienci potrafili zastosować ją w każdej działalności marketingowej. Popupy są jedną z podstaw w generowaniu leadów nie bez powodu – są wyświetlane odwiedzającym twoją witrynę, więc nie można ich łatwo przeoczyć. Dzięki personalizacji wyskakujące okienka mogą być używane do prezentowania niestandardowych formularzy, które mogą zachęcić klientów do:

  • zapisu się do newslettera
  • oferowania gated contentu
  • pozyskania danych osobowych dzięki obietnicy bezpośredniego kontaktu ze swoimi przedstawicielami
  • pokazania banerów z informacjami o specjalnych, ograniczonych czasowo ofertach

W ten sposób spersonalizowane popupy pozwalają generować leady i tworzyć zaangażowanych klientów. Jedną z ich największych zalet jest to, że można je wyświetlać anonimowym użytkownikom, ale nadal można je spersonalizować pod kątem ich zainteresowań.

marketing automation

marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.