Nowi klienci SALESmanago. DeLonghi, KROSS, Academeia High School. Kto jeszcze dołączył do nas w lutym?

Platformy Marketing Automation cieszą się coraz większym zainteresowaniem a zalety wdrożenia tego rozwiązania są natychmiast zauważalne przez naszych klientów, niezależnie od profilu prowadzonej przez nich działalności. Wszechstronność, różnorodność narzędzi i intuicyjność systemu sprawiają, że już ponad 10000 klientów zaufało SALESmanago. Co miesiąc naszą platformę  Marketing Automation wybierają nowe firmy by wspomóc swoje działania z zakresu marketingu. Przedstawimy najciekawsze profile firm, które dołączyły do grona naszych klientów w lutym.

 

POLSKA:

KROSS firma, która od 1990 roku dzięki pasji, wizji i konsekwencji swojego założyciela w 20 lat z małego sklepu rowerowego przekształciła się w czołowego producenta rowerów w Europie. Firma oferuje szeroki wybór profesjonalnych i najlepszych pod względem jakości i wzornictwa rowerów górskich, miejskich, trekkingowych, dziecięcych, crossowych i szosowych a także akcesoria i części rowerowe.

Academeia High Schoolniepubliczne liceum w Warszawie, które proponuje wielowymiarową edukację oraz kompleksowe przygotowanie do ubiegania się o przyjęcie na prestiżowe zagraniczne uczelnie Zajęcia prowadzone są tylko w języku angielskim (oprócz języków obcych oraz języka polskiego) a trzyletni program nauki kończy się brytyjską maturą A-level.

Biuro Turystyki Jaworzyna Tour – specjaliści w dziedzinie turystyce dziecięcej i młodzieżowej. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie, wiedza, ogromne zaangażowanie, dbałość o każdy szczegół oraz jakość tworzonych programów i realizacji imprez sprawiły, że stali się jednym z największych touroperatorów młodzieżowych na południu Polski.  W ofercie biura znajdują się: kolonie dla dzieci, obozy młodzieżowe (w kraju i za granicą, m. in. obozy sportowe, obozy survivalowe, obozy językowe, obozy konne, obozy piłkarskie), zimowiska, wycieczki krajowe i zagraniczne, kursy pedagogiczne (kurs wychowawcy kolonijnego, kurs kierownika kolonijnego, kurs kierownika wycieczek szkolnych), wczasy dla rodziców z dziećmi.

Markoweobuwie jest jednym z liderów na rynku sprzedaży markowego obuwia i galanterii skórzanej. Szeroka oferta  skórzanego obuwia, torebek, portfeli i rękawiczek  renomowanych marek krajowych i zagranicznych, zadowoli każdego klienta. Mnogość marek i różnorodność oferty wyróżniają  Markoweobuwie spośród innych tego typu sklepów.

Benson Consultants ​jest producentem innowacyjnych systemów informatycznych wspierających i optymalizujących zarządzanie procesami operacyjnymi przedsiębiorstw. Specjalizują się w standaryzowaniu i optymalizacji logistyki transportu.​ W produkowanych narzędziach informatycznych stosują zaawansowane metody matematyczne oraz najnowsze technologie programistyczne.

Katowicki Sport – największa strona sportowa w Polsce – oficjalny serwis Przeglądu Sportowego. Znajdziesz tam najnowsze informacje sportowe, wyniki na żywo, tabele, statystyki i relacje live.

Palmedica – przedmiotem działalności firmy Palmedica jest odbiór odpadów medycznych i weterynaryjnych, surowca kategorii I i surowca kat. III na terenie województwa pomorskiego, ale głównie w Gdańsku, Gdyni, Sopocie oraz w okolicach Trójmiasta.

kupdogabinetu.pl–  to miejsce gdzie kompleksowo wyposażysz gabinet, placówkę medyczną, salon SPA czy tatuażu, dom pomocy społecznej i wiele innych miejsc. Współpraca z najlepszymi dostawcami i producentami oraz stale zwiększamy asortyment to znaki rozpoznawcze firmy. Bazując na kilkunastoletnim doświadczeniu w sektorze służby zdrowia, dbają aby najpotrzebniejsze produkty, o najwyższej jakości były na wyciągnięcie ręki w jednym miejscu.

Exim Tours zapoczątkowało swoją działalność w Czechach w 1993 roku. W związku z dynamicznym rozwojem firma szybko wkroczyła także na rynek polski, słowacki, węgierski i rumuński. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz pasji organizowania wyjazdów Exim Tours znajduje się wśród czołowych polskich touroperatorów.

Roboty CNC – firma zajmuje się się doborem, projektowaniem i instalacją specjalistycznych rozwiązań do automatyzacji oraz robotyzacji procesów obróbki CNC w sektorach takich jak: Automotive, Medical, Aerospace i wielu innych.

 

 

ŚWIAT:

DeLonghi Group – włoska firma z  ponad stuletnimi korzeniami. Produkty DeLonghi sprawią, że wiele czynności związanych z utrzymaniem domu stanie się prostsze i przyjemniejsze.  DeLonghi oferuje innowacyjne i zaawansowane sprzęty gospodarstwa domowego, które dzięki połączeniu stylu i niezawodności zamienią codzienność w przyjemność. W skład grupy DeLonghi wchodzą takie marki jak DeLonghi, Kenwood, Braun i Ariete.

African Safari Group – to jedyny touroperator, którego potrzebujesz, jeśli planujesz swoją afrykańską przygodę życia. Długoletnie doświadczenie w kompleksowej organizacji safari – atrakcje, zakwaterowanie, wyżywienie a nawet loty i transfery, a to wszystko idealnie dopasowane do wymagań klientów.

Merlo – salon, w którym zmienisz swoją codzienną fryzurę w luksusowe dzieło sztuki.

 

Serdecznie witamy i życzymy samych sukcesów!

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]