Kampanie mailowe pozostają jednym z najbardziej popularnych i najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, jednocześnie cały czas są wzbogacane o nowe możliwości takie jak zaawansowana personalizacja, czy możliwość przeprowadzania testów A/B/X. Wraz z napływem nowych opcji śledzenie wszystkich aspektów twoich kampanii może stać się nieporęczne. To właśnie z tego powodu wprowadzamy nowy dashboard e-mail marketing, w którym znajdziesz wszystkie informacje związane z twoimi kampaniami e-mailowymi.

Dashboard e-mail marketing pozwoli ci szybko nawigować między różnymi elementami twoich kampanii i pomoże ci zwiększyć współczynniki OR i CTR płynnie prowadząc cię w stronę krytycznych informacji: dostarczalności twoich wiadomości, ich otwieralności, aktywności twoich kontaktów, reputacji twojej domeny i więcej.

 

Dashboard E-mail Marketing

 
  • Oceniaj zaangażowanie kontaktów. Na podstawie nowej analityki aktywności kontaktów określ najlepszy czas na wysłanie kolejnych mailingów.
  • Dokładnie przeanalizuj konfigurację i reputację domen wysyłkowych (SPF i DKIM). Zarządzaj dostarczalnością swoich kampanii, by poprawić statystyki OR i CTR swoich kampanii.  
  • Mierz przychody i analizuj zamówienia wygenerowane dzięki wysyłanym e-mailom i newsletterom z SALESmanago. 
  • Wykorzystaj analitykę stanu bazy wraz z pełną listą powodów rezygnacji z subskrypcji, w celu lepszego zarządzania bazą kontaktów oraz poprawy prowadzonych kampanii.
 

Wykorzystuj dane

 

Nowa funkcjonalność jest stworzona z myślą o wygodzie dostępu do informacji, dając ci wszystko czego potrzebujesz aby osiągnąć sukces w swoich kampaniach, w jednym miejscu. Będziesz mógł tworzyć i szybko zobaczyć wymierne rezultaty kampanii, określać ich skuteczność i porównywać je ze sobą nawzajem.

Możesz określić różny przedział czasowy aby zobaczyć stopklatkę dla danej kampanii, lub określić jak efektywny był twój e-mail merkating w dłuższym odstępie czasu. Możesz ustawić swoje maile tak, aby zostały wysłane o najlepszej możliwej porze, dokładnie kiedy twoi indywidualni klienci mają największe szanse na otwarcie i odczytanie wiadomości. W każdym momencie możesz wyizolować i zbadać najskuteczniejsze wiadomości, żeby ustalić, która taktyka działała najlepiej i zaplanować nowe kampanie używając zgromadzonej wiedzy.

marketing automation

marketing automation