„Od narodów upragniony….” – nowy interface (tłum.międzymordzie) SALESmanago już jest!

placeit-nowy-layTych, którym stary wygląd się bardzo podobał – przepraszamy. Tym co marudzili i wytrzymali dziękujemy i zapewniamy, że nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Tych co teraz będą chcieli kupić SALESmanago tylko dlatego bo naprawdę fajnie wygląda – uprzedzamy, że system nadal jest tak samo zaawansowany jak był i jego ogarnięcie wymaga czasu i umiejętności. Ale niewątpliwie tą zmianą UI rozpoczynamy projekt usprawniania i upraszczania obsługi systemu.

W ostatnim roku nie próżnowaliśmy w temacie tworzenia nowych funkcjonalności SALESmanago. Wprowadziliśmy blisko 70 nowych funkcjonalności i wiele więcej drobnych poprawek zwiększających użyteczność systemu. Wśród nich znalazły się takie perełki jak analityka konwersji z wiadomości e-mail, integracja z FB Custom Audiences i RTB, dynamiczne banery na WWW czy automatyczne dopasowanie dnia i godziny wysyłki do aktywności konkretnych osób.

A na koniec roku zrobiliśmy coś fajnego dla Was. Wprowadzamy nowy UI i delikatnie zmieniamy układ treści w systemie:

  • Nowy dashboard z nowymi statystykami
  • Menu systemowe umieszczone z lewej
  • Odświeżone i czytelniejsze wykresy 
  • Nowa wizualizacja lejków sprzedażowych i marketingowych w kampaniach

Nowy dashboard systemu SALESmanago Marketing Automation

Teraz na stronie startowej systemu pojawiły się informacje o:

  • liczbie kontaktów w bazie i jej zmianie;
  • ilości kontaktów monitorowanych
  • ilości uruchomionych reguł automatyzacji
  • customer engagement – liczba page views/monitorowane kontakty
  • ilości wysłanych , otwartych i klikniętych wiadomości e-mail w określonym czasie.

 

Moduł Monitoringu Wizyt w Czasie Rzeczywistym, również przeszedł kilka zmian. Znikneły  kółka, czy też „bąbelki” na rzecz kwadratów. Dzięki temu łatwiej uszeregować i przeglądać wizyty osób  w czasie i pod względem wysokości scoringu.

Menu systemu trafiło na lewą stronę

Tak, teraz menu jest po lewej stronie. Na szczęście nic więcej w nim nie ruszaliśmy, czyli układ został taki sam, tylko teraz jest pionowy. Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy już korzystali z SALESmanago :)

Szczegóły reguły

Ładne i czytelne wykresy w Analityce Kontaktów dla całej bazy oraz poszczególnych kontaktów

Wszystkie wykresy w systemie ubraliśmy w nowe szaty. Przede wszystkim są bardziej czytelne, a przy okazji zdecydowanie milsze dla oka.

Poniżej przykład w „Analityka Kontaktów „:

Analityka Kontaktów

i na karcie kontaktu w CRM:

Karta_kontaktu_analityka_full

Stary lejek odszedł, niech żyje nowy!

Z systemu raz na zawsze zniknął klasycznie wyglądający lejek, który towarzyszył nam od pierwszego uruchomienia SALESmanago. Teraz w jego miejsce trafiła znacznie nowocześniejsza wizualizacja, dokładnie tej samej funkcjonalności:

Lejek

Podsumowanie

Nowy interfejs SALESmanago Marketing Automation, to kolejna zmiana w duchu budowania nowoczesnego i przyjaznego użytkownikom systemu. Bardzo chętnie usłyszymy wasze opinie o nowym UI.  Zachęcamy do komentowania.

Chcesz zobaczyć nowy UI i przy okazji poznać SALESmanago?  Zaloguj się na wersję demo TUTAJ lub zacznij bezpłatny 30-dniowy okres testowy TUTAJ.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]