[Nowa Funkcjonalność] Zdefiniuj na nowo doświadczenie zakupowe w Sklepie Online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje

 
 

Jak przypomina Econsultancy, 93% firm zanotowało wzrost współczynnika konwersji po wdrożeniu personalizacji. Nie dziwi zatem, że firmy szukają różnych, coraz nowocześniejszych sposobów na dostarczanie treści odbiorcom. Personal Shopping Inbox to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala osiągnąć nieznany do tej pory poziom personalizacji i doświadczenia zakupowego w sklepie online. Dowiedz się czym jest i na co pozwala Personal Shopping Inbox?

 

Doświadczenie w sklepie internetowym jest ważniejsze niż myślisz

 

User Experience jest jednym z kluczowych czynników zapewniających atrakcyjność sklepu internetowego. Aby twoi klienci wracali, musisz sprawić, by czuli się komfortowo i maksymalnie uprościć (i uprzyjemnić) im korzystanie ze sklepu. Dbałość o to, by proces zakupów był spersonalizowany, prosty i satysfakcjonujący może przynieść ci więcej korzyści niż tylko sfinalizowane transakcje. Istnieją pewne mechanizmy, które podnoszą doświadczenie sklepu internetowego na wyższy poziom. Jest to nieinwazyjna komunikacja, uproszczenie procesu zakupowego, zaspokojenie potrzeb klienta oraz odpowiednie wyważenie pomiędzy ilością a jakością polecanych produktów.

 

Zwłaszcza, że większy wybór dla klienta nie zawsze przekłada się na wzrost konwersji. Prawo Hicka mówi, że czas podjęcia decyzji rośnie wraz z liczbą i złożonością wyborów. A wraz z wydłużeniem czasu decyzji, pogarsza się user experience. Dlatego należy starać się przedstawić odbiorcy ofertę, która jest jak najbardziej zwięzła i bliska jego potrzebom.

 
  • 40% kupujących uważa, że ich doświadczenia zakupowe byłyby lepsze, gdyby sprzedawcy oferowali listę życzeń, na której można zapisać interesujące ich przedmioty (Google) a 58% osób rezygnuje z zakupów w danej firmie z powodu słabego doświadczenia klienta. (Microsoft)
  • Pomagając ludziom szybko znaleźć to, czego chcą, poprzez pokazywanie im produktów opartych na ich zainteresowaniach i dotychczasowych zachowaniach, zwiększasz ich skłonność do zakupu. Zastosowanie personalizacji na stronie głównej może zwiększyć sprzedaż o 7%. (FreshRelevance)
  • Wdrożenie listy życzeń w sklepie internetowym zwiększa sprzedaż średnio o 19,3%. (Metrilo)
  • 75% klientów najchętniej kupuje od sprzedawcy, który rozpoznaje ich po imieniu i poleca produkty na podstawie poprzednich zakupów. Po wdrożeniu personalizacji, 93% firm odnotowuje wzrost współczynnika konwersji. (Econsultancy)
  • Nie wszyscy odwiedzający zamieniają się w kupujących podczas pierwszej sesji – w przypadku eCommerce odzieżowych przeglądają średnio 32 stron podczas jednej sesji. (Statista) 42% użytkowników zapisuje produkty w koszyku, a 31% korzysta z listy życzeń, aby dokonać zakupu później. (Baymard)
 

Jest więc jasne, że najwyższy czas poważnie podejść do kwestii personalizacji eCommerce, odpowiedniej komunikacji i mechanizmów rekomendacji, niezależnie od tego, czy wydaje się to sexy, czy nie. A Personal Shopping Inbox może być rozwiązaniem, którego szukasz.

 

Dostarczaj wartość poprzez Personal Shopping Inbox

 

Personal Shopping Inbox to widget, który zapewnia indywidualną przestrzeń dla wszystkich odwiedzających i przenosi ich doświadczenia zakupowe na zupełnie nowy poziom.

 
  • Zwiększ współczynnik konwersji w swoim eCommerce, pokazując klientom produkty oparte na ich transakcjach, zainteresowaniach i wcześniejszych zachowaniach w dedykowanej osobistej przestrzeni sklepu internetowego.
  • Popraw retencję zidentyfikowanych oraz anonimowych klientów, wysyłając specjalne, indywidualnie przygotowane oferty, rabaty i rekomendacje produktów prosto do Personal Shopping Inbox.
  • Zwiększ popularność swojego sklepu internetowego, pozwalając klientom tworzyć listy życzeń i wyszukiwać produkty, które wcześniej oglądali.
  • Łatwo stwórz i błyskawicznie wdróż napędzane przez customer data platform centrum komunikacji, które stanie się nowym źródłem przychodów korzystając z naszego w pełni konfigurowalnego, łatwego w obsłudze oraz intuicyjnego kreatora.
  • Wykorzystaj dane First i Zero Party, które klienci pozostawiają podczas interakcji z Personal Shopping Inbox, aby wzmocnić swoją strategię rekomendacji i personalizacji.
  • Pozwól klientom na bezpośredni dostęp do danych o punktach Programu Lojalnościowego i dostępnych nagrodach z poziomu Personal Shopping Inbox.
 

Jak maksymalnie wykorzystać doskonałą personalizację i komunikację Personal Shopping Inbox?

 

Oto tylko kilka pomysłów na to, jak wykorzystać Personal Shopping Inbox, aby na nowo zdefiniować doświadczenie w twoim sklepie internetowym:

 
  • Ustaw oddzielną komunikację dla użytkowników anonimowych i zidentyfikowanych. Poproś anonimowych użytkowników o zapisanie się do newslettera, a zidentyfikowanych o pozostawienie większej ilości informacji w zamian za konkretne korzyści.
  • Wykorzystaj dane z listy życzeń do przygotowania kampanii e-mail z personalizowanymi rekomendacjami.
  • Zwiększaj Customer Lifetime Value poprzez wysyłanie spersonalizowanych powiadomień z ofertami specjalnymi, które będą przechowywane w osobistej skrzynce odbiorczej.
  • Motywuj klientów do regularnych zakupów, informując ich o zebranych punktach Programu Lojalnościowego, wymaganych do osiągnięcia kolejnego poziomu.
  • Wzbogać profile klientów o dane typu zero- i first-party wygenerowane podczas interakcji z Personal Shopping Inbox i wykorzystaj je w różnorodnych kampaniach.
 

Jaka jest różnica pomiędzy dostępnymi na rynku narzędziami a SALESmanago Personal Shopping Inbox?

 
 

Personal Shopping Inbox – podsumowanie

 

Personal Shopping Inbox to rewolucyjny widget, który łączy wiadomości jeden do jednego, listy życzeń, oferty specjalne i rekomendacje w jednej, w pełni konfigurowalnej przestrzeni osobistej. Takie narzędzie jest na wagę złota dla tych, którzy dbają o swoje przychody i chcą stale zwiększać doświadczenie swojego sklepu internetowego.

 

Dla wszystkich tych, którzy chcą sprawdzić, jak Personal Shopping Inbox może zwiększyć ich wskaźniki KPI dla eCommerce, polecamy webinarium demonstracyjne 1 na 1.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

    Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję […]

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

    Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.   […]

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

    SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.    Charakterystyczny, okrągły Ocean […]

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]

Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku
Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku

    Wyobraź sobie, że masz niesamowicie efektowną stronę docelową, dzięki której dynamicznie przybywa Ci nowych leadów. Statystyki pną się w górę, a sprzedaż rośnie w oszałamiającym tempie. Jak stworzyć dobry landing page, który przyciągnie uwagę? Landing page, czyli strona docelowa, to miejsce, gdzie po kliknięciu w reklamę lub link w mailu trafia odbiorca. Od dobrze stworzonej […]

SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.
SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.

    26 września 2022, Kraków: Po dziewięciocyfrowej inwestycji ze strony Silver Tree i Perwyn, SALESmanago wzmacnia swój zespół wykonawczy C-Level. Celem jest zwiększyć przychody z 20 do 100 milionów Euro w ciągu najbliższych czterech lat i objąć pozycję europejskiego lidera customer engagement.   Nowi członkowie C-Level to doświadczeni liderzy z organizacji B2B, eCommerce i […]

Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku

    Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!   W lutym 2022 r. Forrester Consulting przeprowadził ankietę wśród 200 osób decyzyjnych różnych szczebli (manager+), skoncentrowanych na pozyskiwaniu klientów. […]

Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?

    Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami. Aby stawić czoła wyzwaniom obecnej recesji, marketerzy muszą w dużym […]