Niesłabnąca popularność kierunku Marketing Internetowy AGH zaowocowała 6-tą już edycją studiów. Słuchacze podczas 198 godzin zajęć u ponad 30 wykładowców zgromadzą zasób wiedzy niezbędnej dla liczącego się e-marketera, działającego zawsze w zgodzie z bieżącymi trendami.
Rekomendowane przez IAB Polska studia każdego roku przechodzą ewaluację programu, aby kształcić specjalistów na najwyższym poziomie. Dzięki temu wśród absolwentów znajdują się dyrektorzy oraz szefowie marketingu wielu znanych i innowacyjnych firm. Kadrę Marketingu Internetowego AGH tworzą uznani praktycy z zakresu technologii webowych i mobilnych, e-mail i mobile marketingu, strategii i komunikacji marki oraz działań w social media czy sieci afiliacyjnych, wśród nich m.in. Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski, Paweł Sala, Tomasz Karwatka, Maciej Budzich, Barbara Stawarz, Grzegorz Błażewicz, Jarosław Królewski, Dominik Kaznowski, Michał Cortez, Michał Kasperczyk, Agnieszka Starzyńska, Jakub Kwiatkowski, Iga Mościchowska, Marcin Sienkowski, Marcin Brysiak, Anita Kijanka i wielu innych. Studia zaowocowały w ostatnim roku bestsellerową publikacją „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy.”