Intensywna praca z naszą Radą Doradczą Klientów (Customer Advisory Board), w skład której wchodzi ponad 100 dyrektorów marketingu naszych największych klientów, skutkuje bardzo dynamicznym rozwojem nowych funkcji. Dbamy o to, aby nasi użytkownicy zawsze wyprzedzali konkurencję. Drugi kwartał był bardzo owocny w nowych kluczowych wydarzeniach skierowanych głównie na potrzeby naszych klientów korporacyjnych. Przeczytaj więcej o tym, co nasz światowej klasy zespół IT dostarczył naszym ukochanym klientom.

 

Drugi kwartał tego roku obfitował jak zwykle w nowości, które poniżej prezentujemy dokładniej. Część z nich jest efektem  współpracy z naszymi Klientami, a część realizacją naszych nowatorskich koncepcji, dzięki którym chcemy uczynić marketing w eCommerce jeszcze bardziej efektywnym i jeszcze bardziej inteligentnym.

 

Marketing Mobilny 2.0 z nowymi kanałami jak WhatsApp i Viber

 
 

W najnowszej odsłonie marketingu mobilnego nie tylko zdefiniowaliśmy od nowa jak wygląda wysyłka SMS w eCommerce, ale przede wszystkim postawiliśmy na innowacyjne, rosnące w siłę kanały – czyli Viber i WhatsApp. Jako jedna z pierwszych platform automatyzacji marketingu integrując te rozwiązania, pozwalamy marketerom wybrać najlepszy kanał do komunikacji mobilnej ze swoimi klientami.
Coraz więcej osób posługuje się nowoczesnymi komunikatorami, pozwalającymi wymieniać multimedia. Wiele osób preferuje te kanały również, gdy w grę wchodzi obsługa klienta. Od teraz możesz zautomatyzować swój marketing przez nowoczesne kanały komunikacji w SALESmanago.

 

Segmenty dynamiczne wzbogacone o więcej danych

 
 

W poprzednim kwartale udostępniliśmy zupełnie nowy moduł budowania segmentów. Intuicyjny kreator pozwalał tworzyć dynamiczne segmenty w oparciu o dane transakcyjne i behawioralne. W kolejnej odsłonie tej funkcjonalności wzbogacamy możliwości segmentacji o dane CRM – tagi i detale kontaktu. Oddając w ręce naszych klientów jeszcze bardziej rozbudowane i użyteczne narzędzie do budowania zaawansowanych grup kontaktów, pozwalamy na precyzyjne  targetowanie prowadzonych kampanii.

 

Nowy Live Chat – nowoczesne centrum komunikacji dla eCommerce 

 
 

Z dumą prezentujemy Państwu najlepszy Live Chat zaprojektowany specjalnie dla najbardziej wymagających firm z zaawansowanymi funkcjonalnościami dedykowanymi dla dużych ecommerce. Drugi kwartał tego roku to istna rewolucja w naszym Chacie, który staje się profesjonalnym centrum komunikacji dla coraz to bardziej wymagających firm branży B2C. 

 

Nowy Live Chat pozwala podnieść jakość prowadzonych rozmów dzięki rozbudowanym opcjom zarządzania rozmową, takim jak: biblioteka gotowych odpowiedzi, szybki podgląd jeszcze niewysłanych wiadomości przez klienta, możliwość przeniesienia rozmowy do innego konsultanta, zaawansowane raporty pracy konsultantów oraz szczegółowa analiza przeprowadzonych rozmów.

 

Okna czatu mogą być idealnie dopasowane do Twojej witryny poprzez rozbudowane możliwości dostosowania wyglądu. Zupełnie przebudowaliśmy kreator Chatu, uwzględniając setki uwag naszych klientów – tak, by lepiej dostosować wygląd i funkcjonalność tego narzędzia. 

 

Integracja z DMP i Google Ads

 
 

Kolejnym zupełnie nowym modułem jaki dodaliśmy do SALESmanago to mechanika budowania grup docelowych w Google Ads i DMP. W swojej funkcjonalności zbliżona do Custom Audience, które już od dłuższego czasu możesz konstruować automatycznie w naszym narzędziu, ale pozwalająca targetować odpowiednim komunikatem zdefiniowane grupy kontaktów w kanale Google Ads i DMP. W tym momencie funkcjonalność jest testowana przez największych naszych klientów, a w ciągu kilku tygodni dostępna będzie dla każdego. Jeżeli jesteś zainteresowany nią – skontaktuj się z swoim opiekunem. 

 

Dashboard email marketing

 
 

Obok w pełni nowych rozwiązań nie zapominamy o udoskonalaniu podstawowych elementów platformy. Stworzyliśmy całkiem nowy dashboard e-mail marketingu, który analizę skuteczności działań z obszaru email marketing przenosi  na zupełnie inny poziom, jeszcze bardziej informatywny i przejrzysty niż dotychczas.

 

Podobnie jak podsumowanie poprzedniego kwartału zakończymy je również cytatem –  “Kto stoi w miejscu, ten się cofa” (Michał Witkowski, Margot) – zapewniam, że bierzemy bardzo na poważnie tą mądrość życiową – i nadal rozwijamy nasze narzędzie, tak by sprostać najwyższym oczekiwaniom naszych użytkowników.

 

W razie dodatkowych pytań proszę śmiało pisać: konrad.pawlus@salesmanago.com