SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

Podsumowanie Technologiczne SALESmanago i realizacja roadmapy Q4 2018 / Q1 2019

 
Ostatnie kilka miesięcy w SALESmanago wykorzystaliśmy bardzo efektywnie. Nieustannie rozwijamy produkt, infrastrukturę jak i narzędzia im towarzyszące. Rozwijamy sam produkt, dodając do niego funkcjonalności pozwalające uczynić pracę marketera wartościową i efektywną. Rozwijamy nasze wewnętrzne narzędzia i infrastrukturę.

Funkcjonalność

Końcem 2018 i początkiem 2019 roku mocno postawiliśmy na analitykę, w tym okresie powstały zupełnie nowe dashboardy analityczne. Dzięki nowemu panelowi możliwe jest monitorowanie efektów najważniejszych działań marketingowo – sprzedażowych w jednym miejscu.
Maksymalna personalizacja wyglądu dashboardów pozwala dopasować jego zawartość do najbardziej wyrafinowanych potrzeb, tak by zobaczyć najistotniejsze dla siebie wyniki działań systemu SALESmanago.

SALESmanago Marketing Automation
SALESmanago Marketing Automation

Na przełomie roku dokonaliśmy gruntownej przebudowy, modernizacji i rozszerzenia najbardziej zaawansowanego narzędzia automatyzacji – wdrożyliśmy Workflow 2.0.
Testy A/B/X, ustawianie priorytetów ścieżek, po których porusza się kontakt, ustawianie alternatywnych ścieżek – to tylko nieliczne z nowości w module Workflow.
Testowanie poprawności ustawień Workflow, nowy interfejs, zupełnie nowy sposób łączenia elementów i siatka sprawiają, że workflowy stają się jeszcze bardziej przejrzyste a dzięki szczegółowej analizie przepływu kontaktów dla każdego etapu kampanii możesz optymalizować swoje workflow widząc które ścieżki działają najlepiej.
SALESmanago Marketing Automation

W SALESmanago radzimy sobie z wyzwaniami naprawdę dużej skali. Łącznie posiadamy ponad petabajt danych – tak to 1015 bajtów. Z każdym nowym klientem przejmujemy, po wdrożeniu kodu monitorującego ruch porównywalny z ilością odwiedzin na danej stronie. Nasza infrastruktura musi nie tylko przyjąć, a serwery być przygotowane na przetworzenie nowego ruchu, muszą również rosnąć wraz z wzrostem już istniejących klientów.

Karta kontaktu w SALESmanago to serce modułu CRM oraz prawdziwe centrum dowodzenia, które przeszło poważny remont! Zmieniliśmy naprawdę dużo by dostęp do danych na karcie kontaktu był jeszcze łatwiejszy i dostosowany do indywidualnych potrzeb każdego z użytkowników naszego systemu.

SALESmanago Marketing Automation
SALESmanago Marketing Automation

Niebawem uruchamiamy całkowicie nowy moduł Website Automation Rules. Moduł ten zapewnia automatyzację w czasie rzeczywistym na stronie internetowej e-commerce, która pomaga spersonalizować zachowanie na poziomie indywidualnym i wygenerować więcej potencjalnych klientów.

SALESmanago Marketing Automation
SALESmanago Marketing Automation

To tylko nieliczne z nowości jakie wprowadziliśmy. Pełna ich lista na bieżąco dostępna jest w naszym newsletterze.

Technologia

Skalując architekturę pod wykorzystanie do obsługi Big Data szybko zdajemy sobie sprawę, że to nie serwery a połączenia sieciowe między maszynami stają się wąskim gardłem. To dość oczywiste, kiedy przechodzisz z jednej maszyny na wiele maszyn, efektywna przepustowość, którą masz dostępną do przesyłania danych, spada o kilka rzędów wielkości.
Od niedawna wszystkie nasze serwery i infrastruktura sieciowa zapewnia wsparcie interfejsów 10Gb. Pozwala to na sprawne przesyłanie dużych ilości danych, ich rozproszoną analizę oraz zapewnia łatwe i szybkie tworzenie kopii zapasowych.

SALESmanago od samego początku rozwija się dzięki wykorzystaniu ugruntowanych technologii z obszaru języka Java. W pierwszym kwartał 2019 roku sporo pracy zainwestowaliśmy na aktualizację używanych przez nas bibliotek i migracji do JDK 11. Nowa wersja JDK zapewnia znacznie lepszą wydajność, zwłaszcza w obszarze Garbage Collectora, najnowsza wersja w niektórych testach laboratoryjnych wypada o 20% lepiej.
Z racji sporego zamieszania związanego z licencjonowaniem JDK wprowadzonego przez Oracle upewniliśmy się również, że wszystkie nasze komponenty są zgodne i będą współpracować z wersją OpenJDK środowiska Javy.

Przetwarzanie i analiza tak dużych zbiorów danych z jakimi mamy do czynienia wymaga ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań. Jedną z najnowszych wdrażanych przez nas technologii jest silnik Apache Flink. Jest to platforma opensource dla skalowalnego przetwarzania strumieniowego i wsadowego. Flink jest wykorzystywany przez największych graczy w dziedzinie Big Data: Alibaba, Ericsson, Netflix czy Spotify.
Flink jest stabilny, odporny na błędy sprzętowe i pozwala skalować się do milionów zdarzeń na sekundę. W najbliższej przyszłości planujemy dalsze prace z tą platformą.

Aby ciągle zapewniać innowacyjne rozwiązania dla marketerów z całego świata sięgamy po coraz to nowsze narzędzia, nie tylko open source. Sporo uwagi obecnie poświęcamy na R&D bazy danych BigQuery dostarczanej przez Google. Do bliższego przyjrzenia się tej technologii skłania kilka aspektów.

Serverless – to bardzo popularne od jakiegoś czasu słowo, BigQuery dostępne jest od razu po rejestracji, od razu dostępna jest praktycznie nieograniczona przestrzeń, nie wymagająca od nas utrzymania własnych serwerów. Wydajność – to drugie imię BigQuery, załadowanie miliarda wierszy nie jest najmniejszym problemem, a zapytania na takiej ilości to pojedyncze sekundy. SQL – tak – Big Data wspiera dobrze znany SQL i to SQL, który pozwala odpytywać bez problemu ogromne zbiory danych – rzędy wielkości kilku miliardów wierszy nie robią na tej technologii najmniejszego wrażenia.

Narzędzia

Nieustannie uzupełniamy i rozwijamy wewnętrzne narzędzia, które automatyzują i monitorują całościowo nasze systemy, aby działały niezawodnie i wydajnie.
Najnowszym naszym dzieckiem jest zestaw narzędzi analitycznych stojących na straży wysyłek naszych klientów. Automatycznie wykrywa ono próby wysyłania SPAM’u, monitoruje każde odchylenie od normy, alertuje problemy na wielu płaszczyznach, tak aby maile naszych klientów dotarły bezproblemowo do adresata.

SALESmanago Marketing Automation
SALESmanago Marketing Automation

Podsumowanie

Aby sprostać potrzebom współczesnego marketera i dostarczyć mu najlepszego na rynku narzędzia do Automatyzacji Marketingu nigdy nie możemy się zatrzymać. Wciąż szukamy lepszych, stabilniejszych i bardziej zaawansowanych technologii i rozwiązań, które pozwolą uczynić nasze narzędzie jeszcze lepszym.

Post Author

Konrad Pawlus
CTO, co-founder

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.

6 prostych prawd o szablonach e-mail, które powinien znać każdy marketer eCommerce
6 prostych prawd o szablonach e-mail, które powinien znać każdy marketer eCommerce

    Szablony e-mail to doskonałe rozwiązanie dla marketerów eCommerce. Podnoszą zaangażowanie klienta, a przy tym przekładają się na zwiększenie przychodów. Oto sześć prostych prawd o szablonach e-mail, które powinien znać każdy marketer eCommerce. Niezależnie, czy mowa o poprawie wydajności, zwiększeniu świadomości marki, personalizacji, optymalizacji mobilnej, testowaniu A/B czy automatyzacji, narzędzie to odblokowuje pełny potencjał […]

CDP vs CRM vs DMP i które rozwiązanie jest lepsze? CDP w pigułce część 2
CDP vs CRM vs DMP i które rozwiązanie jest lepsze? CDP w pigułce część 2

    W tym artykule dokładnie opisujemy bolączki CRM oraz szczegółowo wyjaśniamy, w jaki sposób CDP rozwiązuje je wszystkie, usprawniając działania marketingowe i kształtując drogę do ścisłej współpracy z klientem. Wiele firm eCommerce wciąż korzysta z jakiejś formy oprogramowania CRM, a w rzadkich przypadkach z Platformy do Zarządzania Danymi (DMP). Mając to na uwadze, a […]

Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1
Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1

    W serii trzech artykułów CDP w pigułce przybliżamy podstawowe kwestie dotyczące Customer Data Platform: czym one są, czym różnią się od dotychczasowych systemów, dlaczego są lepsze i – co najważniejsze – w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać ich ogromne możliwości. W tym artykule wyjaśniamy, czym jest Customer Data Platform, jaki […]

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

    Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie […]

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

    Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.   E-mail wciąż jest królem marketingu […]

Dzięki opartemu na OpenAI generatorowi treści SALESmanago, marketerzy otrzymują precyzyjne, ukierunkowane treści
Dzięki opartemu na OpenAI generatorowi treści SALESmanago, marketerzy otrzymują precyzyjne, ukierunkowane treści

    Kraków, Polska, 9 lutego 2023 r.: SALESmanago, platforma Customer Engagement, ogłosiła dziś integrację generatywnego modelu sztucznej inteligencji OpenAI z Email Designerem, a także uruchomienie Email Design Studio.   Zaprojektowany, aby umożliwić marketerom tworzenie bardziej angażujących i wydajnych kampanii, Email Designer stworzony przez SALESmanago zostaje zintegrowany z modelem OpenAI, aby błyskawicznie generować treści z […]

Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości

    Uwaga: ten artykuł (z wyjątkiem nagłówków i formatowania) został w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję   Wygeneruj post na blogu o chwytliwych tematach e-maili   Napisanie chwytliwego tematu wiadomości e-mail jest ważną częścią tworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingu. Dobry temat może zachęcić odbiorców do otwarcia e-maila i przeczytania jego treści, a zły może […]

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]