Od kilku lat, jesteśmy wyróżniani nagrodami G2 Crowd jako liderzy w kategoriach Marketing Automation i Customer Data Platform. To właśnie te wyróżnienia napędzają nas do działania i wychodzenia naprzeciw naszej konkurencji, której jesteśmy wdzięczni za motywację i sprawianie, że chcemy być jeszcze lepsi! To właśnie oni – lepiej niż my sami, a nawet nasi klienci, wpływają na rozwój i jakość naszej platformy.

 

W związku z tym, że nasi koledzy z branży również idą łeb w łeb z najnowszymi trendami, nie mogliśmy oprzeć się pokusie wprowadzenia drobnej rywalizacji i porównania się z nimi, sprawdzając nasze wyniki w aż 17 kategoriach! 

 

Zobaczcie nasze skrupulatne porównanie przedstawiające  kategorie, w których okazaliśmy się najlepsi. Nie chcemy jednak ukrywać przed wami, że czasem ktoś okazuje się od nas lepszy, więc prezentujemy również te kategorie, w których mamy trochę do nadrobienia. 

 

Pamiętając, że wybór odpowiedniego rozwiązania CDP i Marketing Automation jest często oparty na niuansach, mamy nadzieję, że ostatnie wyniki G2 sprawią, że  będzie on dla was mniej skomplikowany.

 

Sprawdźcie sami, jak SALESmanago prezentuje się w poszczególnych kategoriach. Kliknij tutaj