Sercem naszego CDP jest rozległa baza kontaktów, na których możesz wykonać wiele odrębnych działań – w końcu jaki jest sens zaawansowanych rozwiązań marketingowych, jeśli nie masz możliwości efektywnej analizy bazy kontaktów, aby móc przeprowadzić na nich konkretne kampanie? Z tego powodu usprawniliśmy część CRM naszego systemu, tak aby wszystkie niezbędne do zaawansowanej analizy kampanii informacje były dostępne na wyciągnięcie ręki.

Dashboard CRM umożliwia badanie wzrostu i kondycji bazy klientów oraz ich aktywności w czasie, dzięki czemu dokładnie wiesz, które z twoich kontaktów pozostają aktywne, a które nie wykazały żadnej aktywności od dłuższego czasu. Dzięki niemu możesz wyraźnie zobaczyć aktywność zakupową swoich kontaktów, określone lejki, do których zostali przypisani i przez które przeszli, a także nadążać za klientami, którzy stracili aktywność, aby zaplanować specjalne kampanie. Korzystając z lejka eCommerce, będziesz mógł zobaczyć bieżącą aktywność transakcyjną swoich kontaktów i ocenić ich potencjał sprzedażowy. Dashboard wyświetli najważniejsze segmenty twojej bazy użytkowników, najliczniejsze, najbardziej aktywne, te, które najskuteczniej konwertują potencjalnych klientów, na których powinieneś się skupić, gdy wykazują duże zainteresowanie i aktywność.

Możesz także spojrzeć z daleka na swoją bazę danych i zobaczyć, jak twoja baza zmieniała się w czasie w wyniku przeszłych i trwających kampanii. Pozwala to na przeprowadzenie większej liczby testów i ustalenie, które działania, wykonane na których segmentach bazy użytkowników oraz w jakim czasie, były najbardziej efektywne.

 

Z nowym Dashboardem CRM:

 
  • Analizuj przyrost, kondycję i zaangażowanie twojej bazy kontaktów na nowoczesnym dashboardzie CRM.
  • Użyj danych z Lejka eCommerce, aby wyświetlić bieżącą aktywność transakcyjną swoich kontaktów i ocenić ich potencjał sprzedażowy.
  • Uzyskaj dostęp do informacji na temat segmentacji klientów uzyskanej na podstawie historycznych danych transakcyjnych. Analizuj liczbę aktywnych, kupujących dawno, uśpionych oraz nieaktywnych klientów, a także zmiany ich ilości w czasie.
  • Wyświetl listę najliczniejszych segmentów klientów w twojej bazie danych.
  • Monitoruj postęp przenoszenia leadów pomiędzy różnymi etapami w lejkach sprzedażowych.
  • Skorzystaj z szybkiego podglądu najgorętszych leadów i najnowszych kontaktów, aby łatwo sprawdzić, z kim powinieneś skontaktować się jako pierwszym.
  • Porównaj, jak zmienia się Twoja baza kontaktów w określonym czasie i przeanalizuj, jak możesz ulepszyć strategię pozyskiwania nowych potencjalnych klientów.
 

Jak zacząć korzystać z Dashboardu CRM

 

Ta funkcja została zaimplementowana jako podstawowa część sekcji CRM naszego systemu, co oznacza, że ​​jest teraz dostępna dla wszystkich użytkowników za każdym razem, gdy wejdziesz do zakładki CRM. Zawiera predefiniowane wykresy zawierające szeroki zakres ważnych wartości odnoszących się do twojej bazy kontaktów, które możesz dostosować, określając daty, aby zobaczyć szeroki obraz swoich kampanii lub skupić się na krótkim okresie, aby zobaczyć dokładnie, co się wtedy wydarzyło.

Te wykresy są intuicyjne i elastyczne, zapewniając bogactwo informacji do przejrzenia przed wykonaniem zaawansowanej analizy w celu uzyskania szczegółowych raportów. Stanowią świetne miejsce do rozpoczęcia analizy i natychmiast powiadomią cię zarówno o obecności potencjalnie problematycznych miejsc lub luk w aktywności twoich kontaktów, jak również o tym, które momenty przyniosły największą efektywność kampanii.

Marketing Automation

Marketing Automation