SALESmanago nawiązuje partnerstwo technologiczne z Google

 
 

SALESmanago, jedna z największych w Europie firm oferujących systemy Customer Data Platform i Marketing Automation, rozpoczęła partnerską współpracę z Google. Pierwszą wspólną inicjatywą jest udostępnienie Cinderella AI – narzędzia do wyszukiwania i rekomendowania produktów dla e-commerce. Zostało ono stworzone w oparciu o rozwiązania SALESmanago oraz Google AI Visual Search Engine.

 

Cinderella AI to nowatorskie narzędzie, które umożliwia wyszukiwanie produktów za pomocą obrazu. Wykorzystuje ono technologię Visual Products Search, która znacząco poprawia doświadczenia zakupowe klientów. To funkcjonalność o ogromnym potencjale biznesowym: według Gartnera firmy, które do 2021 roku zdecydują się na zmianę wyglądu swoich stron oraz dostosują je do obsługi Visual & Voice Search, zwiększą przychody ze sprzedaży online o 30%. Jest to też funkcjonalność oczekiwana przez konsumentów: jak podaje SocialMediaToday aż 62% milenialsów chce korzystać z wyszukiwania wizualnego podczas zakupów.

 

Chcąc stworzyć narzędzie oparte o najnowsze i najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne, SALESmanago zdecydowało się na wykorzystanie Google AI Visual Search Engine – silniku wyszukiwania wizualnego opartego o sztuczną inteligencję. Pozwala on automatycznie wyświetlić produkty podobne lub pasujące do wcześniej wybranych czy wyszukanych, skracając czas potrzebny do dokonania zakupów. Dzięki Cinderella AI, sklepy internetowe mogą zwiększać poziom konwersji oraz wartość koszyka, rekomendując produkty pasujące do pozostałych oraz prowadzić bardziej spersonalizowaną komunikację i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów – do wygenerowania rekomendacji można wykorzystać zarówno produkty dostępne w sklepie, jak i zdjęcia wskazane przez użytkowników. 

 

Działając na rynku martech obserwujemy szybkie pojawianie się nowych potrzeb wśród naszych klientów. Oczekują oni również ich natychmiastowego zaspokojenia, dlatego musimy błyskawicznie odpowiadać na takie zmiany i stale poszerzać ofertę dostępnych rozwiązań. Dzięki partnerstwu z Google i wykorzystaniu narzędzi z rodziny Google Visual AI byliśmy w stanie w ekspresowym tempie stworzyć wysokiej jakości produkt, który już teraz cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony sklepów internetowych na całym świecie – mówi Konrad Pawlus, Wiceprezes i Założyciel SALESmanago. 

 

Martech to dziedzina, w której o sukcesie decydują milisekundy i tylko najlepsze rozwiązania mogą zapewnić w tym przewagę konkurencyjną. Polskie firmy w tym sektorze są europejskimi liderami, co dobrze wróży rozwojowi e-commerce polskich producentów. Dla Google Cloud tacy partnerzy to wielka wartość. To ich ambicje wyznaczają nowe cele dla naszych technologii. Bardzo cieszymy się z partnerstwa z SALESmanago i z radością czekamy na ich kolejne innowacyjne rozwiązania – mówi Magdalena Dziewguć, dyrektor biznesowa Google Cloud w Polsce.

 

Współpraca w zakresie Cinderella AI to dopiero początek partnerstwa SALESmanago i Google, które umożliwi martechowi szybsze prototypowanie i wdrażanie innowacji. Jak zapowiadają założyciele firmy, w planach jest stworzenie kolejnych rozwiązań opartych o Big Data i AI, które będą dostępne w oparciu o Google Cloud Platform. SALESmanago pracuje obecnie nad unikalnymi narzędziami, np. zaawansowaną wielowymiarową segmentacją, z wykorzystaniem BigQuery – bezserwerowej hurtowni danych Google, która umożliwia skalowalną analizę danych w petabajtach. Kolejnym projektem jest Deep Behavioural Profiling – funkcja umożliwiająca monitorowanie wszystkich interakcji klienta z produktem, pomiaru zainteresowania i personalizacji. Do jej rozwoju firma wykorzystuje takie rozwiązania Google jak AppEngine – platformę deweloperską oraz hostującą aplikacje webowe w chmurze oraz Firestore – skalowalną bazę danych w chmurze NoSQL do przechowywania i synchronizowania danych na potrzeby programowania po stronie klienta i serwera.

 

O SALESmanago:

 

SALESmanago to największy polski i jeden z największych w Europie system typu Customer Data i Marketing Automation. W 2021 spółka planuje osiągnąć przychód na poziomie 90 mln zł. Spółka zatrudnia 255 osób i ma siedzibę w Krakowie. Z SALESmanago korzysta ponad 2500 klientów wśród których są globalne marki takie jak Victoria’s Secret, Lacoste, Starbucks, Vodafone czy AS Roma oraz liczna grupa polskich firm działających na rynku e-commerce takich jak 4F, Inglot, W.Kruk, BIG STAR, Drogerie Natura, twojesoczewki, KrakVet, 5.10.15, Bytom oraz silna grupa bardzo dynamicznie rozwijających się organizacji reprezentowanych przez Ania Kruk, Lilou, Preorder.pl, R-Gol.pl, Drogeria Pigment, Bobby Burger czy fundacja Siepomaga.

Firma została założona w 2012 roku przez Grzegorza Błażewicza i Konrada Pawlusa. Udziałowcem spółki jest m.in. Rafał Brzoska, Prezes i założyciel firmy InPost.

 

O Google Cloud

 

Google Cloud zwiększa zdolność każdej organizacji do przeprowadzenia cyfrowej transformacji biznesu dzięki najlepszej infrastrukturze, platformie, rozwiązaniom branżowym i specjalistycznej wiedzy. Dostarczamy kompleksowe, zaawansowane i w pełni zintegrowane rozwiązania chmurowe, które wykorzystują najnowszą technologię Google, by pomóc firmom działać wydajniej, adaptować się do zmian oraz wprowadzać innowacje przyszłości. Klienci w ponad 200 krajach traktują Google Cloud jako zaufanego partnera, który rozwiązuje ich najważniejsze problemy biznesowe.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.

6 prostych prawd o szablonach e-mail, które powinien znać każdy marketer eCommerce
6 prostych prawd o szablonach e-mail, które powinien znać każdy marketer eCommerce

    Szablony e-mail to doskonałe rozwiązanie dla marketerów eCommerce. Podnoszą zaangażowanie klienta, a przy tym przekładają się na zwiększenie przychodów. Oto sześć prostych prawd o szablonach e-mail, które powinien znać każdy marketer eCommerce. Niezależnie, czy mowa o poprawie wydajności, zwiększeniu świadomości marki, personalizacji, optymalizacji mobilnej, testowaniu A/B czy automatyzacji, narzędzie to odblokowuje pełny potencjał […]

CDP vs CRM vs DMP i które rozwiązanie jest lepsze? CDP w pigułce część 2
CDP vs CRM vs DMP i które rozwiązanie jest lepsze? CDP w pigułce część 2

    W tym artykule dokładnie opisujemy bolączki CRM oraz szczegółowo wyjaśniamy, w jaki sposób CDP rozwiązuje je wszystkie, usprawniając działania marketingowe i kształtując drogę do ścisłej współpracy z klientem. Wiele firm eCommerce wciąż korzysta z jakiejś formy oprogramowania CRM, a w rzadkich przypadkach z Platformy do Zarządzania Danymi (DMP). Mając to na uwadze, a […]

Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1
Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1

    W serii trzech artykułów CDP w pigułce przybliżamy podstawowe kwestie dotyczące Customer Data Platform: czym one są, czym różnią się od dotychczasowych systemów, dlaczego są lepsze i – co najważniejsze – w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać ich ogromne możliwości. W tym artykule wyjaśniamy, czym jest Customer Data Platform, jaki […]

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

    Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie […]

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

    Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.   E-mail wciąż jest królem marketingu […]

Dzięki opartemu na OpenAI generatorowi treści SALESmanago, marketerzy otrzymują precyzyjne, ukierunkowane treści
Dzięki opartemu na OpenAI generatorowi treści SALESmanago, marketerzy otrzymują precyzyjne, ukierunkowane treści

    Kraków, Polska, 9 lutego 2023 r.: SALESmanago, platforma Customer Engagement, ogłosiła dziś integrację generatywnego modelu sztucznej inteligencji OpenAI z Email Designerem, a także uruchomienie Email Design Studio.   Zaprojektowany, aby umożliwić marketerom tworzenie bardziej angażujących i wydajnych kampanii, Email Designer stworzony przez SALESmanago zostaje zintegrowany z modelem OpenAI, aby błyskawicznie generować treści z […]

Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości

    Uwaga: ten artykuł (z wyjątkiem nagłówków i formatowania) został w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję   Wygeneruj post na blogu o chwytliwych tematach e-maili   Napisanie chwytliwego tematu wiadomości e-mail jest ważną częścią tworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingu. Dobry temat może zachęcić odbiorców do otwarcia e-maila i przeczytania jego treści, a zły może […]