Dzięki funkcji Treści Warunkowych określisz jakie warianty ofert zostaną wyświetlone różnym grupom odbiorców tej samej kampanii email, a w nowym kreatorze pop-up stworzysz dowolne komunikaty wyświetlane osobom odwiedzającym twoją stronę WWW. Poznaj wszystkie nowości które pojawiły się w SALESmanago w trzecim kwartale 2020 roku. 

Trzeci kwartał roku możemy zaliczyć do bardzo udanych – kolejny raz dostarczamy naszym klientom sporą dawkę bardzo użytecznych narzędzi w ramach platformy SALESmanago. Znaczna część z nich powstała specjalnie w odpowiedzi na życzenie naszych klientów.

 

Treści warunkowe – personalizuj wybrane widżety i sekcje wiadomości e-mail do określonych segmentów kontaktów lub konkretnych osób.

 
 

Ciągle rosnąca grupa naszych klientów jest doskonałym źródłem inspiracji do rozwoju naszego produktu. W tym kwartale wprowadziliśmy w życie jeden z pomysłów przewijający się w propozycjach otrzymanych w ramach Rady Doradczej Klientów (Customer Advisory Board) – treści warunkowe w mailach – dzięki którym zaawansowana personalizacja maila stała się banalnie prosta. 

Treści warunkowe pozwalają na zróżnicowanie ofert i całych części wiadomości tak, aby pasowały do ​​zainteresowań wybranych grup odbiorców pojedynczej kampanii e-mailowej. Oszczędzisz również czas tworząc i wysyłając pojedynczą wiadomość z wieloma wariantami treści zamiast szeregu różnych szablonów.

 

Z łatwością twórz piękne pop-upy, prezentuj dedykowane oferty na stronie i zachęcaj anonimowych użytkowników do pozostawienia swoich danych, z pomocą Custom Modal Designera.

 
 

W systemie pojawił się również nowy, zaawansowany kreator “wyskakujących” okienek (pop-up). Pozwala on dowolnie tworzyć rozbudowane wizualnie kreacje, które doskonale wpasują się w wygląd strony docelowej i typ urządzenia, na którym komunikat ma zostać wyświetlony.

Dzięki Custom Modal Designerowi zachęcisz potencjalnych klientów do pozostawienia swoich danych osobowych lub poinformujesz o specjalnych ofertach, wyświetlając piękne pop-upy, które możesz z łatwością stworzyć samemu bez znajomości HTML.

 

Nowy dashboard i analityka bazy CRM – więcej danych o sprzedaży eCommerce.

 
 

Na bieżąco również odświeżamy i rozwijamy analitykę – najnowszym zmodernizowanym dashboardem w systemie SALESmanago jest analityka CRM, która przeszła gruntowne zmiany i została wzbogacona o nowe ciekawe dane na temat bazy kontaktów.

Do już znanych statystyk dodaliśmy Lejek eCommerce – pokazujący jak wygląda zaangażowanie kontaktów i jak to zaangażowanie przekłada się na liczbę koszyków i transakcji w sklepie. 

Dodaliśmy zupełnie nową sekcję analizy aktywności zakupowej kontaktów w czasie oraz liczby kupujących w bazie kontaktów. 

 

Przyspiesz wdrażanie nowych procesów dla wielu rynków i marek dzięki możliwości współdzielenia zasobów pomiędzy różnymi kontami SALESmanago.

 

Jeśli korzystasz z wielu kont SALESmanago do prowadzenia marketingu dla różnych marek lub na różnych rynkach, możesz teraz łatwo kopiować istniejące szablony wiadomości e-mail i procesy automatyzacji z konta głównego na inne, ułatwiając i przyspieszając ich wdrożenie w całej firmie. Ta opcja jest dostępna dla klientów Enterprise korzystających z SALESmanago w modelu Private Cloud.

 

Nowa mechanika doboru kontaktów do wysyłki e-mail tuż przed jej realizacją.

 

Na koniec kolejna zmiana będąca odpowiedzią na propozycje naszych klientów – pozornie mała, jednak dająca bardzo duże możliwości.

Od kilku tygodni w systemie w momencie wysyłki można wybrać opcję, która spowoduje, że kontakty do wysyłki zostaną wybrane tuż przed jej realizacją – więc planowanie korespondencji odległych w czasie pozwoli od teraz dynamicznie dobrać grupę odbiorców w momencie wysyłania.

marketing automation

marketing automation