[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

 
 

Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.

 

Google to za mało by skutecznie śledzić wydajność w eCommerce

 

Firmy eCommerce zazwyczaj wykorzystują zarówno platformy eCommerce, jak i oprogramowanie marketingowe. Jednak dane z tych dwóch źródeł mogą być czytane chaotycznie, bez właściwego ich zestawienia, co tworzy lukę w zrozumieniu zachowań klientów i ich ścieżek decyzyjnych. Bez kompleksowych danych w czasie rzeczywistym brakuje wglądu, który umożliwiłby firmom podejmowanie ugruntowanych decyzji. Aby wypełnić tę lukę i uzyskać holistyczne spojrzenie, marketerzy często korzystają z Menedżera tagów Google. Chociaż, platformy takie jak SALESmanago opierają się na innym modelu atrybucji. W Google Analytics przychody wygenerowane przez SALESmanago są monitorowane tylko wtedy, gdy ktoś wejdzie na stronę przez link z dodanym parametrem utm_source=salesmanago. Jednak klienci podejmują o wiele więcej działań, niż potrzebujesz zmierzyć! Różnice te są szczególnie widoczne w przypadku darmowej wersji Google Analytics.

 

Marketerzy to dostrzegają

 

Ponieważ sama ilość danych generowanych przez platformy eCommerce i oprogramowanie marketingowe przytłacza algorytmy produktów Google, marketerzy zaczęli zdawać sobie sprawę, że bez skonsolidowanego pakietu danych, podawanych w czasie rzeczywistym, błąkają się w ciemności:

  • Tylko 58% marketerów twierdzi, że często udaje im się osiągnąć swoje cele marketingowe (Responsify)
  • Jedynie 29% marketerów twierdzi, że nie miało żadnych problemów ani opóźnień w uzyskiwaniu wyników z automatycznych kampanii (VentureBeat)

Wnioski nasuwają się same. Gartner  przewiduje, że do 2025 r. najpowszechniejszym sposobem korzystania z analiz będą tzw data stories, przy czym 75% z nich będzie generowanych automatycznie, nie zaś przez analityków.

Brzmi nieprawdopodobnie? My postawiliśmy już pierwsze kroki na tej drodze! Poznaj eCommerce Dashboard.

 

Popraw kontrolę z Growth Intelligence

 

Korzystanie z Dashboardów z przejrzyście zwizualizowanymi danymi z platform eCommerce i programów marketingowych pomaga wypełnić lukę między nimi i zminimalizować ryzyko nieprawidłowego powiązania wydarzeń w sklepie. Ułatwia to uzyskanie lepszej kontroli nad działaniami biznesowymi, zapewniając dostęp do danych na żywo, 24/7. Dzięki bardziej kompleksowemu wglądowi w sklep i jego działania możesz podejmować lepsze decyzje, równocześnie optymalizując strategie marketingowe, co prowadzi do większego zwrotu z inwestycji.

 

Czytelnie rozdzielone dane z platformy eCommerce i programu marketingowego, zwizualizowane w jednym miejscu.

 

Buduj lojalność, generuj przychody omnichannel

 

eCommerce Dashboard to potężna funkcjonalność dla marketerów, ponieważ pozwala identyfikować kluczowe obszary szans i maksymalizować wpływ ich działań. Czytelne wykresy zapewniają szybki przegląd wydajności różnych aspektów biznesu, w tym podgląd skuteczności działań nastawionych na budowanie lojalności. Ułatwia to optymalizację podejmowanych operacji. Szczegółowa atrybucja przychodów omnichannel zapewnia kompleksowy przegląd wyników różnych działań marketingowych. W połączeniu, narzędzia te pozwalają zarządzać budżetem marketingowym i stymulować rozwój firmy, co z kolei pomaga w osiągnięciu pozycji zaufanego partnera dla CEO w wypracowywaniu przychodów.  

 

Czytelnie zróżnicowane źródła przychodów w formie wykresów atrybucji omnichannel

 

Wizualizuj dane jasno i czytelnie

 

Panel eCommerce Dashboard umożliwia łatwą wizualizację danych. Korzystając z różnych wykresów i innych elementów wizualnych w jednym interfejsie, można identyfikować wzorce, zależności i trendy znacznie szybciej niż w przypadku ręcznego porównywania danych z różnych źródeł.

 

Agreguj dane z platformy eCommerce i programów marketingowych

 

Celem, który przyświecał nam przy tworzeniu nowej funkcjonalności było umożliwienie Ci jak najpełniejszego wykorzystania Growth Intelligence do napędzania rozwoju firmy. eCommerce Dashboard to najlepsze rozwiązanie agregujące dane z platformy eCommerce z danymi marketingowymi w czasie rzeczywistym, w jednej dogodnej lokalizacji. To potężne narzędzie Growth Intelligence, zapewniające wgląd i dane potrzebne do maksymalizacji wpływu i stymulacji wzrostu. 

 

Popraw kontrolę nad działaniami marketingowymi

 

Nasz eCommerce Dashboard wyświetla wszystkie najważniejsze dane w jednym miejscu — od sprzedaży, przez atrybucję przychodów, po wyniki digital marketingu. Prezentacja szczegółowej atrybucji przychodów w postaci przejrzystych wykresów pozwala zwiększyć efekty w każdym kanale. Możesz teraz zagłębić się w konkretne wskaźniki i zrozumieć powiązania w kampaniach omnichannel.

 

Korzystaj z podglądu wydajności live, 24/7

 

Zagregowane źródło danych w czasie rzeczywistym umożliwia szybsze rozwiązywanie problemów. Ponadto kompleksowy wgląd w dynamikę sklepu umożliwia podejmowanie bardziej świadomych decyzji. Dzięki intuicyjnemu Dashboardowi, przez cały czas będziesz mieć dostęp do szeregu aktualnych informacji, co pozwoli działać natychmiast i wyprzedzić konkurencję.

 

Błyskawicznie identyfikuj obszary wymagające uwagi

 

W większej skali, eCommerce Dashboard umożliwia podejmowanie bardziej świadomych decyzji strategicznych. Przyspiesza również podejmowanie takich decyzji, ponieważ możesz teraz błyskawicznie identyfikować najbardziej krytyczne wskaźniki wydajności, uzyskiwać dogłębną analizę swojego środowiska eCommerce, usprawniać schematy Workflow i lepiej rozdzielać zasoby.

 

Błyskawiczny podgląd wydajności sklepu, w czasie rzeczywistym, 24/7

 

Podsumowując

 

Nowy eCommerce Dashboard to praktyczne zastosowanie zasady Growth Intelligence. Nasza skumulowana wiedza umożliwiła nam skomponowanie optymalnego zestawu danych, umożliwiającego szybkie, świadome decyzje na poziomach:

  • strategicznym,
  • operacyjnym i
  • codziennych działań wykonawczych

A wszystko po to, żeby umożliwić Ci skuteczne osiąganie celów marketingowych, z głową.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]