[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago Live Chat staje się rozwiązaniem Enterprise z zaawansowanymi funkcjonalnościami opartymi na sztucznej inteligencji dla dużych eCommerce

 
 

Wprowadzamy serię nowych funkcjonalności do naszego Live Chatu zaprojektowanych specjalnie z myślą o dużych eCommercach, pracujących z tysiącami klientów każdego dnia. Live Chat SALESmanago posiada teraz serię funkcji mających na celu usprawnienie rozmów z twoimi konsultantami, przyspieszyć proces dawania twoim klientom odpowiedzi i pozwalających na zautomatyzowanie konwersacji z użyciem inteligentnego bota i spersonalizowanych rekomendacji produktowych.

 

Nowy Live Chat pozwala na wykorzystanie pełnego zakresu możliwości oferowanego przez Customer Data Platform w twoich konwersacjach z klientami. Masz bezpośredni wgląd w profile 360 twoich klientów w naszym systemie prosto z Live Chatu, dzięki czemu możesz wykorzystać zautomatyzowane rekomendacje produktowe 1-do-1 w czasie rzeczywistym. Możliwość obsłużenia każdego klienta przez prawdziwego człowieka jest luksusem, na który może nie być stać każdej firmy, dlatego dzięki nowym funkcjom SALESmanago, twoi konsultanci będą mogli przyjąć bardziej analityczną postawę, zdając się na prawdziwie inteligentnego bota z pełnym dostępem do profili użytkowników i zdolnego do generowania spersonalizowanego contentu 1-do-1 oraz zwiększenia sprzedaży bez ludzkiego nadzoru. Możesz ulepszyć swoje usługi zbierając feedback od użytkowników i przeprowadzić głęboką analizę ocen rozmów z konsultantami na twojej stronie. Nowy Live Chat jest całkowicie modyfikowalny w swoim wyglądzie, dzięki czemu może zostać dopasowany estetycznie do dowolnej strony, a dzięki opcji progresywnych formularzy kontaktowych, pomoże ci w zbieraniu danych twoich użytkowników, których jeszcze nie posiadasz.

 

Możliwości Live Chatu SALESmanago

 
  • Komunikuj się z odwiedzającymi twoją stronę internetową i pomóż im skuteczniej znajdować informacje o twoich produktach, udzielając natychmiastowych odpowiedzi dzięki dostępowi w czasie rzeczywistym do widoku klienta 360, który informuje cię, czym interesuje się każdy klient.
  • Zwiększ swoją sprzedaż dzięki dynamicznym rekomendacjom produktowym 1-do-1 i AI. Konsultant  podczas rozmowy może skorzystać z rekomendacji i przesłać klientowi idealnie dopasowane do jego zainteresowań produkty.
  • Ustaw Chat Bota w swoim Live Chacie. Pozwól swoim klientom uzyskać wszystkie informacje w każdym momencie, nawet jeśli konsultant jest niedostępny. Pomóż im znaleźć to, o co prosili, dzięki zaawansowanym rekomendacjom produktowym, dostarczanym przez bota.
  • Podnieś jakość prowadzonych rozmów dzięki rozbudowanym opcjom zarządzania chatem, takim jak: biblioteka gotowych odpowiedzi, szybki podgląd wpisywanego przez klienta tekstu przed wysłaniem, możliwość przekazania rozmowy innemu konsultantowi, zaawansowane raporty pracy konsultantów oraz szczegółowa analiza przeprowadzonych rozmów. Mierz, ilu użytkowników po rozmowie zostaje twoimi klientami.
  • Projektuj okna czatu idealnie dopasowane do twojej strony dzięki rozbudowanym możliwościom dostosowania. Spersonalizuj wiadomość powitalną na czacie i zautomatyzuj jej wyświetlanie w zależności od przeglądanej przez użytkownika podstrony.
  • Zbieraj informacje zwrotne na temat przeprowadzonych rozmów. Zwiększaj satysfakcję klientów poprzez bieżącą analizę ocen rozmów, monitorowanie zgłaszanych problemów oraz sposobu ich rozwiązywania przez konsultantów. 
  • Zbieraj dane kontaktowe swoich użytkowników w oknie chatu. Dzięki formularzom z funkcją progresywnego profilowania, możesz pytać tylko o dane, których jeszcze nie posiadasz.
 

Znajdź nowe sposoby docierania do klienta

 

Nowy Live Chat SALESmanago został zaprojektowany z myślą o łatwości użytkowania i wymaga prostych i jasnych czynności aby go poprawnie skonfigurować. Intuicyjny kreator Live Chat przeprowadzi cię przez proces tworzenia nowego chatu, gdzie będziesz mógł:

 
  • wybrać urządzenia, na których Live Chat będzie dostępny i stworzyć osobne okna chatu dla różnych urządzeń
  • zmienić wygląd Live Chatu
  • ustawić opcję oceny chatu, która pozwala użytkownikom pozostawiać feedback po rozmowie (mogą go zmienić w ciągu 24 godzin od zakończonej rozmowy)
  • wybrać konsultantów, którzy będą mieli dostęp do tej funkcji
  • ustawić wiadomość powitalną wyświetlającą się odwiedzającym, która może być różna w zależności od sekcji strony, na której się pojawia
  • wprowadzić formularz niestandardowy z polami na wybrane dane personalne
  • ustawić bota i wybrać ustawienia automatyzacji, w tym nazwę wzoru chatu, harmonogram, i czas wyświetlenia się chatu, pozwolić tej funkcji na tworzenie i dodawanie tagów po rozmowie i włączyć Live Chat od razu, lub go zapisać
  • Gdy skończyłeś już konfigurować chat, będziesz mógł otworzyć bibliotekę gotowych odpowiedzi, gdzie będziesz mógł dodać standardowe odpowiedzi na często zadawane pytania dla twoich konsultantów, aby mogli być bardziej proaktywni względem klientów.
 

Live Chat jest konfigurowany całkowicie w platformie SALESmanago i nie wymaga integracji ze stroną internetową, więc pomoc zespołu IT nie będzie potrzebna.

marketing automation

marketing automation

link

SALESmanago to jedyna platforma CDXP (all-in-one Customer Data Platform & Customer Experience Platform) wspierana sztuczną inteligencją i wykorzystująca podejście no-code. Używana jest przez ponad 2000 klientów (m.in. Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victoria’s Secret) w 50 krajach. Financial Times określił SALESmanago jako najszybciej rosnącą platformę marketing automation w Europie.

SALESmanago wykorzystuje pełen potencjał danych o klientach, łącząc zaawansowaną analitykę i hiperpersonalizację do dostarczenia w pełni konfigurowalnych, spersonalizowanych doświadczeń we wszystkich kanałach marketingowych.

Firma zlokalizowana jest w Krakowie i zatrudnia 300 doświadczonych konsultantów, data scientists i inżynierów. SALESmanago działa międzynarodowo dzięki szerokiej sieci ponad 1000 partnerów biznesowych.

Zacznij swoją podróż z SALESmanago od 2-miesięcznego darmowego Proof of Concept. Zarejestruj się na www.salesmanago.pl

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]

Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?
Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?

    Skrupulatnie zbadaliśmy najnowsze trendy konsumenckie, aby oddzielić ziarno od plew i przedstawić rzetelne oszacowanie ogólnego kierunku ewolucji eCommerce. Oto, co odkryliśmy:   Klienci przenoszą się na urządzenia mobilne   Klienci zwykle odkrywają więcej produktów online niż w sklepach stacjonarnych. 55% z nich preferuje sieć z uwagi na wygodę, 46% większy wybór, a 45% […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane zero- i first-party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane Zero- i First-Party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI
Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI

    Last touch ROAS wciąż dominuje wyobraźnię marketerów jako prymitywne, ale proste narzędzie pomiarowe. W nowym krajobrazie eCommerce, zdominowanym przez zagadnienie prywatności, będzie musiało się to zmienić. Wskaźniki dla ROAS ucierpią z uwagi na brak danych z tracking i bardzo ograniczone sposoby identyfikacji urządzeń. Brak plików cookie third-party tylko pogorszy sytuację. Co zastąpi ROAS? […]

Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party
Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party

    Niedawne badanie przeprowadzone przez CommerceNext pokazuje, że 39% sprzedawców detalicznych i marek obawia się nowego środowiska post-cookie, zdominowanego przez podejście privacy-first. W badaniu autorzy starali się też dociec, jakich strategii wobec tego środowiska planują użyć marketerzy. Oszałamiający okazała się fakt, że branża eCommerce wydaje się być nieświadoma roli, jaką dane zero-party mogą – […]

Facebook ma kłopoty i dlaczego dotyczy to eCommerce
Facebook ma kłopoty i dlaczego dotyczy to eCommerce

    Podczas ostatniej poświęconej wynikom finansowym telekonferencji giganta mediów społecznościowych Facebook nie zabłysnął, co wskazuje na odpływ w internetowej przestrzeni reklamowej. Co to znaczy? W środę, 2 lutego 2022 r., Facebook przeprowadził telekonferencję na temat wyników za IV kwartał. To nie był dla niego moment triumfu. Gigant ogłosił prognozę, zgodnie z którą przychody w […]

7 inteligentnych sposobów na zmniejszenie śladu węglowego firmy i przekształcenie eCommerce w ECOmerce za pomocą danych zero-party
7 inteligentnych sposobów na zmniejszenie śladu węglowego firmy i przekształcenie eCommerce w ECOmerce za pomocą danych zero-party

    Ślad węglowy firm i ich produktów staje się coraz większym problemem dla klientów, a biznes gorączkowo szuka sposobów na jego zmniejszenie. Znaleźliśmy 7 sposobów, na to jak dane zero-party mogą być pomocne w wysiłkach na rzecz wypracowania bardziej zrównoważonego modelu — zarówno pod względem zrównoważenia biznesowego, jak i środowiskowego. Przekształcenie eCommerce w ECOmerce […]

[Nowa Funkcjonalność] Nowy standard w SaaS. Human Interface przyspiesza nawigację o 60%, wymagając o ⅓ mniej kliknięć
[Nowa Funkcjonalność] Nowy standard w SaaS. Human Interface przyspiesza nawigację o 60%, wymagając o ⅓ mniej kliknięć

    Aby radykalnie polepszyć komfort korzystania z naszego systemu, przeprojektowaliśmy jego interfejs od podstaw. Na początek przygotowaliśmy pionierskie wytyczne Human Interface, inspirowane najnowszymi trendami projektowymi dla najbardziej intuicyjnych systemów operacyjnych. Skrupulatne wykonanie założeń projektowych umożliwiło nam wyniesienie User Experience do poziomu nieosiągalnego, na dzień dzisiejszy przez żaden system SaaS. Celem, jaki sobie postawiliśmy, było […]