[Nowa Funkcjonalność] Oparta na AI, Hiper Segmentacja no-code wykracza poza tradycyjną segmentację, oferując w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając dostęp jednym kliknięciem we wszystkich kanałach dotarcia

 
 

Jak przypomina nam Campaign Monitor, kampanie oparte na segmentacji mogą prowadzić do 760% wzrostu przychodów. Co więcej, segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na zbadanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań – co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. Hiper segmentacja przenosi tę grę na zupełnie nowy poziom poprzez adaptację bezkodowych, napędzanych sztuczną inteligencją rozwiązań, aby przynieść jeszcze większy marketingowy ROI.

 

Chcesz użyć hiper segmentacji 1:1, ale nie potrafisz kodować? To da się załatwić!

 

Wygląda na to, że marketerzy i właściciele e-commerce zdali sobie sprawę z tego, jak ważne jest odpowiednie doświadczenie konsumenta. Mówię tu o doświadczeniu, którego nie da się podrobić za pomocą masowych kampanii. Każda grupa odbiorców jest inna. Klienci należą do różnych grup demograficznych i „passion tribes”. Nic więc dziwnego, że wymagają różnego podejścia. Odpowiedzią może być właściwa segmentacja dla wszystkich działań marketingowych.

 
  • Segmentacja jest wymieniana w TOP 10 wyzwań przez użytkowników MarTech. (Automizy)
  • Marketerzy, którzy używają segmentacji w kampaniach, odnotowują aż 760% wzrost przychodów. (Campaign Monitor)
  • Segmentacja służy głównie dopasowaniu treści do preferencji odbiorców. 70% konsumentów twierdzi, że zwróciłoby większą uwagę na produkty spersonalizowane. (Infogroup)
  • Segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na poznanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań – co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. (Cintell)
  • 77% ROI generowanego przez e-mail marketing pochodzi z segmentacji odbiorców, kampanii targetowanych i triggerowanych. (Higher Logic)
  • Kampanie segmentowane otrzymują 14,37% więcej otwarć i 64.78% więcej kliknięć. (MailChimp)
 

To wszystko brzmi bardzo zachęcająco, ale często specjaliści nie wiedzą zbyt wiele o tym, jak w pełni wykorzystać potencjał segmentacji opartej na danych demograficznych/behawioralnych, nie wspominając już o pełnym profilu danych CDP. Wyzwania są różne – brak umiejętności analitycznych, brak biegłości w obsłudze platformy, czy też brak czasu na wielopoziomową analizę grup docelowych i tak dalej.

 

Co więcej, klasyczna segmentacja nie odpowiada już potrzebom odbiorców. To, czego szukają i na co najlepiej reagują, to hiperpersonalizacja 1:1. Czy da się ją osiągnąć w prosty sposób?

 

Sięgaj tam, gdzie wzrok nie sięga i pozwól AI zidentyfikować najistotniejsze segmenty dla Twoich kampanii marketingowych

 
  • Wyjdź poza podstawowe dane demograficzne, korzystając z hiper-segmentacji, która uwzględnia zainteresowania i zachowania konsumentów w celu zrozumienia ich indywidualnych preferencji.
  • Wykorzystaj personalizację 1:1 aby dostosowywać kampanie marketingowe, treści i doświadczenie klienta w czasie rzeczywistym.
  • Identyfikuj segmenty i konta o wysokim potencjale i dużym prawdopodobieństwie zakupu, aby kierować reklamy i dostarczać właściwe komunikaty i oferty we właściwym czasie, by zdobywać i angażować klientów.
  • Twórz, edytuj, zarządzaj i analizuj wszystkie segmenty z jednego, ujednoliconego, przyjaznego dla użytkownika Centrum, ale też ze wszystkich miejsc w systemie, gdzie odbywa się selekcja kontaktów, np.:
    • E-mail Marketing (pojedyncze kampanie, wiadomości urodzinowe itp.) 
    • Powiadomienia Web Push, 
    • Mobile Marketing,
    • Zarządzanie kontaktami,
    • Custom Audiences.
  • Korzystaj z ujednoliconego interfejsu, który pozwala na błyskawiczne przetwarzanie danych bez znajomości kodowania. Wypróbuj proste kreatory segmentacji, które oszczędzają czas, zapewniając jednocześnie precyzyjne targetowanie.
  • Hyper Segmentation Center to najnowocześniejsze rozwiązanie, które umożliwia błyskawiczne tworzenie najbardziej zaawansowanych segmentów łączących wszystkie dane zebrane w CDP, takie jak zachowania, transakcje, charakterystyka klientów itp.
  • Z łatwością kieruj reklamy do najistotniejszych kontaktów dla określonych kampanii bez ręcznego tworzenia nowych grup kontaktów dla każdego działania marketingowego. Centrum Hiper Segmentacji oparte na AI przeanalizuje dane klientów i dostarczy listę odpowiednich segmentów.
   

Dołącz do rewolucji

 
  • Proaktywnie angażuj wszystkie swoje kontakty i ciesz się dobrymi wynikami kampanii i doskonałym ROI dzięki wstępnie zdefiniowanym grupom odbiorców.
  • Jednym kliknięciem wybierz predefiniowane grupy, takie jak na przykład klienci z wysokim ryzykiem churnu, aby wykorzystać istniejące długoterminowe strategie wzrostu, podczas gdy nadal odkrywasz platformę.
  • Oszczędzaj czas i zyskaj szybki wzrost ROI dzięki prostemu pulpitowi nawigacyjnemu dostępnemu z każdego miejsca, w którym ustawiasz grupę odbiorców kampanii.
  • Mieszaj i dopasowuj segmenty, aby przygotować najbardziej odpowiednie grupy kontaktów i dostosowywać dowolny segment w dowolnym momencie z dowolnego miejsca, nawet poza kreatorem.
  • Targetuj nieszablonowe, a jednocześnie najistotniejsze grupy klientów wykraczające poza buyer personas, aby zmaksymalizować efekt każdej kampanii.
 

Jaka jest różnica między standardowymi narzędziami do segmentacji a Centrum Segmentacji Klientów?

SALESmanago to jedyna platforma CDXP (all-in-one Customer Data Platform & Customer Experience Platform) wspierana sztuczną inteligencją i wykorzystująca podejście no-code. Używana jest przez ponad 2000 klientów (m.in. Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victoria’s Secret) w 50 krajach. Financial Times określił SALESmanago jako najszybciej rosnącą platformę marketing automation w Europie.

SALESmanago wykorzystuje pełen potencjał danych o klientach, łącząc zaawansowaną analitykę i hiperpersonalizację do dostarczenia w pełni konfigurowalnych, spersonalizowanych doświadczeń we wszystkich kanałach marketingowych.

Firma zlokalizowana jest w Krakowie i zatrudnia 300 doświadczonych konsultantów, data scientists i inżynierów. SALESmanago działa międzynarodowo dzięki szerokiej sieci ponad 1000 partnerów biznesowych.

Zacznij swoją podróż z SALESmanago od 2-miesięcznego darmowego Proof of Concept. Zarejestruj się na www.salesmanago.pl

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]

Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?
Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?

    Skrupulatnie zbadaliśmy najnowsze trendy konsumenckie, aby oddzielić ziarno od plew i przedstawić rzetelne oszacowanie ogólnego kierunku ewolucji eCommerce. Oto, co odkryliśmy:   Klienci przenoszą się na urządzenia mobilne   Klienci zwykle odkrywają więcej produktów online niż w sklepach stacjonarnych. 55% z nich preferuje sieć z uwagi na wygodę, 46% większy wybór, a 45% […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane zero- i first-party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane Zero- i First-Party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI
Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI

    Last touch ROAS wciąż dominuje wyobraźnię marketerów jako prymitywne, ale proste narzędzie pomiarowe. W nowym krajobrazie eCommerce, zdominowanym przez zagadnienie prywatności, będzie musiało się to zmienić. Wskaźniki dla ROAS ucierpią z uwagi na brak danych z tracking i bardzo ograniczone sposoby identyfikacji urządzeń. Brak plików cookie third-party tylko pogorszy sytuację. Co zastąpi ROAS? […]

Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party
Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party

    Niedawne badanie przeprowadzone przez CommerceNext pokazuje, że 39% sprzedawców detalicznych i marek obawia się nowego środowiska post-cookie, zdominowanego przez podejście privacy-first. W badaniu autorzy starali się też dociec, jakich strategii wobec tego środowiska planują użyć marketerzy. Oszałamiający okazała się fakt, że branża eCommerce wydaje się być nieświadoma roli, jaką dane zero-party mogą – […]

Facebook ma kłopoty i dlaczego dotyczy to eCommerce
Facebook ma kłopoty i dlaczego dotyczy to eCommerce

    Podczas ostatniej poświęconej wynikom finansowym telekonferencji giganta mediów społecznościowych Facebook nie zabłysnął, co wskazuje na odpływ w internetowej przestrzeni reklamowej. Co to znaczy? W środę, 2 lutego 2022 r., Facebook przeprowadził telekonferencję na temat wyników za IV kwartał. To nie był dla niego moment triumfu. Gigant ogłosił prognozę, zgodnie z którą przychody w […]

7 inteligentnych sposobów na zmniejszenie śladu węglowego firmy i przekształcenie eCommerce w ECOmerce za pomocą danych zero-party
7 inteligentnych sposobów na zmniejszenie śladu węglowego firmy i przekształcenie eCommerce w ECOmerce za pomocą danych zero-party

    Ślad węglowy firm i ich produktów staje się coraz większym problemem dla klientów, a biznes gorączkowo szuka sposobów na jego zmniejszenie. Znaleźliśmy 7 sposobów, na to jak dane zero-party mogą być pomocne w wysiłkach na rzecz wypracowania bardziej zrównoważonego modelu — zarówno pod względem zrównoważenia biznesowego, jak i środowiskowego. Przekształcenie eCommerce w ECOmerce […]

[Nowa Funkcjonalność] Nowy standard w SaaS. Human Interface przyspiesza nawigację o 60%, wymagając o ⅓ mniej kliknięć
[Nowa Funkcjonalność] Nowy standard w SaaS. Human Interface przyspiesza nawigację o 60%, wymagając o ⅓ mniej kliknięć

    Aby radykalnie polepszyć komfort korzystania z naszego systemu, przeprojektowaliśmy jego interfejs od podstaw. Na początek przygotowaliśmy pionierskie wytyczne Human Interface, inspirowane najnowszymi trendami projektowymi dla najbardziej intuicyjnych systemów operacyjnych. Skrupulatne wykonanie założeń projektowych umożliwiło nam wyniesienie User Experience do poziomu nieosiągalnego, na dzień dzisiejszy przez żaden system SaaS. Celem, jaki sobie postawiliśmy, było […]