
Rzeczpospolita już po raz szósty promuje ambitne firmy budujące dobre, rodzime marki. Dla uczestników konkurs to szansa, żeby pochwalić się swoim sukcesem rynkowym, ale też sięgnąć po cenną i praktyczną nagrodę – kampanię reklamową o wartości 400 tys. zł.
Konkurs odbywał się równocześnie z galą promującą ranking najcenniejszych polskich marek. Suma wartości 330 najcenniejszych krajowych znaków towarowych wynosi obecnie 64,7 mld zł. Pierwszą trójkę zestawienia tworzą: Orlen, Biedronka i PKO Bank Polski, które w sumie są warte prawie 11 mld zł.
Pełny raport z listą najcenniejszych polskich marek możesz kupić tutaj.
SALESmanago, mimo że istnieje dopiero od pięciu lat, już kontroluje ponad 83 proc. rynku marketing automation w Polsce, a w Unii Europejskiej jest wiceliderem (13 proc.). To jednak nie jest koniec naszej drogi! Odbierając nagrodę, nasz COO zadeklarował, że na pewno nie zwolnimy tempa!
Follow