Naszą strategią pozostaje dostarczanie najwyższej klasy rozwiązań dla sklepów internetowych. Nasi klienci nie tylko mogą cieszyć się aktualnymi, szerokimi możliwościami platformy, ale też wiedzą, że kupują narzędzie, które stale będzie się rozwijać. Uwielbiamy być na rynku martech, ponieważ wciąż otwiera on nowe możliwości dla marketerów. Dzięki naszemu światowej klasy zespole produktowym oraz IT możemy pochwalić się najszybszym time-to-market, co przez lata pozwoliło nam zbudować znaczącą przewagę i USP.

 

Wierzymy, że nasza strategia budowania Customer Data Platform z doskonale zintegrowanymi i natywnie zbudowanymi funkcjonalnościami ma znaczącą przewagę nad  kupowaniem oddzielnych, najlepszych w swojej klasie produktów i integrowania ich. Nasi klienci korzystają z natychmiastowego wykorzystania AI, danych o klientach i personalizacji do zasilania wszystkich działań, a także z faktu, że stale dodajemy nowe elementy, które pomagają im budować dynamikę innowacji w marketingu i handlu.

 

Pozwól poprowadzić się przez najnowsze funkcjonalności, które wprowadziliśmy w drugim kwartale 2021 roku.

 

Marketing Insights 

 

Marketing Insights to rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które analizuje konto użytkownika SALESmanago w zakresie danych o klientach, transakcjach, zachowaniach oraz wokół zakresu użytkowania platformy i automatycznie generuje wskazówki i insighty do bezpośrednich działań podejmowanych przez zespoły marketingowe.

 

Marketing Insights to:

 
  • Actionable eCommerce Insights przekuwają dane z czasu rzeczywistego w gotowe rozwiązania dla twojego biznesu. Wspierają użytkowników w różnych obszarach, takich jak procesy automatyzacji, email marketing czy generowanie leadów
  • Tips & Tricks dają dostęp do know-how najlepszych specjalistów od marketing automation. Wskazówki poprowadzą cię krok po kroku przez rozwiązania, których wcześniej nie znałeś. 
  • Checklista pomaga ci sprawdzić czy wykorzystujesz cały potencjał platformy i jej bogactwo funkcji dla osiągnięcia najlepszych wyników marketingowych.
 

Centrum Hiper Segmentacji 

 

Hyper Segmentation Center to najnowocześniejsze rozwiązanie, które umożliwia błyskawiczne tworzenie najbardziej zaawansowanych segmentów łączących wszystkie dane zebrane w CDP, takie jak zachowania, transakcje, charakterystyka klientów itp. Z jednego miejsca można zarządzać danymi klientów, z rozbudowanymi filtrami i zaawansowanymi kryteriami określającymi odbiorców w zależności od kontekstu. Jest to po prostu bezkonkurencyjna funkcjonalność, dająca nieograniczone możliwości segmentacji, która stanie się najlepszym tego typu modułem na rynku. 

 
  • Wyjdź poza podstawowe dane demograficzne, korzystając z hiper-segmentacji, która uwzględnia zainteresowania i zachowania konsumentów.
  • Identyfikuj segmenty i konta o wysokim potencjale i dużym prawdopodobieństwie zakupu, aby kierować reklamy i dostarczać właściwe komunikaty i oferty we właściwym czasie.
  • Twórz, edytuj, zarządzaj i analizuj wszystkie segmenty z jednego, ujednoliconego, przyjaznego dla użytkownika Centrum, ale też ze wszystkich miejsc w systemie, gdzie odbywa się selekcja kontaktów
  • Korzystaj z ujednoliconego interfejsu, który pozwala na błyskawiczne przetwarzanie danych bez znajomości kodowania. Wypróbuj proste kreatory segmentacji, które oszczędzają czas, zapewniając jednocześnie precyzyjne targetowanie.
 

Powiadomienia Web Push 2.0

 
 

Powiadomienia Web Push pozostają jednym z najpopularniejszych kanałów komunikacji. Jednym z najgorętszych trendów marketingowych jest porozumiewanie się z klientami w ich języku. Taka spersonalizowana komunikacja sprzyja budowaniu najwyższej jakości Customer Experience, już od pierwszego kroku w relacji klient-marka. Z badań CSA  wynika, że 65% konsumentów woli treści w swoim języku, nawet jeśli są one niskiej jakości. Co więcej, 40% nie dokona zakupu na stronach internetowych w innych językach (Shopify)

 

Web Push Notifications 2.0 pod wieloma względami przewyższają tradycyjne powiadomienia Web Push. Od niewymagającej kodu implementacji, przez wielojęzyczną, dynamiczną treść, po zaawansowaną segmentację adresów.

 
  • Docieraj i angażuj zarówno anonimowych, jak i zidentyfikowanych klientów, oferując im treści dostosowane do ich potrzeb – w tym wielojęzyczne wersje powiadomień i formularzy zgody – w jednym z najlepszych opartych na zgodzie kanałów komunikacji, za pośrednictwem spersonalizowanych powiadomień Web Push.
  • Wykorzystaj wieloaspektowe dane CDP do precyzyjnego targetowania kampanii i wzbogacenia strategii omnichannel – wybierz, czy wolisz komunikować się z konsumentami za pomocą komputera stacjonarnego, telefonu komórkowego czy obu tych urządzeń.
  • Pozostań w kontakcie z użytkownikami, którzy są zainteresowani twoją ofertą, ale nie są jeszcze gotowi aby zostawić swoje dane kontaktowe.
 

Personal Shopping Inbox 

 
 

Jako pionierzy MarTech, wolimy podążać w kierunku innowacji, zamiast powielać schematy. W tym celu stworzyliśmy tę niesamowitą nową funkcję – Personal Shopping Inbox! 

 

Personal Shopping Inbox pozwala Ci poprawić Customer Experience Twoich odwiedzających, dzięki w pełni konfigurowalnemu, łatwemu w użyciu, kanałowi komunikacyjnemu typu „trzy w jednym”, który łączy w sobie eCommerce wish list , silnik rekomendacji i centrum powiadomień. 

 
  • Zwiększ przywiązanie klientów. Zachęcaj klientów do tworzenia list życzeń i zapisywania wymarzonych produktów na później. Umożliwiaj im również szybkie przeglądanie interesujących ich produktów poprzez mechanizm „lubię to”. 
  • Zwiększ swoją sprzedaż poprzez polecanie klientom ostatnio oglądanych produktów. 
  • Pozostaw spersonalizowane oferty dla klientów i anonimowych odwiedzających w ich wielojęzycznej skrzynce powiadomień i zapewnij im dostęp do tych ofert nawet po opuszczeniu i powrocie na stronę. 
  • Zwiększ zaangażowanie użytkowników w programy lojalnościowe, zapewniając im dostęp do informacji o ich statusie. 
  • Wyświetlaj informacje bezpośrednio w skrzynce odbiorczej eCommerce. Polecaj klientom produkty, o których marzą i wykorzystuj listy życzeń jako źródła danych dla silnika rekomendacji.
 

W pierwszej połowie tego roku skupiliśmy się na przygotowaniu rozwiązań mających na celu zwiększenie satysfakcji klientów. Z powodzeniem zajęliśmy się również problemem malejącego znaczenia plików third-party cookies, aby umożliwić naszym klientom prowadzenie kampanii marketingowych bez opóźnień. Funkcjonalności, które wprowadziliśmy w I półroczu 2021 r. dotyczyły personalizacji stron internetowych, kanałów komunikacji marketingowej oraz zaawansowanego zarządzania danymi CDP.

 

Teraz przed nami kolejne sześć ekscytujących miesięcy. Spędzimy ten czas na pracy nad kolejnymi zaskakującymi funkcjonalnościami. Naszą ambicją jest pomagać Wam nie tylko w osiąganiu nowych benchmarków biznesowych, ale także w zwiększaniu Customer Experience dla Was i Waszych klientów.

 

Lubię być w kontakcie z naszymi klientami i wszystkimi, którzy kochają technologię. Nie bój się napisać do mnie bezpośrednio na: katarzyna.rejdych@salesmanago.com