Śniadania w chmurze to sprawdzona formuła spotkań biznesowych, poświęcona nowatorskim usługom świadczonym w modelu cloud computing, przedstawiająca zarówno ich innowacyjność, funkcjonalność, dostępność a przede wszystkim bezpośrednie korzyści przekładające się na sprzedaż oraz obsługę klienta i zarządzanie przedsiębiorstwem.
Podczas spotkań zaprezentowane zostanie całkowicie nowe podejście do procesu obsługi klienta i komunikacji z nim. Warsztaty prowadzone będą przez praktyków i ekspertów z branży, a całość podparta będzie praktycznymi przykładami skutecznych działań i zastosowań wielokanałowej komunikacji, obejmującą przede wszystkim:
Content Marketing – służący wzbudzeniu zainteresowania i wiarygodności, Automatyzację Marketnigu – dla podtrzymania kontaktu i selekcji, zarządzania działaniami marketingowymi oraz Unified Communications – sprzedaż, obsługa klienta i contact center. Taka kombinacja pokazuje zupełnie nowe podejście do kontaktu z klientem, zrywające na przykład ze stereotypem telemarketerów, wydzwaniających hurtowo, bez przygotowania i analizy do wszystkich klientów.
Będzie to spotkanie pełne wiedzy, gdyż każdy z uczestników otrzyma po spotkaniu premierowe wydanie raportu, dostępnego w formie e-booka, o tytule „Strategie wielokanałowej komunikacji z klientem”. To bardzo obszerna publikacja, która prezentuje całkowicie nowe podejście do procesu obsługi klienta i komunikacji z nim.
A wszystko w sprawdzonej i przyjemnej formule porannych śniadań pełnych inspiracji, nowych trendów i strategii sprzedaży oraz obsługi klienta.