- SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta.
- Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.
Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, mająca ponad 2000 klientów, ogłosiła przejęcie polskiej firmy Thulium – oferującej wielokanałowe, oparte na AI rozwiązania do obsługi klienta eCommerce – od jej dotychczasowego większościowego właściciela, Spire Capital Partners.
Przejęcie łączy dwie najbardziej innowacyjne platformy cyfrowe i prawie 4000 klientów. Łącząc hiper-spersonalizowane automatyzacje SALESmanago z wielokanałowymi możliwościami wsparcia Thulium, grupa umożliwi firmom eCommerce B2B oraz B2C wdrażanie ścieżek klienta, w których każda interakcja jest spersonalizowana, przewidywalna i zmonetyzowana. Silnik wzrostu dla marek zorientowanych na klienta będzie również wykorzystywał ich dane, aby optymalizować konwersję, poprawiać retencję oraz maksymalizować wartość koszyka (CLV).
To przejęcie jest strategicznym krokiem naprzód w ewolucji SALESmanago, wiodącej Platformy Customer Engagement łączącej dane klientów, automatyzacje, marketing konwersacyjny i obsługę klienta. Dzięki zintegrowanej personalizacji opartej na sztucznej inteligencji, rekomendacjach, wielokanałowej komunikacji, a teraz również na obsłudze klienta, SALESmanago zapewni płynne doświadczenia zakupowe podczas całej ścieżki klienta – od pierwszego kontaktu aż do niesłabnącej lojalności.
SALESmanago i Thulium wspólnie dostarczają to, czego nowoczesne firmy potrzebują najbardziej: połączoną, inteligentną i skalowalną platformę do zwiększania zaangażowania, wydajności i przychodów.
Brian Plackis Cheng, CEO SALESmanago, skomentował przejęcie: „Dodanie Thulium do platformy SALESmanago otwiera dla naszych klientów znacznie więcej możliwości generowania przychodów. To posunięcie pozwala nam zapewnić niezrównane rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji dla firm średnich i korporacyjnych, chcących spersonalizować i zautomatyzować każdy punkt styku z klientem. Wsparte przez SilverTree, Perwyn i Rafała Brzoskę, to przejęcie przybliża naszą wizję budowania najbardziej kompletnej platformy customer engagement dla szybko rozwijających się firm w całej Europie”.
Thulium, mające obecnie 1800 klientów, pomaga firmom rosnąć oferując obsługę klienta na poziomie największych marek i bez zbędnej złożoności. Platforma łączy komunikację głosową, czat, email i serwisy społecznościowe w jedną, łatwą w użyciu platformę, zapewniając zespołom wszystko, czego potrzebują, aby szybciej reagować, skuteczniej sprzedawać i budować trwałe relacje z klientami.
Ross Knap, CEO Thulium, który nadal będzie stał na czele firmy, dodał: „Połączenie sił z SALESmanago stwarza niesamowite perspektywy dla naszych klientów. Łączy nas wizja projektowania inteligentnych ścieżek klienta. Dzięki połączeniu naszych platform i wykorzystaniu zaawansowanych możliwości sztucznej inteligencji SALESmanago zyskamy przewagę, której nie dorówna żaden konkurent, a także przyspieszymy ekspansję międzynarodową”.
Połączenie sił obu firm wraz z istniejącymi już integracjami SALESmanago z platformami takimi jak Shopify, PrestaShop, BigCommerce, Magento i WooCommerce, pozwoli na:
- Płynne, wielokanałowe doświadczenia – w eCommerce, e-mailu, czacie, rozmowach głosowych, Whatsapp, SMS i na urządzeniach mobilnych.
- Ujednolicone profile klientów – łączące dane behawioralne, usługowe i transakcyjne.
- Proaktywne zaangażowanie – dzięki AI, które przewiduje potrzeby, oferuje całodobowe, wielojęzyczne wsparcie i dopasowany marketing.
- Wsparcie napędzające sprzedaż – zamieniając doświadczenie obsługi klienta w okazje do upsellingu, cross-sellingu i retencji.
- System zasilany AI – od tworzenia angażujących kampanii wizerunkowych, przez rekomendacje wizualnie podobnych produktów, po analitykę.
Arkadiusz Podziewski, Partner w Spire Capital Partners i główny inwestor Thulium, dodał: “W ciągu trzech lat naszego zaangażowania Thulium potroiło swoją skalę działalności, zwiększyło rentowność i pozyskało silną kadrę menedżerską. Strategiczne dopasowanie nowego właściciela otwiera przed grupą dalsze możliwości rozwoju w całej Europie. Połączenie możliwości Thulium z marketingową wizją SALESmanago tworzy unikalną ofertę, która wyznacza nowy standard dla platform customer experience”.
Integracja i plany na przyszłość
Obie spółki wskazały już wspólnych klientów, którzy mogą stanowić przykład wartości, jaką niosą ze sobą zunifikowane ścieżki na każdym etapie – od akwizycji po obsługę klienta. Zespoły będą pracować nad głębszą integracją produktów, wspólną strategią sprzedażową oraz dalszą ekspansją.
John Messamore, współzałożyciel i Managing Partner w SilverTree Equity, dodał: „SALESmanago to wyróżniająca się firma, a przejęcie Thulium umacnia jego pozycję lidera w kategorii platform customer engagement opartych na sztucznej inteligencji. Razem przyspieszamy innowacje i wyznaczymy nowy standard, czego firmy średniego segmentu mogą oczekiwać od swoich partnerów w obszarze Customer Experience”.