Nowi klienci SALESmanago w marcu 2019: Inglot, TMC, Selldo, LAORMIGA, RadicalDevelop i inni..

Nowi klienci SALESmanago

 

Po kolejnym miesiącu ciężkiej pracy na współpracę z SALESmanago zdecydowało się wiele ciekawych firm działających w branży B2C, z bardzo silną reprezentacją sklepów internetowych z Europy i Ameryki Południowej. Cieszy nas, że popularność rozwiązań Marketing Automation dla eCommerce stale rośnie, a kolejne wdrożenia przynoszą naszym Klientom wzrost konwersji i przychodów. Efekty jakie można osiągnąć wdrażając system do automatyzacji marketingu najlepiej obrazują case studies, które konsekwentnie gromadzimy i udostępniamy tutaj.

Od marca pracujemy nad wdrożeniem Marketing Automation i zwiększeniem sprzedaży z:

SKY SCAFF

Sklep oferuje drony, akcesoria i całe skompletowane zestawy. Towary są oryginalnymi produktami renomowanych firm wraz z gwarancją.

 

Hotel BB

Hotele B&B zapraszają zarówno klientów biznesowych jak i turystów, oferując im swój wielokrotnie nagradzany koncept Econochic®, oznaczający wysoką jakość, komfort oraz duży wybór usług w atrakcyjnych cenach.

 

INGLOT Sp z o.o.

Sklep z wysokiej jakości kosmetykami do makijażu. Połączenie nowoczesnych technologii oraz nauki z intensywnymi kolorami zaowocowało olbrzymią liczbą produktów i szerokich gam kolorystycznych, spośród których każdy znajdzie odcień idealny dla siebie.

 

Ajwen Dietetyka Kliniczna

Porady dietetyczne. Zajmuje się nie tylko dietą, ale także stylem życia, który ma ogromny wpływ na zdrowie.

 

POSZETKA.COM

Oferują bogatą ofertę męskich akcesoriów, wykonują również wszelkiego typu usługi krawieckie – od szycia miarowego po przyszycie guzika

 

PRACOWNICY BUDOWLANI SP. Z O. O.

Firma założona przez Menadżerów, którzy od 2005 roku zajmują się zarządzaniem dużymi projektami rekrutacyjnymi. Skupiona wyłącznie na pozyskiwaniu Kandydatów w branży budowlanej – flagowa usługa, która wyróżnia firmę spośród innych agencji pośrednictwa pracy.

 

Cybercom POLAND Sp. z o.o.

Cybercom dostarcza rozwiązania idealnie dopasowane do potrzeb klientów – Software Development, Security, Cloud oraz IoT.

 

TMC

Oferuje produkty, które wyróżniają się modnym krojem. Sprzedaje przedmioty, które warte są swojej ceny. W asortymencie dostępne są damskie i męskie portfele skórzane, a także torebki wykonane z tego szlachetnego surowca.

 

Z.P.H. Taurus

TAURUS zajmuje się zarówno produkcją bagażników, jak i dystrybucją tego typu urządzeń, które mogą być niezbędne do przewozu wszystkiego, co potrzebne do pracy czy wypoczynku. Jest m.in. generalnym przedstawicielem w Polsce marek Yakima oraz KAMEI.

 

Selldo sp. z o.o.

Butelki filtrujące, bidony, filtry bobble wielokrotnego użytku. Wszystkie rodzaje bobble cechuje trwałość i wysoka jakość zastosowanych materiałów.
Agencja Whites Usługi https://agencjawhites.pl/ Pomoc i profesjonalne doractwo w biznesie.

 

ZAGRANICZNE:

 

LAORMIGA / Hiszpania

Sklep z wysokiej jakości ubraniami dla dzieci.

 

ionscience / Anglia

Największy producent czujników do wykrywania fotonizacji (PID) z technologią której zaufali najwięksi producenci detekcji gazu na całym świecie.

 

Iscar Corp / Izrael

ISCAR to największa z 15 firm wchodzących w skład IMC. Dostarczają dynamiczną, kompleksową linię precyzyjnych narzędzi do obróbki metali z węglików spiekanych.

 

Boostberg

Platforma dla działań marketingowych klientów i automatyzacji przesyłania wiadomości integrująca wiele różnych kanałów.

 

BES Group Services / Wielka Brytania

British Engineering Services specjalizuje się w dostarczaniu usług elektrycznych i sprzętu dla rządów, przedsiębiorstw użyteczności publicznej i przemysłu na całym świecie.

 

Meiliunas LT / Litwa

Profesjonalna agencja nieruchomości.

 

UAB „WEB Partners” / Litwa

“Partnerzy internetowi” zapewniają kompleksowe usługi, w tym tworzenie stron internetowych, projektowanie ich, utrzymanie i wsparcie.

 

La BTK / Meksyk

Marka BTK jest tworzona przez rodzinę profesjonalistów z dużym doświadczeniem w meksykańskiej branży gastronomicznej.

 

Più Communication srl / Włochy

Più Communication to bardzo kreatywna włosko-amerykańska agencja komunikacyjna.

 

RadicalDevelop / Portugalia

Dedykowany do rozwoju niestandardowych rozwiązań, niezależnie od tego, czy są to aplikacje zbudowane od podstaw, czy integracja z istniejącymi aplikacjami i usługami.

 

Zainteresowany? Dołącz do grona ponad 10 000 klientów SALESmanago i zobacz jak automatyzacja marketingu może pomóc w Twoim biznesie!

 

Karolina Dorosiewicz
Marketing Automation Analyst

@karolina.dorosiewicz

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]