Wprowadzamy serię nowych funkcjonalności do naszego Live Chatu zaprojektowanych specjalnie z myślą o dużych eCommercach, pracujących z tysiącami klientów każdego dnia. Live Chat SALESmanago posiada teraz serię funkcji mających na celu usprawnienie rozmów z twoimi konsultantami, przyspieszyć proces dawania twoim klientom odpowiedzi i pozwalających na zautomatyzowanie konwersacji z użyciem inteligentnego bota i spersonalizowanych rekomendacji produktowych.

 

Nowy Live Chat pozwala na wykorzystanie pełnego zakresu możliwości oferowanego przez Customer Data Platform w twoich konwersacjach z klientami. Masz bezpośredni wgląd w profile 360 twoich klientów w naszym systemie prosto z Live Chatu, dzięki czemu możesz wykorzystać zautomatyzowane rekomendacje produktowe 1-do-1 w czasie rzeczywistym. Możliwość obsłużenia każdego klienta przez prawdziwego człowieka jest luksusem, na który może nie być stać każdej firmy, dlatego dzięki nowym funkcjom SALESmanago, twoi konsultanci będą mogli przyjąć bardziej analityczną postawę, zdając się na prawdziwie inteligentnego bota z pełnym dostępem do profili użytkowników i zdolnego do generowania spersonalizowanego contentu 1-do-1 oraz zwiększenia sprzedaży bez ludzkiego nadzoru. Możesz ulepszyć swoje usługi zbierając feedback od użytkowników i przeprowadzić głęboką analizę ocen rozmów z konsultantami na twojej stronie. Nowy Live Chat jest całkowicie modyfikowalny w swoim wyglądzie, dzięki czemu może zostać dopasowany estetycznie do dowolnej strony, a dzięki opcji progresywnych formularzy kontaktowych, pomoże ci w zbieraniu danych twoich użytkowników, których jeszcze nie posiadasz.

 

Możliwości Live Chatu SALESmanago

 
  • Komunikuj się z odwiedzającymi twoją stronę internetową i pomóż im skuteczniej znajdować informacje o twoich produktach, udzielając natychmiastowych odpowiedzi dzięki dostępowi w czasie rzeczywistym do widoku klienta 360, który informuje cię, czym interesuje się każdy klient.
  • Zwiększ swoją sprzedaż dzięki dynamicznym rekomendacjom produktowym 1-do-1 i AI. Konsultant  podczas rozmowy może skorzystać z rekomendacji i przesłać klientowi idealnie dopasowane do jego zainteresowań produkty.
  • Ustaw Chat Bota w swoim Live Chacie. Pozwól swoim klientom uzyskać wszystkie informacje w każdym momencie, nawet jeśli konsultant jest niedostępny. Pomóż im znaleźć to, o co prosili, dzięki zaawansowanym rekomendacjom produktowym, dostarczanym przez bota.
  • Podnieś jakość prowadzonych rozmów dzięki rozbudowanym opcjom zarządzania chatem, takim jak: biblioteka gotowych odpowiedzi, szybki podgląd wpisywanego przez klienta tekstu przed wysłaniem, możliwość przekazania rozmowy innemu konsultantowi, zaawansowane raporty pracy konsultantów oraz szczegółowa analiza przeprowadzonych rozmów. Mierz, ilu użytkowników po rozmowie zostaje twoimi klientami.
  • Projektuj okna czatu idealnie dopasowane do twojej strony dzięki rozbudowanym możliwościom dostosowania. Spersonalizuj wiadomość powitalną na czacie i zautomatyzuj jej wyświetlanie w zależności od przeglądanej przez użytkownika podstrony.
  • Zbieraj informacje zwrotne na temat przeprowadzonych rozmów. Zwiększaj satysfakcję klientów poprzez bieżącą analizę ocen rozmów, monitorowanie zgłaszanych problemów oraz sposobu ich rozwiązywania przez konsultantów. 
  • Zbieraj dane kontaktowe swoich użytkowników w oknie chatu. Dzięki formularzom z funkcją progresywnego profilowania, możesz pytać tylko o dane, których jeszcze nie posiadasz.
 

Znajdź nowe sposoby docierania do klienta

 

Nowy Live Chat SALESmanago został zaprojektowany z myślą o łatwości użytkowania i wymaga prostych i jasnych czynności aby go poprawnie skonfigurować. Intuicyjny kreator Live Chat przeprowadzi cię przez proces tworzenia nowego chatu, gdzie będziesz mógł:

 
  • wybrać urządzenia, na których Live Chat będzie dostępny i stworzyć osobne okna chatu dla różnych urządzeń
  • zmienić wygląd Live Chatu
  • ustawić opcję oceny chatu, która pozwala użytkownikom pozostawiać feedback po rozmowie (mogą go zmienić w ciągu 24 godzin od zakończonej rozmowy)
  • wybrać konsultantów, którzy będą mieli dostęp do tej funkcji
  • ustawić wiadomość powitalną wyświetlającą się odwiedzającym, która może być różna w zależności od sekcji strony, na której się pojawia
  • wprowadzić formularz niestandardowy z polami na wybrane dane personalne
  • ustawić bota i wybrać ustawienia automatyzacji, w tym nazwę wzoru chatu, harmonogram, i czas wyświetlenia się chatu, pozwolić tej funkcji na tworzenie i dodawanie tagów po rozmowie i włączyć Live Chat od razu, lub go zapisać
  • Gdy skończyłeś już konfigurować chat, będziesz mógł otworzyć bibliotekę gotowych odpowiedzi, gdzie będziesz mógł dodać standardowe odpowiedzi na często zadawane pytania dla twoich konsultantów, aby mogli być bardziej proaktywni względem klientów.
 

Live Chat jest konfigurowany całkowicie w platformie SALESmanago i nie wymaga integracji ze stroną internetową, więc pomoc zespołu IT nie będzie potrzebna.