
Rozwiązując jedno z największych wyzwań stojących przed średnimi przedsiębiorstwami – fragmentację ścieżek klientów – platforma SALESmanago umożliwia bardziej wymierne i dochodowe zaangażowanie w każdej interakcji.
SALESmanago ogłosiło dziś wprowadzenie na rynek nowej, ujednoliconej Platformy Lifecycle Engagement opartej na AI. Jej zadaniem jest odpowiedzieć na jedno z największych wyzwań, z jakim mierzą się marki eCommerce średniej wielkości: fragmentaryczne ścieżki klientów. Dzięki połączeniu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w jeden inteligentny ekosystem, platforma przekształca każdą interakcję w wymierne wyniki biznesowe.
Ten ruch jest bezpośrednim następstwem ekspansji SALESmanago poprzez przejęcie platformy marketingu konwersacyjnego – Leadoo – oraz potężnego narzędzia customer engagement – Thulium. Połączenie ich potencjału pozwoliło stworzyć najpełniejsze w Europie rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, dedykowane markom z segmentu mid-market i eCommerce. Platforma, obsługująca obecnie ponad 3600 klientów, umożliwia markom angażowanie, konwertowanie i utrzymywanie klientów poprzez ujednolicenie każdego etapu cyklu życia klienta.
Platforma już przynosi wymierne rezultaty. W sektorze usług finansowych klienci, którzy rozpoczęli proces składania wniosku kredytowego, ale go przerwali, otrzymują automatyczne przypomnienie za pośrednictwem maila, SMS-a lub powiadomienia push, a w razie potrzeby agenci kontaktują się z klientami telefonicznie, co znacznie poprawia wskaźniki realizacji wniosków. Podobnie jest w eCommerce, gdzie porzucone koszyki są odzyskiwane dzięki opartym na AI powiadomieniom, a klienci o wysokiej wartości otrzymują spersonalizowane oferty cross-sellingowe i upsellingowe, co sprzyja powtórnym zakupom i wyższej średniej wartości zamówienia.
W przeciwieństwie do tradycyjnych narzędzi automatyzacji marketingu, Platforma Lifecycle Engagement płynnie łączy marketing, konwersje, sprzedaż i obsługę, umożliwiając markom przekształcanie każdego punktu styku w przychód i dostarczanie spersonalizowanych, opartych na sztucznej inteligencji doświadczeń na dużą skalę. Platforma stworzona z wykorzystaniem najwyższej klasy zabezpieczeń i proaktywnych środków ochrony, zapewnia bezpieczeństwo danych klientów na każdym etapie ich ścieżki.
„Wraz z wprowadzeniem tego produktu nie tylko rozwijamy naszą ofertę, ale także definiujemy i zdobywamy nową kategorię” powiedział Michael McNeal, VP of Product w SALESmanago. „Od pierwszego kontaktu do długotrwałej lojalności, nasza Platforma Lifecycle Engagement łączy narzędzia potrzebne zespołom marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w jeden ekosystem oparty na AI. Jest to kompleksowe rozwiązanie dla marek, chcących uzyskać maksymalną wartość z interakcji z klientami i zapewnić im wyjątkowe doświadczenia zakupowe”.
Follow