Nowe funkcjonalności i możliwości w SALESmanago

Na stronie pomocy opisane zostały nowe funkcjonalności oraz aktualizacje, jakie pojawiły się ostatnio w systemie SALESmanago. Wśród nich banery dynamiczne w wiadomościach e-mail, odświeżona karta kontaktu, raporty z kampanii mailingowej i wiele innych ulepszeń wprowadzonych do systemu w ostatnim czasie.

 

 

 

1. Baner dynamiczny w wiadomości e-mail

Pierwszą z nich jest baner dynamiczny w wiadomości e-mail. Dynamiczne treści dostępne były w SALESmanago już wcześniej – teraz dostępny jest także dynamiczny baner w wiadomości e-mail. Obrazek umieszczony w wiadomości automatycznie dopasuje się do konkretnego użytkownika, w zależności od zgromadzonych przez system danych behawioralnych i zgodnie z ustawionymi przez nas regułami. Pozwoli on lepiej dopasować zawartość naszego komunikatu idealnie do preferencji naszego odbiorcy.

Czytaj więcej>>

2. Nowa kartra kontaktu

Zmieniła się również karta kontaktu – od teraz dostępna jest na niej pełna historia aktywności klienta oraz dokładny przebieg historii scoringu. Oprócz nowej szaty graficznej, uproszczone i uporządkowane zostały zakładki . Najważniejsze informacje znajdują się w „profilu”, pojawiła się także nowa zakładka „analityka”, w której mamy dostęp do dziennej i godzinowej aktywności kontaktu. Dodatkowo, karta wzbogacona została o graficzną prezentację historii interakcji, segmentacji oraz uruchomionych reguł i wysyłanych wiadomości, wszystko w chronologicznej kolejności.

Czytaj więcej>>

3. Raporty z kampanii mailingowej

W systemie pojawiła się także możliwość generowania raportów z kampanii mailingowej prosto do pliku Excel. Wyeksportowany plik składa się z 3 arkuszy. W pierwszym z nich znajdziemy szczegółowe dane dotyczące mailingu: ilość otwarć, współczynniki OR i CTR, czas pomiędzy otwarciem i kliknięciem wiadomości oraz dokładna pora otwarć i kliknięć wiadomości. W kolejnym arkuszu, nazwanym Opted-out, znajdziemy informacje na temat kontaktów, które wypisały się z mailingu – zawiera on pełną listę adresów oraz datę i godzinę, w której dany odbiorca zdecydował się zrezygnować z subskrypcji. Trzeci arkusz Bounces zawiera adresy e-mail, które są błędne (tak zwane Hard Bounces) a także te wiadomości, które z jakiegoś powodu nie dotarły do odbiorcy (Soft Bounces). Raport może być generowany także w sposób automatyczny – w tym celu należy zaznaczyć opcję „wyślij automatyczne raporty z kampanii” podczas przygotowywania wysyłki do mailingu. Z jednej kampanii możemy otrzymać w sumie 3 raporty w określonych odstępach czasowych.

Czytaj więcej>>

4. Urodzinowe wiadomości SMS

Kolejna aktualizacja dotyczy urodzinowych wiadomości SMS. Aby automatycznie wysyłać SMSy urodzinowe musimy skonfigurować bramkę SMS a także odpowiednio zaimportować daty urodzenia i numery telefonów użytkowników. Dane te możemy dodać także poprzez API z pomocą metody contact/upsert oraz przez nasze formularze systemowe. W wysyłce ustawić możemy konkretną godzinę wysyłki, a także opcję na ile dni przed urodzinami kontakt ma dostać naszą wiadomość.

Czytaj więcej>>

5. Tworzenie formularza kontaktowego

SALESmanago pozwala także w prosty sposób stworzyć formularz kontaktowy i dodać go do dowolnej strony. Po wypełnieniu formularza kontakt automatycznie znajdzie się w naszym CRM oraz zacznie być monitorowany przez system. Formularz wygenerować można w dwóch trybach: ifram, który pozwoli umieścić formularz w ramce oraz sidebar – dzięki któremu formularz znajdzie się w widecie po wybranej stronie ekranu.

Czytaj więcej>>

6. Integracja z LiveSpace CRM

System SALESmanago zintegrowany został z LiveSpace CRM – aplikacją wspierającą zarządzanie sprzedażą, przeznaczona dla firm działających na rynku B2B. Dane jakościowe na temat klientów przekazywane są automatycznie do LiveSpace, dzięki czemu handlowcy mogą prawidłowo posegmentować swoich klientów i skuteczniej prowadzić działania sprzedażowe. Również dane wprowadzone do LiveSpace CRM trafiają automatycznie do SALESmanago i w zależności od ustawień podlegają zautomatyzowanym kampaniom marketingowym.

Czytaj więcej>>

7. Dodawanie nowej reguły automatyzacji – typy akcji

Po wystąpieniu zdarzeń oraz spełnieniu określonych warunków za automatyczne działanie systemu odpowiadają akcje – ich spektrum jest bardzo szerokie. W pomocy dokładnie opisane zostało dodawanie nowej reguły automatyzacji oraz typy akcji. Mogą to być wysyłki wiadomości e-mail, alertów, SMS, VMS, ale i dodawanie tagów, notatek, zadań, detali kontaktu oraz uruchomienie reklamy RTB, reguł i wiele wiele innych. Co najważniejsze, każdej z reguł przypisać można dowolną ilość akcji.

Czytaj więcej>>

8. Sposoby tagowania kontaktów

Ostatnią funkcjonalnością, która została dokładniej opisana są sposoby tagowania kontaktów. W systemie większość działań opiera się właśnie na tagach – służą one do segmentowania bazy kontaktów. Możemy je przypisać już podczas importu, a każdy kontakt może mieć dowolną ich ilość. Tagi dodawane są również automatycznie kontaktom po wizycie na stronie www. Dzięki temu możemy posegmentować bazę w zależności od tego czym interesował się dany klient oraz przypisać mu konkretne punkty scoringowe. Kontakty grupować możemy również bazując na konkretnych zdarzeniach, a także zarządzać nimi z poziomu CRM. Dostępna jest również reguła Adhoc, dzięki której kontakty otagowane zostaną na podstawie historycznych wizyt na stronie www w przeciągu ostatnich 1-6 miesięcy. Tagi możemy także dodać samodzielnie w Karcie kontaktu, mogą one też zostać nadane po wypełnieniu formularza.

Czytaj więcej>>

Szczegółowe porady i instrukcje dotyczące obsługi systemu dostępne są na Pomoc SALESmanago

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]