[Nowa Funkcjonalność] Panel analityczny CRM z dogłębną analizą bazy kontaktów, segmentacji i lejków konwersji

 
 

Sercem naszego CDP jest rozległa baza kontaktów, na których możesz wykonać wiele odrębnych działań – w końcu jaki jest sens zaawansowanych rozwiązań marketingowych, jeśli nie masz możliwości efektywnej analizy bazy kontaktów, aby móc przeprowadzić na nich konkretne kampanie? Z tego powodu usprawniliśmy część CRM naszego systemu, tak aby wszystkie niezbędne do zaawansowanej analizy kampanii informacje były dostępne na wyciągnięcie ręki.

Dashboard CRM umożliwia badanie wzrostu i kondycji bazy klientów oraz ich aktywności w czasie, dzięki czemu dokładnie wiesz, które z twoich kontaktów pozostają aktywne, a które nie wykazały żadnej aktywności od dłuższego czasu. Dzięki niemu możesz wyraźnie zobaczyć aktywność zakupową swoich kontaktów, określone lejki, do których zostali przypisani i przez które przeszli, a także nadążać za klientami, którzy stracili aktywność, aby zaplanować specjalne kampanie. Korzystając z lejka eCommerce, będziesz mógł zobaczyć bieżącą aktywność transakcyjną swoich kontaktów i ocenić ich potencjał sprzedażowy. Dashboard wyświetli najważniejsze segmenty twojej bazy użytkowników, najliczniejsze, najbardziej aktywne, te, które najskuteczniej konwertują potencjalnych klientów, na których powinieneś się skupić, gdy wykazują duże zainteresowanie i aktywność.

Możesz także spojrzeć z daleka na swoją bazę danych i zobaczyć, jak twoja baza zmieniała się w czasie w wyniku przeszłych i trwających kampanii. Pozwala to na przeprowadzenie większej liczby testów i ustalenie, które działania, wykonane na których segmentach bazy użytkowników oraz w jakim czasie, były najbardziej efektywne.

 

Z nowym Dashboardem CRM:

 
  • Analizuj przyrost, kondycję i zaangażowanie twojej bazy kontaktów na nowoczesnym dashboardzie CRM.
  • Użyj danych z Lejka eCommerce, aby wyświetlić bieżącą aktywność transakcyjną swoich kontaktów i ocenić ich potencjał sprzedażowy.
  • Uzyskaj dostęp do informacji na temat segmentacji klientów uzyskanej na podstawie historycznych danych transakcyjnych. Analizuj liczbę aktywnych, kupujących dawno, uśpionych oraz nieaktywnych klientów, a także zmiany ich ilości w czasie.
  • Wyświetl listę najliczniejszych segmentów klientów w twojej bazie danych.
  • Monitoruj postęp przenoszenia leadów pomiędzy różnymi etapami w lejkach sprzedażowych.
  • Skorzystaj z szybkiego podglądu najgorętszych leadów i najnowszych kontaktów, aby łatwo sprawdzić, z kim powinieneś skontaktować się jako pierwszym.
  • Porównaj, jak zmienia się Twoja baza kontaktów w określonym czasie i przeanalizuj, jak możesz ulepszyć strategię pozyskiwania nowych potencjalnych klientów.
 

Jak zacząć korzystać z Dashboardu CRM

 

Ta funkcja została zaimplementowana jako podstawowa część sekcji CRM naszego systemu, co oznacza, że ​​jest teraz dostępna dla wszystkich użytkowników za każdym razem, gdy wejdziesz do zakładki CRM. Zawiera predefiniowane wykresy zawierające szeroki zakres ważnych wartości odnoszących się do twojej bazy kontaktów, które możesz dostosować, określając daty, aby zobaczyć szeroki obraz swoich kampanii lub skupić się na krótkim okresie, aby zobaczyć dokładnie, co się wtedy wydarzyło.

Te wykresy są intuicyjne i elastyczne, zapewniając bogactwo informacji do przejrzenia przed wykonaniem zaawansowanej analizy w celu uzyskania szczegółowych raportów. Stanowią świetne miejsce do rozpoczęcia analizy i natychmiast powiadomią cię zarówno o obecności potencjalnie problematycznych miejsc lub luk w aktywności twoich kontaktów, jak również o tym, które momenty przyniosły największą efektywność kampanii.

Marketing Automation

Marketing Automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]