[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

 
 

Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję na rynku — umożliwiającą aktywację precyzyjnie dobranego szablonu za pomocą zaledwie kilku kliknięć!

 

Co nie pozwala ci zasnąć nocą?

 

Wyzwania współczesnego eCommerce spędzają marketerom sen z powiek. Niska wartość wskaźnika CLV, brak realnych przychodów z działań marketingowych, spadająca lojalność klientów, wysoki churn… Nawet obfitość kanałów komunikacji nie zawsze ułatwia rozwiązanie tych problemów. Dobrze zaprojektowany Workflow może pomóc w maksymalnym wykorzystaniu każdego kanału marketingowego. Workflow automatyzuje zadania i konsekwentnie pomaga osiągać cele marketingowe; jednak stworzenie idealnego szablonu wymaga dużo czasu i znajomości możliwości wybranej platformy oraz procesów marketingowych. Są szanse, że mimo ogromu pracy, nadal nie uzyskasz takich samych wyników, jak najlepsi gracze eCommerce.

Wiedząc o tym, zgromadziliśmy naszych wiodących ekspertów, współpracujących z takimi markami jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, KFC, New Balance i Victoria’s Secret. Poprosiliśmy ich, aby przełożyli swoje ogromne doświadczenie na skuteczne narzędzia – szablony Workflow, które zapewniają precyzyjne wykonanie w każdym kanale komunikacji i faktycznie pomagają rozwiązywać wyzwania eCommerce.

Wiele godzin pracy i wieloletnie doświadczenie tych ekspertów zaowocowało najlepszą możliwą Biblioteką Workflow – taką, która została stworzona przez specjalistów eCommerce dla specjalistów eCommerce.

Czy warto było włożyć tyle wysiłku w taki produkt? Tak, a oto dowód:

  • Rynek automatyzacji Workflow i powiązanych technologii rośnie o 20% rocznie i prawdopodobnie osiągnie wartość 5 miliardów USD do 2024 r. (Deloitte)
  • 55% marketerów planuje zwiększyć wydatki na technologię marketingową w przyszłym roku. (Forrester)
  • Utrata produktywności i źle zarządzane leady kosztują firmy ponad 1 bilion dolarów rocznie, z czego część można by zaoszczędzić dzięki oprogramowaniu do automatyzacji baz danych. (CMO Council)

Statystyki jasno wskazują w jaki sposób specjalistyczna wiedza, włożona w nową Bibliotekę Workflow pozwoli Ci skuteczniej niż kiedykolwiek radzić sobie z wyżej wymienionymi problemami.

Zwłaszcza, że do Biblioteki dodaliśmy coś całkiem nowego. 

 

Tylko kilka kliknięć od rozwiązania

 

Bibliotekę Workflow można przeglądać za pomocą filtrów, ale to nie koniec. Aby zaoszczędzić jeszcze więcej czasu, możesz skorzystać z naszego unikalnego Generatora Workflow. To pierwsza taka funkcja na rynku eCommerce. Najpierw wybierz cel marketingowy, a następnie określ kanał, na którym chcesz się skupić. Możesz także określić taktykę, którą uważasz za najlepszą w danej sytuacji. Kliknij Generuj i z sugerowanej listy wybierz szablon — tabula rasa dla Twoich treści. Uruchom kampanię i realizuj cele sprawnie i efektywnie.

 

Myśl jak marketer – po prostu wybierz swój cel!

 

Działaj lean, wywieraj wpływ

 

Nowa Biblioteka Workflow pozwoli Ci zmaksymalizować wpływ każdego kanału marketingowego i wykorzystać zasadę Precision Execution. Możesz skupić się na poszczególnych kanałach lub zastosować kompleksowe taktyki do działań omnichannel. Korzystając z Generatora Workflow, po prostu mówisz nam, jaki cel chcesz osiągnąć i określasz kanał. Spośród wymienionych sugestii szablonów wybierasz ten, który odpowiada Twoim potrzebom, czyli dostarczeniu informacji zgodnie z zasadą Precision Execution w wybranym kanale.

 

Zmaksymalizuj efekt w wybranym kanale

 

Wybierz najepsze taktyki, bez czasochłonnego planowania

 

Pomyśl, ile czasu możesz zaoszczędzić dzięki naszej nowej Bibliotece. Włożyliśmy wiele godzin pracy w tworzenie najbardziej efektywnych dla Twoich potrzeb szablonów Workflow. Dobra wiadomość – działają niesamowicie! Teraz możesz z łatwością korzystać z idealnego szablonu bez konieczności poświęcania długich dni na jego projektowanie!

 

Najlepsze taktyki, zaprojektowane przez wiodących ekspertów eCommerce

 

Skoncentruj się na celu

 

Twoje działania zmierzają do osiągnięcia celów marketingowych. Umożliwiliśmy Ci całkowite skupienie się właśnie na nich. Z naszej Biblioteki największych wyzwań marketingowych eCommerce wybierz te, nad którymi chcesz popracować. Określ pozostałe parametry. Z sugerowanej listy wybierz szablon i uruchom kampanię.

 

Najszybsza aktywacja szablonów Workflow w eCommerce

 

Korzystaj z eksperckiego know-how

 

Wypróbuj nowe eksperckie taktyki. Uzyskaj dostęp do know-how najlepszych specjalistów współpracujących z takimi markami jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, KFC, New Balance i Victoria’s Secret. Wybierz swoje cele i kanały oraz przeglądaj szablony Workflow, korzystając ze scenariuszy, które nasi ludzie uznali za najbardziej przydatne w konkretnych sytuacjach. Pozwól im poprowadzić Cię krok po kroku przez różne taktyki marketingowe.

 

Spróbuj różnych konfiguracji szablonów

 

Nasza Biblioteka nie ogranicza Cię w żaden sposób. Wręcz przeciwnie, zachęcamy do eksperymentowania. Zainspiruj się! Biblioteka Workflow to niezwykła i obszerna kolekcja szablonów. Dzięki Generatorowi możesz wyświetlić dowolną sekwencję z określonymi parametrami. Zainspiruj się do tworzenia własnych, jeszcze bardziej zaawansowanych szablonów w oparciu o zebrane know-how.

 

Podsumowując

 

Nasza ulepszona Biblioteka Workflow wraz z zupełnie nową funkcją, Generatorem, to najnowszy dowód na to, jak poważnie traktujemy zasady Lean Marketing — i jak nieszablonowe jest nasze myślenie, gdy wdrażamy te zasady w naszych produktach.

Możesz zaoszczędzić mnóstwo żmudnego i niekoniecznie skutecznego planowania, korzystając z doświadczenia wiodących ekspertów eCommerce, którzy całkowicie przeprojektowali wszystkie szablony w Bibliotece, dodając przy okazji kilka zupełnie nowych. Mało tego, teraz podejmując działania na rzecz osiągnięcia celu marketingowego, możesz myśleć jak marketer, a nie użytkownik wyrafinowanego systemu informatycznego.

Chcesz zwiększyć Customer Lifetime Value? A może obniżyć obroty? Po prostu wybierz ten cel z listy i wybierz swoje kanały i taktykę. Myśl językiem marketera i osiągaj cele marketingowe, z głową.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

    Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję […]

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

    Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.   […]

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

    SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.    Charakterystyczny, okrągły Ocean […]

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]

Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku
Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku

    Wyobraź sobie, że masz niesamowicie efektowną stronę docelową, dzięki której dynamicznie przybywa Ci nowych leadów. Statystyki pną się w górę, a sprzedaż rośnie w oszałamiającym tempie. Jak stworzyć dobry landing page, który przyciągnie uwagę? Landing page, czyli strona docelowa, to miejsce, gdzie po kliknięciu w reklamę lub link w mailu trafia odbiorca. Od dobrze stworzonej […]

SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.
SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.

    26 września 2022, Kraków: Po dziewięciocyfrowej inwestycji ze strony Silver Tree i Perwyn, SALESmanago wzmacnia swój zespół wykonawczy C-Level. Celem jest zwiększyć przychody z 20 do 100 milionów Euro w ciągu najbliższych czterech lat i objąć pozycję europejskiego lidera customer engagement.   Nowi członkowie C-Level to doświadczeni liderzy z organizacji B2B, eCommerce i […]

Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku

    Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!   W lutym 2022 r. Forrester Consulting przeprowadził ankietę wśród 200 osób decyzyjnych różnych szczebli (manager+), skoncentrowanych na pozyskiwaniu klientów. […]

Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?

    Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami. Aby stawić czoła wyzwaniom obecnej recesji, marketerzy muszą w dużym […]