Realizacja Roadmapy SALESmanago: LiveChat w wersji Enterprise, Viber i Whatsapp oraz ekscytujące integracje Google Ads i DMP

 
 

Intensywna praca z naszą Radą Doradczą Klientów (Customer Advisory Board), w skład której wchodzi ponad 100 dyrektorów marketingu naszych największych klientów, skutkuje bardzo dynamicznym rozwojem nowych funkcji. Dbamy o to, aby nasi użytkownicy zawsze wyprzedzali konkurencję. Drugi kwartał był bardzo owocny w nowych kluczowych wydarzeniach skierowanych głównie na potrzeby naszych klientów korporacyjnych. Przeczytaj więcej o tym, co nasz światowej klasy zespół IT dostarczył naszym ukochanym klientom.

 

Drugi kwartał tego roku obfitował jak zwykle w nowości, które poniżej prezentujemy dokładniej. Część z nich jest efektem  współpracy z naszymi Klientami, a część realizacją naszych nowatorskich koncepcji, dzięki którym chcemy uczynić marketing w eCommerce jeszcze bardziej efektywnym i jeszcze bardziej inteligentnym.

 

Marketing Mobilny 2.0 z nowymi kanałami jak WhatsApp i Viber

 
 

W najnowszej odsłonie marketingu mobilnego nie tylko zdefiniowaliśmy od nowa jak wygląda wysyłka SMS w eCommerce, ale przede wszystkim postawiliśmy na innowacyjne, rosnące w siłę kanały – czyli Viber i WhatsApp. Jako jedna z pierwszych platform automatyzacji marketingu integrując te rozwiązania, pozwalamy marketerom wybrać najlepszy kanał do komunikacji mobilnej ze swoimi klientami.
Coraz więcej osób posługuje się nowoczesnymi komunikatorami, pozwalającymi wymieniać multimedia. Wiele osób preferuje te kanały również, gdy w grę wchodzi obsługa klienta. Od teraz możesz zautomatyzować swój marketing przez nowoczesne kanały komunikacji w SALESmanago.

 

Segmenty dynamiczne wzbogacone o więcej danych

 
 

W poprzednim kwartale udostępniliśmy zupełnie nowy moduł budowania segmentów. Intuicyjny kreator pozwalał tworzyć dynamiczne segmenty w oparciu o dane transakcyjne i behawioralne. W kolejnej odsłonie tej funkcjonalności wzbogacamy możliwości segmentacji o dane CRM – tagi i detale kontaktu. Oddając w ręce naszych klientów jeszcze bardziej rozbudowane i użyteczne narzędzie do budowania zaawansowanych grup kontaktów, pozwalamy na precyzyjne  targetowanie prowadzonych kampanii.

 

Nowy Live Chat – nowoczesne centrum komunikacji dla eCommerce 

 
 

Z dumą prezentujemy Państwu najlepszy Live Chat zaprojektowany specjalnie dla najbardziej wymagających firm z zaawansowanymi funkcjonalnościami dedykowanymi dla dużych ecommerce. Drugi kwartał tego roku to istna rewolucja w naszym Chacie, który staje się profesjonalnym centrum komunikacji dla coraz to bardziej wymagających firm branży B2C. 

 

Nowy Live Chat pozwala podnieść jakość prowadzonych rozmów dzięki rozbudowanym opcjom zarządzania rozmową, takim jak: biblioteka gotowych odpowiedzi, szybki podgląd jeszcze niewysłanych wiadomości przez klienta, możliwość przeniesienia rozmowy do innego konsultanta, zaawansowane raporty pracy konsultantów oraz szczegółowa analiza przeprowadzonych rozmów.

 

Okna czatu mogą być idealnie dopasowane do Twojej witryny poprzez rozbudowane możliwości dostosowania wyglądu. Zupełnie przebudowaliśmy kreator Chatu, uwzględniając setki uwag naszych klientów – tak, by lepiej dostosować wygląd i funkcjonalność tego narzędzia. 

 

Integracja z DMP i Google Ads

 
 

Kolejnym zupełnie nowym modułem jaki dodaliśmy do SALESmanago to mechanika budowania grup docelowych w Google Ads i DMP. W swojej funkcjonalności zbliżona do Custom Audience, które już od dłuższego czasu możesz konstruować automatycznie w naszym narzędziu, ale pozwalająca targetować odpowiednim komunikatem zdefiniowane grupy kontaktów w kanale Google Ads i DMP. W tym momencie funkcjonalność jest testowana przez największych naszych klientów, a w ciągu kilku tygodni dostępna będzie dla każdego. Jeżeli jesteś zainteresowany nią – skontaktuj się z swoim opiekunem. 

 

Dashboard email marketing

 
 

Obok w pełni nowych rozwiązań nie zapominamy o udoskonalaniu podstawowych elementów platformy. Stworzyliśmy całkiem nowy dashboard e-mail marketingu, który analizę skuteczności działań z obszaru email marketing przenosi  na zupełnie inny poziom, jeszcze bardziej informatywny i przejrzysty niż dotychczas.

 

Podobnie jak podsumowanie poprzedniego kwartału zakończymy je również cytatem –  “Kto stoi w miejscu, ten się cofa” (Michał Witkowski, Margot) – zapewniam, że bierzemy bardzo na poważnie tą mądrość życiową – i nadal rozwijamy nasze narzędzie, tak by sprostać najwyższym oczekiwaniom naszych użytkowników.

 

W razie dodatkowych pytań proszę śmiało pisać: konrad.pawlus@salesmanago.com 

marketing automation

marketing automation

link

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]