[Nowa Funkcjonalność] Oparta na AI, Hiper Segmentacja no-code wykracza poza tradycyjną segmentację, oferując w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając dostęp jednym kliknięciem we wszystkich kanałach dotarcia

 
 

Jak przypomina nam Campaign Monitor, kampanie oparte na segmentacji mogą prowadzić do 760% wzrostu przychodów. Co więcej, segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na zbadanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań – co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. Hiper segmentacja przenosi tę grę na zupełnie nowy poziom poprzez adaptację bezkodowych, napędzanych sztuczną inteligencją rozwiązań, aby przynieść jeszcze większy marketingowy ROI.

 

Chcesz użyć hiper segmentacji 1:1, ale nie potrafisz kodować? To da się załatwić!

 

Wygląda na to, że marketerzy i właściciele e-commerce zdali sobie sprawę z tego, jak ważne jest odpowiednie doświadczenie konsumenta. Mówię tu o doświadczeniu, którego nie da się podrobić za pomocą masowych kampanii. Każda grupa odbiorców jest inna. Klienci należą do różnych grup demograficznych i „passion tribes”. Nic więc dziwnego, że wymagają różnego podejścia. Odpowiedzią może być właściwa segmentacja dla wszystkich działań marketingowych.

 
  • Segmentacja jest wymieniana w TOP 10 wyzwań przez użytkowników MarTech. (Automizy)
  • Marketerzy, którzy używają segmentacji w kampaniach, odnotowują aż 760% wzrost przychodów. (Campaign Monitor)
  • Segmentacja służy głównie dopasowaniu treści do preferencji odbiorców. 70% konsumentów twierdzi, że zwróciłoby większą uwagę na produkty spersonalizowane. (Infogroup)
  • Segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na poznanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań – co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. (Cintell)
  • 77% ROI generowanego przez e-mail marketing pochodzi z segmentacji odbiorców, kampanii targetowanych i triggerowanych. (Higher Logic)
  • Kampanie segmentowane otrzymują 14,37% więcej otwarć i 64.78% więcej kliknięć. (MailChimp)
 

To wszystko brzmi bardzo zachęcająco, ale często specjaliści nie wiedzą zbyt wiele o tym, jak w pełni wykorzystać potencjał segmentacji opartej na danych demograficznych/behawioralnych, nie wspominając już o pełnym profilu danych CDP. Wyzwania są różne – brak umiejętności analitycznych, brak biegłości w obsłudze platformy, czy też brak czasu na wielopoziomową analizę grup docelowych i tak dalej.

 

Co więcej, klasyczna segmentacja nie odpowiada już potrzebom odbiorców. To, czego szukają i na co najlepiej reagują, to hiperpersonalizacja 1:1. Czy da się ją osiągnąć w prosty sposób?

 

Sięgaj tam, gdzie wzrok nie sięga i pozwól AI zidentyfikować najistotniejsze segmenty dla Twoich kampanii marketingowych

 
  • Wyjdź poza podstawowe dane demograficzne, korzystając z hiper-segmentacji, która uwzględnia zainteresowania i zachowania konsumentów w celu zrozumienia ich indywidualnych preferencji.
  • Wykorzystaj personalizację 1:1 aby dostosowywać kampanie marketingowe, treści i doświadczenie klienta w czasie rzeczywistym.
  • Identyfikuj segmenty i konta o wysokim potencjale i dużym prawdopodobieństwie zakupu, aby kierować reklamy i dostarczać właściwe komunikaty i oferty we właściwym czasie, by zdobywać i angażować klientów.
  • Twórz, edytuj, zarządzaj i analizuj wszystkie segmenty z jednego, ujednoliconego, przyjaznego dla użytkownika Centrum, ale też ze wszystkich miejsc w systemie, gdzie odbywa się selekcja kontaktów, np.:
    • E-mail Marketing (pojedyncze kampanie, wiadomości urodzinowe itp.) 
    • Powiadomienia Web Push, 
    • Mobile Marketing,
    • Zarządzanie kontaktami,
    • Custom Audiences.
  • Korzystaj z ujednoliconego interfejsu, który pozwala na błyskawiczne przetwarzanie danych bez znajomości kodowania. Wypróbuj proste kreatory segmentacji, które oszczędzają czas, zapewniając jednocześnie precyzyjne targetowanie.
  • Hyper Segmentation Center to najnowocześniejsze rozwiązanie, które umożliwia błyskawiczne tworzenie najbardziej zaawansowanych segmentów łączących wszystkie dane zebrane w CDP, takie jak zachowania, transakcje, charakterystyka klientów itp.
  • Z łatwością kieruj reklamy do najistotniejszych kontaktów dla określonych kampanii bez ręcznego tworzenia nowych grup kontaktów dla każdego działania marketingowego. Centrum Hiper Segmentacji oparte na AI przeanalizuje dane klientów i dostarczy listę odpowiednich segmentów.
   

Dołącz do rewolucji

 
  • Proaktywnie angażuj wszystkie swoje kontakty i ciesz się dobrymi wynikami kampanii i doskonałym ROI dzięki wstępnie zdefiniowanym grupom odbiorców.
  • Jednym kliknięciem wybierz predefiniowane grupy, takie jak na przykład klienci z wysokim ryzykiem churnu, aby wykorzystać istniejące długoterminowe strategie wzrostu, podczas gdy nadal odkrywasz platformę.
  • Oszczędzaj czas i zyskaj szybki wzrost ROI dzięki prostemu pulpitowi nawigacyjnemu dostępnemu z każdego miejsca, w którym ustawiasz grupę odbiorców kampanii.
  • Mieszaj i dopasowuj segmenty, aby przygotować najbardziej odpowiednie grupy kontaktów i dostosowywać dowolny segment w dowolnym momencie z dowolnego miejsca, nawet poza kreatorem.
  • Targetuj nieszablonowe, a jednocześnie najistotniejsze grupy klientów wykraczające poza buyer personas, aby zmaksymalizować efekt każdej kampanii.
 

Jaka jest różnica między standardowymi narzędziami do segmentacji a Centrum Segmentacji Klientów?

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku

    Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!   W lutym 2022 r. Forrester Consulting przeprowadził ankietę wśród 200 osób decyzyjnych różnych szczebli (manager+), skoncentrowanych na pozyskiwaniu klientów. […]

Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?

    Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami. Aby stawić czoła wyzwaniom obecnej recesji, marketerzy muszą w dużym […]

Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?
Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?

    Inflacja sprawia, że klienci zastanawiają się dwa razy, nim otworzą portfel. I choć wciąż kupują, to ich zachowanie się zmieniło. W sektorze eCommerce obserwujemy inflacyjną recesję lojalności, która stawia marketerów w paradoksalnej sytuacji: muszą zwiększać swoją efektywność bez zwiększania kosztów operacyjnych. Jest z tego wyjście  – z głową.   Zachowanie klientów się zmieniło […]

Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce
Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce

    Jak w chińskim przysłowiu, żyjemy w ciekawych czasach, które zmuszają nas do przekraczania ograniczeń i jeszcze efektywniejszego działania – mówiąc prościej, zgodnie z zasadami lean. W tym artykule przedstawiamy najpilniejsze wyzwania w dzisiejszym marketingu eCommerce i dostarczamy wskazówek, jak przygotować się na zmiany, których efekty już widzimy wokół nas.   Ciekawe czasy   […]

4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!
4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!

    W poprzednim artykule zwróciliśmy uwagę, że Lean Marketing wymaga inteligentnych, wysoce wydajnych, drobnych kroków, zamiast wielkich planów marketingowych. W tym artykule pokażemy 4 praktyczne sposoby na wykonanie takich kroków i znalezienie wartościowych klientów we własnej bazie danych.   Wzmocnienie elementów strategii lean   Jak wskazaliśmy również w poprzednim artykule, niektóre elementy strategii Lean […]

Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?
Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?

    Najpierw było Lean Manufacturing, potem Lean Management. Ukonstytuowały one powszechne rozumienie terminu Lean, który oznacza osiąganie celów bez kosztownych strat lub nadwyżek – czasu, zasobów lub wysiłku. Lean Marketing zawiera wszystkie te elementy, a ponadto czerpie wiele ze stylu zarządzania projektami Agile. Lean Marketing jest również znacznie łatwiejszy, gdy masz platformę Customer Data […]

[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!
[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

    Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć. Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago. Integracja napędza marketing […]

10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji
10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji

    W naszym ostatnim artykule zwróciliśmy uwagę na współczynnik konwersji i jego fundamentalne znaczenie dla eCommerce – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Dziś pokażemy ci 10 praktycznych sposobów na stabilne, ugruntowane zwiększenie współczynnika konwersji – miesiąc po miesiącu.   Jak wyliczyć współczynnik […]

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]