[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago wprowadza Cinderella AI – Visual Product Search i rekomendacje produktowe

 
 

Kiedy mówi się o dalszym rozwoju zaawansowanych strategii i technologii marketingowych, często wspomina się o 3 „V” przyszłości. Dwa “V” mamy już wprowadzone w systemie – pierwsze, czyli wideo – a dokładniej monitorowanie zdarzeń związanych z odtwarzaczami wideo, drugie “V” jak voice, czyli wyszukiwanie głosowe AI. Ostatnio umożliwiliśmy naszym klientom implementację ostatniego, trzeciego “V”, Cinderella AI – Visual Products Search obsługiwany przez Google Vision AI Engine. Dlaczego ten ostatni element jest uważany za najważniejszy element rozwoju technologii wyszukiwania produktów? Według raportu MIT News 90% informacji przekazywanych do ludzkiego mózgu to informacje wizualne. Skoro tak – zamiast podążać za trendami, wyznacz nowe standardy w wyszukiwaniu. Ulepsz swoją technologię i już dziś wdróż SALESmanago Cinderella AI, aby dokonać przełomu w Customer Experience.

 

Jak Kopciuszek znalazł swój but: co to jest wizualne wyszukiwanie produktów na bazie AI?

 

Jeśli nadal zadajesz sobie pytanie, dlaczego wyszukiwanie wizualne jest takie ważne? Spieszę odpowiedzieć – nasza kultura jest zdominowana przez percepcję wizualną, więc wydaje się naturalnym, że użyjemy obrazu, w celu wyszukiwania obrazu. Koniec z “przekopywania” stron z produktami w celu znalezienia odpowiednich wyszukiwań, Za pomocą jednego kliknięcia, Cinderella AI – Visual Products Search może zapewnić wielokanałowe doświadczenia zakupowe, integrując światy online i offline.

 
  • Obecnie, jedynie 8% sprzedawców ma wbudowaną wyszukiwarkę grafiki w swoich zasobach internetowych (l2inc),
  • Do 2021 roku firmy, które wcześnie zdecydują się na zmianę wyglądu swoich stron oraz dostosują je by obsługiwały Visual & Voice Search zwiększą przychody ze sprzedaży online o 30% (Gartner),
  • 62% Milenialsów pragnie mieć możliwość wyszukiwania wizualnego ponad jakąkolwiek inną dostępną technologię, (SocialMediaToday)
  • Robiąc zakupy odzieży lub mebli w Internecie, ponad 85% respondentów odpowiednio przywiązuje większą wagę do informacji wizualnych niż tekstowych (BusinessWire),
  • 36% respondentów korzystało z Visual Search oraz Voice Search. (BusinessWire)
 

AI Visual Product Search to ostatni krok, który połączy ze sobą wszystkie elementy wyszukiwarki: mechanizm Search Engine Turbocharger,  AI Voice Search wyszukiwanie głosowe AI oraz zaawansowane ustawienia niestandardowe. Osobno, są to pojedyncze kawałki. Teraz wyobraź sobie to jako zestaw puzzli. Jeśli chcesz uzyskać pełny obraz i odnieść realne korzyści, zaimplementuj Visual Search, aby przekonać się, jak to połączenie napędza nie tylko Customer Experience, ale także Visual Experience, które obecnie według 59% ludzi jest najważniejsze (BusinessWire) .

 

Dołącz do rewolucji wyszukiwania produktów

 
  • Pozwól swoim klientom (szczególnie tym korzystającym z smartphone) przesłać zdjęcie ze stylizacją, która im się podoba, a AI Visual Search Engine automatycznie wyświetli produkty podobne lub pasujące do pożądanego wyglądu i stylu.
  • Automatycznie wyświetlaj produkty, które wyglądają podobnie lub pasują do produktów przeglądanych przez klienta w Twoim sklepie internetowym.
  • Użyj rekomendacji wizualnych opartych na sztucznej inteligencji, wyświetlaj twoim klientom to co lubią i polecaj im stylowe produkty na podstawie różnych scenariuszy: wizualnie podobne do dodanych do koszyka, produkty podobne do tych, które były oglądane lub ostatnio kupione.
  • Zwiększ wartość koszyka, rekomendując produkty pasujące do wyglądu i stylu na etapie płatności.
  • Prowadź spersonalizowaną komunikację z klientami, dostarczając predefiniowane stylizacje, które powstały w oparciu o podobne i uzupełniające się produkty, których wcześniej szukali.
 

Wyszukiwanie wizualne szturmem podbija świat handlu detalicznego

 
  • Rozpocznij nowy trend zamiast ślepo podążać za innymi, wyróżnij się na tle konkurencji i wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klientów, wdrażając AI Visual Product Search,
  • Sprzedawaj klientom, którzy już podjęli decyzję, pozwól im sprawdzić, czy na twojej stronie jest taki sam lub podobny produkt, jaki sobie wybrali,
  • Przekształć obrazy ze świata rzeczywistego na realne transakcje dokonywane w świecie online. Integrując doświadczenia zakupowe online i offline, promuj ideę „zakupów z aparatem” i wyeliminuj różnicę między oglądaniem a kupowaniem.
  • Skróć drogę od wyszukiwania do konwersji, przyśpiesz proces wyszukiwania produktów nie tylko na stronie, ale także rozwijaj dalsze doświadczenia mobilne,
  • Usprawnij podróż zakupową, zmniejsz liczbę kroków potrzebnych do znalezienia idealnego produktu do jednego i zoptymalizuj czas wyszukiwania dzięki mechanizmowi Visual Search,
  • Wyeliminuj przeszkody w wyszukiwaniu, nie zastanawiaj się dłużej, jak opisać produkty, których szukasz, po prostu prześlij zdjęcie i ciesz się wynikami wyszukiwania.
   

Jeśli jesteś naszym klientem, lub nie i chciałbyś wdrożyć i przetestować funkcjonalność na swojej stronie, skontaktuj się z nami pod adresem mailowym  support@salesmanago.com.

Wdrożenie zajmuje mniej niż tydzień!

SALESmanago to jedyna platforma CDXP (all-in-one Customer Data Platform & Customer Experience Platform) wspierana sztuczną inteligencją i wykorzystująca podejście no-code. Używana jest przez ponad 2000 klientów (m.in. Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victoria’s Secret) w 50 krajach. Financial Times określił SALESmanago jako najszybciej rosnącą platformę marketing automation w Europie.

SALESmanago wykorzystuje pełen potencjał danych o klientach, łącząc zaawansowaną analitykę i hiperpersonalizację do dostarczenia w pełni konfigurowalnych, spersonalizowanych doświadczeń we wszystkich kanałach marketingowych.

Firma zlokalizowana jest w Krakowie i zatrudnia 300 doświadczonych konsultantów, data scientists i inżynierów. SALESmanago działa międzynarodowo dzięki szerokiej sieci ponad 1000 partnerów biznesowych.

Zacznij swoją podróż z SALESmanago od 2-miesięcznego darmowego Proof of Concept. Zarejestruj się na www.salesmanago.pl

[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!
[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

    Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć. Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago. Integracja napędza marketing […]

10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji
10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji

    W naszym ostatnim artykule zwróciliśmy uwagę na współczynnik konwersji i jego fundamentalne znaczenie dla eCommerce – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Dziś pokażemy ci 10 praktycznych sposobów na stabilne, ugruntowane zwiększenie współczynnika konwersji – miesiąc po miesiącu.   Jak wyliczyć współczynnik […]

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]

Uwaga klientów ma swoje granice, z pomocą przychodzi grywalizacja! 5 trendów kształtujących zgrywalizowany eCommerce
Uwaga klientów ma swoje granice, z pomocą przychodzi grywalizacja! 5 trendów kształtujących zgrywalizowany eCommerce

    Bezprecedensowe czasy globalnej pandemii przyzwyczaiły nas do zmian zachowań konsumentów, co tylko uległo nasileniu wraz z przedłużającym się okresem i kolejnymi falami. Rosnąca cyfryzacja naszych zachowań osiągnęła nieprzewidywany dotąd poziom w skali i w demografii. A na ekranie nie ma zbyt wiele miejsca. Walka o uwagę nasiliła się. Uwaga to wyjątkowo cenny zasób. […]

Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?
Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?

    Skrupulatnie zbadaliśmy najnowsze trendy konsumenckie, aby oddzielić ziarno od plew i przedstawić rzetelne oszacowanie ogólnego kierunku ewolucji eCommerce. Oto, co odkryliśmy:   Klienci przenoszą się na urządzenia mobilne   Klienci zwykle odkrywają więcej produktów online niż w sklepach stacjonarnych. 55% z nich preferuje sieć z uwagi na wygodę, 46% większy wybór, a 45% […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane zero- i first-party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane Zero- i First-Party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI
Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI

    Last touch ROAS wciąż dominuje wyobraźnię marketerów jako prymitywne, ale proste narzędzie pomiarowe. W nowym krajobrazie eCommerce, zdominowanym przez zagadnienie prywatności, będzie musiało się to zmienić. Wskaźniki dla ROAS ucierpią z uwagi na brak danych z tracking i bardzo ograniczone sposoby identyfikacji urządzeń. Brak plików cookie third-party tylko pogorszy sytuację. Co zastąpi ROAS? […]

Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party
Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party

    Niedawne badanie przeprowadzone przez CommerceNext pokazuje, że 39% sprzedawców detalicznych i marek obawia się nowego środowiska post-cookie, zdominowanego przez podejście privacy-first. W badaniu autorzy starali się też dociec, jakich strategii wobec tego środowiska planują użyć marketerzy. Oszałamiający okazała się fakt, że branża eCommerce wydaje się być nieświadoma roli, jaką dane zero-party mogą – […]