Q1 2021 Podsumowanie Roadmapy: Ogromne zmiany dla eCommerce: AI Visual Search i Voice Commerce

 
 

Q1 zakończyliśmy wprowadzeniem innowacyjnych funkcjonalności dedykowanych dla eCommerce: AI Visual Search oraz Voice Commerce. Dodatkowo wdrożyliśmy kilka ważnych ulepszeń dotyczących e-mail marketingu oraz mechanizmu rekomendacji produktowych. Co więcej, stworzyliśmy nowe tygodniowe i miesięczne raporty, dzięki którym możesz być na bieżąco ze wszystkimi najważniejszymi danymi, takimi jak zmiany przychodu, rezultaty prowadzonych kampanii, czy zmiany w bazie kontaktów.

 

Obecnie prowadzimy końcowe testy innych funkcjonalności: najlepszej dynamicznej segmentacji na rynku oraz Actionable eCommerce Insight – narzędzia wspieranego przez AI, dedykowanego dla marketerów, które zawiera wskazówki dotyczące działań, podejmowanych w celu poprawy najważniejszych marketingowych wskaźników KPI.

 

Naszą strategią produktową jest dostarczanie najlepszych w swojej kategorii i najbardziej nowatorskich rozwiązań dla sklepów internetowych. Warto wspomnieć, że ubiegły rok zakończyliśmy wdrożeniem wyjątkowych funkcjonalności, takich jak Program Lojalnościowy dla eCommerce, Command Center czy AI Search Turbocharger dla sklepów internetowych. Ponadto, rozszerzyliśmy AI Omnichannel Execution o kanały takie jak Whatsapp czy  Viber.

 

Wciąż pracujemy nad dynamicznym rozwojem technologii, czego dowodem są dwa nowe rozwiązania: AI Visual Search i Voice Commerce, wprowadzone w pierwszym kwartale. 

 

AI Visual Search

 
 

AI Visual Search to trendujące obecnie narzędzie oparte na silniku Google AI Engine, które wspiera standardowe działanie mechanizmu wyszukiwarki w sklepie internetowym. Dzięki tej funkcjonalności klient ma możliwość przesłania zdjęcia przedmiotu, który mu się podoba, a mechanizm AI Visual Search automatycznie wyświetli produkty, które wyglądają tak samo lub bardzo podobnie. Proste rozwiązanie, które pozwala poprawić Customer Experience oraz sprostać najbardziej wymagającym klientom w procesie wyszukiwania produktów w sklepie on-line. 

 

Voice Commerce

Voice Commerce to kolejna intrygująca funkcjonalność, która łączy dane CDP, technologię NLP i Rekomendacje produktowe AI, zapewniając niesamowite doświadczenia zakupowe w kanale mobile. Dostęp do usługi Voice Commerce umożliwia użytkownikom szybkie wyszukiwanie oraz kupowanie produktów za pomocą poleceń głosowych. Można mierzyć skuteczność wykorzystania go, korzystając z zaawansowanych raportów i dashboardu analityki wyszukiwania.

 
 

Marketing Insights

 

Marketing Insights to narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które zawiera ‘actionable data’ oraz wskazówki biznesowe. Marketerzy na podstawie tych danych, mogą podejmować właściwe decyzje, dotyczące polepszenia wyników z prowadzonych kampanii marketingowych, i zwiększenia ROI. Znajdujące się tam poradniki tips & tricks, zawierają informacje o tym, co robić, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał SALESmanago oraz zwiększyć swój przychód.

 

Centrum Segmentacji Klientów

 

Nowoczesne rozwiązanie zawierające proste, a także zaawansowane predefiniowane segmenty oraz segmenty dynamiczne, umożliwiając użytkownikom tworzenie niestandardowych grup kontaktów, które mogą być wykorzystywane do prowadzenia strategii marketingowej oraz wyboru odbiorców. Jedno miejsce, w którym użytkownicy mogą zarządzać danymi klientów oraz korzystać z rozbudowanych filtrów i zaawansowanych kryteriów podziałów. To bezkonkurencyjna funkcjonalność, która daje naszym klientom nieograniczone możliwości segmentacji i tym samym stanie się najlepszym modułem dostępnym na rynku.

 

Naszym celem jest dostarczanie klientom najlepszych, najbardziej innowacyjnych rozwiązań, tak, aby cały czas być o krok przed konkurencją. W związku z tym odnawiamy dotychczasową funkcjonalność wysyłania powiadomień Web Push i formularzy zapisu. Wzbogacamy powiadomienia Web Push o nowe rozwiązania, aby nasi klienci mogli w pełni wykorzystać ich potencjał. Po dokładnym zapoznaniu się z opiniami naszych klientów i przeanalizowaniu rozwiązań oferowanych przez rynek opracowaliśmy projekt, który sprawi, że proces wysyłania kampanii Web Push będzie bardziej intuicyjny, łatwiejszy i szybszy. 

 

Widząc, co osiągnęliśmy w przeciągu ostatnich 3 miesięcy, chcielibyśmy podzielić się kolejnymi nadchodzącymi projektami, które mamy na naszej roadmapie. 

 

Jednym z nich jest Centrum Powiadomień, czyli nowoczesne rozwiązanie, które pozwala na prowadzenie spersonalizowanej komunikacji z klientami bezpośrednio na stronie internetowej i wyświetlanie produktów, które idealnie odpowiadają jego zainteresowaniom. Chcemy wzbogacić Centrum Powiadomień o mechanizm „products like”, który pozwoli klientom tworzyć listy życzeń, zapisywać ulubione produkty i przeglądać je za każdym razem, gdy ponownie odwiedzi witrynę.

 

Kolejnym naszym projektem, który chcielibyśmy przedstawić, jest Centrum Preferencji Klienta. Podążając za rosnącymi wymaganiami w zakresie zbierania danych i trendami związanymi z etyką danych, chcielibyśmy sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Centrum Preferencji Klienta daje klientom możliwość zarządzania ich zainteresowaniami, preferencjami dotyczącymi komunikacji marketingowej i wyrażania deklaratywnych zamiarów zakupowych. Chodzi o skupienie się na zero-party data i procesie, który pomaga wzbogacać profile klientów 360.

 

“’Zero’ party data to złoto… Kiedy klient ufa marce na tyle, by dostarczyć jej najbardziej wiarygodne dane, oznacza to, że marka sama nie musi starać się zrozumieć, czego chce klient”

 

Fatemeh Khatibloo, VP principal analyst, Forrester

 

Jeśli czytasz ten artykuł jako klient SALESmanago, to wiesz, że lubimy zaskakiwać. Dlatego wkrótce udostępnimy plany dotyczące następnych niesamowitych funkcjonalności. Zapraszam do kontaktu: katarzyna.rejdych@salesmanago.com

Katarzyna Rejdych
Chief Product Officer

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]