Tylko w ubiegłym roku wprowadziliśmy 8 nowych dużych funkcji i dodaliśmy 1420 innowacji do istniejących rozwiązań, które pomagają naszym klientom wyprzedzić konkurencję. Dzięki naszym najnowocześniejszym technologiom, czas wprowadzenia naszych rozwiązań na rynek jest nieosiągalny dla innych dostawców. Stworzyliśmy specjalną stronę internetową, na której można śledzić wszystkie nowe funkcje wprowadzone w 2019 r. oraz plan rozwoju na 2020 r. Dzięki temu można wyobrazić sobie, jak widzimy naszą platformę w ciągu najbliższych 2 lat. Strona dostępna jest pod tym adresem

 
 

Nasze plany produktowe są realizowane przy ścisłej współpracy z naszym Doradczym Panelem Klientów (Customer Advisory Board), który składa się z naszych 100 największych klientów z branży e-commerce i retail z całego świata.

 

„W ciągu ostatnich 2 lat firma SALESmanago rozwinęła się z systemu Marketing Automation w pełnoprawną Platformę Customer Data z bezproblemową realizacją Omnichannel, tak uwielbianą przez klientów korporacyjnych i średniej wielkości. Jesteśmy obecnie najbardziej natywną platformą, wyposażoną w bogate funkcje na świecie z niezwykle atrakcyjnym wskaźnikiem time to value. Nasza struktura umożliwia klientom korporacyjnym wdrożenie nawet zaawansowanych procesów w okresie maksymalnie 3 miesięcy” – mówi założyciel Salesmanago i CTO Konrad Pawlus.

 

W 2019 roku wprowadziliśmy zupełnie nową, dynamiczną segmentację, międzykanałową analitykę przypisywania przychodów, automatyzację stron internetowych dla anonimowych użytkowników oraz głębokie profilowanie zachowań klientów za pomocą semantycznych webhooków.

 

Plan na 2020 r. jest również bardzo ambitny, a jego najważniejsze elementy zostaną wdrożone w najbliższych dniach:

 
  • Predykcja transakcji wspieranych przez AI, przewidywania Churn i LTV

  • Widżety Social Proof

  • Marketing Mobilny 2.0 z nowymi kanałami jak Whatsapp, Viber, Messenger, Telegram
 

W nadchodzących kwartałach pojawią się także inne ekscytujące funkcje, w tym:

 
  • Wyszukiwarka produktów rekomendacji AI

  • Nowy kreator kampanii Omnichannel

  • Widok lejka sprzedażowego w czasie rzeczywistym dla eCommerce

  • Profile anonimowych użytkowników
 

Więcej informacji znajdziesz tutaj