Czy wiesz, że 83% użytkowników chętniej podejmuje decyzje o zakupie dzięki pozytywnym opiniom innych klientów niż standardowej reklamie? Co więcej, 77% odwiedzających Twoją stronę nie dokona zakupu bez poznania opinii innych użytkowników. Amazon ułatwia klientom podejmowanie decyzji zakupowych, pokazując przekrój pozytywnych i negatywnych opinii, a Booking.com informuje osoby oglądające konkretną ofertę o liczbie innych użytkowników, którzy również ją teraz przeglądają. Poznaj najefektywniejsze technologie i zwiększ konwersję w swoim e-commerce.

 

Zacznij używać kreatora Social Proof i:

 
  • zachęcaj potencjalnych klientów do zakupu produktów poprzez wyświetlanie powiadomień informujących o stopniu zainteresowania tym produktem innych klientów,
  • użyj efektu owczego pędu, by zachęcić klientów do dokonania zakupu, poprzez pokazanie, że inne osoby również chcą kupić ten sam produkt,
  • wyświetlaj spersonalizowane i dynamicznie dopasowane treści na stronie www przy użyciu widżetu social proof, 
  • wykorzystaj widżet Social Proof do wyświetlenia notyfikacji  na stronie produktu informującej o:
    • liczbie osób, które oglądają dany produkt,
    • liczbie osób, które zakupiły dany produkt,
    • liczbie osób, które zdecydowały się dodać produkt do koszyka,
  • Analizuj sprzedaż wygenerowaną przez wyświetlanie widżetów social proof.
 

Stwórz własny widżet Social Proof:

 

Kreator pozwala na wybór jednego z trzech podstawowych typów widżetu w zależności od informacji jakie chcemy zaprezentować:

  • wizyty – Twój widżet będzie wyświetlał ilość osób, które oglądają konkretny produkt,
  • koszyk – widżet wyświetli ci ci dane odpowiadające ilości osób, które dodały produkt do koszyka,
  • transakcje – Ostatni typ widżetu pokazuje ilość osób, które faktycznie dokonały zakupu danego produktu.

Istnieje możliwość zdefiniowania okresu czasu, od którego dane mają być zliczane, a następnie prezentowane w widżecie (np. wyświetlanie produktów z ostatnich 24 godzin). Jeśli już utworzyłeś określony typ widżetu, wybierz urządzenie, na którym ma on być pokazywany. Możemy określić, czy chcemy, aby nasz widżet był wyświetlany tylko na komputerze lub telefonie, czy też na obu typach urządzeń.

W każdej chwili możemy obejrzeć szczegółową analizę danego widżetu Social Proof, w której po wybraniu okresu czasu widzimy dane takie jak, liczba wszystkich wyświetleń lub wykres pokazujący liczbę wyświetleń dla każdego dnia z osobna. W panelu analizy możemy również podglądać wygląd naszego widżetu.

Poznaj wszystkie możliwości widżetu Social Proof.

 

 

Jak wykorzystać widżet Social Proof?

 

Wyższa konwersja

Zwiększ liczbę sfinalizowanych transakcji stosując efekt owczego pędu – pokazując potencjalnym klientom stopień zainteresowania innych nie tylko zwiększasz u nich potrzebę zakupu danego produktu ale także pokazujesz, że danego produktu może niebawem zabraknąć co czyni go towarem bardziej porządanym.

Spersonalizowana oferta

Wyświetlaj każdemu unikalną ofertę  – zwiększ zaangażowanie osób odwiedzających twoja stronę, pokazując im informacje o produktach, którymi są zainteresowani. Stosując indywidualne podejście do potencjalnego klienta zwiększasz szansę na sfinalizowanie transakcji.

Przejmij kontrolę nad wyświetlaną treścią

Zdecyduj, jakie dane zobaczą odwiedzający Twoją stronę – nie każda oferta będzie non stop oglądana przez dużą liczbę użytkowników. W takim przypadku, gdy liczba ta jest niższa od oczekiwanej, można ustawić, jaką wartość zobaczy osoba oglądająca.

 

Zobacz krótkie wideo, prezentujące widżet Social Proof.