[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago wprowadza Cinderella AI – Visual Product Search i rekomendacje produktowe

 
 

Kiedy mówi się o dalszym rozwoju zaawansowanych strategii i technologii marketingowych, często wspomina się o 3 „V” przyszłości. Dwa “V” mamy już wprowadzone w systemie – pierwsze, czyli wideo – a dokładniej monitorowanie zdarzeń związanych z odtwarzaczami wideo, drugie “V” jak voice, czyli wyszukiwanie głosowe AI. Ostatnio umożliwiliśmy naszym klientom implementację ostatniego, trzeciego “V”, Cinderella AI – Visual Products Search obsługiwany przez Google Vision AI Engine. Dlaczego ten ostatni element jest uważany za najważniejszy element rozwoju technologii wyszukiwania produktów? Według raportu MIT News 90% informacji przekazywanych do ludzkiego mózgu to informacje wizualne. Skoro tak – zamiast podążać za trendami, wyznacz nowe standardy w wyszukiwaniu. Ulepsz swoją technologię i już dziś wdróż SALESmanago Cinderella AI, aby dokonać przełomu w Customer Experience.

 

Jak Kopciuszek znalazł swój but: co to jest wizualne wyszukiwanie produktów na bazie AI?

 

Jeśli nadal zadajesz sobie pytanie, dlaczego wyszukiwanie wizualne jest takie ważne? Spieszę odpowiedzieć – nasza kultura jest zdominowana przez percepcję wizualną, więc wydaje się naturalnym, że użyjemy obrazu, w celu wyszukiwania obrazu. Koniec z “przekopywania” stron z produktami w celu znalezienia odpowiednich wyszukiwań, Za pomocą jednego kliknięcia, Cinderella AI – Visual Products Search może zapewnić wielokanałowe doświadczenia zakupowe, integrując światy online i offline.

 
  • Obecnie, jedynie 8% sprzedawców ma wbudowaną wyszukiwarkę grafiki w swoich zasobach internetowych (l2inc),
  • Do 2021 roku firmy, które wcześnie zdecydują się na zmianę wyglądu swoich stron oraz dostosują je by obsługiwały Visual & Voice Search zwiększą przychody ze sprzedaży online o 30% (Gartner),
  • 62% Milenialsów pragnie mieć możliwość wyszukiwania wizualnego ponad jakąkolwiek inną dostępną technologię, (SocialMediaToday)
  • Robiąc zakupy odzieży lub mebli w Internecie, ponad 85% respondentów odpowiednio przywiązuje większą wagę do informacji wizualnych niż tekstowych (BusinessWire),
  • 36% respondentów korzystało z Visual Search oraz Voice Search. (BusinessWire)
 

AI Visual Product Search to ostatni krok, który połączy ze sobą wszystkie elementy wyszukiwarki: mechanizm Search Engine Turbocharger,  AI Voice Search wyszukiwanie głosowe AI oraz zaawansowane ustawienia niestandardowe. Osobno, są to pojedyncze kawałki. Teraz wyobraź sobie to jako zestaw puzzli. Jeśli chcesz uzyskać pełny obraz i odnieść realne korzyści, zaimplementuj Visual Search, aby przekonać się, jak to połączenie napędza nie tylko Customer Experience, ale także Visual Experience, które obecnie według 59% ludzi jest najważniejsze (BusinessWire) .

 

Dołącz do rewolucji wyszukiwania produktów

 
  • Pozwól swoim klientom (szczególnie tym korzystającym z smartphone) przesłać zdjęcie ze stylizacją, która im się podoba, a AI Visual Search Engine automatycznie wyświetli produkty podobne lub pasujące do pożądanego wyglądu i stylu.
  • Automatycznie wyświetlaj produkty, które wyglądają podobnie lub pasują do produktów przeglądanych przez klienta w Twoim sklepie internetowym.
  • Użyj rekomendacji wizualnych opartych na sztucznej inteligencji, wyświetlaj twoim klientom to co lubią i polecaj im stylowe produkty na podstawie różnych scenariuszy: wizualnie podobne do dodanych do koszyka, produkty podobne do tych, które były oglądane lub ostatnio kupione.
  • Zwiększ wartość koszyka, rekomendując produkty pasujące do wyglądu i stylu na etapie płatności.
  • Prowadź spersonalizowaną komunikację z klientami, dostarczając predefiniowane stylizacje, które powstały w oparciu o podobne i uzupełniające się produkty, których wcześniej szukali.
 

Wyszukiwanie wizualne szturmem podbija świat handlu detalicznego

 
  • Rozpocznij nowy trend zamiast ślepo podążać za innymi, wyróżnij się na tle konkurencji i wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klientów, wdrażając AI Visual Product Search,
  • Sprzedawaj klientom, którzy już podjęli decyzję, pozwól im sprawdzić, czy na twojej stronie jest taki sam lub podobny produkt, jaki sobie wybrali,
  • Przekształć obrazy ze świata rzeczywistego na realne transakcje dokonywane w świecie online. Integrując doświadczenia zakupowe online i offline, promuj ideę „zakupów z aparatem” i wyeliminuj różnicę między oglądaniem a kupowaniem.
  • Skróć drogę od wyszukiwania do konwersji, przyśpiesz proces wyszukiwania produktów nie tylko na stronie, ale także rozwijaj dalsze doświadczenia mobilne,
  • Usprawnij podróż zakupową, zmniejsz liczbę kroków potrzebnych do znalezienia idealnego produktu do jednego i zoptymalizuj czas wyszukiwania dzięki mechanizmowi Visual Search,
  • Wyeliminuj przeszkody w wyszukiwaniu, nie zastanawiaj się dłużej, jak opisać produkty, których szukasz, po prostu prześlij zdjęcie i ciesz się wynikami wyszukiwania.
   

Jeśli jesteś naszym klientem, lub nie i chciałbyś wdrożyć i przetestować funkcjonalność na swojej stronie, skontaktuj się z nami pod adresem mailowym  support@salesmanago.com.

Wdrożenie zajmuje mniej niż tydzień!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku

    Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!   W lutym 2022 r. Forrester Consulting przeprowadził ankietę wśród 200 osób decyzyjnych różnych szczebli (manager+), skoncentrowanych na pozyskiwaniu klientów. […]

Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?

    Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami. Aby stawić czoła wyzwaniom obecnej recesji, marketerzy muszą w dużym […]

Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?
Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?

    Inflacja sprawia, że klienci zastanawiają się dwa razy, nim otworzą portfel. I choć wciąż kupują, to ich zachowanie się zmieniło. W sektorze eCommerce obserwujemy inflacyjną recesję lojalności, która stawia marketerów w paradoksalnej sytuacji: muszą zwiększać swoją efektywność bez zwiększania kosztów operacyjnych. Jest z tego wyjście  – z głową.   Zachowanie klientów się zmieniło […]

Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce
Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce

    Jak w chińskim przysłowiu, żyjemy w ciekawych czasach, które zmuszają nas do przekraczania ograniczeń i jeszcze efektywniejszego działania – mówiąc prościej, zgodnie z zasadami lean. W tym artykule przedstawiamy najpilniejsze wyzwania w dzisiejszym marketingu eCommerce i dostarczamy wskazówek, jak przygotować się na zmiany, których efekty już widzimy wokół nas.   Ciekawe czasy   […]

4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!
4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!

    W poprzednim artykule zwróciliśmy uwagę, że Lean Marketing wymaga inteligentnych, wysoce wydajnych, drobnych kroków, zamiast wielkich planów marketingowych. W tym artykule pokażemy 4 praktyczne sposoby na wykonanie takich kroków i znalezienie wartościowych klientów we własnej bazie danych.   Wzmocnienie elementów strategii lean   Jak wskazaliśmy również w poprzednim artykule, niektóre elementy strategii Lean […]

Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?
Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?

    Najpierw było Lean Manufacturing, potem Lean Management. Ukonstytuowały one powszechne rozumienie terminu Lean, który oznacza osiąganie celów bez kosztownych strat lub nadwyżek – czasu, zasobów lub wysiłku. Lean Marketing zawiera wszystkie te elementy, a ponadto czerpie wiele ze stylu zarządzania projektami Agile. Lean Marketing jest również znacznie łatwiejszy, gdy masz platformę Customer Data […]

[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!
[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

    Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć. Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago. Integracja napędza marketing […]

10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji
10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji

    W naszym ostatnim artykule zwróciliśmy uwagę na współczynnik konwersji i jego fundamentalne znaczenie dla eCommerce – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Dziś pokażemy ci 10 praktycznych sposobów na stabilne, ugruntowane zwiększenie współczynnika konwersji – miesiąc po miesiącu.   Jak wyliczyć współczynnik […]

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]