Nowe funkcjonalności i możliwości w SALESmanago

Na stronie pomocy opisane zostały nowe funkcjonalności oraz aktualizacje, jakie pojawiły się ostatnio w systemie SALESmanago. Wśród nich banery dynamiczne w wiadomościach e-mail, odświeżona karta kontaktu, raporty z kampanii mailingowej i wiele innych ulepszeń wprowadzonych do systemu w ostatnim czasie.

 

 

 

1. Baner dynamiczny w wiadomości e-mail

Pierwszą z nich jest baner dynamiczny w wiadomości e-mail. Dynamiczne treści dostępne były w SALESmanago już wcześniej – teraz dostępny jest także dynamiczny baner w wiadomości e-mail. Obrazek umieszczony w wiadomości automatycznie dopasuje się do konkretnego użytkownika, w zależności od zgromadzonych przez system danych behawioralnych i zgodnie z ustawionymi przez nas regułami. Pozwoli on lepiej dopasować zawartość naszego komunikatu idealnie do preferencji naszego odbiorcy.

Czytaj więcej>>

2. Nowa kartra kontaktu

Zmieniła się również karta kontaktu – od teraz dostępna jest na niej pełna historia aktywności klienta oraz dokładny przebieg historii scoringu. Oprócz nowej szaty graficznej, uproszczone i uporządkowane zostały zakładki . Najważniejsze informacje znajdują się w „profilu”, pojawiła się także nowa zakładka „analityka”, w której mamy dostęp do dziennej i godzinowej aktywności kontaktu. Dodatkowo, karta wzbogacona została o graficzną prezentację historii interakcji, segmentacji oraz uruchomionych reguł i wysyłanych wiadomości, wszystko w chronologicznej kolejności.

Czytaj więcej>>

3. Raporty z kampanii mailingowej

W systemie pojawiła się także możliwość generowania raportów z kampanii mailingowej prosto do pliku Excel. Wyeksportowany plik składa się z 3 arkuszy. W pierwszym z nich znajdziemy szczegółowe dane dotyczące mailingu: ilość otwarć, współczynniki OR i CTR, czas pomiędzy otwarciem i kliknięciem wiadomości oraz dokładna pora otwarć i kliknięć wiadomości. W kolejnym arkuszu, nazwanym Opted-out, znajdziemy informacje na temat kontaktów, które wypisały się z mailingu – zawiera on pełną listę adresów oraz datę i godzinę, w której dany odbiorca zdecydował się zrezygnować z subskrypcji. Trzeci arkusz Bounces zawiera adresy e-mail, które są błędne (tak zwane Hard Bounces) a także te wiadomości, które z jakiegoś powodu nie dotarły do odbiorcy (Soft Bounces). Raport może być generowany także w sposób automatyczny – w tym celu należy zaznaczyć opcję „wyślij automatyczne raporty z kampanii” podczas przygotowywania wysyłki do mailingu. Z jednej kampanii możemy otrzymać w sumie 3 raporty w określonych odstępach czasowych.

Czytaj więcej>>

4. Urodzinowe wiadomości SMS

Kolejna aktualizacja dotyczy urodzinowych wiadomości SMS. Aby automatycznie wysyłać SMSy urodzinowe musimy skonfigurować bramkę SMS a także odpowiednio zaimportować daty urodzenia i numery telefonów użytkowników. Dane te możemy dodać także poprzez API z pomocą metody contact/upsert oraz przez nasze formularze systemowe. W wysyłce ustawić możemy konkretną godzinę wysyłki, a także opcję na ile dni przed urodzinami kontakt ma dostać naszą wiadomość.

Czytaj więcej>>

5. Tworzenie formularza kontaktowego

SALESmanago pozwala także w prosty sposób stworzyć formularz kontaktowy i dodać go do dowolnej strony. Po wypełnieniu formularza kontakt automatycznie znajdzie się w naszym CRM oraz zacznie być monitorowany przez system. Formularz wygenerować można w dwóch trybach: ifram, który pozwoli umieścić formularz w ramce oraz sidebar – dzięki któremu formularz znajdzie się w widecie po wybranej stronie ekranu.

Czytaj więcej>>

6. Integracja z LiveSpace CRM

System SALESmanago zintegrowany został z LiveSpace CRM – aplikacją wspierającą zarządzanie sprzedażą, przeznaczona dla firm działających na rynku B2B. Dane jakościowe na temat klientów przekazywane są automatycznie do LiveSpace, dzięki czemu handlowcy mogą prawidłowo posegmentować swoich klientów i skuteczniej prowadzić działania sprzedażowe. Również dane wprowadzone do LiveSpace CRM trafiają automatycznie do SALESmanago i w zależności od ustawień podlegają zautomatyzowanym kampaniom marketingowym.

Czytaj więcej>>

7. Dodawanie nowej reguły automatyzacji – typy akcji

Po wystąpieniu zdarzeń oraz spełnieniu określonych warunków za automatyczne działanie systemu odpowiadają akcje – ich spektrum jest bardzo szerokie. W pomocy dokładnie opisane zostało dodawanie nowej reguły automatyzacji oraz typy akcji. Mogą to być wysyłki wiadomości e-mail, alertów, SMS, VMS, ale i dodawanie tagów, notatek, zadań, detali kontaktu oraz uruchomienie reklamy RTB, reguł i wiele wiele innych. Co najważniejsze, każdej z reguł przypisać można dowolną ilość akcji.

Czytaj więcej>>

8. Sposoby tagowania kontaktów

Ostatnią funkcjonalnością, która została dokładniej opisana są sposoby tagowania kontaktów. W systemie większość działań opiera się właśnie na tagach – służą one do segmentowania bazy kontaktów. Możemy je przypisać już podczas importu, a każdy kontakt może mieć dowolną ich ilość. Tagi dodawane są również automatycznie kontaktom po wizycie na stronie www. Dzięki temu możemy posegmentować bazę w zależności od tego czym interesował się dany klient oraz przypisać mu konkretne punkty scoringowe. Kontakty grupować możemy również bazując na konkretnych zdarzeniach, a także zarządzać nimi z poziomu CRM. Dostępna jest również reguła Adhoc, dzięki której kontakty otagowane zostaną na podstawie historycznych wizyt na stronie www w przeciągu ostatnich 1-6 miesięcy. Tagi możemy także dodać samodzielnie w Karcie kontaktu, mogą one też zostać nadane po wypełnieniu formularza.

Czytaj więcej>>

Szczegółowe porady i instrukcje dotyczące obsługi systemu dostępne są na Pomoc SALESmanago

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]