[Nowa Funkcjonalność] Nowy standard w SaaS. Human Interface przyspiesza nawigację o 60%, wymagając o ⅓ mniej kliknięć

 
 

Aby radykalnie polepszyć komfort korzystania z naszego systemu, przeprojektowaliśmy jego interfejs od podstaw. Na początek przygotowaliśmy pionierskie wytyczne Human Interface, inspirowane najnowszymi trendami projektowymi dla najbardziej intuicyjnych systemów operacyjnych. Skrupulatne wykonanie założeń projektowych umożliwiło nam wyniesienie User Experience do poziomu nieosiągalnego, na dzień dzisiejszy przez żaden system SaaS.

Celem, jaki sobie postawiliśmy, było usunięcie wszelkich przeszkód między intencją użytkownika a działaniem systemu, aby stworzyć warunki dla idealnego flow. Osiągnęliśmy znaczący, 60% wzrost szybkości działania i zmniejszyliśmy liczbę kliknięć o 33%.

W tym artykule podsumowujemy wszystkie zmiany i wyjaśniamy nasze inspiracje. Zapraszamy do lektury!

 

Rewolucja w SaaS zorientowana na użytkownika – Human Interface

 

Ciągły rozwój platform typu end-to-end wymaga nowego podejścia do zasad projektowania. W dotychczasowych iteracjach systemu wykorzystaliśmy już w pełni klasyczne założenia interfejsu SaaS. Przygotowując prawdziwie rewolucyjne, zorientowane na użytkownika zmiany, postanowiliśmy:

  • Zaprojektować cały interfejs od podstaw zamiast rozwijać już istniejący.
  • Całkowicie odrzucić klasyczną filozofię projektowania SaaS, którą uważamy za niewystarczającą dla nowoczesnego CDP.
  • Poszukać inspiracji w najbardziej intuicyjnych interfejsach, łatwych do obsłużenia nawet dla amatorów — interfejsach systemów operacyjnych, takich jak Windows czy macOS.

Dzięki temu osiągnęliśmy efekty niespotykane w programach SaaS:

  • Szybkość obsługi. Ponieważ do uzyskania pożądanej funkcji potrzeba mniej operacji, nowe menu pozwala poruszać się po systemie nawet o 60% szybciej, bardziej intuicyjnie i za pomocą ⅓ mniejszej liczby kliknięć,
  • Bezproblemowość wdrożenia. Użytkownicy, którzy znają systemy operacyjne z codziennych doświadczeń, natychmiast rozpoznają wzorzec i będą wiedzieć, jak się po nim poruszać.
  • Personalizacja. Podobnie jak w przypadku systemów operacyjnych, użytkownicy mogą teraz dostosować interfejs do swoich potrzeb.
  • Zwinność. Obecnie istnieje wiele sposobów, aby uzyskać dostęp do dowolnej z ponad 650 funkcji i rozwiązań SALESmanago, zgodnie z preferencjami i zwyczajami użytkownika.

Zaprojektowaliśmy system nawigacji tak przyjazny, płynny i szybki, że nazwaliśmy go po prostu Human Interface.

 

Anatomia Menu

 

Intuicyjna nawigacja i klawisze hotkeys

 

Nowe menu jest teraz łatwo dostępne dzięki dużemu, zielonemu przyciskowi w lewym górnym rogu ekranu. Możesz także użyć klawisza skrótu A, aby uzyskać dostęp do menu (więcej o skrótach później).

 
 

Nawigacja po menu to teraz czysta przyjemność. Wystarczy najechać kursorem na wybraną pozycję, a pojawi się całe drzewo funkcjonalności. Jednym kliknięciem możesz przejść bezpośrednio do potrzebnej funkcjonalności, nawet jeśli znajduje się ona na podrzędnej liście w menu!

 
 

Kolejną innowacją jest wprowadzenie skrótów klawiszowych, które dodatkowo usprawniają nawigację w aplikacji. Wciśnij Shift+? aby podświetlić wszystkie dostępne skróty.

 
 

Najważniejsze funkcjonalności na wyciągnięcie ręki

 

Szybkie Linki to zestaw najczęściej używanych funkcjonalności, dostępnych natychmiastowo z górnego paska. Pozwalają jednym kliknięciem przeskoczyć do wybranej funkcjonalności z dowolnego miejsca w systemie. Możesz w pełni dostosować zestaw, kolejność linków i wygląd ikon do swoich potrzeb.

 
 

Aby skonfigurować własny zestaw szybkich łączy, kliknij przycisk Zarządzaj.

 
 

Następnie wybierz pożądaną funkcjonalność z rozwijanego menu. Jako Szybki Link możesz wybrać dowolną funkcję, a następnie dostosować jej ikonę. Następnie kliknij przycisk Zapisz na pasku linków. Twój nowy Szybki Link został dodany do paska.

 
 

Możesz skonfigurować do 15 Szybkich Linków. Aby usunąć istniejące elementy, kliknij ikonę minusa obok wybranego linku.

 

Menu kontekstualne

 

Menu kontekstualne, inaczej popularne “breadcrumbs”, są wyświetlane poziomo pod górnym paskiem Szybkich Linków. Jest to stale widoczne menu dodatkowe, które pozwala na płynne poruszanie się między poszczególnymi funkcjami każdego modułu (funkcjonalności). Zmieniają się one dynamicznie w zależności od Twojej lokalizacji w systemie, odzwierciedlając strukturę funkcji w każdym module.

 
 

Twoje kolory w Twoim miejscu pracy

 

Dostosuj kolor każdej pozycji w menu zgodnie ze swoimi upodobaniami. Zmieniaj kolory czcionek, ikon, kafelków i tła – to Twoje miejsce pracy, w którym masz czuć się dobrze! Możesz zmieniać kolory dla grup elementów (tj. wszystkie kafelki, wszystkie ikony), jak i poszczególnych elementów na kafelkach (inny kolor ikon lub kolor tła na wybranym kafelku).

 
 

Komunikacja zero-click pomiędzy człowiekiem a systemem

 

Nowe menu zawiera dwa Search Boxy. Pierwszy znajduje się w menu. Pozwala szybko znaleźć wszystkie potrzebne funkcje i ich podrozdziały.

W ten sposób doświadczeni użytkownicy, wiedząc czego szukają, mogą teraz dostać się bezpośrednio do pożądanej funkcjonalności z dowolnego miejsca w systemie. Żadnych kliknięć.

Drugi Search Box znajduje się na górnym pasku. Pozwala szybko znaleźć kontakt na liście kontaktów.

   

Podsumowanie nowego, przyjaznego ekosystemu operacji

 
  • Przekształć doświadczenie z CDP i Marketing Automation dzięki przeprojektowanemu menu nawigacji i innowacyjnemu podejściu do architektury informacji, zapewniającemu szybki dostęp do wszystkich z ponad 650 funkcji i rozwiązań.
  • Oszczędź czas dzięki uproszczonej nawigacji wewnątrz aplikacji: zmniejszonej o 1/3 liczbę kliknięć i skróconemu o 60% czasowi dotarcia do wszystkich funkcji systemu.
  • Skorzystaj z szeregu ulepszeń, opartych na najnowszych trendach UX, zapewniających szybką i bezproblemową nawigację po systemie.
  • Stwórz własną listę Szybkich Linków i uzyskaj dostęp do najczęściej używanych funkcjonalności z dowolnego miejsca w aplikacji, bez otwierania menu głównego.
  • Użyj konfigurowalnych skrótów klawiszowych, aby płynnie, w ułamku sekundy, dostać się do ulubionych funkcji.
  • Ciesz się zindywidualizowanym doświadczeniem, w pełni dostosowując menu i Szybkie Linki do swoich potrzeb, uzyskując natychmiastowy dostęp do najważniejszych i najczęściej używanych funkcji.
 

Standardowa nawigacja CDP i nowy Human Interface SALESmanago CDP

 
 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1
Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1

    W serii trzech artykułów CDP w pigułce przybliżamy podstawowe kwestie dotyczące Customer Data Platform: czym one są, czym różnią się od dotychczasowych systemów, dlaczego są lepsze i – co najważniejsze – w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać ich ogromne możliwości. W tym artykule wyjaśniamy, czym jest Customer Data Platform, jaki […]

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

    Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie […]

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

    Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.   E-mail wciąż jest królem marketingu […]

Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości

    Uwaga: ten artykuł (z wyjątkiem nagłówków i formatowania) został w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję   Wygeneruj post na blogu o chwytliwych tematach e-maili   Napisanie chwytliwego tematu wiadomości e-mail jest ważną częścią tworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingu. Dobry temat może zachęcić odbiorców do otwarcia e-maila i przeczytania jego treści, a zły może […]

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

    Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję […]

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

    Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.   […]

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

    SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.    Charakterystyczny, okrągły Ocean […]

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]