Nowi klienci SALESmanago: Aegon, Mintishop i inni

Choć pełne wrażeń lato za nami, nie oznacza to, że SALESmanago zwalnia tempo! Ostatnio poświęciliśmy dużo uwagi na blogu nowym funkcjonalnościom w naszym systemie Marketing Automation, na przykład nowej karcie kontaktu, a teraz czas na podzielenie się z czytelnikami najświeższą dawką informacji na temat kolejnych firm, które nawiązały z nami współpracę w minionym miesiącu.

Poniżej przedstawiamy listę firm, które dołączyły do grona klientów SALESmanago we wrześniu.

 

Mintishop

Sklep internetowy oferujący szeroki wybór kosmetyków pielęgnacyjnych i do makijażu. Znajdziesz tu największe hity koreańskich marek, polskie naturalne kosmetyki oraz niszowe produkty, które trudno znaleźć w tradycyjnych sklepach.

 

Instytut Biznesu Rodzinnego

Organizacja non-profit wspierająca polskich przedsiębiorców rodzinnych, zrzeszająca grono ekspertów i tworząca platformę wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy światem nauki i biznesu.

 

LUG Light Factory

Firma z wieloletnim i międzynarodowym doświadczeniem, od 25 lat produkująca rozwiązania oświetleniowe doskonale dopasowane do każdej inwestycji.

 

Scandicsofa

Designerskie meble polskiej produkcji w przystępnej cenie, będące połączeniem skandynawskiego stylu z najlepszymi włoskimi materiałami. Kupisz tutaj sofy, narożniki, fotele, łóżka

 

Toucan Systems

Software house funkcjonujący od 2012 roku i specjalizujący się w tworzeniu multimedialnego oprogramowania. Dzięki produktom stworzonym dla wielu rozpoznawalnych marek zdobyli mocną pozycję na rynku.

 

AnyMind

Aplikacja dzięki której możesz oferować płatne konsultacje wideo na twojej stronie internetowej i wreszcie zacząć zarabiać na swojej wiedzy eksperckiej.

 

Organic Life

Szeroki wybór wyprodukowanych w Polsce organicznych dermokosmetyków i suplementów diety z wyciągami ze świeżych roślin.

 

Smart Factor

Firma pomagająca jednostkom terytorialnym w opracowaniu strategii miasta inteligentnego oraz inteligentnego zarządzania drogami, co przekłada się na sprawniejsze nimi administrowanie.

 

Pragmatic.studio

Agencja marketingowa świadcząca usługi w zakresie projektowania stron www, projektowania marek i materiałów reklamowych

 

Fundacja Medycyny Stylu Życia

Organizacja rozpowszechniająca wiedzę o nowych gałęziach medycyny: medycynie stylu życia oraz medycynie funkcjonalnej, zarówno w Polsce, jak i zagranicą.

 

Północna Grupa Narzędziowa

Firma założona w 1985 roku, specjalizująca się w dystrybucji profesjonalnych narzędzi i akcesoriów budowlanych, warsztatowych, ogrodowych i spawalniczych kilkudziesięciu marek.

 

Aegon Węgry

Towarzystwo ubezpieczeniowe działające na rynku węgierskim, oferujące szeroki wybór ubezpieczeń dopasowanych do potrzeb każdego klienta.

 

Supermercado Naturista Kolumbia

Sklep on-line z szeroką ofertą naturalnych suplementów diety i produktów do pielęgnacji, które pomagają dbać o zdrowie, wygląd i dobre samopoczucie.  

 

DirectHoverboard Francja

Sklep dla tych, którzy chcą poruszać się po mieście z klasą: znajdziesz tu różnego rodzaju hoverboardy, elektryczne hulajnogi i niezbędne akcesoria.

 

Tecnoelettronica Riva Włochy

Usługi z zakresu bezpieczeństwa budynków, monitoringu, zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwwłamaniowych.

 

Grupo Global Soluciones Financieras Chile

Organizacja oferująca usługi przydatne dla osób planujących zakup samochodu: kredyty, leasing i ubezpieczenia.

 

La Previsora Kolumbia

Firma ubezpieczeniowa o długiej historii, sięgającej 1954 roku. Obecnie jest jednym z największych graczy na rynku ubezpieczeniowym w Kolumbii.

 

Eubio Rumunia

Bio, ekologiczne i zdrowe produkty: kosmetyki, żywność i organiczne detergenty do utrzymywania porządku.

 

Myrorna Szwecja

Największa szwedzka sieć z używaną odzieżą. Dochód ze sprzedaży przeznaczany jest na wsparcie szwedzkiej Armii Zbawienia.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]