[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

 
 

Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć.

Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago.

Integracja napędza marketing dzięki bardziej szczegółowym danym o klientach, które zwiększają ROI, dzięki kampaniom, które wykorzystują raportowanie personalizacji opartej na danych, zwiększając ROI nawet o 800%. (inspekcja)

 

Integration Center – o czym mowa?

 

Nazwa mówi wszystko. Od teraz możesz korzystać z naszych gotowych integracji ze wszystkimi popularnymi platformami i narzędziami eCommerce.

Wszystkie integracje znajdują się teraz w jednym miejscu, co sprawia, że konfiguracja Twojego sprawdzonego zestawu jest niezwykle wygodna. Możesz to zrobić na trzy sposoby.

 

Jak to działa?

 

Bezproblemowa instalacja i konfiguracja pozwalają zintegrować wszystkie ulubione narzędzia w ciągu kilku minut. Po prostu przejrzyj naszą bibliotekę i wyszukaj niezbędne narzędzia. Możesz zasilać SALESmanago danymi klientów, aby móc następnie wyświetlać dopasowane rekomendacje w wiadomościach e-mail, powiadomieniach Web Push, Ramkach Rekomendacji i nie tylko.

Integracja odbywa się w jeden z trzech sposobów, w zależności od preferencji. Integracja przez wtyczkę eCommerce jest najprostsza, nie potrzebujesz do tego administratora strony.

Jeśli jednak planujesz zintegrować źródło danych, którego nie ma na naszej liście wtyczek, możesz skorzystać z metody API.

 

Integracja przez wtyczkę eCommerce

Skorzystaj z naszych gotowych integracji ze wszystkimi głównymi platformami i popularnymi narzędziami eCommerce. Wybierz swój zestaw i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby przeprowadzić integrację i automatycznie wdrożyć Kod Monitorujący na swojej stronie internetowej.

 

Integracja za pomocą Kodu Monitorującego

Jeśli korzystasz z jednej z naszych wtyczek eCommerce, Kod Monitorujący zostanie zaimplementowany automatycznie, więc nie musisz dodawać go osobno. Jeśli jednak nie korzystasz z tej metody, możesz dodać kod osobno. Istnieją trzy sposoby wykonania tego zadania:

  • Zrób to sam. Dodaj kod do szablonu witryny przed tagiem zamykającym </body>.
  • Wyślij go do swoich programistów. Wyślij Kod Monitorujący i instrukcje e-mailem do administratora Twojej witryny, aby mógł zarządzać wdrożeniem.
  • Użyj Menedżera tagów Google (GTM). Jeśli masz konto Menedżera tagów Google połączone ze swoją witryną, możesz użyć go do dodania kodu. Po prostu kliknij przycisk i postępuj zgodnie z instrukcjami.
 

Integracja przez API

Metoda API mogą służyć do integracji źródeł danych innych niż te które znajdują się na naszej liście wtyczek. Możesz użyć tej metody, aby przenieść Kontakty, Wydarzenia i inne informacje ze swojej strony internetowej lub usługi zewnętrznej do SALESmanago. Nasz otwarty interfejs API pozwala zbudować zunifikowany ekosystem, który obejmuje wszystkie źródła danych eCommerce.

Po zakończeniu integracji możesz bezproblemowo przenieść wszystkie dane klientów, zgromadzone w sklepie, do SALESmanago. Śledź aktywność odwiedzających za pomocą Kodu Monitorującego. Automatycznie przenoś Kontakty, Wydarzenia i inne informacje z Twojej strony internetowej lub usługi zewnętrznej do SALESmanago . . .

 

Korzyści!

 

. . . i korzystaj w pełni ze wszystkich funkcji związanych z handlem elektronicznym, takich jak Ramki Rekomendacji, Personal Shopping Inbox, Centrum Preferencji, Live Chat, widżety Lead Generation i wiele więcej!

Za pomocą kilku kliknięć możesz uzyskać dostęp do innych procesów automatyzacji i zarządzać całą personalizacją witryny.

Wszystkie Twoje zintegrowane narzędzia będą działać w doskonałej synergii z najważniejszymi funkcjami SALESmanago. Oto kilka przykładów:

Możesz użyć przetwarzania danych no-code, aby przekształcić informacje o klientach z narzędzi zintegrowanych za pomocą wtyczek w profile 360º i pogrupować te profile w przejrzyste segmenty. Dane z wielu źródeł umożliwią Hiper Segmentację, a co za tym idzie, Hiper Personalizację komunikacji z klientami.

Dane z wielu źródeł umożliwiają również wykorzystanie rekomendacji opartych na AI, aby pokazać klientom tylko najlepiej wyselekcjonowane produkty.

Hiper Personalizacja i spersonalizowane rekomendacje ułatwiają zmaksymalizowanie wartości każdej transakcji dzięki kampaniom omnichannel. W końcu twoje rekomendacje są teraz oparte na głębokim profilowaniu behawioralnym we wszystkich kanałach komunikacji. To znacznie wesprze wysiłki związane z cross-sellingiem i upsellingiem.

A jeśli klient, pomimo twoich najstaranniejszych działań, porzuci transakcję na ostatnim etapie, możesz wysyłać automatyczne wiadomości, które są oparte na zachowaniu klienta i mają zachęcać do ukończenia przerwanych transakcji.

Wreszcie, co nie mniej ważne, optymalizacja budżetu jest teraz znacznie łatwiejsza. Możesz po prostu śledzić, jak działania marketingowe w różnych kanałach przekładają się na sprzedaż ze szczegółowym przeglądem rozkładu przychodów.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku

    Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!   W lutym 2022 r. Forrester Consulting przeprowadził ankietę wśród 200 osób decyzyjnych różnych szczebli (manager+), skoncentrowanych na pozyskiwaniu klientów. […]

Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?

    Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami. Aby stawić czoła wyzwaniom obecnej recesji, marketerzy muszą w dużym […]

Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?
Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?

    Inflacja sprawia, że klienci zastanawiają się dwa razy, nim otworzą portfel. I choć wciąż kupują, to ich zachowanie się zmieniło. W sektorze eCommerce obserwujemy inflacyjną recesję lojalności, która stawia marketerów w paradoksalnej sytuacji: muszą zwiększać swoją efektywność bez zwiększania kosztów operacyjnych. Jest z tego wyjście  – z głową.   Zachowanie klientów się zmieniło […]

Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce
Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce

    Jak w chińskim przysłowiu, żyjemy w ciekawych czasach, które zmuszają nas do przekraczania ograniczeń i jeszcze efektywniejszego działania – mówiąc prościej, zgodnie z zasadami lean. W tym artykule przedstawiamy najpilniejsze wyzwania w dzisiejszym marketingu eCommerce i dostarczamy wskazówek, jak przygotować się na zmiany, których efekty już widzimy wokół nas.   Ciekawe czasy   […]

4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!
4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!

    W poprzednim artykule zwróciliśmy uwagę, że Lean Marketing wymaga inteligentnych, wysoce wydajnych, drobnych kroków, zamiast wielkich planów marketingowych. W tym artykule pokażemy 4 praktyczne sposoby na wykonanie takich kroków i znalezienie wartościowych klientów we własnej bazie danych.   Wzmocnienie elementów strategii lean   Jak wskazaliśmy również w poprzednim artykule, niektóre elementy strategii Lean […]

Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?
Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?

    Najpierw było Lean Manufacturing, potem Lean Management. Ukonstytuowały one powszechne rozumienie terminu Lean, który oznacza osiąganie celów bez kosztownych strat lub nadwyżek – czasu, zasobów lub wysiłku. Lean Marketing zawiera wszystkie te elementy, a ponadto czerpie wiele ze stylu zarządzania projektami Agile. Lean Marketing jest również znacznie łatwiejszy, gdy masz platformę Customer Data […]

[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!
[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

    Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć. Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago. Integracja napędza marketing […]

10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji
10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji

    W naszym ostatnim artykule zwróciliśmy uwagę na współczynnik konwersji i jego fundamentalne znaczenie dla eCommerce – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Dziś pokażemy ci 10 praktycznych sposobów na stabilne, ugruntowane zwiększenie współczynnika konwersji – miesiąc po miesiącu.   Jak wyliczyć współczynnik […]

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]