[Nowa Funkcjonalność] Zdefiniuj na nowo doświadczenie zakupowe w Sklepie Online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje

 
 

Jak przypomina Econsultancy, 93% firm zanotowało wzrost współczynnika konwersji po wdrożeniu personalizacji. Nie dziwi zatem, że firmy szukają różnych, coraz nowocześniejszych sposobów na dostarczanie treści odbiorcom. Personal Shopping Inbox to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala osiągnąć nieznany do tej pory poziom personalizacji i doświadczenia zakupowego w sklepie online. Dowiedz się czym jest i na co pozwala Personal Shopping Inbox?

 

Doświadczenie w sklepie internetowym jest ważniejsze niż myślisz

 

User Experience jest jednym z kluczowych czynników zapewniających atrakcyjność sklepu internetowego. Aby twoi klienci wracali, musisz sprawić, by czuli się komfortowo i maksymalnie uprościć (i uprzyjemnić) im korzystanie ze sklepu. Dbałość o to, by proces zakupów był spersonalizowany, prosty i satysfakcjonujący może przynieść ci więcej korzyści niż tylko sfinalizowane transakcje. Istnieją pewne mechanizmy, które podnoszą doświadczenie sklepu internetowego na wyższy poziom. Jest to nieinwazyjna komunikacja, uproszczenie procesu zakupowego, zaspokojenie potrzeb klienta oraz odpowiednie wyważenie pomiędzy ilością a jakością polecanych produktów.

 

Zwłaszcza, że większy wybór dla klienta nie zawsze przekłada się na wzrost konwersji. Prawo Hicka mówi, że czas podjęcia decyzji rośnie wraz z liczbą i złożonością wyborów. A wraz z wydłużeniem czasu decyzji, pogarsza się user experience. Dlatego należy starać się przedstawić odbiorcy ofertę, która jest jak najbardziej zwięzła i bliska jego potrzebom.

 
  • 40% kupujących uważa, że ich doświadczenia zakupowe byłyby lepsze, gdyby sprzedawcy oferowali listę życzeń, na której można zapisać interesujące ich przedmioty (Google) a 58% osób rezygnuje z zakupów w danej firmie z powodu słabego doświadczenia klienta. (Microsoft)
  • Pomagając ludziom szybko znaleźć to, czego chcą, poprzez pokazywanie im produktów opartych na ich zainteresowaniach i dotychczasowych zachowaniach, zwiększasz ich skłonność do zakupu. Zastosowanie personalizacji na stronie głównej może zwiększyć sprzedaż o 7%. (FreshRelevance)
  • Wdrożenie listy życzeń w sklepie internetowym zwiększa sprzedaż średnio o 19,3%. (Metrilo)
  • 75% klientów najchętniej kupuje od sprzedawcy, który rozpoznaje ich po imieniu i poleca produkty na podstawie poprzednich zakupów. Po wdrożeniu personalizacji, 93% firm odnotowuje wzrost współczynnika konwersji. (Econsultancy)
  • Nie wszyscy odwiedzający zamieniają się w kupujących podczas pierwszej sesji – w przypadku eCommerce odzieżowych przeglądają średnio 32 stron podczas jednej sesji. (Statista) 42% użytkowników zapisuje produkty w koszyku, a 31% korzysta z listy życzeń, aby dokonać zakupu później. (Baymard)
 

Jest więc jasne, że najwyższy czas poważnie podejść do kwestii personalizacji eCommerce, odpowiedniej komunikacji i mechanizmów rekomendacji, niezależnie od tego, czy wydaje się to sexy, czy nie. A Personal Shopping Inbox może być rozwiązaniem, którego szukasz.

 

Dostarczaj wartość poprzez Personal Shopping Inbox

 

Personal Shopping Inbox to widget, który zapewnia indywidualną przestrzeń dla wszystkich odwiedzających i przenosi ich doświadczenia zakupowe na zupełnie nowy poziom.

 
  • Zwiększ współczynnik konwersji w swoim eCommerce, pokazując klientom produkty oparte na ich transakcjach, zainteresowaniach i wcześniejszych zachowaniach w dedykowanej osobistej przestrzeni sklepu internetowego.
  • Popraw retencję zidentyfikowanych oraz anonimowych klientów, wysyłając specjalne, indywidualnie przygotowane oferty, rabaty i rekomendacje produktów prosto do Personal Shopping Inbox.
  • Zwiększ popularność swojego sklepu internetowego, pozwalając klientom tworzyć listy życzeń i wyszukiwać produkty, które wcześniej oglądali.
  • Łatwo stwórz i błyskawicznie wdróż napędzane przez customer data platform centrum komunikacji, które stanie się nowym źródłem przychodów korzystając z naszego w pełni konfigurowalnego, łatwego w obsłudze oraz intuicyjnego kreatora.
  • Wykorzystaj dane First i Zero Party, które klienci pozostawiają podczas interakcji z Personal Shopping Inbox, aby wzmocnić swoją strategię rekomendacji i personalizacji.
  • Pozwól klientom na bezpośredni dostęp do danych o punktach Programu Lojalnościowego i dostępnych nagrodach z poziomu Personal Shopping Inbox.
 

Jak maksymalnie wykorzystać doskonałą personalizację i komunikację Personal Shopping Inbox?

 

Oto tylko kilka pomysłów na to, jak wykorzystać Personal Shopping Inbox, aby na nowo zdefiniować doświadczenie w twoim sklepie internetowym:

 
  • Ustaw oddzielną komunikację dla użytkowników anonimowych i zidentyfikowanych. Poproś anonimowych użytkowników o zapisanie się do newslettera, a zidentyfikowanych o pozostawienie większej ilości informacji w zamian za konkretne korzyści.
  • Wykorzystaj dane z listy życzeń do przygotowania kampanii e-mail z personalizowanymi rekomendacjami.
  • Zwiększaj Customer Lifetime Value poprzez wysyłanie spersonalizowanych powiadomień z ofertami specjalnymi, które będą przechowywane w osobistej skrzynce odbiorczej.
  • Motywuj klientów do regularnych zakupów, informując ich o zebranych punktach Programu Lojalnościowego, wymaganych do osiągnięcia kolejnego poziomu.
  • Wzbogać profile klientów o dane typu zero- i first-party wygenerowane podczas interakcji z Personal Shopping Inbox i wykorzystaj je w różnorodnych kampaniach.
 

Jaka jest różnica pomiędzy dostępnymi na rynku narzędziami a SALESmanago Personal Shopping Inbox?

 
 

Personal Shopping Inbox – podsumowanie

 

Personal Shopping Inbox to rewolucyjny widget, który łączy wiadomości jeden do jednego, listy życzeń, oferty specjalne i rekomendacje w jednej, w pełni konfigurowalnej przestrzeni osobistej. Takie narzędzie jest na wagę złota dla tych, którzy dbają o swoje przychody i chcą stale zwiększać doświadczenie swojego sklepu internetowego.

 

Dla wszystkich tych, którzy chcą sprawdzić, jak Personal Shopping Inbox może zwiększyć ich wskaźniki KPI dla eCommerce, polecamy webinarium demonstracyjne 1 na 1.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku

    Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!   W lutym 2022 r. Forrester Consulting przeprowadził ankietę wśród 200 osób decyzyjnych różnych szczebli (manager+), skoncentrowanych na pozyskiwaniu klientów. […]

Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?

    Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami. Aby stawić czoła wyzwaniom obecnej recesji, marketerzy muszą w dużym […]

Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?
Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?

    Inflacja sprawia, że klienci zastanawiają się dwa razy, nim otworzą portfel. I choć wciąż kupują, to ich zachowanie się zmieniło. W sektorze eCommerce obserwujemy inflacyjną recesję lojalności, która stawia marketerów w paradoksalnej sytuacji: muszą zwiększać swoją efektywność bez zwiększania kosztów operacyjnych. Jest z tego wyjście  – z głową.   Zachowanie klientów się zmieniło […]

Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce
Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce

    Jak w chińskim przysłowiu, żyjemy w ciekawych czasach, które zmuszają nas do przekraczania ograniczeń i jeszcze efektywniejszego działania – mówiąc prościej, zgodnie z zasadami lean. W tym artykule przedstawiamy najpilniejsze wyzwania w dzisiejszym marketingu eCommerce i dostarczamy wskazówek, jak przygotować się na zmiany, których efekty już widzimy wokół nas.   Ciekawe czasy   […]

4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!
4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!

    W poprzednim artykule zwróciliśmy uwagę, że Lean Marketing wymaga inteligentnych, wysoce wydajnych, drobnych kroków, zamiast wielkich planów marketingowych. W tym artykule pokażemy 4 praktyczne sposoby na wykonanie takich kroków i znalezienie wartościowych klientów we własnej bazie danych.   Wzmocnienie elementów strategii lean   Jak wskazaliśmy również w poprzednim artykule, niektóre elementy strategii Lean […]

Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?
Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?

    Najpierw było Lean Manufacturing, potem Lean Management. Ukonstytuowały one powszechne rozumienie terminu Lean, który oznacza osiąganie celów bez kosztownych strat lub nadwyżek – czasu, zasobów lub wysiłku. Lean Marketing zawiera wszystkie te elementy, a ponadto czerpie wiele ze stylu zarządzania projektami Agile. Lean Marketing jest również znacznie łatwiejszy, gdy masz platformę Customer Data […]

[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!
[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

    Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć. Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago. Integracja napędza marketing […]

10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji
10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji

    W naszym ostatnim artykule zwróciliśmy uwagę na współczynnik konwersji i jego fundamentalne znaczenie dla eCommerce – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Dziś pokażemy ci 10 praktycznych sposobów na stabilne, ugruntowane zwiększenie współczynnika konwersji – miesiąc po miesiącu.   Jak wyliczyć współczynnik […]

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]