[Nowa Funkcjonalność] Oparta na AI, Hiper Segmentacja no-code wykracza poza tradycyjną segmentację, oferując w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając dostęp jednym kliknięciem we wszystkich kanałach dotarcia

 
 

Jak przypomina nam Campaign Monitor, kampanie oparte na segmentacji mogą prowadzić do 760% wzrostu przychodów. Co więcej, segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na zbadanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań – co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. Hiper segmentacja przenosi tę grę na zupełnie nowy poziom poprzez adaptację bezkodowych, napędzanych sztuczną inteligencją rozwiązań, aby przynieść jeszcze większy marketingowy ROI.

 

Chcesz użyć hiper segmentacji 1:1, ale nie potrafisz kodować? To da się załatwić!

 

Wygląda na to, że marketerzy i właściciele e-commerce zdali sobie sprawę z tego, jak ważne jest odpowiednie doświadczenie konsumenta. Mówię tu o doświadczeniu, którego nie da się podrobić za pomocą masowych kampanii. Każda grupa odbiorców jest inna. Klienci należą do różnych grup demograficznych i „passion tribes”. Nic więc dziwnego, że wymagają różnego podejścia. Odpowiedzią może być właściwa segmentacja dla wszystkich działań marketingowych.

 
  • Segmentacja jest wymieniana w TOP 10 wyzwań przez użytkowników MarTech. (Automizy)
  • Marketerzy, którzy używają segmentacji w kampaniach, odnotowują aż 760% wzrost przychodów. (Campaign Monitor)
  • Segmentacja służy głównie dopasowaniu treści do preferencji odbiorców. 70% konsumentów twierdzi, że zwróciłoby większą uwagę na produkty spersonalizowane. (Infogroup)
  • Segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na poznanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań – co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. (Cintell)
  • 77% ROI generowanego przez e-mail marketing pochodzi z segmentacji odbiorców, kampanii targetowanych i triggerowanych. (Higher Logic)
  • Kampanie segmentowane otrzymują 14,37% więcej otwarć i 64.78% więcej kliknięć. (MailChimp)
 

To wszystko brzmi bardzo zachęcająco, ale często specjaliści nie wiedzą zbyt wiele o tym, jak w pełni wykorzystać potencjał segmentacji opartej na danych demograficznych/behawioralnych, nie wspominając już o pełnym profilu danych CDP. Wyzwania są różne – brak umiejętności analitycznych, brak biegłości w obsłudze platformy, czy też brak czasu na wielopoziomową analizę grup docelowych i tak dalej.

 

Co więcej, klasyczna segmentacja nie odpowiada już potrzebom odbiorców. To, czego szukają i na co najlepiej reagują, to hiperpersonalizacja 1:1. Czy da się ją osiągnąć w prosty sposób?

 

Sięgaj tam, gdzie wzrok nie sięga i pozwól AI zidentyfikować najistotniejsze segmenty dla Twoich kampanii marketingowych

 
  • Wyjdź poza podstawowe dane demograficzne, korzystając z hiper-segmentacji, która uwzględnia zainteresowania i zachowania konsumentów w celu zrozumienia ich indywidualnych preferencji.
  • Wykorzystaj personalizację 1:1 aby dostosowywać kampanie marketingowe, treści i doświadczenie klienta w czasie rzeczywistym.
  • Identyfikuj segmenty i konta o wysokim potencjale i dużym prawdopodobieństwie zakupu, aby kierować reklamy i dostarczać właściwe komunikaty i oferty we właściwym czasie, by zdobywać i angażować klientów.
  • Twórz, edytuj, zarządzaj i analizuj wszystkie segmenty z jednego, ujednoliconego, przyjaznego dla użytkownika Centrum, ale też ze wszystkich miejsc w systemie, gdzie odbywa się selekcja kontaktów, np.:
    • E-mail Marketing (pojedyncze kampanie, wiadomości urodzinowe itp.) 
    • Powiadomienia Web Push, 
    • Mobile Marketing,
    • Zarządzanie kontaktami,
    • Custom Audiences.
  • Korzystaj z ujednoliconego interfejsu, który pozwala na błyskawiczne przetwarzanie danych bez znajomości kodowania. Wypróbuj proste kreatory segmentacji, które oszczędzają czas, zapewniając jednocześnie precyzyjne targetowanie.
  • Hyper Segmentation Center to najnowocześniejsze rozwiązanie, które umożliwia błyskawiczne tworzenie najbardziej zaawansowanych segmentów łączących wszystkie dane zebrane w CDP, takie jak zachowania, transakcje, charakterystyka klientów itp.
  • Z łatwością kieruj reklamy do najistotniejszych kontaktów dla określonych kampanii bez ręcznego tworzenia nowych grup kontaktów dla każdego działania marketingowego. Centrum Hiper Segmentacji oparte na AI przeanalizuje dane klientów i dostarczy listę odpowiednich segmentów.
   

Dołącz do rewolucji

 
  • Proaktywnie angażuj wszystkie swoje kontakty i ciesz się dobrymi wynikami kampanii i doskonałym ROI dzięki wstępnie zdefiniowanym grupom odbiorców.
  • Jednym kliknięciem wybierz predefiniowane grupy, takie jak na przykład klienci z wysokim ryzykiem churnu, aby wykorzystać istniejące długoterminowe strategie wzrostu, podczas gdy nadal odkrywasz platformę.
  • Oszczędzaj czas i zyskaj szybki wzrost ROI dzięki prostemu pulpitowi nawigacyjnemu dostępnemu z każdego miejsca, w którym ustawiasz grupę odbiorców kampanii.
  • Mieszaj i dopasowuj segmenty, aby przygotować najbardziej odpowiednie grupy kontaktów i dostosowywać dowolny segment w dowolnym momencie z dowolnego miejsca, nawet poza kreatorem.
  • Targetuj nieszablonowe, a jednocześnie najistotniejsze grupy klientów wykraczające poza buyer personas, aby zmaksymalizować efekt każdej kampanii.
 

Jaka jest różnica między standardowymi narzędziami do segmentacji a Centrum Segmentacji Klientów?

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1
Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1

    W serii trzech artykułów CDP w pigułce przybliżamy podstawowe kwestie dotyczące Customer Data Platform: czym one są, czym różnią się od dotychczasowych systemów, dlaczego są lepsze i – co najważniejsze – w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać ich ogromne możliwości. W tym artykule wyjaśniamy, czym jest Customer Data Platform, jaki […]

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

    Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie […]

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

    Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.   E-mail wciąż jest królem marketingu […]

Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości

    Uwaga: ten artykuł (z wyjątkiem nagłówków i formatowania) został w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję   Wygeneruj post na blogu o chwytliwych tematach e-maili   Napisanie chwytliwego tematu wiadomości e-mail jest ważną częścią tworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingu. Dobry temat może zachęcić odbiorców do otwarcia e-maila i przeczytania jego treści, a zły może […]

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

    Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję […]

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

    Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.   […]

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

    SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.    Charakterystyczny, okrągły Ocean […]

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]