[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago wprowadza Cinderella AI – Visual Product Search i rekomendacje produktowe

 
 

Kiedy mówi się o dalszym rozwoju zaawansowanych strategii i technologii marketingowych, często wspomina się o 3 „V” przyszłości. Dwa “V” mamy już wprowadzone w systemie – pierwsze, czyli wideo – a dokładniej monitorowanie zdarzeń związanych z odtwarzaczami wideo, drugie “V” jak voice, czyli wyszukiwanie głosowe AI. Ostatnio umożliwiliśmy naszym klientom implementację ostatniego, trzeciego “V”, Cinderella AI – Visual Products Search obsługiwany przez Google Vision AI Engine. Dlaczego ten ostatni element jest uważany za najważniejszy element rozwoju technologii wyszukiwania produktów? Według raportu MIT News 90% informacji przekazywanych do ludzkiego mózgu to informacje wizualne. Skoro tak – zamiast podążać za trendami, wyznacz nowe standardy w wyszukiwaniu. Ulepsz swoją technologię i już dziś wdróż SALESmanago Cinderella AI, aby dokonać przełomu w Customer Experience.

 

Jak Kopciuszek znalazł swój but: co to jest wizualne wyszukiwanie produktów na bazie AI?

 

Jeśli nadal zadajesz sobie pytanie, dlaczego wyszukiwanie wizualne jest takie ważne? Spieszę odpowiedzieć – nasza kultura jest zdominowana przez percepcję wizualną, więc wydaje się naturalnym, że użyjemy obrazu, w celu wyszukiwania obrazu. Koniec z “przekopywania” stron z produktami w celu znalezienia odpowiednich wyszukiwań, Za pomocą jednego kliknięcia, Cinderella AI – Visual Products Search może zapewnić wielokanałowe doświadczenia zakupowe, integrując światy online i offline.

 
  • Obecnie, jedynie 8% sprzedawców ma wbudowaną wyszukiwarkę grafiki w swoich zasobach internetowych (l2inc),
  • Do 2021 roku firmy, które wcześnie zdecydują się na zmianę wyglądu swoich stron oraz dostosują je by obsługiwały Visual & Voice Search zwiększą przychody ze sprzedaży online o 30% (Gartner),
  • 62% Milenialsów pragnie mieć możliwość wyszukiwania wizualnego ponad jakąkolwiek inną dostępną technologię, (SocialMediaToday)
  • Robiąc zakupy odzieży lub mebli w Internecie, ponad 85% respondentów odpowiednio przywiązuje większą wagę do informacji wizualnych niż tekstowych (BusinessWire),
  • 36% respondentów korzystało z Visual Search oraz Voice Search. (BusinessWire)
 

AI Visual Product Search to ostatni krok, który połączy ze sobą wszystkie elementy wyszukiwarki: mechanizm Search Engine Turbocharger,  AI Voice Search wyszukiwanie głosowe AI oraz zaawansowane ustawienia niestandardowe. Osobno, są to pojedyncze kawałki. Teraz wyobraź sobie to jako zestaw puzzli. Jeśli chcesz uzyskać pełny obraz i odnieść realne korzyści, zaimplementuj Visual Search, aby przekonać się, jak to połączenie napędza nie tylko Customer Experience, ale także Visual Experience, które obecnie według 59% ludzi jest najważniejsze (BusinessWire) .

 

Dołącz do rewolucji wyszukiwania produktów

 
  • Pozwól swoim klientom (szczególnie tym korzystającym z smartphone) przesłać zdjęcie ze stylizacją, która im się podoba, a AI Visual Search Engine automatycznie wyświetli produkty podobne lub pasujące do pożądanego wyglądu i stylu.
  • Automatycznie wyświetlaj produkty, które wyglądają podobnie lub pasują do produktów przeglądanych przez klienta w Twoim sklepie internetowym.
  • Użyj rekomendacji wizualnych opartych na sztucznej inteligencji, wyświetlaj twoim klientom to co lubią i polecaj im stylowe produkty na podstawie różnych scenariuszy: wizualnie podobne do dodanych do koszyka, produkty podobne do tych, które były oglądane lub ostatnio kupione.
  • Zwiększ wartość koszyka, rekomendując produkty pasujące do wyglądu i stylu na etapie płatności.
  • Prowadź spersonalizowaną komunikację z klientami, dostarczając predefiniowane stylizacje, które powstały w oparciu o podobne i uzupełniające się produkty, których wcześniej szukali.
 

Wyszukiwanie wizualne szturmem podbija świat handlu detalicznego

 
  • Rozpocznij nowy trend zamiast ślepo podążać za innymi, wyróżnij się na tle konkurencji i wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klientów, wdrażając AI Visual Product Search,
  • Sprzedawaj klientom, którzy już podjęli decyzję, pozwól im sprawdzić, czy na twojej stronie jest taki sam lub podobny produkt, jaki sobie wybrali,
  • Przekształć obrazy ze świata rzeczywistego na realne transakcje dokonywane w świecie online. Integrując doświadczenia zakupowe online i offline, promuj ideę „zakupów z aparatem” i wyeliminuj różnicę między oglądaniem a kupowaniem.
  • Skróć drogę od wyszukiwania do konwersji, przyśpiesz proces wyszukiwania produktów nie tylko na stronie, ale także rozwijaj dalsze doświadczenia mobilne,
  • Usprawnij podróż zakupową, zmniejsz liczbę kroków potrzebnych do znalezienia idealnego produktu do jednego i zoptymalizuj czas wyszukiwania dzięki mechanizmowi Visual Search,
  • Wyeliminuj przeszkody w wyszukiwaniu, nie zastanawiaj się dłużej, jak opisać produkty, których szukasz, po prostu prześlij zdjęcie i ciesz się wynikami wyszukiwania.
   

Jeśli jesteś naszym klientem, lub nie i chciałbyś wdrożyć i przetestować funkcjonalność na swojej stronie, skontaktuj się z nami pod adresem mailowym  support@salesmanago.com.

Wdrożenie zajmuje mniej niż tydzień!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]