[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

 
 

Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć.

Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago.

Integracja napędza marketing dzięki bardziej szczegółowym danym o klientach, które zwiększają ROI, dzięki kampaniom, które wykorzystują raportowanie personalizacji opartej na danych, zwiększając ROI nawet o 800%. (inspekcja)

 

Integration Center – o czym mowa?

 

Nazwa mówi wszystko. Od teraz możesz korzystać z naszych gotowych integracji ze wszystkimi popularnymi platformami i narzędziami eCommerce.

Wszystkie integracje znajdują się teraz w jednym miejscu, co sprawia, że konfiguracja Twojego sprawdzonego zestawu jest niezwykle wygodna. Możesz to zrobić na trzy sposoby.

 

Jak to działa?

 

Bezproblemowa instalacja i konfiguracja pozwalają zintegrować wszystkie ulubione narzędzia w ciągu kilku minut. Po prostu przejrzyj naszą bibliotekę i wyszukaj niezbędne narzędzia. Możesz zasilać SALESmanago danymi klientów, aby móc następnie wyświetlać dopasowane rekomendacje w wiadomościach e-mail, powiadomieniach Web Push, Ramkach Rekomendacji i nie tylko.

Integracja odbywa się w jeden z trzech sposobów, w zależności od preferencji. Integracja przez wtyczkę eCommerce jest najprostsza, nie potrzebujesz do tego administratora strony.

Jeśli jednak planujesz zintegrować źródło danych, którego nie ma na naszej liście wtyczek, możesz skorzystać z metody API.

 

Integracja przez wtyczkę eCommerce

Skorzystaj z naszych gotowych integracji ze wszystkimi głównymi platformami i popularnymi narzędziami eCommerce. Wybierz swój zestaw i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby przeprowadzić integrację i automatycznie wdrożyć Kod Monitorujący na swojej stronie internetowej.

 

Integracja za pomocą Kodu Monitorującego

Jeśli korzystasz z jednej z naszych wtyczek eCommerce, Kod Monitorujący zostanie zaimplementowany automatycznie, więc nie musisz dodawać go osobno. Jeśli jednak nie korzystasz z tej metody, możesz dodać kod osobno. Istnieją trzy sposoby wykonania tego zadania:

  • Zrób to sam. Dodaj kod do szablonu witryny przed tagiem zamykającym </body>.
  • Wyślij go do swoich programistów. Wyślij Kod Monitorujący i instrukcje e-mailem do administratora Twojej witryny, aby mógł zarządzać wdrożeniem.
  • Użyj Menedżera tagów Google (GTM). Jeśli masz konto Menedżera tagów Google połączone ze swoją witryną, możesz użyć go do dodania kodu. Po prostu kliknij przycisk i postępuj zgodnie z instrukcjami.
 

Integracja przez API

Metoda API mogą służyć do integracji źródeł danych innych niż te które znajdują się na naszej liście wtyczek. Możesz użyć tej metody, aby przenieść Kontakty, Wydarzenia i inne informacje ze swojej strony internetowej lub usługi zewnętrznej do SALESmanago. Nasz otwarty interfejs API pozwala zbudować zunifikowany ekosystem, który obejmuje wszystkie źródła danych eCommerce.

Po zakończeniu integracji możesz bezproblemowo przenieść wszystkie dane klientów, zgromadzone w sklepie, do SALESmanago. Śledź aktywność odwiedzających za pomocą Kodu Monitorującego. Automatycznie przenoś Kontakty, Wydarzenia i inne informacje z Twojej strony internetowej lub usługi zewnętrznej do SALESmanago . . .

 

Korzyści!

 

. . . i korzystaj w pełni ze wszystkich funkcji związanych z handlem elektronicznym, takich jak Ramki Rekomendacji, Personal Shopping Inbox, Centrum Preferencji, Live Chat, widżety Lead Generation i wiele więcej!

Za pomocą kilku kliknięć możesz uzyskać dostęp do innych procesów automatyzacji i zarządzać całą personalizacją witryny.

Wszystkie Twoje zintegrowane narzędzia będą działać w doskonałej synergii z najważniejszymi funkcjami SALESmanago. Oto kilka przykładów:

Możesz użyć przetwarzania danych no-code, aby przekształcić informacje o klientach z narzędzi zintegrowanych za pomocą wtyczek w profile 360º i pogrupować te profile w przejrzyste segmenty. Dane z wielu źródeł umożliwią Hiper Segmentację, a co za tym idzie, Hiper Personalizację komunikacji z klientami.

Dane z wielu źródeł umożliwiają również wykorzystanie rekomendacji opartych na AI, aby pokazać klientom tylko najlepiej wyselekcjonowane produkty.

Hiper Personalizacja i spersonalizowane rekomendacje ułatwiają zmaksymalizowanie wartości każdej transakcji dzięki kampaniom omnichannel. W końcu twoje rekomendacje są teraz oparte na głębokim profilowaniu behawioralnym we wszystkich kanałach komunikacji. To znacznie wesprze wysiłki związane z cross-sellingiem i upsellingiem.

A jeśli klient, pomimo twoich najstaranniejszych działań, porzuci transakcję na ostatnim etapie, możesz wysyłać automatyczne wiadomości, które są oparte na zachowaniu klienta i mają zachęcać do ukończenia przerwanych transakcji.

Wreszcie, co nie mniej ważne, optymalizacja budżetu jest teraz znacznie łatwiejsza. Możesz po prostu śledzić, jak działania marketingowe w różnych kanałach przekładają się na sprzedaż ze szczegółowym przeglądem rozkładu przychodów.

 

SALESmanago to jedyna platforma CDXP (all-in-one Customer Data Platform & Customer Experience Platform) wspierana sztuczną inteligencją i wykorzystująca podejście no-code. Używana jest przez ponad 2000 klientów (m.in. Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victoria’s Secret) w 50 krajach. Financial Times określił SALESmanago jako najszybciej rosnącą platformę marketing automation w Europie.

SALESmanago wykorzystuje pełen potencjał danych o klientach, łącząc zaawansowaną analitykę i hiperpersonalizację do dostarczenia w pełni konfigurowalnych, spersonalizowanych doświadczeń we wszystkich kanałach marketingowych.

Firma zlokalizowana jest w Krakowie i zatrudnia 300 doświadczonych konsultantów, data scientists i inżynierów. SALESmanago działa międzynarodowo dzięki szerokiej sieci ponad 1000 partnerów biznesowych.

Zacznij swoją podróż z SALESmanago od 2-miesięcznego darmowego Proof of Concept. Zarejestruj się na www.salesmanago.pl

[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!
[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

    Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć. Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago. Integracja napędza marketing […]

10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji
10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji

    W naszym ostatnim artykule zwróciliśmy uwagę na współczynnik konwersji i jego fundamentalne znaczenie dla eCommerce – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Dziś pokażemy ci 10 praktycznych sposobów na stabilne, ugruntowane zwiększenie współczynnika konwersji – miesiąc po miesiącu.   Jak wyliczyć współczynnik […]

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]

Uwaga klientów ma swoje granice, z pomocą przychodzi grywalizacja! 5 trendów kształtujących zgrywalizowany eCommerce
Uwaga klientów ma swoje granice, z pomocą przychodzi grywalizacja! 5 trendów kształtujących zgrywalizowany eCommerce

    Bezprecedensowe czasy globalnej pandemii przyzwyczaiły nas do zmian zachowań konsumentów, co tylko uległo nasileniu wraz z przedłużającym się okresem i kolejnymi falami. Rosnąca cyfryzacja naszych zachowań osiągnęła nieprzewidywany dotąd poziom w skali i w demografii. A na ekranie nie ma zbyt wiele miejsca. Walka o uwagę nasiliła się. Uwaga to wyjątkowo cenny zasób. […]

Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?
Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?

    Skrupulatnie zbadaliśmy najnowsze trendy konsumenckie, aby oddzielić ziarno od plew i przedstawić rzetelne oszacowanie ogólnego kierunku ewolucji eCommerce. Oto, co odkryliśmy:   Klienci przenoszą się na urządzenia mobilne   Klienci zwykle odkrywają więcej produktów online niż w sklepach stacjonarnych. 55% z nich preferuje sieć z uwagi na wygodę, 46% większy wybór, a 45% […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane zero- i first-party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane Zero- i First-Party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI
Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI

    Last touch ROAS wciąż dominuje wyobraźnię marketerów jako prymitywne, ale proste narzędzie pomiarowe. W nowym krajobrazie eCommerce, zdominowanym przez zagadnienie prywatności, będzie musiało się to zmienić. Wskaźniki dla ROAS ucierpią z uwagi na brak danych z tracking i bardzo ograniczone sposoby identyfikacji urządzeń. Brak plików cookie third-party tylko pogorszy sytuację. Co zastąpi ROAS? […]

Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party
Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party

    Niedawne badanie przeprowadzone przez CommerceNext pokazuje, że 39% sprzedawców detalicznych i marek obawia się nowego środowiska post-cookie, zdominowanego przez podejście privacy-first. W badaniu autorzy starali się też dociec, jakich strategii wobec tego środowiska planują użyć marketerzy. Oszałamiający okazała się fakt, że branża eCommerce wydaje się być nieświadoma roli, jaką dane zero-party mogą – […]