Nowa koncepcja: Customer Value Marketing

gbSALESmanago opracowało nową koncepcję marketingową: Customer Value Marketing dla sklepów internetowych oraz eCommerce. Nowy zestaw funkcjonalności, nazwany RFM Marketing Automation, umożliwia realizację działań marketingowych, których celem jest zbudowanie jak największej wartości klienta.

 

 

 

Customer Value Marketing jest podejściem marketingowym stworzonym dla marketerów B2C wokół koncepcji wartości klienta i automatyzacji marketingu. CVM skupia się na budowaniu jak największej wartości klienta w czasie poprzez ciągłe wdrażanie procesów marketing automation, których celem jest przesuwanie konsumentów do najbardziej wartościowych segmentów klientów.

 

“Pracujemy z sektorem eCommerce już 5 lat i to nasz wkład w rozwój ogólnej koncepcji marketingu w obszarze B2C. W ostatnich latach, marketerom ze sklepów internetowych, chcącym korzystać z marketing automation, część analityków tłumaczyła, że powinni zaadoptować strategie marketingowe stosowane w B2B. Procesy zakupowe w tych obszarach są zupełnie inne i postanowiliśmy to zaadresować naszym własnym oryginalnym podejściem marketingowym, które nazwaliśmy Customer Value Marketing”, mówi Grzegorz Błażewicz, Założyciel i CEO w SALESmanago Marketing Automation.

 

Customer Value Marketing stoi w opozycji do tradycyjnie pojmowanych Inbound i Engagement Marketingu, czyniąc marketerów bezpośrednio odpowiedzialnymi za proces generacji przychodu z każdego klienta.

 

Strategia Customer Value Marketing na nowo definiuje Outbound Marketing poprzez zastosowanie zaawansowanych metod dynamicznej segmentacji klientów w oparciu o analitykę RFM (Recency, Frequency, Monetary). Są one oparte na analityce behawioralnej (Digital Body Language) wykorzystywanej do tworzenia procesów wielokanałowych w czasie rzeczywistym wraz z etapami cyklu życia klienta – od momentu wygenerowania leadów do najbardziej zaawansowanych segmentów klientów, pielęgnując długoterminową współpracę.

 

CVM korzysta z tradycyjnych kanałów outboundowych, takich jak: email, strona WWW, kampania reklamowa, telemarketing, social media i kanał mobilny. Każdy z powyższych może zostać jednocześnie wykorzystany do budowania nieliniowych, bardziej zaawansowanych procesów marketingowych (w odróżnieniu od tradycyjnego procesu liniowego typowego dla sektora B2B) i dostarczania dynamicznej, spersonalizowanej oferty do właściwych osób w najlepszym momencie.

 

Główną techniką marketingową dążącą do osiągnięcia rezultatów Customer Value Marketing jest RFM Marketing Automation, funkcjonującą w oparciu o dynamiczną segmentację klientów stworzoną na podstawie ich aktywności zakupowej. Proces wykorzystuje również dane behawioralne zgromadzone na temat indywidualnych użytkowników w systemie marketing automation. Dynamiczny, oparty na modelu RFM widok klienta 360 stopni może być zastosowany do stworzenia całkowicie nowej struktury działań automatyzacji marketingu takich jak wysyłka email, dynamiczne treści strony WWW, aplikacja mobilna, social media, sieci reklamowe, punkty sprzedaży czy sprzedaż bezpośrednia, aby poprowadzić użytkownika na najwyższe szczeble segmentacji.
Więcej informacji na temat RFM Markting Automation:
www.salesmanago.pl/marketing-automation/rfm_marketing_automation.htm

Informacje na temat Customer Value Marketing:
www.salesmanago.pl/marketing-automation/customer_value_marketing.htm

 

O SALESmanago:

SALESmanago to pierwsza polska platforma Marketing Automation, wykorzystywana dzisiaj przez 5000 firm na całym świecie, które zarządzają bazami ponad 200 milionów klientów. Wdrażając rozwiązania real-time marketingu oraz analizę behawioralną aplikacji mobilnych, SALESmanago umożliwia klientom personalizację przekazu we wszystkich kanałach m.in. przez email marketing, dynamiczne treści na stronie WWW, social media oraz marketing mobilny.

Według Datanyze SALESmanago zajmuje 6. miejsce na świecie wśród systemów Marketing Automation, zaś Venturebeat Insights uznaje platformę za lidera automatyzacji marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw sektora B2C. Główna siedziba SALESmanago znajduje się w Krakowie i posiada biura i spółki zależne w Nowym Jorku, Londynie i Bangalore. Spółka zatrudnia dzisiaj ponad 200 osób.

 

Więcej informacji: www.salesmanago.com, www.appmanago.com.

Dalsze informacje:

Magda Szymańska

email: magda.szymanska@salesmanago.com

Tel: +48 533 650 610

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]