Podsumowanie drugiej edycji Kongresu Marketing Automation


xtd52frak59grs3u25 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyła się druga edycja Kongresu  Marketing Automation. W Biznes Klubie wystąpiło 17 prelegentów, którzy przygotowali swoje wystąpienia dla ponad 1000 gości. Najlepsi w Polsce eksperci i specjaliści pokazali na przykładzie swojej pracy jak realnie można zmienić tradycyjny marketing wykorzystując narzędzia Marketing Automation.

 

 

 

Impreza składała się z dwóch części. Pierwsza z nich rozpoczęła się o godzinie 10 od prelekcji gościa specjalnego – Stephane’a Antigi, trenera reprezentacji Polski siatkarzy – tegorocznych mistrzów świata. Tematem prelekcji było budowanie i motywowanie zespołu wraz z kluczowymi czynnikami, które zadecydowały o ich sukcesie.

Poranny blok „Inspiracje” to prelekcję ekspertów zajmujących się na co dzień branżą eComerce oraz Marketing Automation. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele czołowych firm, tacy jak Rafał Brzoska, założyciel i współtwórca grupy Integer, który  opowiadał o nowoczesnym podejściu do logistyki w branży eCommerce i sukcesie paczkomatów, które zrewolucjonizowały zakupy on-line. Z kolei Michał Brański, założyciel portalu o2.pl oraz członek zarządu Wirtualnej Polski dzielił się z uczestnikami Kongresu swoją wiedza i doświadczeniem na temat krytycznych czynników sukcesu w eCommerce z perspektywy człowieka mediów.  Z kolei Grzegorz Urban, wicedyrektor PricewaterhouseCoopers, który na co dzień zajmuje się doradztwem w zakresie marekitngu i sprzedaży, podczas swojego wystąpienia zwrócił uwagę na dopasowanie swopjej firmy w pod kątem zachowania klienta.

W pierwszej części wystąpił także duet z Harvard Business Review Polska – Marcin Orocz, Chief Digital Officer oraz Piotr Stohnij, Online Comunicator Manager, którzy dzielili się swoimi sprostrzeżeniami na temat cyfrowej transformacji oraz biznesu nowych technologii.

Zaproszenie na Kongres przyjęli także zagraniczni goście tacy jak Ian Michiels, czołowy amerykański analityk rynku Marketing Automation, który podzielił się swoimi obserwacjami dotyczącymi wykrozystania automatyzacji marektingu w segmencie B2B.

Występ Grzegorza Błażewicza, założyciela SALESmanago zakończył piewrszą część wydarzenia. Prezes spółki Benhauer podczas swojej prelekcji opowiadał o tym, jak wykorzystanie systemu klasy Marketing Automation zmienia pracę nowoczesnego marketera i zwiększa znaczenie CMO w firmie.

Po półgodzinnej przerwie na poczęstunek rozpoczęła się druga część eventu – „Strategie Marketing Automation”. W tej części swoimi doświadczeniami i wiedzą podzielili się specjaliści, którzy na co dzień korzystają z rozwiązań systemu Marketing Automation. Wśród prelegentów znaleźli się eksperci z największych firm w Polsce tacy jak: Florian Werner z Remindtrex, Karol Bzymek z Yves Rocher Polska, Michał Jaworski z Rainbow Tours, Marcin Szeląg z Innovation Nest, Tomasz Karwatka, prezez zarządu Divante, Monika Marczak z FRU.pl, Marcin Młodożeniec, CMO z firmy 3S, Jarosław Trybuchowicz z Audioteki, Szymon Niemczura, załozyciel i CEO z Kontakt.io. Eksperci opowiadali o swojej pracy, w której automatyzacja marketingu odgrywa dużą rolę. Dzielili się swoimi przemyśleniami i efektami wykorzystania Marketing Automation.

W tym roku przygotowaliśmy równolegle do prelekcji sesję warsztatową, którą poprowadzili specjaliści z takich firm jak Focus Telecom, SMS APIUnity Group oraz gość specjalny Jacob Ciesielski, dyrektor generalny InfoCanda, który opowiadał o Data Driven Marketing.

Imprezę poprowadził Artur Kurasiński, uznany bloger i mentor, współtwórca Focus – smarter analytics, aktywny komentator branżowy. Współtwórca cyklu spotkań Aula Polska oraz nagród Aulery.

Za pomoc w organizacji wydarzenie serdecznie dziękujemy także  InPost, SMS API, Remindtrex, 3S, Polska Focus Telecom.

Oraz partnerom: mensis.pl, interaktywnie.com, photogenica, marketer +, Marketing przy kawie, BRIEF, Gazeta Praca.pl, Interia, Focus – smarter analytics, Magazyn Online Mrketing, DDB, Sprawny marketing, Harvard Business Review Polska, IAB Polska, Unity Group, Vidart, Informacja Handlowe, Gemius, AdTaily,Shoplo, IAI Shop.com, wp.pl, Polska Presse, WSB w Dąbrowie Górniczej,Cube Research, KEY2PRINT, RetailTrends.

Nagrania z prelekcji oraz prezentacje znajdują się pod linkiem:

http://www.marketingautomationcongress.com/pl/

 

Więcej informacji: info@salesmanago.pl

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]