Obag, Alsen i Hero dołączają do grona klientów SALESmanago

Choć lato w pełni, SALESmanago nie zwalnia tempa. Nieustannie pracujemy nad rozwijaniem naszego systemu Marketing Automation, a o silnej pozycji naszej firmy na rynku świadczy fakt, że grono użytkowników stale się powiększa. Także w minionym miesiącu kolejne firmy zdecydowały się wdrożyć SALESmanago w swoich organizacjach. Warto podkreślić, że wśród nowych klientów znajdują się przedsiębiorstwa z wielu różnych branż: odzieżowej, motoryzacyjnej, finansowej, ochrony zdrowia i innych, co niewątpliwie świadczy o uniwersalności naszego rozwiązania do automatyzacji marketingu.

Poniżej prezentujemy listę firm, które dołączyły do grona klientów SALESmanago w czerwcu:

 

POLSKA

 

O bag Polska

Niebanalny design, soczyste kolory i wykorzystanie innowacyjnych tworzyw – to znaki rozpoznawcze tej marki. Firma oferuje nie tylko słynne konfigurowalne torby Obag, ale także zegarki Oclock, okulary przeciwsłoneczne, bransoletki i obuwie.

 

ALSEN

Największa sieć partnerska branży komputerowej w Polsce. Sklep Alsen oferuje markowy sprzęt komputerowy, elektronikę użytkową, RTV, wyposażenie biurowe, oświetlenie, “małe AGD”, a nawet artykuły dziecięce.

 

Sklep Firmowy Salewa

Firma oferująca oryginalny sprzęt outdoorowy marek Salewa i Dynafit: odzież męską, damską i dziecięcą, obuwie, wyposażenie turystyczne, wspinaczkowe i skiturowe oraz wszelkiego rodzaju gadżety.

 

Bezpieczny Podatnik

Organizacja doradzająca firmom w zakresie bezpieczeństwa podatkowego. Oprócz usług doradczych oferuje także ubezpieczenia pracowników odpowiedzialnych za kwestie finansowe w firmie oraz rozwiązania dla MŚP, takie jak wsparcie przy kontrolach.

 

SPECGEAR

Sklep militarny zajmujący się sprzedażą hurtową i detaliczną sprzętu militarnego i outdoorowego. Wśród oferowanych produktów znajdziemy między innymi odzież i obuwie, wiatrówki, sprzęt biwakowy, umundurowanie oraz wszelkie niezbędne akcesoria.

 

CFI Systemy Informatyczne

Producent kompleksowego rozwiązania VENDO.ERP do zarządzania firmą w takich obszarach jak produkcja, logistyka, sprzedaż, finanse, personel, BI i serwis. Skutecznie poprawia wydajność przedsiębiorstw i optymalizuje koszty.

 

Hotel Azyl

Komfortowy hotel otoczony czarującym ogrodem, oddalony od miejskiego zgiełku, w którym goście mogą przyjemnie spędzić czas i wypocząć w miłej atmosferze. Klienci mają także możliwość organizacji przyjęć, wesel czy imprez firmowych.

 

CM Audit

Firma świadcząca usługi audytorskie, sprawozdawcze, doradcze w zakresie zakładania, przekształcania, restrukturyzowania przedsiębiorstw, wyspecjalizowana m.in. w branży handlu, budownictwa, usług komunalnych, energetyki i służby zdrowia.

 

Forteca Dziecięcego Speca

Oferta tej firmy, obejmująca atrakcyjne zajęcia edukacyjne z różnych dziedzin zaspokoi ciekawość nawet najbardziej dociekliwych maluchów. Firma zajmuje się także organizacją półkolonii, warsztatów i imprez okolicznościowych dla najmłodszych.

 

Auto Partner

Firma od 1993 roku zajmująca się dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych, motocykli i skuterów. Szczyci się szerokim wyborem produktów i rozbudowaną siecią warsztatów w całej Polsce.

 

Kaizendo

Firma konsultingowa specjalizująca się w filozofii Kaizen. Oferuje usługi dla małych i dużych przedsiębiorstw, takie jak ocena efektywności, optymalizacja procesów i realizacja strategii.

 

Alena

Miejsce, w którym możesz się zaopatrzyć w wysokiej jakości firany, zasłony i tekstylia (pościel, ręczniki, obrusy) oraz dodatki. Bez wychodzenia z domu możesz zamówić także firany i zasłony szyte na miarę!

 

Dom Lekarski

Centrum medyczne powstałe w 2001 roku, świadczące wysokiej jakości usługi lekarskie. Gwarancją najlepszej opieki medycznej jest wykwalifikowana kadra oraz wiele nagród przyznanych firmie.

 

ZAGRANICA

 

Pro Yamaha Import CHILE

Oficjalny dystrybutor Yamaha w Chile. W bogatej ofercie znajdziemy motory, quady, terenowe pojazdy użytkowe UTV i motorówki tej japońskiej firmy, a także części zamienne z gwarancją.

 

Hero España HISZPANIA

Firma zajmująca się produkcją szerokiego wachlarzu produktów spożywczych dla dużych i małych. Misją Hero jest dostarczenie konsumentom najwyższej jakości żywności z naturalnych składników.

 

Spot-a-shop FINLANDIA

Platforma gromadząca w jednym miejscu najlepsze oferty wyprzedażowe online z wielu sklepów. Dzięki tej firmie rodem z Finlandii zaoszczędzisz pieniądze i upolujesz świetne okazje.

 

Tech Data HISZPANIA

Dostawca hurtowy sprzętu komputerowego, oprogramowania i innych rozwiązań technologicznych dla firm. Świadczy także usługi logistyczne, finansowe i marketingowe.

 

Belletica HISZPANIA

Sklep internetowy z produktami kosmetycznymi i do makijażu najlepszych marek w atrakcyjnych cenach. Oferuje szeroką gamę kosmetyków naturalnych i koreańskich.

 

Cucina Evolution WŁOCHY

Sieć tworzona przez restauracje, cukiernie, pizzerie i specjalistów żywienia ceniących zdrowe i zrównoważone żywienie, a jednocześnie tradycyjne przepisy kuchni włoskiej.

 

Savino Solution WŁOCHY

Firma specjalizująca się w digitalizacji procesów oraz dokumentacji firmowej. Od prawie 10 lat pomaga włoskim MŚP w cyfryzacji, aby ich procesy i dokumenty biznesowe były wydajniejsze i bezpieczniejsze.

 

Clínica San Diego KOLUMBIA

Gabinety okulistyczne w Medellín i Cúcuta oferujące wizyty diagnostyczne, konsultacje oraz zabiegi chirurgiczne, począwszy od korekty wzroku po przeszczep rogówki.

 

SoldiExpert WŁOCHY

Doradztwo internetowe w zakresie inwestycji i finansów. 20-letnie doświadczenie gwarantuje, że ci niezależni konsultanci z powodzeniem zadbają o stan twojego portfela.

 

Liberatta HISZPANIA

Marka odzieżowa oferująca kolekcje mody damskiej i dziecięcej, charakteryzujące się uniwersalnością, wysoką jakością i kuszącymi cenami.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]