[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago wprowadza Cinderella AI – Visual Product Search i rekomendacje produktowe

 
 

Kiedy mówi się o dalszym rozwoju zaawansowanych strategii i technologii marketingowych, często wspomina się o 3 „V” przyszłości. Dwa “V” mamy już wprowadzone w systemie – pierwsze, czyli wideo – a dokładniej monitorowanie zdarzeń związanych z odtwarzaczami wideo, drugie “V” jak voice, czyli wyszukiwanie głosowe AI. Ostatnio umożliwiliśmy naszym klientom implementację ostatniego, trzeciego “V”, Cinderella AI – Visual Products Search obsługiwany przez Google Vision AI Engine. Dlaczego ten ostatni element jest uważany za najważniejszy element rozwoju technologii wyszukiwania produktów? Według raportu MIT News 90% informacji przekazywanych do ludzkiego mózgu to informacje wizualne. Skoro tak – zamiast podążać za trendami, wyznacz nowe standardy w wyszukiwaniu. Ulepsz swoją technologię i już dziś wdróż SALESmanago Cinderella AI, aby dokonać przełomu w Customer Experience.

 

Jak Kopciuszek znalazł swój but: co to jest wizualne wyszukiwanie produktów na bazie AI?

 

Jeśli nadal zadajesz sobie pytanie, dlaczego wyszukiwanie wizualne jest takie ważne? Spieszę odpowiedzieć – nasza kultura jest zdominowana przez percepcję wizualną, więc wydaje się naturalnym, że użyjemy obrazu, w celu wyszukiwania obrazu. Koniec z “przekopywania” stron z produktami w celu znalezienia odpowiednich wyszukiwań, Za pomocą jednego kliknięcia, Cinderella AI – Visual Products Search może zapewnić wielokanałowe doświadczenia zakupowe, integrując światy online i offline.

 
  • Obecnie, jedynie 8% sprzedawców ma wbudowaną wyszukiwarkę grafiki w swoich zasobach internetowych (l2inc),
  • Do 2021 roku firmy, które wcześnie zdecydują się na zmianę wyglądu swoich stron oraz dostosują je by obsługiwały Visual & Voice Search zwiększą przychody ze sprzedaży online o 30% (Gartner),
  • 62% Milenialsów pragnie mieć możliwość wyszukiwania wizualnego ponad jakąkolwiek inną dostępną technologię, (SocialMediaToday)
  • Robiąc zakupy odzieży lub mebli w Internecie, ponad 85% respondentów odpowiednio przywiązuje większą wagę do informacji wizualnych niż tekstowych (BusinessWire),
  • 36% respondentów korzystało z Visual Search oraz Voice Search. (BusinessWire)
 

AI Visual Product Search to ostatni krok, który połączy ze sobą wszystkie elementy wyszukiwarki: mechanizm Search Engine Turbocharger,  AI Voice Search wyszukiwanie głosowe AI oraz zaawansowane ustawienia niestandardowe. Osobno, są to pojedyncze kawałki. Teraz wyobraź sobie to jako zestaw puzzli. Jeśli chcesz uzyskać pełny obraz i odnieść realne korzyści, zaimplementuj Visual Search, aby przekonać się, jak to połączenie napędza nie tylko Customer Experience, ale także Visual Experience, które obecnie według 59% ludzi jest najważniejsze (BusinessWire) .

 

Dołącz do rewolucji wyszukiwania produktów

 
  • Pozwól swoim klientom (szczególnie tym korzystającym z smartphone) przesłać zdjęcie ze stylizacją, która im się podoba, a AI Visual Search Engine automatycznie wyświetli produkty podobne lub pasujące do pożądanego wyglądu i stylu.
  • Automatycznie wyświetlaj produkty, które wyglądają podobnie lub pasują do produktów przeglądanych przez klienta w Twoim sklepie internetowym.
  • Użyj rekomendacji wizualnych opartych na sztucznej inteligencji, wyświetlaj twoim klientom to co lubią i polecaj im stylowe produkty na podstawie różnych scenariuszy: wizualnie podobne do dodanych do koszyka, produkty podobne do tych, które były oglądane lub ostatnio kupione.
  • Zwiększ wartość koszyka, rekomendując produkty pasujące do wyglądu i stylu na etapie płatności.
  • Prowadź spersonalizowaną komunikację z klientami, dostarczając predefiniowane stylizacje, które powstały w oparciu o podobne i uzupełniające się produkty, których wcześniej szukali.
 

Wyszukiwanie wizualne szturmem podbija świat handlu detalicznego

 
  • Rozpocznij nowy trend zamiast ślepo podążać za innymi, wyróżnij się na tle konkurencji i wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klientów, wdrażając AI Visual Product Search,
  • Sprzedawaj klientom, którzy już podjęli decyzję, pozwól im sprawdzić, czy na twojej stronie jest taki sam lub podobny produkt, jaki sobie wybrali,
  • Przekształć obrazy ze świata rzeczywistego na realne transakcje dokonywane w świecie online. Integrując doświadczenia zakupowe online i offline, promuj ideę „zakupów z aparatem” i wyeliminuj różnicę między oglądaniem a kupowaniem.
  • Skróć drogę od wyszukiwania do konwersji, przyśpiesz proces wyszukiwania produktów nie tylko na stronie, ale także rozwijaj dalsze doświadczenia mobilne,
  • Usprawnij podróż zakupową, zmniejsz liczbę kroków potrzebnych do znalezienia idealnego produktu do jednego i zoptymalizuj czas wyszukiwania dzięki mechanizmowi Visual Search,
  • Wyeliminuj przeszkody w wyszukiwaniu, nie zastanawiaj się dłużej, jak opisać produkty, których szukasz, po prostu prześlij zdjęcie i ciesz się wynikami wyszukiwania.
   

Jeśli jesteś naszym klientem, lub nie i chciałbyś wdrożyć i przetestować funkcjonalność na swojej stronie, skontaktuj się z nami pod adresem mailowym  support@salesmanago.com.

Wdrożenie zajmuje mniej niż tydzień!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.