Q1 zakończyliśmy wprowadzeniem innowacyjnych funkcjonalności dedykowanych dla eCommerce: AI Visual Search oraz Voice Commerce. Dodatkowo wdrożyliśmy kilka ważnych ulepszeń dotyczących e-mail marketingu oraz mechanizmu rekomendacji produktowych. Co więcej, stworzyliśmy nowe tygodniowe i miesięczne raporty, dzięki którym możesz być na bieżąco ze wszystkimi najważniejszymi danymi, takimi jak zmiany przychodu, rezultaty prowadzonych kampanii, czy zmiany w bazie kontaktów.

 

Obecnie prowadzimy końcowe testy innych funkcjonalności: najlepszej dynamicznej segmentacji na rynku oraz Actionable eCommerce Insight – narzędzia wspieranego przez AI, dedykowanego dla marketerów, które zawiera wskazówki dotyczące działań, podejmowanych w celu poprawy najważniejszych marketingowych wskaźników KPI.

 

Naszą strategią produktową jest dostarczanie najlepszych w swojej kategorii i najbardziej nowatorskich rozwiązań dla sklepów internetowych. Warto wspomnieć, że ubiegły rok zakończyliśmy wdrożeniem wyjątkowych funkcjonalności, takich jak Program Lojalnościowy dla eCommerce, Command Center czy AI Search Turbocharger dla sklepów internetowych. Ponadto, rozszerzyliśmy AI Omnichannel Execution o kanały takie jak Whatsapp czy  Viber.

 

Wciąż pracujemy nad dynamicznym rozwojem technologii, czego dowodem są dwa nowe rozwiązania: AI Visual Search i Voice Commerce, wprowadzone w pierwszym kwartale. 

 

AI Visual Search

 
 

AI Visual Search to trendujące obecnie narzędzie oparte na silniku Google AI Engine, które wspiera standardowe działanie mechanizmu wyszukiwarki w sklepie internetowym. Dzięki tej funkcjonalności klient ma możliwość przesłania zdjęcia przedmiotu, który mu się podoba, a mechanizm AI Visual Search automatycznie wyświetli produkty, które wyglądają tak samo lub bardzo podobnie. Proste rozwiązanie, które pozwala poprawić Customer Experience oraz sprostać najbardziej wymagającym klientom w procesie wyszukiwania produktów w sklepie on-line. 

 

Voice Commerce

Voice Commerce to kolejna intrygująca funkcjonalność, która łączy dane CDP, technologię NLP i Rekomendacje produktowe AI, zapewniając niesamowite doświadczenia zakupowe w kanale mobile. Dostęp do usługi Voice Commerce umożliwia użytkownikom szybkie wyszukiwanie oraz kupowanie produktów za pomocą poleceń głosowych. Można mierzyć skuteczność wykorzystania go, korzystając z zaawansowanych raportów i dashboardu analityki wyszukiwania.

 
 

Marketing Insights

 

Marketing Insights to narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które zawiera ‘actionable data’ oraz wskazówki biznesowe. Marketerzy na podstawie tych danych, mogą podejmować właściwe decyzje, dotyczące polepszenia wyników z prowadzonych kampanii marketingowych, i zwiększenia ROI. Znajdujące się tam poradniki tips & tricks, zawierają informacje o tym, co robić, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał SALESmanago oraz zwiększyć swój przychód.

 

Centrum Segmentacji Klientów

 

Nowoczesne rozwiązanie zawierające proste, a także zaawansowane predefiniowane segmenty oraz segmenty dynamiczne, umożliwiając użytkownikom tworzenie niestandardowych grup kontaktów, które mogą być wykorzystywane do prowadzenia strategii marketingowej oraz wyboru odbiorców. Jedno miejsce, w którym użytkownicy mogą zarządzać danymi klientów oraz korzystać z rozbudowanych filtrów i zaawansowanych kryteriów podziałów. To bezkonkurencyjna funkcjonalność, która daje naszym klientom nieograniczone możliwości segmentacji i tym samym stanie się najlepszym modułem dostępnym na rynku.

 

Naszym celem jest dostarczanie klientom najlepszych, najbardziej innowacyjnych rozwiązań, tak, aby cały czas być o krok przed konkurencją. W związku z tym odnawiamy dotychczasową funkcjonalność wysyłania powiadomień Web Push i formularzy zapisu. Wzbogacamy powiadomienia Web Push o nowe rozwiązania, aby nasi klienci mogli w pełni wykorzystać ich potencjał. Po dokładnym zapoznaniu się z opiniami naszych klientów i przeanalizowaniu rozwiązań oferowanych przez rynek opracowaliśmy projekt, który sprawi, że proces wysyłania kampanii Web Push będzie bardziej intuicyjny, łatwiejszy i szybszy. 

 

Widząc, co osiągnęliśmy w przeciągu ostatnich 3 miesięcy, chcielibyśmy podzielić się kolejnymi nadchodzącymi projektami, które mamy na naszej roadmapie. 

 

Jednym z nich jest Centrum Powiadomień, czyli nowoczesne rozwiązanie, które pozwala na prowadzenie spersonalizowanej komunikacji z klientami bezpośrednio na stronie internetowej i wyświetlanie produktów, które idealnie odpowiadają jego zainteresowaniom. Chcemy wzbogacić Centrum Powiadomień o mechanizm „products like”, który pozwoli klientom tworzyć listy życzeń, zapisywać ulubione produkty i przeglądać je za każdym razem, gdy ponownie odwiedzi witrynę.

 

Kolejnym naszym projektem, który chcielibyśmy przedstawić, jest Centrum Preferencji Klienta. Podążając za rosnącymi wymaganiami w zakresie zbierania danych i trendami związanymi z etyką danych, chcielibyśmy sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Centrum Preferencji Klienta daje klientom możliwość zarządzania ich zainteresowaniami, preferencjami dotyczącymi komunikacji marketingowej i wyrażania deklaratywnych zamiarów zakupowych. Chodzi o skupienie się na zero-party data i procesie, który pomaga wzbogacać profile klientów 360.

 

“’Zero’ party data to złoto… Kiedy klient ufa marce na tyle, by dostarczyć jej najbardziej wiarygodne dane, oznacza to, że marka sama nie musi starać się zrozumieć, czego chce klient”

 

Fatemeh Khatibloo, VP principal analyst, Forrester

 

Jeśli czytasz ten artykuł jako klient SALESmanago, to wiesz, że lubimy zaskakiwać. Dlatego wkrótce udostępnimy plany dotyczące następnych niesamowitych funkcjonalności. Zapraszam do kontaktu: katarzyna.rejdych@salesmanago.com