SALESmanago i Survicate zintegrowane

Zastosowanie Marketing Automation umożliwia lepsze poznanie potencjalnych klientów i dostosowanie komunikacji do ich profilu, potrzeb i etapu decyzji zakupowej. Ale oprócz danych osobowych, historii interakcji i danych transakcyjnych, warto zasilać ekosystem marketingowy informacjami, które użytkownicy mogą zostawić dobrowolnie. Taką wartość niesie nowa integracja SALESmanago z aplikacją Survicate. https://panel.survicate.com/#/signup

 

Survicate pomaga zwiększać konwersję i sprzedaż na stronach firm e-Commerce i B2B. Pozwala na stronie wyświetlać inteligentne, nieinwazyjne widgety ankietowe w kluczowych momentach procesu sprzedaży. Pozwala precyzyjnie określić kogo, gdzie i w jakim momencie zaangażować, aby zwiększać wskaźniki konwersji, sprzedaż oraz wiedzę o potrzebach potencjalnych klientów.

Możliwe jest zbieranie danych kontaktowych od potencjalnych klientów bezpośrednio z widgetu, a także proponowanie konkretnych akcji przekładających się na zwiększenie konwersji.

Widgety działają kontekstowo, są nieinwazyjne, można je dopasować do wyglądu strony, dzięki czemu nawet ponad 30% osób można zaangażować, nie psując „user experience”. Aplikacja działa na urządzeniach przenośnych – możliwe jest więc badanie i pozyskiwanie kontaktów przeglądających ankietę z telefonów. Dodatek w postaci stałego widgeta bocznego pozwala raportować błędy i sugestie na stronie bezpośrednio do webmastera.

Nowa integracja pozwala na:

  • Zwiększenie ilości pozyskanych kontaktów do bazy SALESmanago;
  • Uzupełnienie danych podstawowych podczas kolejnych wizyt za pomocą targetowanego formularza Survicate;
  • Dodanie danych deklaratywnych z ankiet do kontaktów SALESmanagow formie tagów. Oznacza to, że dane mogą być w łatwy sposób wykorzystywane do reguł automatyzacji, oraz segmentowania kontaktów (personalizacja) – Survicate nie tylko poszerza wiedzę, ale i faktyczne możliwości działania.
  • Lepsze poznanie anonimowych użytkowników – Survicate nie wymaga podawania adresu e-mail – a w momencie rozpoznania przez SALESmanago, wszystkie zebrane informacje w Survicate zostają przekazane na kartę kontaktu – nawet, jeśli minęło wiele miesięcy, zanim użytkownik zdecydował się podać swój e-mail.
  • Bardziej precyzyjne targetowanie widgetów – dane z SALESmanago są wykorzystywane do tworzenia precyzyjnych segmentów użytkowników, które można angażować na stronie.

W praktyce, integracja SALESmanago i Survicate pozwala na poznanie potrzeb potencjalnych klientów, jeszcze dokładniejsze budowanie profilu behawioralnego, zwiększenie skuteczności kampanii mailowych i skuteczne zaangażowanie osób na stronie, celem zwiększenia konwersji. W ankietach osoby są skłonne podawać więcej, i bardziej szczegółowe informacje, niż w formularzu – dlatego jest to świetny sposób na uzupełnienie profili użytkowników.

Przykładowe zastosowanie:

  • Uruchomienie widgeta na stronie docelowej kampanii, w momencie gdy użytkownik nie skorzystał z oferty i chce opuścić stronę. Poznanie powodu utraconej sprzedaży pozwala zmodyfikować kolejną kampanię dla danego segmentu.
  • Uruchomienie ankiety na stronie z podziękowaniem za zakup – zebranie informacji do stworzenia dopasowanej oferty w kolejnych kampaniach.
  • Segmentacja całego ruchu przychodzącego na główne z punktu widzenia biznesu grupy – na przykład ze względu na dział w firmie, sytuację rodzinną czy czynniki zakupowe – wykorzystanie danych już w pierwszej wiadomości email po rejestracji czy zakupie.
  • Dopasowanie komunikacji do etapu i roli w procesie zakupowym – zamiast wróżyć ze sposobu poruszania się po stronie,  można po prostu zapytać i natychmiast zareagować.
  • Poznanie pozycji względem konkurencji i wysłanie dedykowanej wiadomości – na przykład porównanie z konkretną marką, wypadające na naszą korzyść.
  • Uruchomienie kampanii RTB dopasowanej do udzielonych odpowiedzi.

Integracja uruchamiana jest poprzez wpisanie danych API SALESmanago w ustawieniach domeny w Survicate, w zakładce z rozszerzeniami aplikacji (Addons). Potrzebne informacje znajdziemy w SALESmanago – Ustawienia – Integracje. Szczegółowa instrukcja jest TUTAJ.

Survicate to polska aplikacja z  lokalnym wsparciem, a twórcy są otwarci na nowe pomysły i potrzeby Klientów, oraz deklarują pomoc przy uruchomieniu i maksymalnym wykorzystaniu możliwości rozwiązania.

Klienci SALESmanago którzy zapiszą się na okres próbny do końca października, i zdecydują się na przedłużenie współpracy, otrzymają stałą zniżkę 30%.

Wszystkich zainteresowanych działaniem integracji prosimy o kontakt: info@salesmanago.pl

 

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]