[Nowa Funkcjonalność] Zwiększ moc swojego silnika wyszukiwania w sklepie internetowym wykorzystując rekomendacje AI, NLP, dane klientów i wyszukiwanie głosowe.

 
 

61% stron internetowych zwraca wyniki wyszukiwań poniżej oczekiwań konsumentów. Jest to główny powód, dla którego SALESmanago wprowadza nową technologię wspierającą działanie Wyszukiwarki Sklepów Internetowych poprzez zastosowanie  Sztucznej Inteligencji, Procesowanie Języka Naturalnego (NLP). Obejmuje ona również mechanizm rozpoznawania głosu, w celu zwiększenia komfortu obsługi klienta za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Wszystko to, aby Twoja Wyszukiwarka stała się kolejnym poważnym punktem konwersji klientów.

 

Coraz więcej klientów korzysta z Wyszukiwarek w sklepach internetowych, jednak mają one poważne ograniczenia

 

Na podstawie raportów Deconstructing E-Commerce Search and The State of Mobile E-Commerce Search and Category Navigation opublikowanych przez Baymard Institute, powstała lista najbardziej problematycznych elementów wyszukiwarek znajdujących się w sklepach internetowych.

 
  • 61% witryn zwraca wyniki wyszukiwania poniżej oczekiwań konsumentów,
  • 70% wyszukiwarek nie obsługuje synonimów i pokrewnych terminów.
  • 46% stron nie obsługuje zapytań tematycznych,
  • 32% stron internetowych nie obsługuje symboli i skrótów, co powoduje, że użytkownicy tracą idealnie dopasowane produkty,
  • 27% przypadków nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, jeżeli użytkownicy błędnie wpiszą tylko jeden znak w tytule produktu.
 

Ponad to, najważniejszym wyzwaniem jest to, że wyniki wyszukiwania są w pewien sposób oddzielone od osoby wykonującej zapytanie. W żaden sposób nie są skorelowane z danymi zgromadzonymi w profilu klienta. SALESmanago Search Engine Turbocharger  rozwiązuje wszystkie te problemy i wychodzi naprzeciw marketerom, którzy chcą ulepszyć doświadczenia klienta w  tym obszarze.

5 powodów, dla których SALESmanago Search Engine Turbocharger powinien być integralną częścią strategii wyszukiwania w twoim sklepie internetowym

 

Wyszukiwarki w sklepach internetowych zawsze były w pewien sposób zaniedbywane ze względu na to, że zazwyczaj oferowane są jako jeden z wielu  modułów zawarty w standardowym pakiecie do konfiguracji sklepu internetowego. W szczególności, jeżeli korzystasz z takich platform jak Magento, Presta Shop, WooCommerce lub Shopify. Teraz, nie musisz być od nich zależny. Poniżej lista najważniejszych elementów, które możesz osiągnąć, dzięki nowej funkcjonalności SALESmanago.

 
  • Ulepsz wyniki wyszukiwania swojego sklepu internetowego,  dostarczając odpowiedzi idealnie pasujące do wszystkich zapytań, dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii NLP i zestawu powiązanych ze sobą technik obliczeniowych, które poprzez wzajemną współpracę pozwalają na dopasowanie rezultatów do intencji użytkownika.
  • Wzbogać zwracane rezultaty z wyszukiwań o rekomendacje produktów oparte o mechanizmy AI i oceniaj skuteczność każdego prezentowanego wyniku, w celu  zoptymalizowania działania mechanizmu. 
  • Wykorzystaj wiedzę w zakresie merchandisingu, aby zwiększyć przychody. Twórz niestandardowe strony zawierające kolekcje na wyjątkowe okazje, poprzez budowanie  specjalnych kampanii z idealnie dopasowanymi produktami.
  • Uprość sposób wyszukiwania produktów dzięki bezkonkurencyjnemu modułowi  AI Voice Search, który jest bezproblemowy w obsłudze i łatwy do wdrożenia.
  • Mierz skuteczność wyszukiwań zakończonych sukcesem poprzez analizę zaawansowanych raportów i paneli analitycznych zawierających szczegółowe dane o wszystkich zapytaniach.
 

Ostanie, ale nie mniej ważne, ponad 50% ruchu na świecie pochodzi z urządzeń mobilnych. Dzięki wdrożeniu FUNKCJI WYSZUKIWANIA GŁOSOWEGO, miej pewność, że Twoi klienci przeglądający sklep internetowy przy użyciu urządzeń mobilnych, nie doświadczą bólu związanego ze żmudnym, manualnym wyszukiwaniem produktów i klikaniem dziesiątek bezsensownych filtrów.

 

Przykłady użycia Search Engine Turbocharger, które zaskoczą Ciebie i Twoich klientów oraz wykraczają poza to, do czego może się wydawać, że wyszukiwarka została stworzona

 
  • Zaskocz klientów, wyświetlając produkty, które dokładnie chcą zobaczyć – najnowsza technologia pozwala zrozumieć wszystkie wprowadzone zapytania. Dlatego teraz klienci mogą wpisać to, czego szukają w dowolnej formie, a i tak otrzymają produkty idealnie dopasowane do ich zainteresowań.
  • Szybsze wyszukiwanie za pomocą AI Voice Search – pozwól klientom znaleźć interesujące ich produkty bez tracenia czasu na wpisywanie zapytań, ale poprzez kliknięcie jednego przycisku i powiedzenie, czego szukają. Jest to idealne rozwiązanie dla użytkowników, którzy są przyzwyczajeni do szybkiego korzystania z urządzeń mobilnych.
  • Dedykowane kampanie na specjalne okazje – określ, które produkty będą wyświetlane na konkretne słowa kluczowe wpisane przez klientów do wyszukiwarki. Twórz nietypowe rekomendacje produktów na specjalne okazje, np. wymarzone prezenty świąteczne lub najlepsze prezenty urodzinowe.
  • Lepsza kontrola poprzez zdefiniowanie, jakie filtry mają być zwracane do dedykowanych zapytań – określ, jakie filtry i produkty będą wyświetlane dla konkretnych zapytań. Kontroluj, co pokazujesz swoim klientom, jeśli szukają niestandardowych produktów, których prawdopodobnie nie posiadasz w swojej głównej ofercie. Dzięki temu rekomenduj produkty w oparciu o strategię  cross-sellingu. 
  • Dogłębna analiza pozwala na wzrost sprzedaży – przeanalizuj, które frazy są najczęściej wyszukiwane i popraw swoje dedykowane rekomendacje produktowe, w celu generowania wyższych przychodów.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.