[Nowa Funkcjonalność] Panel analityczny CRM z dogłębną analizą bazy kontaktów, segmentacji i lejków konwersji

 
 

Sercem naszego CDP jest rozległa baza kontaktów, na których możesz wykonać wiele odrębnych działań – w końcu jaki jest sens zaawansowanych rozwiązań marketingowych, jeśli nie masz możliwości efektywnej analizy bazy kontaktów, aby móc przeprowadzić na nich konkretne kampanie? Z tego powodu usprawniliśmy część CRM naszego systemu, tak aby wszystkie niezbędne do zaawansowanej analizy kampanii informacje były dostępne na wyciągnięcie ręki.

Dashboard CRM umożliwia badanie wzrostu i kondycji bazy klientów oraz ich aktywności w czasie, dzięki czemu dokładnie wiesz, które z twoich kontaktów pozostają aktywne, a które nie wykazały żadnej aktywności od dłuższego czasu. Dzięki niemu możesz wyraźnie zobaczyć aktywność zakupową swoich kontaktów, określone lejki, do których zostali przypisani i przez które przeszli, a także nadążać za klientami, którzy stracili aktywność, aby zaplanować specjalne kampanie. Korzystając z lejka eCommerce, będziesz mógł zobaczyć bieżącą aktywność transakcyjną swoich kontaktów i ocenić ich potencjał sprzedażowy. Dashboard wyświetli najważniejsze segmenty twojej bazy użytkowników, najliczniejsze, najbardziej aktywne, te, które najskuteczniej konwertują potencjalnych klientów, na których powinieneś się skupić, gdy wykazują duże zainteresowanie i aktywność.

Możesz także spojrzeć z daleka na swoją bazę danych i zobaczyć, jak twoja baza zmieniała się w czasie w wyniku przeszłych i trwających kampanii. Pozwala to na przeprowadzenie większej liczby testów i ustalenie, które działania, wykonane na których segmentach bazy użytkowników oraz w jakim czasie, były najbardziej efektywne.

 

Z nowym Dashboardem CRM:

 
  • Analizuj przyrost, kondycję i zaangażowanie twojej bazy kontaktów na nowoczesnym dashboardzie CRM.
  • Użyj danych z Lejka eCommerce, aby wyświetlić bieżącą aktywność transakcyjną swoich kontaktów i ocenić ich potencjał sprzedażowy.
  • Uzyskaj dostęp do informacji na temat segmentacji klientów uzyskanej na podstawie historycznych danych transakcyjnych. Analizuj liczbę aktywnych, kupujących dawno, uśpionych oraz nieaktywnych klientów, a także zmiany ich ilości w czasie.
  • Wyświetl listę najliczniejszych segmentów klientów w twojej bazie danych.
  • Monitoruj postęp przenoszenia leadów pomiędzy różnymi etapami w lejkach sprzedażowych.
  • Skorzystaj z szybkiego podglądu najgorętszych leadów i najnowszych kontaktów, aby łatwo sprawdzić, z kim powinieneś skontaktować się jako pierwszym.
  • Porównaj, jak zmienia się Twoja baza kontaktów w określonym czasie i przeanalizuj, jak możesz ulepszyć strategię pozyskiwania nowych potencjalnych klientów.
 

Jak zacząć korzystać z Dashboardu CRM

 

Ta funkcja została zaimplementowana jako podstawowa część sekcji CRM naszego systemu, co oznacza, że ​​jest teraz dostępna dla wszystkich użytkowników za każdym razem, gdy wejdziesz do zakładki CRM. Zawiera predefiniowane wykresy zawierające szeroki zakres ważnych wartości odnoszących się do twojej bazy kontaktów, które możesz dostosować, określając daty, aby zobaczyć szeroki obraz swoich kampanii lub skupić się na krótkim okresie, aby zobaczyć dokładnie, co się wtedy wydarzyło.

Te wykresy są intuicyjne i elastyczne, zapewniając bogactwo informacji do przejrzenia przed wykonaniem zaawansowanej analizy w celu uzyskania szczegółowych raportów. Stanowią świetne miejsce do rozpoczęcia analizy i natychmiast powiadomią cię zarówno o obecności potencjalnie problematycznych miejsc lub luk w aktywności twoich kontaktów, jak również o tym, które momenty przyniosły największą efektywność kampanii.

Marketing Automation

Marketing Automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]