[Nowa Funkcjonalność] Konwertuj i pozyskuj więcej nowych klientów dzięki rozbudowanym możliwościom Custom Modal Designera, pozwalającym na hiperpersonalizację strony www poprzez zaawansowane i wysoce konfigurowalne pop-upy

 
 

Klienci zwykle opuszczają sklep, jeśli nie są w stanie znaleźć odpowiednich ofert i informacji. Jeśli nie jesteś w stanie przyciągnąć ich uwagi, jest bardzo prawdopodobne, że ich stracisz. Mając to na uwadze, opracowaliśmy nową, zaawansowaną funkcję, która pozwoli Ci tworzyć niestandardowe, spersonalizowane popupy, które z pewnością przyciągną uwagę każdego odwiedzającego twoją witrynę.

Custom Modal Designer pozwala spersonalizować wrażenia odwiedzających twoją witrynę internetową, wyświetlając odpowiednie oferty i formularze z odpowiednimi zachętami, które skuteczniej przekonają ich do pozostawienia swoich danych. Pozwala także na dostosowanie treści pop-upów oraz wybór kiedy i gdzie mają być wyświetlane wybranym grupom kontaktów na podstawie ich segmentacji i zachowania na stronie.

Nie musisz już tworzyć nijakich popupów dla całej publiczności, ani tworzyć wielu szablonów dla określonych kontaktów i grup kontaktów. Dzięki Custom Modal Designerowi, możesz utworzyć komunikaty, które będą wyświetlały różne treści – na przykład zawierające specjalne, spersonalizowane oferty wyselekcjonowanym segmentom twojej bazy użytkowników. Możesz także dostosować czas wyświetlania i miejsce, w którym się pojawia, oraz ustawić tygodniowy harmonogram wyświetlania wyskakujących okienek. Ponadto ich wizualną stronę można również dostosować, aby można je było poprawnie wyświetlać na dowolnym urządzeniu, mobilnym lub stacjonarnym, a także upewnić się, że przyciągają wzrok i są odpowiednio dopasowane do twojej witryny. Możesz dodać dowolny element graficzny, zmienić kolor, ustawić przezroczystość, a nawet zmienić najdrobniejsze szczegóły tekstu, takie jak dostosowanie wysokości i szerokości linii w formularzach podręcznych.

 

Z pomocą Custom Modal Designera:

 
  • Wyświetlaj wybranym grupom klientów pop-upy zawierające specjalne oferty na podstawie ich zachowania na stronie internetowej i danych CRM. Kontroluj, gdzie, kiedy, komu i jaka oferta ma być wyświetlana.
  • Pozyskaj więcej potencjalnych klientów i subskrypcji newslettera dzięki atrakcyjnym formularzom wyświetlanym w odpowiednim momencie.
  • Skorzystaj z szerokich możliwości customizacji, aby tworzyć komunikaty idealnie pasujące do wyglądu strony internetowej zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.
 

Jak korzystać z Custom Modal Designera

 

Aby stworzyć atrakcyjny popup, nie musisz prosić działu IT o pomoc. Jest w pełni konfigurowalny z poziomu konta SALESmanago. Aby z niego skorzystać, wykonaj następujące kroki:

  • Wybierz urządzenia, na których chcesz wyświetlać wyskakujące okienko (możesz wybrać komputer stacjonarny, telefon komórkowy lub oba typy). Jeśli wybierzesz oba urządzenia, będziesz mógł utworzyć popup osobno dla każdego z nich.
  • W kreatorze drag & drop możesz dostosować popup za pomocą listy responsywnych widżetów, które będą wypełniać jego zawartość, w tym tekst, obrazy, przyciski lub linki. Tutaj możesz wybrać, czy chcesz, aby wyskakujące okienko zbierało dane kontaktowe od odwiedzających witrynę, czy po prostu informowało ich o ofertach specjalnych, które dla nich przygotowałeś.
  • Kiedy skończysz, będziesz mógł zmienić estetyczną stronę popupu i  miejsce jego wyświetlenia w swojej witrynie. Wybierz, czy ma się pojawiać na środku ekranu, jako pasek u dołu strony, czy w jej rogu.
  • Określ, kiedy i w jakich częściach witryny mają się pojawiać popupy.
  • I wreszcie, będziesz mógł wybrać ustawienia, w tym czas wyświetlania i tygodniowy harmonogram, w którym możesz określić dokładne dni i godziny, w których popup będzie się pojawiać w twojej witrynie. Możesz także zdecydować, kiedy i na podstawie jakich warunków powinien on wyświetlać się temu samemu użytkownikowi.

I to wszystko. Po wykonaniu tych prostych czynności popup jest gotowy do pracy

 

Zastosuj hiperpersonalizację w swoich popupach

 

Hiperpersonalizacja to znak rozpoznawczy SALESmanago i chcemy, aby nasi klienci potrafili zastosować ją w każdej działalności marketingowej. Popupy są jedną z podstaw w generowaniu leadów nie bez powodu – są wyświetlane odwiedzającym twoją witrynę, więc nie można ich łatwo przeoczyć. Dzięki personalizacji wyskakujące okienka mogą być używane do prezentowania niestandardowych formularzy, które mogą zachęcić klientów do:

  • zapisu się do newslettera
  • oferowania gated contentu
  • pozyskania danych osobowych dzięki obietnicy bezpośredniego kontaktu ze swoimi przedstawicielami
  • pokazania banerów z informacjami o specjalnych, ograniczonych czasowo ofertach

W ten sposób spersonalizowane popupy pozwalają generować leady i tworzyć zaangażowanych klientów. Jedną z ich największych zalet jest to, że można je wyświetlać anonimowym użytkownikom, ale nadal można je spersonalizować pod kątem ich zainteresowań.

marketing automation

marketing automation

SALESmanago to jedyna platforma CDXP (all-in-one Customer Data Platform & Customer Experience Platform) wspierana sztuczną inteligencją i wykorzystująca podejście no-code. Używana jest przez ponad 2000 klientów (m.in. Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victoria’s Secret) w 50 krajach. Financial Times określił SALESmanago jako najszybciej rosnącą platformę marketing automation w Europie.

SALESmanago wykorzystuje pełen potencjał danych o klientach, łącząc zaawansowaną analitykę i hiperpersonalizację do dostarczenia w pełni konfigurowalnych, spersonalizowanych doświadczeń we wszystkich kanałach marketingowych.

Firma zlokalizowana jest w Krakowie i zatrudnia 300 doświadczonych konsultantów, data scientists i inżynierów. SALESmanago działa międzynarodowo dzięki szerokiej sieci ponad 1000 partnerów biznesowych.

Zacznij swoją podróż z SALESmanago od 2-miesięcznego darmowego Proof of Concept. Zarejestruj się na www.salesmanago.pl

[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!
[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

    Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć. Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago. Integracja napędza marketing […]

10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji
10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji

    W naszym ostatnim artykule zwróciliśmy uwagę na współczynnik konwersji i jego fundamentalne znaczenie dla eCommerce – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Dziś pokażemy ci 10 praktycznych sposobów na stabilne, ugruntowane zwiększenie współczynnika konwersji – miesiąc po miesiącu.   Jak wyliczyć współczynnik […]

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]

Uwaga klientów ma swoje granice, z pomocą przychodzi grywalizacja! 5 trendów kształtujących zgrywalizowany eCommerce
Uwaga klientów ma swoje granice, z pomocą przychodzi grywalizacja! 5 trendów kształtujących zgrywalizowany eCommerce

    Bezprecedensowe czasy globalnej pandemii przyzwyczaiły nas do zmian zachowań konsumentów, co tylko uległo nasileniu wraz z przedłużającym się okresem i kolejnymi falami. Rosnąca cyfryzacja naszych zachowań osiągnęła nieprzewidywany dotąd poziom w skali i w demografii. A na ekranie nie ma zbyt wiele miejsca. Walka o uwagę nasiliła się. Uwaga to wyjątkowo cenny zasób. […]

Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?
Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?

    Skrupulatnie zbadaliśmy najnowsze trendy konsumenckie, aby oddzielić ziarno od plew i przedstawić rzetelne oszacowanie ogólnego kierunku ewolucji eCommerce. Oto, co odkryliśmy:   Klienci przenoszą się na urządzenia mobilne   Klienci zwykle odkrywają więcej produktów online niż w sklepach stacjonarnych. 55% z nich preferuje sieć z uwagi na wygodę, 46% większy wybór, a 45% […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane zero- i first-party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane Zero- i First-Party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI
Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI

    Last touch ROAS wciąż dominuje wyobraźnię marketerów jako prymitywne, ale proste narzędzie pomiarowe. W nowym krajobrazie eCommerce, zdominowanym przez zagadnienie prywatności, będzie musiało się to zmienić. Wskaźniki dla ROAS ucierpią z uwagi na brak danych z tracking i bardzo ograniczone sposoby identyfikacji urządzeń. Brak plików cookie third-party tylko pogorszy sytuację. Co zastąpi ROAS? […]

Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party
Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party

    Niedawne badanie przeprowadzone przez CommerceNext pokazuje, że 39% sprzedawców detalicznych i marek obawia się nowego środowiska post-cookie, zdominowanego przez podejście privacy-first. W badaniu autorzy starali się też dociec, jakich strategii wobec tego środowiska planują użyć marketerzy. Oszałamiający okazała się fakt, że branża eCommerce wydaje się być nieświadoma roli, jaką dane zero-party mogą – […]