SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

 
 

SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago. 

 

Charakterystyczny, okrągły Ocean Office Park D stanowiący część wielofunkcyjnego kompleksu powstającego na Zabłociu – a od września 2023 roku flagową siedzibę SALESmanago – zaoferuje ponad 4,7 tys. mkw. komfortowej, doskonale wyposażonej przestrzeni biurowej na 5 naziemnych kondygnacjach. Na 2 podziemnych kondygnacjach oraz terenie wokół budunku zaprojektowane zostanie niemal 100 miejsc parkingowych z rozwiązaniami dostosowanymi do pojazdów elektrycznych, deweloper zadba także o rozbudowaną infrastrukturę dla rowerzystów, w tym szatnie i prysznice. Dzięki użyciu energooszczędnych i ekologicznych rozwiązań budynek będzie miał zrównoważony charakter i podobnie jak wszystkie inwestycje Cavatina Holding, zostanie poddany certyfikacji w międzynarodowym standardzie BREEAM.

Inwestycja w nowy biurowiec jest konsekwencją dynamicznego wzrostu firmy SALESmanago, która zatrudnia w tym momencie 360 osób. Spółka otwiera również w biura w Amsterdamie i Londynie. Z rozwiązań SALESmanago korzysta obecnie ponad 2000 firm eCommerce w 50 krajach.

 

„W SALESmanago oferujemy pracownikom coś więcej niż zatrudnienie – naszą misją jest inspirowanie ludzi do rozwoju i samodoskonalenia się, jednocześnie zapewniając im komfort bycia sobą. Aby to osiągnąć i nadążyć za rozwojem firmy, przy współudziale pracowników od nowa projektujemy kulturę organizacji, w tym bardziej zindywidualizowane i elastyczne podejście do modelu świadczonej pracy. Nowa siedziba SALESmanago to ważny element naszej strategii HR a przy tym przestronne, atrakcyjne i wysoko wydajne środowisko współpracy dla naszego szybko rosnącego zespołu. To także piękny i jedyny w swoim rodzaju biurowiec, który, mamy nadzieję, będzie dla naszych pracowników powodem do dumy, potwierdzeniem ambicji firmy i wyjątkowości tworzącej ją ekipy.” – wyjaśnia James Eastwood, Chief People Officer w SALESmanago

 

Nietuzinkowa architektura kompleksu nawiązuje w bezpośredni sposób do jego nazwy – Ocean Office Park. Elewacja budynków biurowych zakłada wykorzystanie technologii „podwójnej skóry”, co zwiększa komfort termiczny i akustyczny wewnątrz obiektu oraz dodatkowo podnosząc jego walory wizualne. Nachodzące na siebie warstwy szkła o falistej linii cięcia nadają efekt lekkości i skojarzenie z miękkimi krzywiznami oceanicznych fal. Ocean Office Park korzysta również z najnowszych rozwiązań technologicznych w tym narzędzi do zarządzania przestrzenią biurową, które zapewnią SALESmanago dostęp do kompleksowych planów przestrzeni, możliwość rejestracji recepcyjnej, zarządzania salami konferencyjnymi i dostępnymi miejscami parkingowymi.

Przy tak przemyślanych rozwiązaniach, mających na celu wellbeing osób pracujących w Ocean Office Park, nie jest zaskoczeniem, że budynek będzie również certyfikowany w ramach WELL Health-Safety Rating potwierdzającego bezpieczeństwo i komfort środowiska pracy.

W wyborze nowego biura firmę wspierali eksperci z agencji doradczej Walter Herz.

Położenie Ocean Office Park u zbiegu ulic Klimeckiego i Nowohuckiej zapewnia szybki dojazd do centrum i innych części miasta, dzięki dobrze rozbudowanej sieci komunikacji miejskiej w pobliżu budynku. Ponadto oddalona zaledwie o kilka minut jazdy samochodem Galeria Kazimierz, zapewnia szeroki dostęp do oferty usługowo-handlowej i gastronomicznej. Lokalizacja na Zabłociu oznacza także niewielki dystans do głównych punktów Krakowa – rynku, Kazimierza czy dworca Kraków Główny.

 

– „Dobrze rozumiemy szybko zmieniające się potrzeby firm działających dziś w bardzo dynamicznym otoczeniu rynkowym. Proponujemy kompleksowe usługi, które obejmują nie tylko samo dostarczenie najwyższej jakości powierzchni biurowych, ale także i doradztwo, usługi projektowe i wykończeniowe. Ocean Office Park to nasz kolejny, po Tischnera Office oraz Equal Business Park, projekt w Krakowie – podobnie jak poprzednie, wyróżniający się oryginalną architekturą i zastosowaniem najnowszych rozwiązań. Ofertę tego obiektu uzupełniają lokale usługowo-handlowe oraz np. placówka medyczna. W połączeniu z dobrą lokalizacją, Ocean jest po prostu miejscem idealnie wpisującym się w oczekiwania szerokiego spektrum najemców” – mówi Natalia Jaglińska, Dyrektor Komercjalizacji w Cavatina Holding.

 

Zakończenie budowy i oddanie inwestycji do użytkowania przewidywane jest pod koniec tego roku, a SALESmanago planuje przeniesienie się się do swojej nowej siedziby w III kwartale 2023 roku. 

Więcej informacji na temat kompleksu Ocean Office udziela:

Łukasz Zarębski
e-mail: lukasz.zarebski@cavatina.pl 
tel. kom: + 48 533 889 240 
www.cavatina.pl

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

    Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie […]

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

    Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.   E-mail wciąż jest królem marketingu […]

Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości

    Uwaga: ten artykuł (z wyjątkiem nagłówków i formatowania) został w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję   Wygeneruj post na blogu o chwytliwych tematach e-maili   Napisanie chwytliwego tematu wiadomości e-mail jest ważną częścią tworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingu. Dobry temat może zachęcić odbiorców do otwarcia e-maila i przeczytania jego treści, a zły może […]

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

    Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję […]

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

    Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.   […]

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

    SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.    Charakterystyczny, okrągły Ocean […]

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]

Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku
Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku

    Wyobraź sobie, że masz niesamowicie efektowną stronę docelową, dzięki której dynamicznie przybywa Ci nowych leadów. Statystyki pną się w górę, a sprzedaż rośnie w oszałamiającym tempie. Jak stworzyć dobry landing page, który przyciągnie uwagę? Landing page, czyli strona docelowa, to miejsce, gdzie po kliknięciu w reklamę lub link w mailu trafia odbiorca. Od dobrze stworzonej […]