Nowe funkcjonalności i możliwości w SALESmanago

Na stronie pomocy opisane zostały nowe funkcjonalności oraz aktualizacje, jakie pojawiły się ostatnio w systemie SALESmanago. Wśród nich banery dynamiczne w wiadomościach e-mail, odświeżona karta kontaktu, raporty z kampanii mailingowej i wiele innych ulepszeń wprowadzonych do systemu w ostatnim czasie.

 

 

 

1. Baner dynamiczny w wiadomości e-mail

Pierwszą z nich jest baner dynamiczny w wiadomości e-mail. Dynamiczne treści dostępne były w SALESmanago już wcześniej – teraz dostępny jest także dynamiczny baner w wiadomości e-mail. Obrazek umieszczony w wiadomości automatycznie dopasuje się do konkretnego użytkownika, w zależności od zgromadzonych przez system danych behawioralnych i zgodnie z ustawionymi przez nas regułami. Pozwoli on lepiej dopasować zawartość naszego komunikatu idealnie do preferencji naszego odbiorcy.

Czytaj więcej>>

2. Nowa kartra kontaktu

Zmieniła się również karta kontaktu – od teraz dostępna jest na niej pełna historia aktywności klienta oraz dokładny przebieg historii scoringu. Oprócz nowej szaty graficznej, uproszczone i uporządkowane zostały zakładki . Najważniejsze informacje znajdują się w „profilu”, pojawiła się także nowa zakładka „analityka”, w której mamy dostęp do dziennej i godzinowej aktywności kontaktu. Dodatkowo, karta wzbogacona została o graficzną prezentację historii interakcji, segmentacji oraz uruchomionych reguł i wysyłanych wiadomości, wszystko w chronologicznej kolejności.

Czytaj więcej>>

3. Raporty z kampanii mailingowej

W systemie pojawiła się także możliwość generowania raportów z kampanii mailingowej prosto do pliku Excel. Wyeksportowany plik składa się z 3 arkuszy. W pierwszym z nich znajdziemy szczegółowe dane dotyczące mailingu: ilość otwarć, współczynniki OR i CTR, czas pomiędzy otwarciem i kliknięciem wiadomości oraz dokładna pora otwarć i kliknięć wiadomości. W kolejnym arkuszu, nazwanym Opted-out, znajdziemy informacje na temat kontaktów, które wypisały się z mailingu – zawiera on pełną listę adresów oraz datę i godzinę, w której dany odbiorca zdecydował się zrezygnować z subskrypcji. Trzeci arkusz Bounces zawiera adresy e-mail, które są błędne (tak zwane Hard Bounces) a także te wiadomości, które z jakiegoś powodu nie dotarły do odbiorcy (Soft Bounces). Raport może być generowany także w sposób automatyczny – w tym celu należy zaznaczyć opcję „wyślij automatyczne raporty z kampanii” podczas przygotowywania wysyłki do mailingu. Z jednej kampanii możemy otrzymać w sumie 3 raporty w określonych odstępach czasowych.

Czytaj więcej>>

4. Urodzinowe wiadomości SMS

Kolejna aktualizacja dotyczy urodzinowych wiadomości SMS. Aby automatycznie wysyłać SMSy urodzinowe musimy skonfigurować bramkę SMS a także odpowiednio zaimportować daty urodzenia i numery telefonów użytkowników. Dane te możemy dodać także poprzez API z pomocą metody contact/upsert oraz przez nasze formularze systemowe. W wysyłce ustawić możemy konkretną godzinę wysyłki, a także opcję na ile dni przed urodzinami kontakt ma dostać naszą wiadomość.

Czytaj więcej>>

5. Tworzenie formularza kontaktowego

SALESmanago pozwala także w prosty sposób stworzyć formularz kontaktowy i dodać go do dowolnej strony. Po wypełnieniu formularza kontakt automatycznie znajdzie się w naszym CRM oraz zacznie być monitorowany przez system. Formularz wygenerować można w dwóch trybach: ifram, który pozwoli umieścić formularz w ramce oraz sidebar – dzięki któremu formularz znajdzie się w widecie po wybranej stronie ekranu.

Czytaj więcej>>

6. Integracja z LiveSpace CRM

System SALESmanago zintegrowany został z LiveSpace CRM – aplikacją wspierającą zarządzanie sprzedażą, przeznaczona dla firm działających na rynku B2B. Dane jakościowe na temat klientów przekazywane są automatycznie do LiveSpace, dzięki czemu handlowcy mogą prawidłowo posegmentować swoich klientów i skuteczniej prowadzić działania sprzedażowe. Również dane wprowadzone do LiveSpace CRM trafiają automatycznie do SALESmanago i w zależności od ustawień podlegają zautomatyzowanym kampaniom marketingowym.

Czytaj więcej>>

7. Dodawanie nowej reguły automatyzacji – typy akcji

Po wystąpieniu zdarzeń oraz spełnieniu określonych warunków za automatyczne działanie systemu odpowiadają akcje – ich spektrum jest bardzo szerokie. W pomocy dokładnie opisane zostało dodawanie nowej reguły automatyzacji oraz typy akcji. Mogą to być wysyłki wiadomości e-mail, alertów, SMS, VMS, ale i dodawanie tagów, notatek, zadań, detali kontaktu oraz uruchomienie reklamy RTB, reguł i wiele wiele innych. Co najważniejsze, każdej z reguł przypisać można dowolną ilość akcji.

Czytaj więcej>>

8. Sposoby tagowania kontaktów

Ostatnią funkcjonalnością, która została dokładniej opisana są sposoby tagowania kontaktów. W systemie większość działań opiera się właśnie na tagach – służą one do segmentowania bazy kontaktów. Możemy je przypisać już podczas importu, a każdy kontakt może mieć dowolną ich ilość. Tagi dodawane są również automatycznie kontaktom po wizycie na stronie www. Dzięki temu możemy posegmentować bazę w zależności od tego czym interesował się dany klient oraz przypisać mu konkretne punkty scoringowe. Kontakty grupować możemy również bazując na konkretnych zdarzeniach, a także zarządzać nimi z poziomu CRM. Dostępna jest również reguła Adhoc, dzięki której kontakty otagowane zostaną na podstawie historycznych wizyt na stronie www w przeciągu ostatnich 1-6 miesięcy. Tagi możemy także dodać samodzielnie w Karcie kontaktu, mogą one też zostać nadane po wypełnieniu formularza.

Czytaj więcej>>

Szczegółowe porady i instrukcje dotyczące obsługi systemu dostępne są na Pomoc SALESmanago

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]