[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

 
 

Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.

 

Google to za mało by skutecznie śledzić wydajność w eCommerce

 

Firmy eCommerce zazwyczaj wykorzystują zarówno platformy eCommerce, jak i oprogramowanie marketingowe. Jednak dane z tych dwóch źródeł mogą być czytane chaotycznie, bez właściwego ich zestawienia, co tworzy lukę w zrozumieniu zachowań klientów i ich ścieżek decyzyjnych. Bez kompleksowych danych w czasie rzeczywistym brakuje wglądu, który umożliwiłby firmom podejmowanie ugruntowanych decyzji. Aby wypełnić tę lukę i uzyskać holistyczne spojrzenie, marketerzy często korzystają z Menedżera tagów Google. Chociaż, platformy takie jak SALESmanago opierają się na innym modelu atrybucji. W Google Analytics przychody wygenerowane przez SALESmanago są monitorowane tylko wtedy, gdy ktoś wejdzie na stronę przez link z dodanym parametrem utm_source=salesmanago. Jednak klienci podejmują o wiele więcej działań, niż potrzebujesz zmierzyć! Różnice te są szczególnie widoczne w przypadku darmowej wersji Google Analytics.

 

Marketerzy to dostrzegają

 

Ponieważ sama ilość danych generowanych przez platformy eCommerce i oprogramowanie marketingowe przytłacza algorytmy produktów Google, marketerzy zaczęli zdawać sobie sprawę, że bez skonsolidowanego pakietu danych, podawanych w czasie rzeczywistym, błąkają się w ciemności:

  • Tylko 58% marketerów twierdzi, że często udaje im się osiągnąć swoje cele marketingowe (Responsify)
  • Jedynie 29% marketerów twierdzi, że nie miało żadnych problemów ani opóźnień w uzyskiwaniu wyników z automatycznych kampanii (VentureBeat)

Wnioski nasuwają się same. Gartner  przewiduje, że do 2025 r. najpowszechniejszym sposobem korzystania z analiz będą tzw data stories, przy czym 75% z nich będzie generowanych automatycznie, nie zaś przez analityków.

Brzmi nieprawdopodobnie? My postawiliśmy już pierwsze kroki na tej drodze! Poznaj eCommerce Dashboard.

 

Popraw kontrolę z Growth Intelligence

 

Korzystanie z Dashboardów z przejrzyście zwizualizowanymi danymi z platform eCommerce i programów marketingowych pomaga wypełnić lukę między nimi i zminimalizować ryzyko nieprawidłowego powiązania wydarzeń w sklepie. Ułatwia to uzyskanie lepszej kontroli nad działaniami biznesowymi, zapewniając dostęp do danych na żywo, 24/7. Dzięki bardziej kompleksowemu wglądowi w sklep i jego działania możesz podejmować lepsze decyzje, równocześnie optymalizując strategie marketingowe, co prowadzi do większego zwrotu z inwestycji.

 

Czytelnie rozdzielone dane z platformy eCommerce i programu marketingowego, zwizualizowane w jednym miejscu.

 

Buduj lojalność, generuj przychody omnichannel

 

eCommerce Dashboard to potężna funkcjonalność dla marketerów, ponieważ pozwala identyfikować kluczowe obszary szans i maksymalizować wpływ ich działań. Czytelne wykresy zapewniają szybki przegląd wydajności różnych aspektów biznesu, w tym podgląd skuteczności działań nastawionych na budowanie lojalności. Ułatwia to optymalizację podejmowanych operacji. Szczegółowa atrybucja przychodów omnichannel zapewnia kompleksowy przegląd wyników różnych działań marketingowych. W połączeniu, narzędzia te pozwalają zarządzać budżetem marketingowym i stymulować rozwój firmy, co z kolei pomaga w osiągnięciu pozycji zaufanego partnera dla CEO w wypracowywaniu przychodów.  

 

Czytelnie zróżnicowane źródła przychodów w formie wykresów atrybucji omnichannel

 

Wizualizuj dane jasno i czytelnie

 

Panel eCommerce Dashboard umożliwia łatwą wizualizację danych. Korzystając z różnych wykresów i innych elementów wizualnych w jednym interfejsie, można identyfikować wzorce, zależności i trendy znacznie szybciej niż w przypadku ręcznego porównywania danych z różnych źródeł.

 

Agreguj dane z platformy eCommerce i programów marketingowych

 

Celem, który przyświecał nam przy tworzeniu nowej funkcjonalności było umożliwienie Ci jak najpełniejszego wykorzystania Growth Intelligence do napędzania rozwoju firmy. eCommerce Dashboard to najlepsze rozwiązanie agregujące dane z platformy eCommerce z danymi marketingowymi w czasie rzeczywistym, w jednej dogodnej lokalizacji. To potężne narzędzie Growth Intelligence, zapewniające wgląd i dane potrzebne do maksymalizacji wpływu i stymulacji wzrostu. 

 

Popraw kontrolę nad działaniami marketingowymi

 

Nasz eCommerce Dashboard wyświetla wszystkie najważniejsze dane w jednym miejscu — od sprzedaży, przez atrybucję przychodów, po wyniki digital marketingu. Prezentacja szczegółowej atrybucji przychodów w postaci przejrzystych wykresów pozwala zwiększyć efekty w każdym kanale. Możesz teraz zagłębić się w konkretne wskaźniki i zrozumieć powiązania w kampaniach omnichannel.

 

Korzystaj z podglądu wydajności live, 24/7

 

Zagregowane źródło danych w czasie rzeczywistym umożliwia szybsze rozwiązywanie problemów. Ponadto kompleksowy wgląd w dynamikę sklepu umożliwia podejmowanie bardziej świadomych decyzji. Dzięki intuicyjnemu Dashboardowi, przez cały czas będziesz mieć dostęp do szeregu aktualnych informacji, co pozwoli działać natychmiast i wyprzedzić konkurencję.

 

Błyskawicznie identyfikuj obszary wymagające uwagi

 

W większej skali, eCommerce Dashboard umożliwia podejmowanie bardziej świadomych decyzji strategicznych. Przyspiesza również podejmowanie takich decyzji, ponieważ możesz teraz błyskawicznie identyfikować najbardziej krytyczne wskaźniki wydajności, uzyskiwać dogłębną analizę swojego środowiska eCommerce, usprawniać schematy Workflow i lepiej rozdzielać zasoby.

 

Błyskawiczny podgląd wydajności sklepu, w czasie rzeczywistym, 24/7

 

Podsumowując

 

Nowy eCommerce Dashboard to praktyczne zastosowanie zasady Growth Intelligence. Nasza skumulowana wiedza umożliwiła nam skomponowanie optymalnego zestawu danych, umożliwiającego szybkie, świadome decyzje na poziomach:

  • strategicznym,
  • operacyjnym i
  • codziennych działań wykonawczych

A wszystko po to, żeby umożliwić Ci skuteczne osiąganie celów marketingowych, z głową.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1
Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1

    W serii trzech artykułów CDP w pigułce przybliżamy podstawowe kwestie dotyczące Customer Data Platform: czym one są, czym różnią się od dotychczasowych systemów, dlaczego są lepsze i – co najważniejsze – w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać ich ogromne możliwości. W tym artykule wyjaśniamy, czym jest Customer Data Platform, jaki […]

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

    Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie […]

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

    Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.   E-mail wciąż jest królem marketingu […]

Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości

    Uwaga: ten artykuł (z wyjątkiem nagłówków i formatowania) został w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję   Wygeneruj post na blogu o chwytliwych tematach e-maili   Napisanie chwytliwego tematu wiadomości e-mail jest ważną częścią tworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingu. Dobry temat może zachęcić odbiorców do otwarcia e-maila i przeczytania jego treści, a zły może […]

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

    Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję […]

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

    Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.   […]

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

    SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.    Charakterystyczny, okrągły Ocean […]

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]