[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

 
 

Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję na rynku — umożliwiającą aktywację precyzyjnie dobranego szablonu za pomocą zaledwie kilku kliknięć!

 

Co nie pozwala ci zasnąć nocą?

 

Wyzwania współczesnego eCommerce spędzają marketerom sen z powiek. Niska wartość wskaźnika CLV, brak realnych przychodów z działań marketingowych, spadająca lojalność klientów, wysoki churn… Nawet obfitość kanałów komunikacji nie zawsze ułatwia rozwiązanie tych problemów. Dobrze zaprojektowany Workflow może pomóc w maksymalnym wykorzystaniu każdego kanału marketingowego. Workflow automatyzuje zadania i konsekwentnie pomaga osiągać cele marketingowe; jednak stworzenie idealnego szablonu wymaga dużo czasu i znajomości możliwości wybranej platformy oraz procesów marketingowych. Są szanse, że mimo ogromu pracy, nadal nie uzyskasz takich samych wyników, jak najlepsi gracze eCommerce.

Wiedząc o tym, zgromadziliśmy naszych wiodących ekspertów, współpracujących z takimi markami jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, KFC, New Balance i Victoria’s Secret. Poprosiliśmy ich, aby przełożyli swoje ogromne doświadczenie na skuteczne narzędzia – szablony Workflow, które zapewniają precyzyjne wykonanie w każdym kanale komunikacji i faktycznie pomagają rozwiązywać wyzwania eCommerce.

Wiele godzin pracy i wieloletnie doświadczenie tych ekspertów zaowocowało najlepszą możliwą Biblioteką Workflow – taką, która została stworzona przez specjalistów eCommerce dla specjalistów eCommerce.

Czy warto było włożyć tyle wysiłku w taki produkt? Tak, a oto dowód:

  • Rynek automatyzacji Workflow i powiązanych technologii rośnie o 20% rocznie i prawdopodobnie osiągnie wartość 5 miliardów USD do 2024 r. (Deloitte)
  • 55% marketerów planuje zwiększyć wydatki na technologię marketingową w przyszłym roku. (Forrester)
  • Utrata produktywności i źle zarządzane leady kosztują firmy ponad 1 bilion dolarów rocznie, z czego część można by zaoszczędzić dzięki oprogramowaniu do automatyzacji baz danych. (CMO Council)

Statystyki jasno wskazują w jaki sposób specjalistyczna wiedza, włożona w nową Bibliotekę Workflow pozwoli Ci skuteczniej niż kiedykolwiek radzić sobie z wyżej wymienionymi problemami.

Zwłaszcza, że do Biblioteki dodaliśmy coś całkiem nowego. 

 

Tylko kilka kliknięć od rozwiązania

 

Bibliotekę Workflow można przeglądać za pomocą filtrów, ale to nie koniec. Aby zaoszczędzić jeszcze więcej czasu, możesz skorzystać z naszego unikalnego Generatora Workflow. To pierwsza taka funkcja na rynku eCommerce. Najpierw wybierz cel marketingowy, a następnie określ kanał, na którym chcesz się skupić. Możesz także określić taktykę, którą uważasz za najlepszą w danej sytuacji. Kliknij Generuj i z sugerowanej listy wybierz szablon — tabula rasa dla Twoich treści. Uruchom kampanię i realizuj cele sprawnie i efektywnie.

 

Myśl jak marketer – po prostu wybierz swój cel!

 

Działaj lean, wywieraj wpływ

 

Nowa Biblioteka Workflow pozwoli Ci zmaksymalizować wpływ każdego kanału marketingowego i wykorzystać zasadę Precision Execution. Możesz skupić się na poszczególnych kanałach lub zastosować kompleksowe taktyki do działań omnichannel. Korzystając z Generatora Workflow, po prostu mówisz nam, jaki cel chcesz osiągnąć i określasz kanał. Spośród wymienionych sugestii szablonów wybierasz ten, który odpowiada Twoim potrzebom, czyli dostarczeniu informacji zgodnie z zasadą Precision Execution w wybranym kanale.

 

Zmaksymalizuj efekt w wybranym kanale

 

Wybierz najepsze taktyki, bez czasochłonnego planowania

 

Pomyśl, ile czasu możesz zaoszczędzić dzięki naszej nowej Bibliotece. Włożyliśmy wiele godzin pracy w tworzenie najbardziej efektywnych dla Twoich potrzeb szablonów Workflow. Dobra wiadomość – działają niesamowicie! Teraz możesz z łatwością korzystać z idealnego szablonu bez konieczności poświęcania długich dni na jego projektowanie!

 

Najlepsze taktyki, zaprojektowane przez wiodących ekspertów eCommerce

 

Skoncentruj się na celu

 

Twoje działania zmierzają do osiągnięcia celów marketingowych. Umożliwiliśmy Ci całkowite skupienie się właśnie na nich. Z naszej Biblioteki największych wyzwań marketingowych eCommerce wybierz te, nad którymi chcesz popracować. Określ pozostałe parametry. Z sugerowanej listy wybierz szablon i uruchom kampanię.

 

Najszybsza aktywacja szablonów Workflow w eCommerce

 

Korzystaj z eksperckiego know-how

 

Wypróbuj nowe eksperckie taktyki. Uzyskaj dostęp do know-how najlepszych specjalistów współpracujących z takimi markami jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, KFC, New Balance i Victoria’s Secret. Wybierz swoje cele i kanały oraz przeglądaj szablony Workflow, korzystając ze scenariuszy, które nasi ludzie uznali za najbardziej przydatne w konkretnych sytuacjach. Pozwól im poprowadzić Cię krok po kroku przez różne taktyki marketingowe.

 

Spróbuj różnych konfiguracji szablonów

 

Nasza Biblioteka nie ogranicza Cię w żaden sposób. Wręcz przeciwnie, zachęcamy do eksperymentowania. Zainspiruj się! Biblioteka Workflow to niezwykła i obszerna kolekcja szablonów. Dzięki Generatorowi możesz wyświetlić dowolną sekwencję z określonymi parametrami. Zainspiruj się do tworzenia własnych, jeszcze bardziej zaawansowanych szablonów w oparciu o zebrane know-how.

 

Podsumowując

 

Nasza ulepszona Biblioteka Workflow wraz z zupełnie nową funkcją, Generatorem, to najnowszy dowód na to, jak poważnie traktujemy zasady Lean Marketing — i jak nieszablonowe jest nasze myślenie, gdy wdrażamy te zasady w naszych produktach.

Możesz zaoszczędzić mnóstwo żmudnego i niekoniecznie skutecznego planowania, korzystając z doświadczenia wiodących ekspertów eCommerce, którzy całkowicie przeprojektowali wszystkie szablony w Bibliotece, dodając przy okazji kilka zupełnie nowych. Mało tego, teraz podejmując działania na rzecz osiągnięcia celu marketingowego, możesz myśleć jak marketer, a nie użytkownik wyrafinowanego systemu informatycznego.

Chcesz zwiększyć Customer Lifetime Value? A może obniżyć obroty? Po prostu wybierz ten cel z listy i wybierz swoje kanały i taktykę. Myśl językiem marketera i osiągaj cele marketingowe, z głową.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]