[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

 
 

Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć.

Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago.

Integracja napędza marketing dzięki bardziej szczegółowym danym o klientach, które zwiększają ROI, dzięki kampaniom, które wykorzystują raportowanie personalizacji opartej na danych, zwiększając ROI nawet o 800%. (inspekcja)

 

Integration Center – o czym mowa?

 

Nazwa mówi wszystko. Od teraz możesz korzystać z naszych gotowych integracji ze wszystkimi popularnymi platformami i narzędziami eCommerce.

Wszystkie integracje znajdują się teraz w jednym miejscu, co sprawia, że konfiguracja Twojego sprawdzonego zestawu jest niezwykle wygodna. Możesz to zrobić na trzy sposoby.

 

Jak to działa?

 

Bezproblemowa instalacja i konfiguracja pozwalają zintegrować wszystkie ulubione narzędzia w ciągu kilku minut. Po prostu przejrzyj naszą bibliotekę i wyszukaj niezbędne narzędzia. Możesz zasilać SALESmanago danymi klientów, aby móc następnie wyświetlać dopasowane rekomendacje w wiadomościach e-mail, powiadomieniach Web Push, Ramkach Rekomendacji i nie tylko.

Integracja odbywa się w jeden z trzech sposobów, w zależności od preferencji. Integracja przez wtyczkę eCommerce jest najprostsza, nie potrzebujesz do tego administratora strony.

Jeśli jednak planujesz zintegrować źródło danych, którego nie ma na naszej liście wtyczek, możesz skorzystać z metody API.

 

Integracja przez wtyczkę eCommerce

Skorzystaj z naszych gotowych integracji ze wszystkimi głównymi platformami i popularnymi narzędziami eCommerce. Wybierz swój zestaw i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby przeprowadzić integrację i automatycznie wdrożyć Kod Monitorujący na swojej stronie internetowej.

 

Integracja za pomocą Kodu Monitorującego

Jeśli korzystasz z jednej z naszych wtyczek eCommerce, Kod Monitorujący zostanie zaimplementowany automatycznie, więc nie musisz dodawać go osobno. Jeśli jednak nie korzystasz z tej metody, możesz dodać kod osobno. Istnieją trzy sposoby wykonania tego zadania:

  • Zrób to sam. Dodaj kod do szablonu witryny przed tagiem zamykającym </body>.
  • Wyślij go do swoich programistów. Wyślij Kod Monitorujący i instrukcje e-mailem do administratora Twojej witryny, aby mógł zarządzać wdrożeniem.
  • Użyj Menedżera tagów Google (GTM). Jeśli masz konto Menedżera tagów Google połączone ze swoją witryną, możesz użyć go do dodania kodu. Po prostu kliknij przycisk i postępuj zgodnie z instrukcjami.
 

Integracja przez API

Metoda API mogą służyć do integracji źródeł danych innych niż te które znajdują się na naszej liście wtyczek. Możesz użyć tej metody, aby przenieść Kontakty, Wydarzenia i inne informacje ze swojej strony internetowej lub usługi zewnętrznej do SALESmanago. Nasz otwarty interfejs API pozwala zbudować zunifikowany ekosystem, który obejmuje wszystkie źródła danych eCommerce.

Po zakończeniu integracji możesz bezproblemowo przenieść wszystkie dane klientów, zgromadzone w sklepie, do SALESmanago. Śledź aktywność odwiedzających za pomocą Kodu Monitorującego. Automatycznie przenoś Kontakty, Wydarzenia i inne informacje z Twojej strony internetowej lub usługi zewnętrznej do SALESmanago . . .

 

Korzyści!

 

. . . i korzystaj w pełni ze wszystkich funkcji związanych z handlem elektronicznym, takich jak Ramki Rekomendacji, Personal Shopping Inbox, Centrum Preferencji, Live Chat, widżety Lead Generation i wiele więcej!

Za pomocą kilku kliknięć możesz uzyskać dostęp do innych procesów automatyzacji i zarządzać całą personalizacją witryny.

Wszystkie Twoje zintegrowane narzędzia będą działać w doskonałej synergii z najważniejszymi funkcjami SALESmanago. Oto kilka przykładów:

Możesz użyć przetwarzania danych no-code, aby przekształcić informacje o klientach z narzędzi zintegrowanych za pomocą wtyczek w profile 360º i pogrupować te profile w przejrzyste segmenty. Dane z wielu źródeł umożliwią Hiper Segmentację, a co za tym idzie, Hiper Personalizację komunikacji z klientami.

Dane z wielu źródeł umożliwiają również wykorzystanie rekomendacji opartych na AI, aby pokazać klientom tylko najlepiej wyselekcjonowane produkty.

Hiper Personalizacja i spersonalizowane rekomendacje ułatwiają zmaksymalizowanie wartości każdej transakcji dzięki kampaniom omnichannel. W końcu twoje rekomendacje są teraz oparte na głębokim profilowaniu behawioralnym we wszystkich kanałach komunikacji. To znacznie wesprze wysiłki związane z cross-sellingiem i upsellingiem.

A jeśli klient, pomimo twoich najstaranniejszych działań, porzuci transakcję na ostatnim etapie, możesz wysyłać automatyczne wiadomości, które są oparte na zachowaniu klienta i mają zachęcać do ukończenia przerwanych transakcji.

Wreszcie, co nie mniej ważne, optymalizacja budżetu jest teraz znacznie łatwiejsza. Możesz po prostu śledzić, jak działania marketingowe w różnych kanałach przekładają się na sprzedaż ze szczegółowym przeglądem rozkładu przychodów.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

    Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję […]

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

    Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.   […]

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

    SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.    Charakterystyczny, okrągły Ocean […]

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]

Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku
Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku

    Wyobraź sobie, że masz niesamowicie efektowną stronę docelową, dzięki której dynamicznie przybywa Ci nowych leadów. Statystyki pną się w górę, a sprzedaż rośnie w oszałamiającym tempie. Jak stworzyć dobry landing page, który przyciągnie uwagę? Landing page, czyli strona docelowa, to miejsce, gdzie po kliknięciu w reklamę lub link w mailu trafia odbiorca. Od dobrze stworzonej […]

SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.
SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.

    26 września 2022, Kraków: Po dziewięciocyfrowej inwestycji ze strony Silver Tree i Perwyn, SALESmanago wzmacnia swój zespół wykonawczy C-Level. Celem jest zwiększyć przychody z 20 do 100 milionów Euro w ciągu najbliższych czterech lat i objąć pozycję europejskiego lidera customer engagement.   Nowi członkowie C-Level to doświadczeni liderzy z organizacji B2B, eCommerce i […]

Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku

    Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!   W lutym 2022 r. Forrester Consulting przeprowadził ankietę wśród 200 osób decyzyjnych różnych szczebli (manager+), skoncentrowanych na pozyskiwaniu klientów. […]

Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?

    Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami. Aby stawić czoła wyzwaniom obecnej recesji, marketerzy muszą w dużym […]