W najnowszym raporcie G2 o rynkowych liderach, SALESmanago utrzymało pozycję wiodącego dostawcy oprogramowania Marketing Automation. Ponadto zostało sklasyfikowane wśród rozwiązań osiągających wysokie wyniki w kategoriach Marketing Analytics, Testy A/B oraz Live Chat.

 

G2 to wiodąca platforma business review, za pomocą której można porównać oprogramowania biznesowe. Co kwartał ukazuje się ich raport o najlepszych rozwiązaniach dla firm, w wybranych kategoriach, w oparciu o doświadczenia użytkowników. Jesteśmy szczególnie dumni z naszej pozycji w raporcie, ponieważ zadowolenie klienta jest najlepszym miernikiem jakości naszego produktu.

 

Kolejny świetny wynik w zestawieniu G2 potwierdza, że SALESmanago to kompleksowa platforma pozwalająca sprawnie zarządzać procesami marketingowymi oraz sprzedażowymi, a także zapewniająca wsparcie klienta na etapie wdrożenia jak i zaawansowanych działań w obszarze marketing automation.

 

Nasze plany na 2020 rok zawarliśmy w Roadmapie Produktu, a są to m.in.:

  • Predykcja transakcji wspieranych przez AI, przewidywania Churn i LTV,
  • Widżety Social Proof,
  • Marketing Mobilny 2.0 z nowymi kanałami jak Whatsapp, Viber, Messenger, Telegram,
  • Nowy kreator kampanii Omnichannel,
  • Widok lejka sprzedażowego w czasie rzeczywistym dla eCommerce.
 

Plany rozwoju SALESmanago Marketing Automation znajdziesz tutaj