SALESmanago – rozwiązanie Marketing Automation dla Twojej firmy

Platforma SALESmanago Marketing Automation to lider wśród narzędzi do automatyzacji marketingu, zaawansowanego oprogramowania wspierającego działy zarówno marketingu, jak i sprzedaży. Rozwiązania oferowane przez SALESmanago pomagają firmom skutecznie rywalizować z konkurencją na wymagających rynkach i zwiększać przychody. Sprawdź, w czym tkwi siła SALESmanago i dlaczego warto wdrożyć to rozwiązanie w Twojej firmie.

SALESmanago

 

SALESmanago w liczbach

Przyjrzymy się liczbom, które świadczą o sukcesie SALESmanago i zaufaniu, jakim krakowską spółkę obdarzyli klienci z całego świata oraz inwestorzy: 10 000 klientów z ponad 40 krajów, 7 lat istnienia, 200 zatrudnionych pracowników, wycena sięgająca niemal 100 milionów euro. Do tego należy dodać 26 pozycję SALESmanago w rankingu Financial Times Fast 1000, czyli najwyższą wśród europejskich firm martech. Ponadto SALESmanago zbudowało sieć partnerów liczącą ponad 1000 agencji marketingowych, głównie w Europie, ale również w tak odległych krajach jak Meksyk, Arabia Saudyjska czy Indie. Jeśli chodzi o technologię, liczby są nie mniej imponujące: SALESmanago każdego dnia przetwarza ogromne ilości danych – każdego dnia wysyłanych jest średnio 11-13 milionów e-maili dziennie. System przechowuje dane ponad 500 milionów osób i monitoruje ich zachowanie na stronach internetowych klientów, tworząc profile behawioralne i transakcyjne konsumentów, wykorzystywane następnie w działaniach marketingowych i sprzedażowych.

 

Jak działa SALESmanago Marketing Automation?

SALESmanago

Platforma SALESmanago to narzędzie klasy Marketing Automation, którego głównymi funkcjonalnościami są monitorowanie zachowania użytkowników odwiedzających stronę internetową, która posiada wdrożony skrypt SALESmanago i wykorzystywanie zebranych informacji do automatyzacji działań marketingowych i sprzedażowych. Monitorowanie umożliwia tworzenie kompletnych profili klientów oraz ich segmentację w celu wysyłania spersonalizowanych ofert marketingowych w wielu kanałach (w tym e-mail marketing, live chat, social media, web push, itd.). SALESmanago jest także potężnym narzędziem analitycznym, które pozwala na optymalizację kampanii oraz zwiększanie konwersji.

 

Co można zautomatyzować dzięki SALESmanago?

Technologia Marketing Automation oferowana przez SALESmanago bazuje na takich rozwiązaniach, jak reguły automatyzacji czy Workflow, czyli zaawansowana automatyzacja rozbudowanych kampanii marketingowych. W ten sposób SALESmanago pozwala na zautomatyzowanie wielu procesów marketingowych, które wcześniej musiały być wykonywane manualnie oraz zwiększenie ich efektywności dzięki możliwości ciągłej optymalizacji. SALESmanago to kompleksowe rozwiązanie dla firm każdej wielkości i z każdej branży, które usprawnia takie procesy, jak na przykład pozyskiwanie leadów, sprzedaż w B2B i B2C, retencja klientów czy programy lojalnościowe. Jest to również idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych ze względu na takie funkcje jak ratowanie porzuconych koszyków, spersonalizowany remarketing oraz e-maile dynamiczne z rekomendacjami produktowymi dobranymi przez mechanizm Machine Learning&AI.

SALESmanago jest także nieocenionym narzędziem dla działów sprzedaży, ponieważ usprawnia i organizuje ich pracę oraz dostarcza cennych informacji na temat potencjalnych klientów.

 

SALESmanago a branża Marketing Automation

Co wyróżnia SALESmanago na tle rynku martech, zarówno polskiego, jak i europejskiego oraz światowego? Niewątpliwie łatwość wdrożenia – dzięki kompleksowej opiece naszych Project Managerów konfiguracja podstawowych funkcjonalności SALESmanago nie trwa dłużej niż 2 miesiące, a po tym czasie klienci mogą w każdej chwili liczyć na pomoc specjalisty Marketing Automation. Co więcej, SALESmanago dba o edukowanie swoich klientów, szerząc wiedzę na temat Marketing Automation, która wciąż nie jest powszechna nawet wśród marketerów. W tym celu SALESmanago organizuje liczne warsztaty, szkolenia online, a co najistotniejsze, oferuje rozbudowaną platformę e-learningową, na której każdy zainteresowany ma możliwość uzyskania całkowicie za darmo certyfikatu Specjalisty Marketing Automation, potwierdzającego zdobyte kompetencje i znajomość platformy SALESmanago. Nic dziwnego więc, że SALESmanago jest doceniane przez klientów oraz wyróżniane w wielu rankingach międzynarodowych.

Podsumowując, SALESmanago to kompleksowe narzędzie niezbędne do pełnego wykorzystania potencjału nowoczesnej sprzedaży i marketingu. Pozycja lidera branży gwarantuje, że wybór oprogramowania SALESmanago to dobry krok w rozwoju Twojej firmy.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]