Nowa funkcjonalność SALESmanago Marketing Automation pozwala wyświetlać formularze pop-up tylko w określonych miejscach strony WWW.

Według najnowszego raportu dotyczącego stanu e-Mail Marketingu, aż 84% badanych firm przykłada największą uwagę do stosowania formularzy zapisu. W SALESmanago Marketing Automation od dłuższego czasu pracujemy nad modułem tworzenia formularzy zapisu. Najnowsza aktualizacja wprowadziła możliwość stosowania formularzy pop-up dopasowanych do adresu URL. Dzięki temu łatwiej jest tworzyć formularze, których treść nawiązuje do miejsca wyświetlenia.

Możliwości tworzenia formularzy kontaktowych w systemie SALESmanago Marketing Automation jest całkiem sporo. Prosty kreator pozwala zbudować trzy podstawowe rodzaje formularzy:

  • iframe – stale widoczny na stronie WWW;
  • sidebar – wysuwany z boku lub dołu ekranu;
  • pop-up – w formie wyskakującego okienka.

Każdy z nich może przyjąć praktycznie dowolną formę graficzną. Głównie dzięki możliwości zastosowania styli CSS oraz modyfikacji kodu html. Najważniejsze jest to, że o rodzaju tworzonego formularza decydujemy już na samym końcu. Daje nam do wolny wybór czy formularz, który stworzyliśmy ma być sidebar’em czy pop-up’em lub może ma być stale widoczny na stronie WWW. Tutaj zbliżamy się do kolejnej fajnej funkcji. Formularze typu sidebar i pop-up mogą być wyświetlane warunkowo.  Obecnie możemy wykorzystać naraz lub pojedynczo trzy warunki:

  • status kontaktu w bazie CRM:
    • możemy zablokować wyświetlanie formularza dla kontaktów zidentyfikowanych przez system, dzięki czemu będzie on widoczny jedynie dla anonimowych użytkowników.
  • ilość odwiedzin i odsłon strony internetowej:
    • możemy elastycznie określić pomiędzy jaką ilością maksymalną i minimalną odwiedzin lub odsłon ma być widoczny konkretny formularz.
  • adres url na stronie WWW:
    • tutaj mamy możliwość wskazania adresów, na których formularz ma być wyświetlany lub na których nie ma być wyświetlany.

Wyświetlanie formularzy na poszczególnych adresach URL wymaga innego sposobu wdrożenia niż w wypadku formularzy wyświetlanych tylko w oparciu o dwa pierwsze warunki. Lecz w każdym z tych wypadków wystarczy określić parametry jakie mają zostać spełnione, aby wyświetlić formularz i wkleić wygenerowany przez system kod na stronę internetową. Samo wprowadzenie ustawień jest wyjątkowo proste a system automatycznie generuje kod formularza. W systemie wygląda to następująco:

Główne korzyści takiego rozwiązania

  1. Każdy kto uzupełni formularz wygenerowany w systemie SALESmanago automatycznie trafi do bazy CRM, a system zacznie monitorować jego zachowanie i budować profil klienta.
  2. Możemy wyświetlać formularze tylko osobom anonimowym i dedykowane dla nich, czyli takie które zachęcają do pozostawienia swoich danych po raz pierwszy.
  3. Osobom zidentyfikowany, czyli takim których profil istnieje w SALESmanago możemy wyświetlać formularze, które zachęcą ich do kontaktu z firmą i ułatwią podjęcie decyzji o zakupie. Dobrym przykładem będzie umieszczenie dedykowanego formularza w sekcji najczęściej zadawanych pytań lub zakładce kontakt. Tak, aby maksymalnie ułatwić klientom znalezienie informacji, których potrzebują.
  4. Dzięki ustawieniu ilości odwiedzin możemy określić kiedy formularz ma zacząć lub przestać wyświetlać się użytkownikom strony. To samo ustawienie pozwoli wyświetlać formularz pytający o coraz bardziej szczegółowe dane wraz z rosnącą liczbą odwiedzin.

 

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

SALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.
SALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.

    Nowy pakiet startowy, skierowany przede wszystkim do średniej wielkości firm, oferuje spersonalizowane ścieżki zakupowe, zapewniając średnio 20-krotny zwrot z inwestycji w ciągu 30 dni. Firma wprowadza nowatorskie rozwiązania, w tym automatyzację zadań w wielu kanałach oraz model wzrostu dostosowany do różnych etapów rozwoju firm e-commerce. Z uwagi na wzrost liczby narzędzi martech o […]