Ponad 100 przedsiębiorstw, w tym Trefl, Burger King i Bonprix wybrało SALESmanago

 
 

SALESmanago utrzymuje wysoki wzrost w segmencie Mid Market Enterprise i w 2021 roku pozyskało ponad 100 nowych klientów, takich jak Burger King, Bonprix, Trefl, Top Secret, BRIJU czy Bakalland. Kluczowe powody, dla których klienci wybierają SALESmanago, to najlepszy na rynku Time-to-Value (2 miesiące) oraz natywnie zintegrowane kanały marketingowe, zasilane przez światowej klasy Customer Data Platform wykorzystującą dane zero i first party.

 

Absolutny lider na rynku CDP i Marketing Automation

 

SALESmanago wprowadza w życie ideę 1-to-1 commerce, stawiając klienta w centrum, dążąc do przeniesienia jego doświadczeń zakupowych na zupełnie nowy poziom. Dzięki bogactwu zaimplementowanych funkcji, takich jak wyszukiwarki bazujące na technologii AI – wyszukiwanie głosowe, czy wizualne, hiperpersonalizacja i segmentacja, Program Lojalnościowy dla Klientów oraz Centrum Preferencji, coraz więcej renomowanych firm wybiera SALESmanago ponad konkurencję. 

 

Podejście no-code pozwala klientom zobaczyć wymierne rezultaty w ciągu kilku dni od wdrożenia. Bez konieczności angażowania specjalistów IT czy Data Scientists. Narzędzia dostarczane przez firmę przynoszą natychmiastową poprawę w retencji klientów, minimalizując ryzyko churnu i wzmacniając doświadczenia klienta.

 

Podejście “end-to-end” sprawia, że platforma jest narzędziem kompletnym, tworzonym od początku tak aby w pełni odpowiadać na potrzeby klientów. W efekcie narzędzie jest funkcjonalne samo w sobie i nie wymaga zewnętrznych rozwiązań. Oto niektóre z kluczowych korzyści płynących z używania SALESmanago:

 

Wzrost konwersji we wszystkich kanałach komunikacji

 

Współczynnik konwersji jest jednym z najważniejszych wskaźników w branży e-commerce. 40% marketerów podaje CR na poziomie poniżej 0,5%! Praca we wszystkich kanałach komunikacji pozwala na zwiększenie tego wskaźnika.

 

Etyka Danych

 

82% dyrektorów marketingu rozważyłoby odejście od pracodawcy, który używa danych w sposób nieetyczny. Aby utrzymać wysokie standardy w zakresie etyki danych i jednocześnie zminimalizować ryzyko utraty dobrych pracowników, warto pozwolić klientom decydować o tym, jakie dane osobowe udostępniają, jakie chcą zachować i jak będą one wykorzystywane w kampaniach wielokanałowych. Etyka zbierania danych przede wszystkim!

 

Zarządzanie danymi first i zero party w Centrum Preferencji Klienta

 

70% firm nie pozwala subskrybentom na wybór częstotliwości otrzymywania e-maili. Przerwanie tego błędnego koła jest możliwe dzięki wykorzystaniu pełnego potencjału Centrum Zarządzania Preferencjami Klienta.

 

Poprawa doświadczeń klientów dzięki wykorzystaniu Customer Data Platform

 

73% marketerów uważa, że CDP będzie miało kluczowe znaczenie dla ich działań CX. Aby stać się numerem jeden, firmy rezygnują z systemów CRM i DMP na rzecz platformy Customer Data wzbogaconej o sztuczną inteligencję.

 

Zwiększenie CLV i niższy churn dzięki Programowi Lojalnościowemu dla Klientów

 

43% klientów wydaje więcej pieniędzy na marki, wobec którym są wierni. Oferowany przez SALESmanago unikalny program, pomaga utrzymać lojalność klientów.

 

Najbardziej rozpoznawalni nowi klienci

 

Znane marki, które wybrały SALESmanago w ciągu ostatnich miesięcy.

 

Burger King

 

Tej marki nie trzeba nikomu przedstawiać, ich grille pozostają gorące od 1954 r., a smak ich burgerów cieszy podniebienia na całym świecie.

 

TOP SECRET

 

Polska marka odzieżowa, stawiająca na pierwszym miejscu sposób wyrażania siebie poprzez ubiór. Zapewniają indywidualne podejście do klienta, ciesząc się tym samym ogromną popularnością na rynku.

 

BONPRIX

 

Międzynarodowa firma odzieżowa z siedzibą w Hamburgu. Z pasją przenoszą najnowsze trendy ze światowych wybiegów do codziennej mody, a ich stronę internetową odwiedza 7,2 miliona użytkowników miesięcznie.

 

BRIJU

 

Briju to polska firma założona w 1920 roku. Produkują ręcznie robioną biżuterię, kierując się wieloletnią pasją do tego rzemiosła. Z pokolenia na pokolenie przekazują techniki tradycyjnego jubilerstwa.

 

Trefl

 

To rodzinna firma, działająca na rynku od 1985 roku. Głównym obszarem ich działalności jest projektowanie, produkcja i dystrybucja puzzli i gier. Rocznie produkują około 20 mln różnych produktów.

 

Bakalland

 

Grupa Bakalland jest liderem na rynku bakalii w Polsce. Od 26 lat są zachwycają nas smakiem swoich orzechów.. 

 

Fundacja Przekrój

 

Pielęgnuje tradycję zainicjowaną w 1945 r. przez najstarszy polski periodyk „Przekrój”, bezpośrednio nawiązując do działań zapoczątkowanych przez założycieli pisma.

 

Lechia Gdańsk

 

Zdobywca 2 Pucharów Polski oraz 2 Superpucharów Polski, od sezonu 2008/2009 nieprzerwanie walczą o tytuł w Ekstraklasie.

 

Fundacja Siepomaga 

 

Fundacja jest właścicielem dwóch największych w Polsce portali zbiórek charytatywnych – siepomaga.pl i ratujemyzwierzaki.pl.

 

Publio.pl

 

Dostarczają e-booki, audiobooki i e-prasę. Księgarnia należy do grupy Agora SA – jednej z największych firm medialnych w Polsce.

 

Modne Zakupy

 

Internetowy modowy multisklep został stworzony z myślą o Kobietach. W swoim asortymencie mają najnowsze modowe trendy. Oferują dostęp do bogatej oferty odzieży, dodatków i bielizny.

 

Edipresse Home

 

Grupa Edipresse Polska to spółka medialna będąca właścicielem właścicielem znanych magazynów oraz serwisów internetowych dla kobiet, takich jak: polki.pl, party.pl czy wizaż.pl. Firma wydaje też popularne dwutygodniki dla kobiet: VIVA!, Party oraz magazyny dla rodziców.

 

DAX Cosmetics 

 

Jedna z czołowych firm kosmetycznych na polskim rynku. Mają ponad 30 lat doświadczenia w produkcji kosmetyków.

 

Decor Mint

 

Sklep internetowy oferujący wyposażenie wnętrz. Oprócz szerokiej gamy produktów, na ich stronie można znaleźć porady wnętrzarskie, inspiracje oraz kolekcje autorskie.

 

IVECO

 

Marka samochodowa mająca 40 lat praktyki i 150 lat doświadczenia. Posiada zakłady produkcyjne w Europie, Chinach, Australii, Brazylii i Afryce, a zaplecze biznesowe w ponad 160 krajach.

 

Grupa Würth

 

Filia Niemieckiej firmy założonej 75 lat temu. Jest światowym liderem w sprzedaży materiałów montażowych i mocujących, z ofertą dla rzemiosła i przemysłu obejmującą ponad 125 000 produktów.

 

Livro

 

Księgarnia internetowa, która swoją bogatą ofertą zadziwi każdego mola książkowego. Zwracają uwagę narracją na oszczędność kosztów płynącą z niższych (w porównaniu do okładkowych) cen oraz darmową dostawą.

 

Wejdź na www.salesmanago.pl i zostań naszym partnerem lub rozpocznij bezpłatny okres próbny. SALESmanago oferuje 2-miesięczny Proof of Concept z pełnym wsparciem konsultantów CX & Strategy.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]