[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

 
 

Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć.

Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago.

Integracja napędza marketing dzięki bardziej szczegółowym danym o klientach, które zwiększają ROI, dzięki kampaniom, które wykorzystują raportowanie personalizacji opartej na danych, zwiększając ROI nawet o 800%. (inspekcja)

 

Integration Center – o czym mowa?

 

Nazwa mówi wszystko. Od teraz możesz korzystać z naszych gotowych integracji ze wszystkimi popularnymi platformami i narzędziami eCommerce.

Wszystkie integracje znajdują się teraz w jednym miejscu, co sprawia, że konfiguracja Twojego sprawdzonego zestawu jest niezwykle wygodna. Możesz to zrobić na trzy sposoby.

 

Jak to działa?

 

Bezproblemowa instalacja i konfiguracja pozwalają zintegrować wszystkie ulubione narzędzia w ciągu kilku minut. Po prostu przejrzyj naszą bibliotekę i wyszukaj niezbędne narzędzia. Możesz zasilać SALESmanago danymi klientów, aby móc następnie wyświetlać dopasowane rekomendacje w wiadomościach e-mail, powiadomieniach Web Push, Ramkach Rekomendacji i nie tylko.

Integracja odbywa się w jeden z trzech sposobów, w zależności od preferencji. Integracja przez wtyczkę eCommerce jest najprostsza, nie potrzebujesz do tego administratora strony.

Jeśli jednak planujesz zintegrować źródło danych, którego nie ma na naszej liście wtyczek, możesz skorzystać z metody API.

 

Integracja przez wtyczkę eCommerce

Skorzystaj z naszych gotowych integracji ze wszystkimi głównymi platformami i popularnymi narzędziami eCommerce. Wybierz swój zestaw i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby przeprowadzić integrację i automatycznie wdrożyć Kod Monitorujący na swojej stronie internetowej.

 

Integracja za pomocą Kodu Monitorującego

Jeśli korzystasz z jednej z naszych wtyczek eCommerce, Kod Monitorujący zostanie zaimplementowany automatycznie, więc nie musisz dodawać go osobno. Jeśli jednak nie korzystasz z tej metody, możesz dodać kod osobno. Istnieją trzy sposoby wykonania tego zadania:

  • Zrób to sam. Dodaj kod do szablonu witryny przed tagiem zamykającym </body>.
  • Wyślij go do swoich programistów. Wyślij Kod Monitorujący i instrukcje e-mailem do administratora Twojej witryny, aby mógł zarządzać wdrożeniem.
  • Użyj Menedżera tagów Google (GTM). Jeśli masz konto Menedżera tagów Google połączone ze swoją witryną, możesz użyć go do dodania kodu. Po prostu kliknij przycisk i postępuj zgodnie z instrukcjami.
 

Integracja przez API

Metoda API mogą służyć do integracji źródeł danych innych niż te które znajdują się na naszej liście wtyczek. Możesz użyć tej metody, aby przenieść Kontakty, Wydarzenia i inne informacje ze swojej strony internetowej lub usługi zewnętrznej do SALESmanago. Nasz otwarty interfejs API pozwala zbudować zunifikowany ekosystem, który obejmuje wszystkie źródła danych eCommerce.

Po zakończeniu integracji możesz bezproblemowo przenieść wszystkie dane klientów, zgromadzone w sklepie, do SALESmanago. Śledź aktywność odwiedzających za pomocą Kodu Monitorującego. Automatycznie przenoś Kontakty, Wydarzenia i inne informacje z Twojej strony internetowej lub usługi zewnętrznej do SALESmanago . . .

 

Korzyści!

 

. . . i korzystaj w pełni ze wszystkich funkcji związanych z handlem elektronicznym, takich jak Ramki Rekomendacji, Personal Shopping Inbox, Centrum Preferencji, Live Chat, widżety Lead Generation i wiele więcej!

Za pomocą kilku kliknięć możesz uzyskać dostęp do innych procesów automatyzacji i zarządzać całą personalizacją witryny.

Wszystkie Twoje zintegrowane narzędzia będą działać w doskonałej synergii z najważniejszymi funkcjami SALESmanago. Oto kilka przykładów:

Możesz użyć przetwarzania danych no-code, aby przekształcić informacje o klientach z narzędzi zintegrowanych za pomocą wtyczek w profile 360º i pogrupować te profile w przejrzyste segmenty. Dane z wielu źródeł umożliwią Hiper Segmentację, a co za tym idzie, Hiper Personalizację komunikacji z klientami.

Dane z wielu źródeł umożliwiają również wykorzystanie rekomendacji opartych na AI, aby pokazać klientom tylko najlepiej wyselekcjonowane produkty.

Hiper Personalizacja i spersonalizowane rekomendacje ułatwiają zmaksymalizowanie wartości każdej transakcji dzięki kampaniom omnichannel. W końcu twoje rekomendacje są teraz oparte na głębokim profilowaniu behawioralnym we wszystkich kanałach komunikacji. To znacznie wesprze wysiłki związane z cross-sellingiem i upsellingiem.

A jeśli klient, pomimo twoich najstaranniejszych działań, porzuci transakcję na ostatnim etapie, możesz wysyłać automatyczne wiadomości, które są oparte na zachowaniu klienta i mają zachęcać do ukończenia przerwanych transakcji.

Wreszcie, co nie mniej ważne, optymalizacja budżetu jest teraz znacznie łatwiejsza. Możesz po prostu śledzić, jak działania marketingowe w różnych kanałach przekładają się na sprzedaż ze szczegółowym przeglądem rozkładu przychodów.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]