Nowi klienci SALESmanago Wkręt-Met, cdp.pl, Würth, Pablosky i inni [Kwiecień 2019]

W kwietniu rozpoczęliśmy pracę nad wdrożeniem Marketing Automation z klientami zarówno posiadającymi własne sklepy E-commerce jak i tych, którzy świadczą usługi B2C czy B2B.
Do wiodących marek z którymi współpracujemy należą z pewnością Wkręt-Met, Würth, cdp.pl czy Royal Collection. Postaramy się wzmocnić ich pozycję na rynku i poprawić ich komunikację z klientami. Mniejsze firmy mogą liczyć, że z naszym narzędziem ich rozwój będzie szybszy, a działania marketingowe i sprzedażowe osiągną nowy, lepszy poziom.
 
 
Klienci z Polski:

Candy Shop

Candy Shop to sklep z przepysznymi lizakami, fantazyjnymi Jelly Belly, czekoladą, pokaźną ilością różnego rodzaju żelków i gum oraz wiele, wiele więcej wyszukanych smakołyków prosto z Ameryki.

Royal Collection

Sklep internetowy popularnej sieci z odzieżą męską i damską uznanych na świecie marek: Baldessarini, Bugatti, Daniel Hechter, Digel, Eton, Oscar Jacobson, Pierre Cardin, Stenstroms, Trussardi i wiele innych.

UNITRAILER SP. Z O.O.

Sklep oferujący przyczepy samochodowe, części do przyczep oraz inne akcesoria przydatne w transporcie.

FOTOFORMA

Autoryzowany partner najlepszych producentów aparatów i akcesoriów fotograficznych tj. Sony, Nikon, Pentax, Canon oraz Fujifilm

SprzedażTo

Biuro nieruchomości posiadające w swojej ofercie budynki i lokale z całego kraju.

Capital Club

Capital Club to platforma pożyczek społecznościowych dla firm potrzebujących środków na rozwój działalności, która łączy ich z inwestorami poszukującymi możliwości na powiększenie własnego kapitału.

cdp.pl

Powstało jako platforma do cyfrowej dystrybucji gier, która miała być odpowiedzią CD PROJEKTU na rozwój rynku gier gdzie mieli 20 letnie doświadczenie w dystrybucji.
Z czasem w ofercie pojawiły się ebooki, ekomiksy, audiobooki oraz cyfrowe filmy.
Kolejnym przełomowym momentem było otwarcie sklepu e-commerce, gdzie klienci

UNILOGO DIGITAL PRINTING

Cyfrowa drukarnia etykiet produkowanych z najwyższą dbałością o jakość w technologii cyfrowej

DKS

Oferują kompleksowe rozwiązania dla biura – sprzedaż urządzeń wielofunkcyjnych, materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania do kontroli wydruków i obiegu dokumentów.

PERFECT STUDIO

Sklep internetowy oraz stacjonarny specjalizujący się w sprzedaży wyposażenia salonów fryzjerskich oraz kosmetycznych.

Wkręt-met Klimar

Klimas Wkręt-met to czołowy producent najwyższej jakości technik zamocowań w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.

DIVEZONE.PL

Sklep z wysokiej jakości akcesoriami dla nurków.
 
 
Klienci Zagraniczni:

Enefit

Enefit należy do estońskiej grupy energetycznej Eesti Energia i jest największym producentem energii w Estonii oraz krajach bałtyckich. Składa się z ponad 20 firm i zatrudnia około 5800 osób

Nosoloposters

Sklep internetowy posiadający bogatą kolekcję plakatów o tematyce muzyki, filmu, gier wideo, sportu, a także szerokiej gamy ramek i kubków, zawsze z najlepszą jakością i najlepszą ceną.

Corbeto Boots

Sklep z szerokim asortyment butów kowbojskich motocyklowych oraz do tańca Country. Posiadają również duży wybór ubrań i akcesoriów dżinsowych.

Pablosky

Pablosky to jedna z głównych międzynarodowych marek obuwia dziecięcego i młodzieżowego. Zajmują się projektowaniem, produkcją i sprzedażą obuwia.

Würth

Würth jest specjalistą w technologii klejenia i mocowania. Dzięki ponad 125 000 produktów wysokiej jakości – z których ponad 40 000 jest już dostępnych na Węgrzech – i wysokiej jakości usługom, może on zaspokoić potrzeby szerokiej gamy dużych branż przemysłowych i tradycyjnych.

TRACKGEAR

Producent innowacyjnych ubrań do aktywności na świeżym powietrzu.
 
 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.