SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu.

 
 

SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago. 

 

Charakterystyczny, okrągły Ocean Office Park D stanowiący część wielofunkcyjnego kompleksu powstającego na Zabłociu – a od września 2023 roku flagową siedzibę SALESmanago – zaoferuje ponad 4,7 tys. mkw. komfortowej, doskonale wyposażonej przestrzeni biurowej na 5 naziemnych kondygnacjach. Na 2 podziemnych kondygnacjach oraz terenie wokół budunku zaprojektowane zostanie niemal 100 miejsc parkingowych z rozwiązaniami dostosowanymi do pojazdów elektrycznych, deweloper zadba także o rozbudowaną infrastrukturę dla rowerzystów, w tym szatnie i prysznice. Dzięki użyciu energooszczędnych i ekologicznych rozwiązań budynek będzie miał zrównoważony charakter i podobnie jak wszystkie inwestycje Cavatina Holding, zostanie poddany certyfikacji w międzynarodowym standardzie BREEAM.

Inwestycja w nowy biurowiec jest konsekwencją dynamicznego wzrostu firmy SALESmanago, która zatrudnia w tym momencie 360 osób. Spółka otwiera również w biura w Amsterdamie i Londynie. Z rozwiązań SALESmanago korzysta obecnie ponad 2000 firm eCommerce w 50 krajach.

 

„W SALESmanago oferujemy pracownikom coś więcej niż zatrudnienie – naszą misją jest inspirowanie ludzi do rozwoju i samodoskonalenia się, jednocześnie zapewniając im komfort bycia sobą. Aby to osiągnąć i nadążyć za rozwojem firmy, przy współudziale pracowników od nowa projektujemy kulturę organizacji, w tym bardziej zindywidualizowane i elastyczne podejście do modelu świadczonej pracy. Nowa siedziba SALESmanago to ważny element naszej strategii HR a przy tym przestronne, atrakcyjne i wysoko wydajne środowisko współpracy dla naszego szybko rosnącego zespołu. To także piękny i jedyny w swoim rodzaju biurowiec, który, mamy nadzieję, będzie dla naszych pracowników powodem do dumy, potwierdzeniem ambicji firmy i wyjątkowości tworzącej ją ekipy.” – wyjaśnia James Eastwood, Chief People Officer w SALESmanago

 

Nietuzinkowa architektura kompleksu nawiązuje w bezpośredni sposób do jego nazwy – Ocean Office Park. Elewacja budynków biurowych zakłada wykorzystanie technologii „podwójnej skóry”, co zwiększa komfort termiczny i akustyczny wewnątrz obiektu oraz dodatkowo podnosząc jego walory wizualne. Nachodzące na siebie warstwy szkła o falistej linii cięcia nadają efekt lekkości i skojarzenie z miękkimi krzywiznami oceanicznych fal. Ocean Office Park korzysta również z najnowszych rozwiązań technologicznych w tym narzędzi do zarządzania przestrzenią biurową, które zapewnią SALESmanago dostęp do kompleksowych planów przestrzeni, możliwość rejestracji recepcyjnej, zarządzania salami konferencyjnymi i dostępnymi miejscami parkingowymi.

Przy tak przemyślanych rozwiązaniach, mających na celu wellbeing osób pracujących w Ocean Office Park, nie jest zaskoczeniem, że budynek będzie również certyfikowany w ramach WELL Health-Safety Rating potwierdzającego bezpieczeństwo i komfort środowiska pracy.

W wyborze nowego biura firmę wspierali eksperci z agencji doradczej Walter Herz.

Położenie Ocean Office Park u zbiegu ulic Klimeckiego i Nowohuckiej zapewnia szybki dojazd do centrum i innych części miasta, dzięki dobrze rozbudowanej sieci komunikacji miejskiej w pobliżu budynku. Ponadto oddalona zaledwie o kilka minut jazdy samochodem Galeria Kazimierz, zapewnia szeroki dostęp do oferty usługowo-handlowej i gastronomicznej. Lokalizacja na Zabłociu oznacza także niewielki dystans do głównych punktów Krakowa – rynku, Kazimierza czy dworca Kraków Główny.

 

– „Dobrze rozumiemy szybko zmieniające się potrzeby firm działających dziś w bardzo dynamicznym otoczeniu rynkowym. Proponujemy kompleksowe usługi, które obejmują nie tylko samo dostarczenie najwyższej jakości powierzchni biurowych, ale także i doradztwo, usługi projektowe i wykończeniowe. Ocean Office Park to nasz kolejny, po Tischnera Office oraz Equal Business Park, projekt w Krakowie – podobnie jak poprzednie, wyróżniający się oryginalną architekturą i zastosowaniem najnowszych rozwiązań. Ofertę tego obiektu uzupełniają lokale usługowo-handlowe oraz np. placówka medyczna. W połączeniu z dobrą lokalizacją, Ocean jest po prostu miejscem idealnie wpisującym się w oczekiwania szerokiego spektrum najemców” – mówi Natalia Jaglińska, Dyrektor Komercjalizacji w Cavatina Holding.

 

Zakończenie budowy i oddanie inwestycji do użytkowania przewidywane jest pod koniec tego roku, a SALESmanago planuje przeniesienie się się do swojej nowej siedziby w III kwartale 2023 roku. 

Więcej informacji na temat kompleksu Ocean Office udziela:

Łukasz Zarębski
e-mail: lukasz.zarebski@cavatina.pl 
tel. kom: + 48 533 889 240 
www.cavatina.pl

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]

Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku
Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku

    Wyobraź sobie, że masz niesamowicie efektowną stronę docelową, dzięki której dynamicznie przybywa Ci nowych leadów. Statystyki pną się w górę, a sprzedaż rośnie w oszałamiającym tempie. Jak stworzyć dobry landing page, który przyciągnie uwagę? Landing page, czyli strona docelowa, to miejsce, gdzie po kliknięciu w reklamę lub link w mailu trafia odbiorca. Od dobrze stworzonej […]

SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.
SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.

    26 września 2022, Kraków: Po dziewięciocyfrowej inwestycji ze strony Silver Tree i Perwyn, SALESmanago wzmacnia swój zespół wykonawczy C-Level. Celem jest zwiększyć przychody z 20 do 100 milionów Euro w ciągu najbliższych czterech lat i objąć pozycję europejskiego lidera customer engagement.   Nowi członkowie C-Level to doświadczeni liderzy z organizacji B2B, eCommerce i […]

Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku

    Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!   W lutym 2022 r. Forrester Consulting przeprowadził ankietę wśród 200 osób decyzyjnych różnych szczebli (manager+), skoncentrowanych na pozyskiwaniu klientów. […]

Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?

    Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami. Aby stawić czoła wyzwaniom obecnej recesji, marketerzy muszą w dużym […]

Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?
Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?

    Inflacja sprawia, że klienci zastanawiają się dwa razy, nim otworzą portfel. I choć wciąż kupują, to ich zachowanie się zmieniło. W sektorze eCommerce obserwujemy inflacyjną recesję lojalności, która stawia marketerów w paradoksalnej sytuacji: muszą zwiększać swoją efektywność bez zwiększania kosztów operacyjnych. Jest z tego wyjście  – z głową.   Zachowanie klientów się zmieniło […]

Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce
Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce

    Jak w chińskim przysłowiu, żyjemy w ciekawych czasach, które zmuszają nas do przekraczania ograniczeń i jeszcze efektywniejszego działania – mówiąc prościej, zgodnie z zasadami lean. W tym artykule przedstawiamy najpilniejsze wyzwania w dzisiejszym marketingu eCommerce i dostarczamy wskazówek, jak przygotować się na zmiany, których efekty już widzimy wokół nas.   Ciekawe czasy   […]

4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!
4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!

    W poprzednim artykule zwróciliśmy uwagę, że Lean Marketing wymaga inteligentnych, wysoce wydajnych, drobnych kroków, zamiast wielkich planów marketingowych. W tym artykule pokażemy 4 praktyczne sposoby na wykonanie takich kroków i znalezienie wartościowych klientów we własnej bazie danych.   Wzmocnienie elementów strategii lean   Jak wskazaliśmy również w poprzednim artykule, niektóre elementy strategii Lean […]

Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?
Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?

    Najpierw było Lean Manufacturing, potem Lean Management. Ukonstytuowały one powszechne rozumienie terminu Lean, który oznacza osiąganie celów bez kosztownych strat lub nadwyżek – czasu, zasobów lub wysiłku. Lean Marketing zawiera wszystkie te elementy, a ponadto czerpie wiele ze stylu zarządzania projektami Agile. Lean Marketing jest również znacznie łatwiejszy, gdy masz platformę Customer Data […]